πριν από 3 ώρες
Μπορώ να ξέρω την πηγή ή την ημερομηνία, παρακαλώ; Αυτό είναι ένα πολύ καλό εύρημα!
Can I know the source or date, please? This is a very good finding!
Μπορώ να ξέρω την πηγή ή την ημερομηνία, παρακαλώ; Αυτό είναι ένα πολύ καλό εύρημα!
Can I know the source or date, please? This is a very good finding!
Μόλις έλαβα μια απάντηση από το basswin μέσα σε 13 λεπτά από το αρχικό email, τους έστειλα μια οθόνη από τις συναλλαγές μου και ξεκίνησα τα mccs κλπ και είπαν ότι το παραπέμπουν για επιστροφή χρημάτων... είναι μια καλή μέρα παιδιά.
Φωνάξτε και αυτόν που βρήκε τη νομοθεσία curaco για το mccs LEGEND!!!
Just had a response from basswin within 13 minutes from initial email, I sent them a screen grab of my transactions and started mccs etc and they've said they're referrer it for a refund... its a good day guys.
Also shout out to the person who found the curaco legislation on mccs LEGEND!!!
Μπορώ να έχω ένα αντίγραφο του κειμένου σας παρακαλώ
Can I have a copy of your text please
Γεια σας παιδιά Έχω δημιουργήσει τον νέο λογαριασμό email για όλους όσους θέλουν να προχωρήσουν με την καταγγελία κατά της Santeda bv international.
Θα ήθελα όμως κάποιος να με βοηθήσει, παρακαλώ, καθώς πιστεύω ότι θα πάρουμε πολύ κόσμο. Είναι κανείς έτοιμος για την πρόκληση;🫠
Το email.is:
μικρό
Όλες οι πληροφορίες θα είναι ιδιωτικές και εμπιστευτικές που στέλνετε και δεν θα κοινοποιηθούν σε άλλα μέλη που συμμετέχουν. Μόνο εγώ και όποιος είναι πρόθυμος να βοηθήσει θα έχουμε πρόσβαση στη διεύθυνση email μόνο για την ταξινόμηση των συλλογών δεδομένων και τη βοήθεια στη λήψη τους προκειμένου να παρουσιαστούν στους αρμόδιους φορείς CGB.
Όποιος θέλει να συμμετέχει
Αυτό είναι που χρειάζεται
Όνομα καζίνο, όνομα χρήστη οφειλόμενο ποσό / ζήτησε απάντηση από το καζίνο είτε εξαιρέθηκε είτε απορρίφθηκε
Οπότε, βασικά, αν έχετε εγγραφεί σε πολλά καζίνο santeda, χρειάζομαι το καθένα
Α, και επίσης η τοποθεσία σας
Μπορεί να πάρει λίγο χρόνο, αλλά όσο περισσότεροι άνθρωποι έχουμε καλύτερες πιθανότητες
Ας το κάνουμε αυτό 💪
Hi guys I have set up the new email account for everyone who wants to move forward with the complaint against Santeda bv international .
I would like someone to help me though plz as I think we are going to get alot of people on board .Is anyone up for the challenge?🫠
The email.is :
Santedatimetoact@yahoo.com
All information will be private and confidential that you send and will not be shared with any other members participating. Only myself and whoever is willing to help will have access to the email address only for sorting out collections of data and helping getting it in order to present to the relevant bodies CGB.
Anyone who wants to participate
This is what's needed
Name of casino ,user name amount owed /requested back response from casino wether it was excepted or denied
So basically if you have joined multiple santeda casinos I need each one
Oh and also your location
It may take a while but the more people we get better out chances
Let's do this 💪
Ήταν επιτυχές το αίτημα επιστροφής χρημάτων; Αυτά τα είχα στο παρελθόν και μου το παρέπεμψαν για επιστροφή χρημάτων στο "αρμόδιο τμήμα" και μου ζήτησαν αντίγραφα ταυτότητας και τραπεζικής κάρτας. 2 μέρες μετά μου είπαν ότι αρνήθηκε και δεν κουνιόταν
Was the refund request successful? I had these in the past and they referred it for refund to the "relevant department" and had asked for copies of ID and the bank card.. 2 days later was told it was refused and they wouldn't budge
Η τράπεζα δεν το κάνει, αλλά η Visa έχει όρους ειδικά για αντιστροφή χρέωσης 12.7 για χρήση μη έγκυρων δεδομένων/MCC, αυτοί παρακάμπτουν τα μπλοκ τζόγου και τους νόμους περί τυχερών παιχνιδιών, πολλοί από εμάς αυξάνονται και εγκρίνονται οι αντιστροφές χρέωσης, μερικοί όχι και οι τράπεζες σύμφωνα με τους όρους της Visa πρέπει να επαναφόρτιση. Το γεγονός είναι ότι αυτά τα καζίνο λειτουργούν χωρίς άδεια παράνομα στο Ηνωμένο Βασίλειο οι σημειώσεις σας είναι λανθασμένες, ίσως σωστές για τη Γερμανία, αλλά εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο αυτό που λέτε είναι λάθος.
Έχετε μιλήσει με άτομα με νομικά προσόντα στο Ηνωμένο Βασίλειο; Ο εαυτός μου και το cryptoG (δείτε τις προηγούμενες σημειώσεις) ο νόμος περί τυχερών παιχνιδιών είναι εκεί για να προστατεύσει τον καταναλωτή, οι τράπεζες, αν και δεν ευθύνονται άμεσα για τα χρήματα, έχουν καθήκον να φροντίσουν να επεξεργαστούν μια έγκυρη αντιστροφή χρέωσης, βλέπε σημειώσεις για τη θεώρηση 12.7 και από άλλους λένε τη Mastercard κάντε επίσης λάθος MCC. Φαντάζομαι ότι είστε είτε κάποιος που βαριέται και θέλει να δώσει κακές συμβουλές είτε εργάζεται σε ένα καζίνο/τράπεζα.
The bank does not but Visa has terms specifically for a chargeback 12.7 for using invalid data/MCC these are bypassing gambling blocks and gambling laws, many of us are getting the chargeback raised and approved some are not and the banks as per Visa terms should be charging back. The fact is these casinos operate without a licence illegally in the UK your notes are incorrect you maybe correct for Germany but here in the UK what you are saying is wrong.
Have you spoke to any legally qualified people in the UK? Myself and cryptoG (see previous notes have) the Gambling act is there to protect the consumer, the banks although not directly liable for the money do have a duty of care to process a valid chargeback, see notes on 12.7 visa and from others say Mastercard also do incorrect MCC. I would imagine you are either someone who is bored and wants to give bad advice or works for a casino/bank.
Απλώς για να προσθέσω, αν διαβάσετε το νήμα, πολλοί από εμάς δεν θέλουμε τα χρήματα πίσω από την πραγματική τράπεζα, θέλουμε απλώς να ακολουθούν τους κανόνες αντιστροφής χρέωσης της Visa/Mastercard και την αντιστροφή χρέωσης, ώστε να επιστραφούν τα χρήματα στα καζίνο. Το FOS για τις αντιστροφές χρέωσης δηλώνει εάν υπάρχει καλός λόγος και η αντιστροφή χρέωσης θα πετύχει, π.χ. οι έμποροι παρακάμπτουν ένα νόμο ή μπλοκ τζόγου, τότε θα περίμεναν από την τράπεζα τουλάχιστον να ξεκινήσει την αντιστροφή χρέωσης.
Just to add if you read the thread, many of us do not want the money back from the actual bank we just want them to follow visa/Mastercard chargeback rules and chargeback so the casinos refund. FOS on chargebacks state if there is a good reason and chargeback will succeed i.e merchants bypassing a law or gambling block then they would expect the bank to at least initiate chargeback.
Δεν εργάζομαι σε καζίνο ή τράπεζα. Κοιτάζω το θέμα από διάφορες οπτικές γωνίες. Πάντα φταίει κάποιος άλλος, αλλά εσύ ο ίδιος είσαι 100% τέλειος.
Πολλοί άνθρωποι συμπεριφέρονται σαν να τους έχουν εξαπατήσει, σαν να τους είχαν βγάλει κυριολεκτικά τα χρήματά τους από τις τσέπες τους. Αυτό δεν ισχύει. Πληρώσατε οικειοθελώς και λάβατε κάτι σε αντάλλαγμα (πίστωση). Όλα τα άλλα είναι αστικό δίκαιο.
Πολλοί αναφέρουν επίσης ότι αποκλείονται από το Gamstop; Γιατί λοιπόν να εγγραφείτε σε άλλο καζίνο και να καταθέσετε χρήματα; Δεν πρέπει να είστε καχύποπτοι και να αναρωτηθείτε γιατί μπορείτε να εγγραφείτε εδώ τώρα; Το σημείο 12.7 είναι όλα καλά, αυτό θα σήμαινε ότι μπορείτε να στοιχηματίσετε από τη Μεγάλη Βρετανία χωρίς ανησυχία, 1000 € σήμερα, 3000 € μεθαύριο, αν δεν κερδίσω τίποτα, τότε θα το κλείσω πίσω.
Ποιος νόμος για την προστασία των καταναλωτών σας προστατεύει; Κάποιος πρέπει να το έχει εκδώσει και να εκπροσωπεί τα συμφέροντά σας. Ποιος το κάνει αυτό; Πείτε μου το όνομα αυτής της αρχής.
Μπορείτε να είστε χαρούμενοι που δεν θα αντιμετωπίσετε καμία συνέπεια από την αστυνομία ή την εισαγγελία. Στη Γερμανία, εδώ και λίγους μήνες έχει ασκηθεί ποινική δίωξη από την αστυνομία, με κατηγορίες για ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε παράνομο τζόγο. Λάβετε αυτό υπόψη σας καθώς κάνετε τα επόμενα βήματά σας. Μπορεί κάλλιστα να υπάρχει νόμος στην περιοχή σας που απαγορεύει τη συμμετοχή σε παράνομο τζόγο, τότε είναι η σειρά σας και τα χρήματα που θα χάσετε θα είναι το λιγότερο από τα προβλήματά σας.
Και είμαι κάποιος που, όπως και εσείς, έχει στοιχηματίσει τα χρήματά του σε παράνομα καζίνο και έχει δει μόνο ένα κλάσμα από αυτά ξανά. Κάποια στιγμή τρέχεις πάντα με το κεφάλι σε έναν τοίχο και ξεκινάς από την αρχή, κολλώντας σε κάθε καλαμάκι και βλέποντας αυτό ως λύση.
Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι εάν το καζίνο, η τράπεζα ή ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών πει όχι και δεν σας στείλει επιστροφή χρημάτων, τότε τα περαιτέρω μέτρα δεν θα είναι επιτυχή.
I don't work for a casino or a bank. I look at the issue from a variety of different angles. It's always someone else's fault, but you yourself are 100% perfect.
Many people act as if they have been cheated, as if their money had been literally taken out of their pockets. This is not the case. You paid voluntarily and received something in return (credit). Everything else is civil law.
Many also mention that they are excluded from Gamstop? So why would you register at another casino and deposit money? Shouldn't you be suspicious and ask yourself why you can register here now? Point 12.7 is all well and good, this would mean that you can gamble from Great Britain without worry, €1000 today, €3000 the day after tomorrow, if I don't win anything, then I'll book it back.
Which consumer protection law protects you? Someone must have issued it and represented your interests. Who does this? Please tell me the name of this authority.
You can be happy that you will not face any consequences from the police or public prosecutor's office. In Germany, criminal charges have been filed by the police for a few months now, accusing you of money laundering and participating in illegal gambling. Keep this in mind as you take your next steps. There may well be a law in your area that prohibits participation in illegal gambling, then it's your turn and the money you lose will be the least of your problems.
And I am someone who, just like you, has gambled away his money in illegal casinos and has only seen a fraction of it again. At some point you always run headlong into a wall and start over again, clinging to every straw and seeing that as the solution.
What I am trying to say is that if the casino, bank or payment service provider says no and does not send you a refund, then further measures will not be successful.
Ich arbeite weder für ein Casino noch für eine Bank. Ich betrachte das Thema aus diversen anderen Winkeln. Schuld sind immer die anderen, man selbst jedoch zu 100% perfekt.
Viele tun hier so, als ob sie betrogen worden sind, ihnen regelrecht das Geld aus den Taschen gezogen worden, dies ist nicht so, Ihr habt freiwillig bezahlt, eine Gegenleistung erhalten (Gutschrift) alles weitere ist Zivilrecht.
Viele erwähnen außerdem, dass sie ausgeschlossen sind bei Gamstop? Warum registriert man sich dann in einen weiteren Casino und zahlt Gelder ein? Muss man da nicht stutzig werden, und hinterfragen, warum kann ich mich hier jetzt registrieren? Punkt 12.7 ist schön und gut, dies würde bedeuten, dass man sorgenfrei aus Großbritannien zocken kann, heute mal 1000,00€ übermorgen 3000,00€ wenn ich nichts gewinne, dann buche ich zurück.
Welches Verbraucherschutzgesetz schützt Euch denn? Jemand muss es ja herausgegeben haben, und Eure Interessen vertreten, wer tut dies? Nenne mir bitte diese Behörde.
Ihr könnt froh sein, dass Ihr keine Konsequenzen von der Polizei oder Staatsanwaltschaft zu spüren bekommt, in Deutschland werden seit wenigen Monaten Strafanzeige der Polizei verschickt, Tatvorwurf GEldwäsche und Teilnahme am illegalen Glücksspiel. Behaltet dies bei Euren nächsten Schritten im Hinterkopf, es kann durchaus ein Gesetz bei Euch geben, dass die Teilnahme am illegalen Glücksspiel untersagt, dann seit Ihr dran und das verspielte Geld ist Eurer geringstes Problem.
Und ich bin jemand der genauso wie Ihr in illegalen Kasinos sein Geld verspielt hat, und nur ein Bruchteil davon wiedergesehen hat. Ihr lauft irgendwann immer wieder mit voller Wucht gegen eine Wand, und fangt von vorne an, klammert Euch an jeden Strohhalm und seht darin die Lösung.
Ich möchte Euch damit sagen, dass wenn das Casino, die Bank oder der Zahlungsdienstleister nein sagt, und Euch keine Erstattung schickt, dann werden auch weitere Maßnahmen kein Erfolg haben.
Μερικοί άνθρωποι μπορεί απλώς να βρίσκονται σε μια φάση τακτοποίησης ή να κάνουν το πρώτο βήμα, αλλά το πρώτο βήμα δεν πρέπει να είναι η ανάκτηση των χρημάτων, αλλά η δική τους ανάκτηση, διαφορετικά τα χρήματα θα επιστρέψουν από εκεί που ήρθαν, πιστέψτε με.
Μια ερώτηση για όσους δεν έχουν λάβει χρήματα πίσω από την τράπεζα ή το καζίνο:
Έχει συμβεί κάτι από τότε; Έχετε πάρει ένα σεντ πίσω αρκετούς μήνες αργότερα;
Some people may just be in a phase of sorting themselves out or taking the first step, but the first step must not be the retrieval of the money, but their own recovery, otherwise the money will go back where it came from, believe me.
A question for those who have not received any money back from the bank or the casino:
Has anything happened since then? Have you gotten a cent back several months later?
Manche Leute sind vielleicht gerade erst in einer Phase sich zu sortieren oder den ersten Schritt zu machen, jedoch darf der erste Schritt nicht die Rückholung der Gelder sein, sondern die eigene Genesung, ansonsten geht das Geld wieder dorthin wo es hergekommen ist, glaubt mir.
Mal eine Frage an diejenigen die kein Geld von der Bank oder vom Casino zurückbekommen haben:
Hat sich seitdem was getan? Habt Ihr mehrere Monate später einen Cent wiederbekommen?
Δεν νομίζω ότι καταλαβαίνεις το νόημα που όλοι προσπαθούμε να κάνουμε! Όλοι έχουμε παραδεχθεί ότι έχουμε προβλήματα με τον τζόγο και δεν υπάρχει προστασία για εμάς. Δουλεύουμε σκληρά προσπαθώντας να ξεπεράσουμε τα προβλήματά μας και είμαστε όλοι ψυχικά κουρασμένοι από την προσπάθεια να το κάνουμε. Αυτό που κάνουν αυτές οι εταιρείες είναι παράνομο, χρησιμοποιούν διαφορετικούς κώδικες εμπόρων που μας επιτρέπουν να μπορούμε να στοιχηματίζουμε κάτι που παρακάμπτει τα συστήματα των τραπεζών. Αν ακολουθούσαν τον σωστό κωδικό MCC, κανένας από εμάς δεν θα ήταν εδώ, είναι πραγματικά τόσο απλό. Εάν πρόκειται να διευθύνετε μια εταιρεία, πρέπει να ακολουθείτε τον ίδιο νόμο με όλους τους άλλους. Το παρακάμπτουν αυτό και δεν χρειάζεται να πληρώσουν επιπλέον φόρους ή να χρησιμοποιήσουν τις σωστές άδειες! Εάν ακολουθούσαν τους απλούς νόμους, δεν θα θέλαμε όλοι τα χρήματά μας πίσω καθώς δεν θα μπορούσαμε να καταθέσουμε. Θηρατούν ευάλωτα άτομα όπως εγώ για να μας κλέψουν τα χρήματά μας. Είναι αρουραίοι και αυτό που κάνουν δεν είναι απολύτως ηθικό
