Γεια σε όλους!
Όπως ίσως έχετε παρατηρήσει κάποιοι από εσάς, είμαι στη διαδικασία να αποκλείσω τον εαυτό μου από όλα τα καζίνο! Εκτός από το γεγονός ότι όλα τα καζίνο στα οποία είμαι εγγεγραμμένος λειτουργούν παράνομα στην αυστριακή αγορά, το μεγάλο μου πρόβλημα είναι η τυχερή μου συμπεριφορά! Πιστεύω ότι η πλειοψηφία των χρηστών που διαβάζουν το φόρουμ "Υπεύθυνο Παιχνίδι" μπορεί να καταλάβει πολύ καλά τι εννοώ με αυτό!
Έχω ήδη υποβάλει μερικές καταγγελίες εδώ! Είχα πολύ βοήθεια εδώ! Αλλά μερικές φορές έχω την αίσθηση ότι η πλατφόρμα δεν μεταφέρει πραγματικά ουδέτερα! Έχω μερικές ερωτήσεις και μερικοί από εσάς ίσως μπορέσετε να μου δώσετε πολύτιμες και χρήσιμες συμβουλές με βάση την εμπειρία σας:
1.) Εποπτική αρχή Κουρασάο: υπάρχουν αμέτρητα email που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο στα οποία μπορούν να απευθύνονται καταγγελίες! Δεν πήρα απάντηση από κανέναν τους! Είτε οι διευθύνσεις email δεν είναι πλέον ενημερωμένες είτε η εποπτική αρχή είναι εξίσου διεφθαρμένη με πολλά από τα καζίνο που έχουν άδεια στο Κουρασάο! Έχω ζητήσει αρκετές φορές από το Casinoguru να δώσει μια έγκυρη διεύθυνση email! Αγνοήθηκε κάθε φορά! Η πλατφόρμα έτσι αποτρέπει τις καταγγελίες στο Κουρασάο! Έχει κανείς έγκυρη διεύθυνση email ή συμβουλές;
2.) χωρίς άδεια στην Αυστρία: ξέρει κανείς τι θα συμβεί αν αναφέρω ένα καζίνο για παράνομο τζόγο στην Αυστρία! Θα ερευνήσουν οι αρχές; Θεωρείται νομικά υπεύθυνο το καζίνο από τις αρχές;
3.) Λαμβάνω 2-3 μηνύματα την ημέρα από καζίνο που μου στέλνουν διαφημίσεις! Το μπλοκάρισμα δεν λειτουργεί! Δυστυχώς δεν είναι δυνατή η αλλαγή της διεύθυνσης email σας! Λόγω του ευρωπαϊκού κανονισμού για την προστασία δεδομένων, το καζίνο υπόκειται σε δίωξη εδώ και οι κυρώσεις για κακή χρήση των δεδομένων επιφέρουν πολύ υψηλά πρόστιμα! Ξέρει κανείς που μπορώ να κάνω καταγγελία εδώ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές και τη βοήθεια
lg
Hello everybody!
As some of you may have noticed, I'm in the process of excluding myself from all casinos! Apart from the fact that all casinos in which I am registered operate illegally on the Austrian market, my big problem is my gaming behavior! I believe that the majority of users who read the "Responsible Gaming" forum can understand very well what I mean by that!
I've already filed a few complaints here! I've had a lot of help here! But sometimes I have the feeling that the platform is not really conveying neutrally! I have a few questions and some of you may be able to give me valuable and useful tips based on your experience:
1.) Curaçao supervisory authority: there are countless emails circulating on the internet to which complaints can be addressed! I didn't get a reply from any of them! Either the email addresses are no longer up to date or the supervisory authority is just as corrupt as many of the casinos licensed in Curacao! I have asked Casinoguru several times to provide a valid email address! Was ignored every time! The platform thereby prevents complaints in Curacao! Does anyone have a valid email address or tips?
2.) no license in Austria: does anyone know what happens if I report a casino for illegal gambling in Austria! Will the authorities investigate? Is the casino held legally responsible by the authorities?
3.) I get 2-3 messages a day from casinos spamming me with ads! Blocking doesn't work! Unfortunately it is not possible to change your email address! Due to the European data protection regulation, the casino is liable to prosecution here, and penalties for misuse of the data result in very high fines! Anyone know where I can file a complaint here?
Thanks in advance for the tips and help
lg
Hallo allerseits!
Wie einige sicher schon mitbekommen haben, bin ich gerade dabei mich aus sämtlichen Casinos auszuschließen! Mal davon abgesehen, dass alle Casinos in denen ich registriert bin illegal am Österreichischen Markt ihr Geschäft betreiben, ist mein großes Problem mein Spielverhalten! Ich glaube dass der Großteil der User die das Forum „verantwortungsvolles Spielen" lesen, sehr gut nachvollziehen kann, was ich damit meine!
Ich habe hier bereits einige Beschwerden eingebracht! Sehr oft wurde mir hier schon geholfen! Einige Male habe ich aber das Gefühl, dass die Plattform nicht wirklich neutral vermittelt! Ich habe einige Fragen und einige von euch können mir hier vielleicht, aufgrund ihrer Erfahrungen, wertvolle und nützliche Tipps geben:
1.) Aufsichtsbehörde Curacao: im Internet kursieren unzählige Emails, an welche man Beschwerden richten kann! Ich habe bei keiner einzigen eine Antwort erhalten! Entweder sind die Emailadressen nicht mehr aktuell oder die Aufsichtsbehörde ist genauso korrupt wie viele der in Curacao lizenzierten Casinos! Ich habe mehrmals bei Casinoguru gebeten, eine gültige Emailadresse bekannt zu geben! Wurde jedesmal ignoriert! Die Plattform verhindert dadurch Beschwerden in Curacao! Hat jemand eine gültige Emailadresse oder Tipps?
2.) keine Lizenz in Österreich: weiß jemand was passiert wenn ich ein Casino wegen illegalem Glücksspiel in Österreich Anzeige! Werden die Behörden Ermittlungen aufnehmen? Wird das Casino von Seiten der Behörden rechtlich zur Verantwortung gezogen?
3.) Ich bekomme täglich 2-3 Nachrichten von Casinos die mich Werbung vollspamen! Blockieren funktioniert nicht! Emailadresse wechseln leider nicht möglich! Aufgrund der europäisch Datenschutzverordnung macht sich das Casino hier strafbar, und Strafen beim Missbrauch der Daten ziehen sehr hohe Geldstrafen nach sich! Weiß jemand wo ich hier eine Beschwerde einreichen kann?
Danke schon mal für die Tipps und Hilfe
lg