Αρχική σελίδαΦόρουμΥπεύθυνος ΣτοιχηματισμόςΝομικά βήματα στην Αυστρία

Νομικά βήματα στην Αυστρία

πριν από 1 έτος από Ares1981
|
3.495 προβολές 8 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους!


Όπως ίσως έχετε παρατηρήσει κάποιοι από εσάς, είμαι στη διαδικασία να αποκλείσω τον εαυτό μου από όλα τα καζίνο! Εκτός από το γεγονός ότι όλα τα καζίνο στα οποία είμαι εγγεγραμμένος λειτουργούν παράνομα στην αυστριακή αγορά, το μεγάλο μου πρόβλημα είναι η τυχερή μου συμπεριφορά! Πιστεύω ότι η πλειοψηφία των χρηστών που διαβάζουν το φόρουμ "Υπεύθυνο Παιχνίδι" μπορεί να καταλάβει πολύ καλά τι εννοώ με αυτό!


Έχω ήδη υποβάλει μερικές καταγγελίες εδώ! Είχα πολύ βοήθεια εδώ! Αλλά μερικές φορές έχω την αίσθηση ότι η πλατφόρμα δεν μεταφέρει πραγματικά ουδέτερα! Έχω μερικές ερωτήσεις και μερικοί από εσάς ίσως μπορέσετε να μου δώσετε πολύτιμες και χρήσιμες συμβουλές με βάση την εμπειρία σας:


1.) Εποπτική αρχή Κουρασάο: υπάρχουν αμέτρητα email που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο στα οποία μπορούν να απευθύνονται καταγγελίες! Δεν πήρα απάντηση από κανέναν τους! Είτε οι διευθύνσεις email δεν είναι πλέον ενημερωμένες είτε η εποπτική αρχή είναι εξίσου διεφθαρμένη με πολλά από τα καζίνο που έχουν άδεια στο Κουρασάο! Έχω ζητήσει αρκετές φορές από το Casinoguru να δώσει μια έγκυρη διεύθυνση email! Αγνοήθηκε κάθε φορά! Η πλατφόρμα έτσι αποτρέπει τις καταγγελίες στο Κουρασάο! Έχει κανείς έγκυρη διεύθυνση email ή συμβουλές;


2.) χωρίς άδεια στην Αυστρία: ξέρει κανείς τι θα συμβεί αν αναφέρω ένα καζίνο για παράνομο τζόγο στην Αυστρία! Θα ερευνήσουν οι αρχές; Θεωρείται νομικά υπεύθυνο το καζίνο από τις αρχές;


3.) Λαμβάνω 2-3 μηνύματα την ημέρα από καζίνο που μου στέλνουν διαφημίσεις! Το μπλοκάρισμα δεν λειτουργεί! Δυστυχώς δεν είναι δυνατή η αλλαγή της διεύθυνσης email σας! Λόγω του ευρωπαϊκού κανονισμού για την προστασία δεδομένων, το καζίνο υπόκειται σε δίωξη εδώ και οι κυρώσεις για κακή χρήση των δεδομένων επιφέρουν πολύ υψηλά πρόστιμα! Ξέρει κανείς που μπορώ να κάνω καταγγελία εδώ;


Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές και τη βοήθεια


lg

Αυτόματη μετάφραση:
Ares1981
πριν από 1 έτος

I get about 15 casino spam emails a day and 3 texts I've blocked 50+ they don't care they prey on the vunrable gambler who have played at an online casino or 2!! Even my friend who has never joined an online casino gets texts and emails where they get the numbers and email addresses is beyond me. You have to be strong if you want to give up gambling but like all addictions you have to keep saying no and stay away. I just had a 3mth break and spent the money I would normally gamble much more wisely unfortunately I gave in again and lost €1000!!🤮

Ares1981
πριν από 1 έτος

Hello,

since you mentioned that "But sometimes I have the feeling that the platform is not really conveying neutrally! I have a few questions and some of you may be able to give me valuable and useful tips based on your experience:" I'll just want to let you know that I hope you will get better information from players.

My personal opinion about point number 2: I think you should ask a lawyer with experience with the gambling industry. Because I feel that casino that is not licensed in a particular country should be sued elsewhere.

May I have a question? Would you return your winnings to the casino without a proper license in case you won? If you have the same chances and the winnings or losses are fair, why the refund?

So the best way would be to play only in AT-licensed casinos.



πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka!


Πρώτα από όλα θα ήθελα να απαντήσω στην ερώτηση αν θα έδιναν πίσω τα κέρδη των καζίνο (χωρίς άδεια): Ναι! Αν σε αντάλλαγμα αντικαταστήσω και τις απώλειες!! Τι πιστεύετε ότι είναι πιο σημαντικό: νίκες ή ήττες!; Όλοι εδώ ξέρουμε την απάντηση! Γιατί επιστροφή χρημάτων: επειδή έχω κλειδωθεί έξω από πάνω από εκατό καζίνο, και μερικά από αυτά τα καζίνο εκμεταλλεύονται την αδυναμία του τζόγου και μου στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ανεπιθύμητα μηνύματα, προτρέποντάς με να παίξω!

Αυτόματη μετάφραση:
Ares1981
πριν από 1 έτος

Hello Ares191,

Do not worry, I understand that your main concern is to get back the deposits.

That's why I provided my point of view about the layer, AT-licensed casinos, and fairness.

The rest is up to you. I do not have your experiences with all those casinos, I just can see that you already submitted quite an amount of complaints - 15 till today, and it's fair to say that 5 were rejected, 3 were marked as other or players stopped responding, 2 are opened and the rest was approved. So I perfectly understand that at least we both have different optics.

Still, I'm able to respect you as a player, and a person with your own opinions, so I tried to provide some reaction.

I must say that tons of players suffer daily from those spamming emails and there is no ultimate solution how to make it all stops 🙁 - I agree.



πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka

Θα ήθελα να σχολιάσω εν συντομία τα παράπονά μου! Πρώτα απ 'όλα, πρέπει να πω ότι είμαι πραγματικά πολύ ευγνώμων που πάντα ήλπιζες για μένα εδώ! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Όλα μου τα παράπονα είναι ή δικαιολογημένα! Ένα μέρος απορρίφθηκε γιατί δεν μπορούσα να τα αποδείξω όλα!

Έκλεισα πάνω από εκατό λογαριασμούς και ουσιαστικά αποχώρησα σχεδόν εντελώς από αυτόν τον τομέα! Σε αντίθεση με πολλούς άλλους παίκτες που έχουν πρόβλημα με τη συμπεριφορά τους στο παιχνίδι, οι απώλειές μου είναι πραγματικά σχετικά μικρές! Δεν έχω παίξει περισσότερα από όσα θα μπορούσα να αντέξω οικονομικά και δεν έχω διακινδυνεύσει ή στοιχηματίσει ποτέ αποταμιεύσεις ή άλλα περιουσιακά στοιχεία! Αλλά ήμουν πραγματικά εγγεγραμμένος σε πολλά καζίνο! Ωστόσο, έχω παίξει μόνο σε ένα κλάσμα των καζίνο στα οποία έχω εγγραφεί! Ωστόσο, ήταν απαραίτητο να κλείσουν όλοι οι λογαριασμοί! Πολλά καζίνο έχουν προκαλέσει προβλήματα εδώ και αρνήθηκαν να κλείσουν τους λογαριασμούς ή να πληρώσουν τα υπόλοιπα ποσά! Αντίστοιχα, έκανα καταγγελία! Κάποιοι απορρίφθηκαν λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων! Λόγω των πολλών κλεισίματος, μερικές φορές έλαβα έως και 15 email την εβδομάδα! Για να διατηρήσετε μια επισκόπηση, ένα τμήμα έχει διαγραφεί! Γι' αυτό δεν μπορούσαν να τεκμηριωθούν όλα!


Όταν κάνω μια καταγγελία, πρωταρχικό μου μέλημα δεν είναι να κερδίσω, αλλά να λογοδοτήσω τα διεφθαρμένα καζίνο και να προειδοποιήσω τους άλλους παίκτες! Θα εξετάσω επίσης νομικές ενέργειες στην Αυστρία σε ορισμένα καζίνο! Λόγω των μικρών απωλειών δεν θα μου επιστραφεί τίποτα εδώ, αλλά το καζίνο θα πρέπει να πληρώσει ένα αρκετά υψηλό χρηματικό ποσό (δικαστικά έξοδα και πρόστιμο) σε περίπτωση ποινικής καταδίκης στην Αυστρία!

Αυτόματη μετάφραση:
Ares1981
πριν από 1 έτος

Hello Ares1981,


thank you for this comment, I believe it helped me understand you a bit better. Be assured that Casino Guru invests quite an effort to make the world of online gambling more adjustable when it comes to player protection. I'm sure that we can agree that it's a very long run, truly a complex gal to be achieved, along the way, we do our best to support vulnerable players. Sadly, complaints are based on proving issues and suggesting the best - most fair solution, you're correct, one piece of missing proof is what can turn a complaint into a lost case in the eyes of the player. I appreciate your understanding.🙏

Wish you best luck with all that stands before you.

πριν από 1 έτος

I agree with Radka. Plus, if you want to stop gambling, you need to stay away from it. It's hard in this situation, but you have to.

Leonmed
πριν από 1 έτος

the reply button 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα