Γεια!
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά το θέμα είναι ότι κανείς δεν μπόρεσε ποτέ να αποδείξει ότι το καζίνο έκανε κάτι άδικο. Χωρίς τέτοιες αποδείξεις, δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε το καζίνο.
https://casino.guru/complaints/all
Όταν πρόκειται για την περίπτωσή σας, είναι ανοιχτή. ως εκ τούτου, δεν υπάρχει βιογραφικό μέχρι στιγμής. Όπως μπορείτε να δείτε, δεν μαντεύουμε το αποτέλεσμα. Αντίθετα, υπολογίζουμε πιθανά μαύρα σημεία με βάση πραγματικές και αποδεδειγμένες εξηγήσεις κλεισίματος:
«Ποιες θα είναι οι συνέπειες της καταγγελίας σας;»
Ας ξεκινήσουμε δηλώνοντας ότι δεν είναι δικαιολογημένα όλα τα παράπονα. Επομένως, εάν οι περιστάσεις και τα στοιχεία δείξουν ότι το καζίνο δεν έχει κάνει τίποτα που θεωρούμε άδικο, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως «απορριπτόμενη». Το ίδιο συμβαίνει εάν σταματήσετε να επικοινωνείτε μαζί μας μετά την υποβολή της καταγγελίας σας.
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και το καζίνο έχει κάνει κάτι άδικο, το ιδανικό σενάριο είναι να επιλύσουμε το παράπονο σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Σε αυτήν την περίπτωση, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως «επίλυση».
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως «ανεπίλυτο». Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν ανταποκρίνεται σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει το παράπονο, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Πηγή: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Οπότε, περιμένετε να κλείσει η καταγγελία. Εάν το καζίνο δεν είναι σωστό, θα υπάρξουν συνέπειες.
Hi!
I'm sorry to say that, but the point is that no one has ever been able to prove the casino has done anything unfair. Without such proof, we can't punish the casino.
https://casino.guru/complaints/all
When it comes to your case, it is open; hence, no resume so far. As you may see, we do not guess the outcome; instead, we calculate possible black points based on real and proven closure explanations:
"What will be the consequences of your complaint?"
Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
Source: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
So, kindly wait for the complaint's closure. If the casino is not correct, there will be consequences.
Αυτόματη μετάφραση: