Αγαπητέ παίχτη,
Παρόλο που καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας και επίσης λυπάμαι που βρίσκεστε σε τέτοια θέση, θα ήθελα να αναφέρω την περίληψη του Nick :
"Γεια σου Hygeboy,
Δεν παίρνουμε ποτέ το site και εργαζόμαστε με βάση τα στοιχεία που παρέχονται από τον παίκτη και το καζίνο επίσης. Το να ζητήσετε αυτο-αποκλεισμό πριν από την εγγραφή μπορεί και δεν μπορεί να λειτουργήσει, αλλά το καζίνο δεν είναι υποχρεωμένο να το κάνει και δεν μπορούμε να θεωρήσουμε υπεύθυνοι γι 'αυτούς. Μόλις επικοινωνήσατε μαζί τους το 2023 σχετικά με τον εθισμό σας, έκλεισε τον λογαριασμό σας αμέσως και καθώς ήταν το πρώτο σας αίτημα προς αυτούς από τότε που είχατε λογαριασμό, δεν είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν καμία κατάθεση.
Καθώς το θέμα έχει εξηγηθεί δύο φορές, τώρα θα κλείσουμε την καταγγελία ως αδικαιολόγητη».
Θα έλεγα ότι αυτή η εξήγηση είναι αρκετά σαφής. Όπως το βλέπω εγώ απλά δεν δικαιούστε καμία επιστροφή χρημάτων. Συγγνώμη.
Προσπαθήστε να αποκτήσετε κάποια εικόνα για τις μελλοντικές σας ενέργειες.
Dear player,
Even though I understand your frustration and I'm also sorry you find yourself in such a position, I'd like to mention Nick's summary:
"Hello Hygeboy,
We never take sited and we work based on the facts provided by the player and the casino as well. Requesting a self-exclusion prior to registering may and may not work but the casino is not obligate to do it and we can't hold responsible for them. Once you contacted them in 2023 regarding your addiction, the closed your account instantly and as it was your first request towards them since you had an account, they are not obligate to refund any deposit.
As the issue has been explained twice, we will be now closing the complaint as unjustified."
I'd say this explanation is pretty clear. The way I see it you are simply not entitled to any refunds. I'm sorry.
Please try to gain some insight into your future actions.