πριν από 1 μήνα
Έχετε στοιχεία επικοινωνίας για νέα byte;
Do you have contact info for byte news?
0
Έχει κανείς επαφή με τον Muizgn; Νομίζω ότι έχουν γίνει επιδέξιοι στην απόκρυψη πληροφοριών τώρα 😂
Anyone have contact with Muizgn? I think they've become skilled at hiding information now 😂
Någon som har kontakt till Muizgn? Tycker dem har blivit skickliga på att dölja information nu 😂
Η HSBC απέρριψε τώρα τον ισχυρισμό μου για απάτη με τη βάση ότι οι πληρωμές με κάρτα σε περίπου 6 διαφορετικές χώρες την ημέρα αποστέλλονταν νόμιμες σε ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών,
Νομίζω ότι θα επικοινωνήσω με κάθε μέσο ενημέρωσης για να τονίσω ότι αυτό που συνέβη είναι ένα απόλυτο γαμημένο αστείο.
HSBC have now refused my scam claim on the basis that card payments to about 6 different countries in a day were legit sent to gambling sites,
I think I’m going to be contacting every single media outlet to highlight what has happened it’s an absolute fucking joke.
Επικοινωνήστε με έναν τύπο που ονομάζεται Adam Bradford - θα χαρώ επίσης να συνεισφέρω, ανώνυμα!
Αρθρογραφεί για κύρια μέσα ενημέρωσης και ήταν στο BBC κ.λπ.
Contact a guy called Adam Bradford - I would also be happy to contribute, anonymously! adam.bradford@me.com
He does articles for main media outlets and been on BBC etc.
Ξέρει κανείς κάτι για το με ποιον είναι η άδεια του PH Casino (Usoftgaming) στο Κουρασάο (ή οπουδήποτε);
Δεν μπορώ να βρω τις λεπτομέρειες στην ιστοσελίδα τους.
Έχω μια διαφωνία με την τράπεζά μου σχετικά με αυτό το καζίνο. Πρέπει να αποδείξω ότι έχουν παραβιάσει τους Όρους και Προϋποθέσεις τους για να τους επιστραφούν τα χρήματα. Γνωρίζει κανείς κάτι για αυτά και πώς λειτουργούν;
Παραδόξως, έχουν τον σωστό κωδικό εμπόρου τυχερών παιχνιδιών για την αποδοχή πληρωμών με κάρτες, παρά το γεγονός ότι δεν υπόκεινται σε ρύθμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Anyone know anything about who PH Casino's (Usoftgaming) license in Curacao (or anywhere) is with?
I can't find the details of it on their website.
I have a dispute in with my bank in regards to this casino. I need to prove they have broke their T&C in order to be refunded. Does anyone know anything about them and how they operate?
Surprisingly they have the correct gambling merchant code for accepting payments on cards, despite being unregulated in the UK.
No, my friend.
I'm looking for it and I can't find anything.
Όχι φίλε μου
Το ψάχνω και δεν μπορώ να βρω τιποτα
Η Usoftgaming BV βρίσκεται υπό διαχείριση συμμόρφωσης της Xecutive Corporate Management BV (XCM). Ανατρέξτε στο εάν μπορείτε να τεκμηριώσετε ότι έχετε εξαντλήσει όλες τις διαδικασίες παραπόνων του ιστότοπου χωρίς ικανοποιητική αποφασιστικότητα.
Usoftgaming B.V. is under compliance management of Xecutive Corporate Management B.V. (XCM). Please refer to complaints@xnext.io if you can document that you have exhausted all complaint procedures of the website without satisfactory resolve.
support@ph.casino
Μόλις μου ανέθεσαν έναν πράκτορα FOS, είπαν ότι η υπόθεση θα επανεξεταστεί για τη δραστηριότητα της τράπεζας και όχι για το ίδιο το καζίνο, κάτι που δυστυχώς δεν μου δίνει ελπίδα, το σύστημα είναι πραγματικά στημένο προς όφελος των καζίνο. Δήλωσαν επίσης ότι έχουν εξετάσει όλα όσα τους έχουν σταλεί σε αυτό το στάδιο και δεν πιστεύουν ότι χρειάζονται κάτι περισσότερο από εμένα.
Just had an FOS agent assigned to me, they've said the case will be reviewed on the activity of the bank rather than the actual casino themselves, which doesn't give me hope unfortunately, the system is really rigged in the casinos favor. Also stated they have looked at everything that's been sent to them at this stage and they don't think they need anything more from me.
Μόλις είχα μια απάντηση από τη Monzo, με λίγα λόγια, απέρριψαν την αντιστροφή χρέωσης μου δηλώνοντας ότι δεν είναι δόλια…
Απάντησαν μέσα σε περίπου 20 λεπτά σε ένα πολύ λεπτομερές μήνυμα που περιλαμβάνει όλους τους σχετικούς νόμους και κανονισμούς. Εστιάζοντας κυρίως σε λανθασμένο MCC και μη παραλαβή αγαθών.
είμαι απογοητευμένος. Επέστρεψα για να υποβάλω το παράπονο, αλλά αυτό θέτει το πρότυπο της προσέγγισής τους σε αυτό.
Just had a response from Monzo, in short, they have rejected my chargeback stating it’s not fraudulent…
They replied within about 20 minutes to a very detailed message including all relevant laws and regulations. Mainly focusing on incorrect MCC and no goods received.
im dissapointed. I’ve gone back to raise the complaint but this sets the standard of their approach to this.
Γεια σου Παύλο, ελπίζω να τα πας καλά φίλε.
Δεν μπορούσα να βρω τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σας ιδιωτικά και εκτιμώ ότι αποχωρήσατε προς το παρόν.
Έχω κάνει πολλή έρευνα σχετικά με αυτό και συνόψισα πολλά από το θέμα σε 1 email που κοινοποιήθηκε στη Monzo και απορρίφθηκε γρήγορα. Πιστεύω ότι ο ισχυρισμός μου είναι σωστός και ισχυρός, τονίζοντας νόμους και κανονισμούς που σχετίζονται με αυτό. Ο Monzo απάντησε πολύ γρήγορα, γι' αυτό τους ζήτησα να αξιολογήσουν ξανά την αντιστροφή χρέωσης, καθώς δεν νομίζω ότι ξόδεψαν σχεδόν αρκετό χρόνο σε αυτό. Μάλλον είδαν τα σχόλια για τον τζόγο και σκέφτηκαν ότι θα μπορούσαν να το στριμώξουν.
Τέλος πάντων, ήλπιζα ότι θα μπορούσαμε να συνδεθούμε και θα μπορούσα να μοιραστώ ό,τι βρήκα και να δω αν έχετε κάποια συμβουλή. Περισσότερα για το πώς να προσεγγίσετε το FOS με αυτό. Δεν θέλω να χάσω τον αγώνα, και ίσως έχω ήδη την πιο δυνατή προσέγγιση και επέλεξα να είμαι διαφανής όπως έκανες εσύ. Αλλά θα εκτιμούσα πολύ τη σύνδεση, καθώς ξέρω ότι είχατε κάποια απώθηση και από τις τράπεζες.
Hello Paul, hope you’re getting on ok mate.
I couldn’t find a way to contact you privately, and appreciate you were stepping away for the time being.
I’ve done a lot of research on this, and have summarised a lot of the issue into 1 email which was shared with Monzo and quickly rejected. I do feel my claim is correct and strong, highlighting laws and regulations related to this. Monzo replied very quickly so I’ve asked them to re evaluate the chargeback as I don’t think they spent anywhere near enough time on it. They probably saw the gambling comments and thought they could squash it.
Anyways, I’d hoped we could connect and I could share what I’ve found, and see if you have any advice. More so on how to approach the FOS with this. I don’t want to lose the fight, and perhaps I’ve already got the strongest approach, and chose to be transparent like you did. But would massively appreciate connecting as I know you had some push back from the banks as well.
Αν βοηθάει, το FOS επικοινώνησε μαζί μου σήμερα και είπε ότι το προσεγγίζουν από τον τρόπο που το χειρίστηκαν οι τράπεζες, όχι το θέμα με το ίδιο το υπεράκτιο καζίνο, οπότε πιστεύω ότι μπορεί να είναι ο τρόπος με τον οποίο θα έπρεπε να το βλέπεις.
If it helps the FOS contacted me today and said they're approaching it from how the banks handled it, not the issue with the offshore casino itself so i believe that may be how you should view approaching it.
Ενδιαφέρον, λέτε ότι η προσέγγιση θα πρέπει να εστιάζεται περισσότερο στο γεγονός ότι η τράπεζα δεν εντόπισε αυτές τις συναλλαγές επειδή παραποιήθηκαν; Επίσης το γεγονός ότι η τράπεζα δεν επισήμανε τις ασυνήθιστες δαπάνες ανεξάρτητα από το όνομα της συναλλαγής;
Υπέθεσα ότι θα έπρεπε να επικεντρωθώ περισσότερο στην ευθύνη των καζίνο και στη διαδικασία του εμπόρου προκειμένου η τράπεζα να επεξεργαστεί την αντιστροφή χρέωσης;
Interesting, are you saying the approach should be more focused on the fact the bank didn’t identify these transactions because they were misrepresented? Also the fact the bank didn’t flag the unusual spending regardless of the transaction name?
I assumed I’d need to focus more on the casinos blame and merchant process for the bank to process the chargeback?
Ναι, ο πράκτορας του FOS είπε ότι επικεντρώνονται στον χειρισμό του από τις τράπεζες και όχι στην ίδια τη διαφωνία, είναι σχεδόν αδύνατο να επικοινωνήσετε με τα καζίνο και συνήθως στέλνουν το ίδιο BS ξανά και ξανά, οπότε έχει νόημα. Πραγματικά σκέψου ότι εξαρτάται από το αν θα βρεις έναν λογικό πράκτορα ή η τράπεζα δεν χειρίστηκε σωστά τη διαφορά. Αξίζει να τονιστεί η διαδικασία του εμπόρου, π.χ. λάθος κωδικοί εμπόρου, τρίτα μέρη κ.λπ., αλλά δήλωσαν ότι το επίκεντρο της καταγγελίας τους είναι η ίδια η τράπεζα και όχι το καζίνο.
Yes, the FOS agent said they're focusing on the banks handling of it rather than the dispute itself, the casino's are damn near impossible to contact and usually send the same BS over and over so does make sense really. Really think it's down to whether you get a reasonable agent or the bank has mishandled the dispute. Could be worth highlighting the merchant process, i.e. wrong merchant codes, third party etc but they stated their focus of the complaint is with the bank itself rather than the casino.
Δεν είμαι στα παράπονα του FOS για τα δικά μου και πιθανότατα δεν θα είμαι, αλλά έχω εμπειρία με τα παράπονα FOS στη δουλειά μου. Εάν έχουν πει ότι επικεντρώνονται στις τράπεζες, η οπτική γωνία είναι ότι θα πρέπει να χρεώνουν με έναν έγκυρο κωδικό. Δηλ. 12,7 δεδομένα ή αγαθά που δεν ελήφθησαν, εάν διαβάσετε τις δύο αξιώσεις FOS που έγιναν δεκτές καμία τράπεζα δεν έκανε την αντιστροφή χρέωσης και ανατράπηκε, αλλά αν ελέγξετε αυτά που έχασαν, η πλειοψηφία των ανθρώπων κατηγόρησε τις τράπεζες ότι έχασαν τη συναλλαγή, αν Εάν ήμουν εγώ, θα εστιαζόμουν αποκλειστικά στο μέρος της αντιστροφής χρέωσης, επομένως βασίστε το είτε σε εμπορεύματα που δεν ελήφθησαν είτε σε λανθασμένα δεδομένα (όποια και αν δοκιμάσατε), στη συνέχεια επαναλάβετε ότι η τράπεζα δεν μπορεί να σταματήσει κάτι που είναι παρακάμπτεται, αλλά εάν χρησιμοποιήθηκε ο σωστός κωδικός, το μπλοκ τζόγου θα το είχε πιάσει, επομένως είναι κατάλληλο για αντιστροφή χρέωσης και θα είχε μια καλή ευκαιρία να πετύχει. Εάν έχουν απορρίψει προϊόντα και δεν έχετε αναφέρει τον τζόγο, τότε απλώς αναφέρετε ότι δεν έχουν παρασχεθεί αποδεικτικά στοιχεία, επομένως θα έπρεπε να έχουν ξεκινήσει την αντιστροφή χρέωσης.
I am not at FOS complaints on mine and likely won’t be, but do have experience with FOS complaints within my work. If they have said they are focusing on the banks the angle is that they should chargeback under a valid code. I.e 12.7 data or goods not received, if you read the two FOS claims that were accepted neither bank did the chargeback and was overturned, but if you check the ones that lost the majority of the people blamed the banks for missing the transaction, if it were me I would solely focus on the chargeback part so base it on either goods not received or incorrect data (whichever you tried), then reiterate that the bank cannot stop something that is being bypassed but if the correct code was used the gambling block would have caught it therefore it falls right for chargeback and would have a good chance to succeed. If they have rejected on goods and you haven’t mentioned gambling then just state no evidence was ever provided so they should have initiated chargeback.
Το 12.7 είναι visa Δεν ξέρω την έκδοση Mastercard
12.7 is visa I don’t know the Mastercard version
Ανέφερα τον τζόγο και δεν μπόρεσα να αποσύρω, κάτι που ελπίζω να βαρύνει υπέρ μου, αλλά το γεγονός ότι ο πράκτορας είπε ότι πιστεύουν ότι έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται, επομένως δεν θα απαιτήσουν καμία από εμένα σε αυτό το στάδιο, είναι απογοητευτικό. Μου ζήτησαν να επιβεβαιώσω το ποσό που ήταν λάθος, οπότε ελπίζω ότι η τράπεζα έχει κάνει λάθη εκεί... Δεν θέλω να δημοσιεύσω πάρα πολλές πληροφορίες καθώς είναι σε εξέλιξη, αλλά έχω πάει μερικές γωνίες στο FOS και έθεσα μερικά σημεία
I have mentioned gambling and i was unable to withdraw which i hope weighs in my favor but the fact the agent said they believe they have all the information they need so won't require any from me at this stage is disheartening. They asked me to confirm the amount which was wrong so i'm hoping that the bank has made errors there... Don't want to post too much information as its ongoing but i've gone a few angles at the FOS and raised a few points
Καλή τύχη, εάν ο κριτής συμπαραταχθεί με την τράπεζα, μπορείτε να προχωρήσετε στον Διαμεσολαβητή και εκεί είναι πιθανό να δεχτούν περαιτέρω πληροφορίες από εσάς. Έχετε ενδιαφέρον να δείτε ποια βάση η τράπεζα αρνήθηκε την αντιστροφή χρέωσης, καθώς αυτό είναι το κλειδί, και πάλι κανείς δεν κατηγορεί την τράπεζα ή δεν πιστεύει ότι πρέπει να σταματήσει τη συναλλαγή, αλλά θα πρέπει να χρεώσει εάν υπάρχει βάσιμος λόγος και έχετε εάν δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη, αυτό θα πρέπει να είναι αντιστροφή χρέωσης .
Best of luck, if the adjudicator sides with bank you can progress to the ombudsman and that’s where they are likely to accept further information from you. Be interesting to see what basis the bank have refused chargeback as that is key, again no one blames bank or thinks they should stop the transaction but they should chargeback if valid reason and you do have if you can’t withdraw that should be a chargeback.
Ευχαριστώ, είμαι με τον Διαμεσολαβητή τώρα, δήλωσαν ότι εξέτασαν όλα όσα έχω στείλει στην καταγγελία μου και πιστεύουν ότι δεν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες σε αυτό το στάδιο, υποθέτω ότι εννοούν τα αρχεία που πήραν από την τράπεζα οι ίδιοι, πρόσθεσα κάποιες περισσότερες πληροφορίες στο απαντητικό email μου για καλό μέτρο, αλλά το γεγονός ότι δεν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες σε αυτό το στάδιο, όπως το έθεσαν σημαίνει είτε ότι δεν πιστεύουν ότι έχω κάποια υπόθεση είτε πιστεύουν ότι οι πληροφορίες είναι αρκετά για να προχωρήσετε με την περίπτωσή μου. Με τη φύση αυτών των καταγγελιών, αισθάνομαι πολύ απαισιόδοξος, ακόμη και αφού τους έστειλα άλλα παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων στο απαντητικό email μου, νομίζω ότι οφείλεται στην τύχη με τον πράκτορα και στον τρόπο που δεν ενδιαφέρονται για περισσότερες πληροφορίες. Έχω την τάση να πιστεύω ότι έχω χτυπήσει έναν πράκτορα που δεν θα με πλευρίσει δυστυχώς.
Thanks, i'm with the ombudsman now, they stated they looked at everything i've sent in my complaint and feel they don't need any more information at this stage, i'm assuming they mean the files they got from the bank themselves, i added some more information in my reply email just for good measure, but the fact they don't need anymore information at this stage as they put it either means they don't think i have a case or they feel the information is sufficient enough to proceed with my case. With the nature of these complaints i'm feeling very pessimistic even after sending them other examples of such cases in my reply email, i think it's down to pot luck with the agent and with the way they're not interested in more information i'm inclined to believe that i've hit an agent who won't side with me sadly.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.