I don't think you understand the point we are all trying to make! We've all admitted we have gambling problems and there isn't the protection for us. We work hard trying to get past our problems and are all mentally drained from trying to do so. What these companies are doing is illegal , they are using different merchant codes which allow us to be able to gamble which is bypassing the banks systems. If they followed the correct MCC code , none of us would be here, it really is as simple as that. If you're going to run a company you need to follow the same law as everyone else. They are bypassing this and not having to pay extra taxes or use the correct licenses! If they followed the simple laws, we wouldn't all be wanting our money back as we wouldn't have been able to deposit. They prey on vulnerable people like myself to steal our money. They are rats and what they are doing is not moral whatsover
Στο Ηνωμένο Βασίλειο η ευθύνη ανήκει στο καζίνο, ο παίκτης δεν μπορεί να ενεργεί παράνομα με την πρόσβαση σε αυτό. Σας προτείνω να μην σχολιάσετε θέματα για το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς δεν καταλαβαίνετε τους νόμους μας, με έχετε δει να κάνω παράξενες δηλώσεις σχετικά με τους νόμους άλλων χωρών;
Είναι παράνομο για μη αδειοδοτημένα καζίνο να λειτουργούν χωρίς άδεια, νόμος περί τυχερών παιχνιδιών, είναι παράνομο για μια εταιρεία να λαμβάνει πληρωμή τζόγου από πιστωτική κάρτα, νόμος περί τυχερών παιχνιδιών. Χρησιμοποιούν κωδικούς για να παρακάμψουν αυτό το παράνομο, μήπως πέφτει κάποια ευθύνη στον παίκτη ναι απολύτως, η διαφορά είναι εάν είμαστε στο Gamstop ή αυτά τα καζίνο δεν ενεργούσαν παράνομα, τότε θα σταματήσαμε και δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε κατάθεση.
In the UK the responsibility lies with the casino the player cannot be acting illegally by accessing it. I suggest you don’t comment on UK matters as you do not understand our laws, have you seen me make outlandish statements about other countries laws?
It is illegal for non licensed casinos to operate without a licence, Gambling Act, it is illegal for a company to take a gambling payment from a credit card, Gambling Act. They use codes to bypass this therefore illegal, does some responsibility fall on the player yes absolutely so, the difference is if we are on Gamstop or these casinos were not acting illegally then we would be stopped and couldn’t physically deposit.
Το θέμα δεν είναι να χάσετε χρήματα από αυτούς, αλλά να μην μπορείτε να κάνετε ανάληψη των κερδών.
Εγγράφηκα στο jokabet που κατέθεσα πάνω από £1.000. Το υπόλοιπό μου ήταν 4.000, προσπάθησα να το αποσύρω, το απέρριψαν δύο φορές και στη συνέχεια απέκλεισαν τον λογαριασμό μου, καθώς οι παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου «δεν επιτρέπεται να καταθέσουν και να παίξουν στο καζίνο ή στο καζίνο» μόνο αφού προσπάθησαν να κάνουν ανάληψη. Δεν με έκαναν να καταθέσω όμως
It’s not about losing money to them it’s about not being able to withdraw the winnings.
I signed up to jokabet deposited over £1k got my balance to 4k tried to withdraw it they rejected it twice then blocked my account as Uk players are "restricted from depositing and playing at or casino" only after trying to withdraw. They didn’t give a fuck about me depositing though
Αν αφιερώσετε χρόνο για να διαβάσετε και δεν πρόκειται να τον αναφέρω γιατί δεν θέλει αναφορά αλλά το FOS συμφώνησε υπέρ του.
Είναι σαφές ότι είστε εδώ για να υπερασπιστείτε τα καζίνο, κυριολεκτικά κανένας εδώ δεν είπε ότι θέλω να εξαπατήσω την τράπεζα ή το καζίνο, μπορείτε επίσης να δείτε καθαρά πόσο ανταγωνιστικός είστε όταν τα θύματα κατηγορείτε τους ανθρώπους. Μερικοί από εμάς βρίσκονται σε πολύ καλύτερα μέρη από άλλους με ελάχιστα ποσά χαμένα/αναρρώνουν καλύτερα, ωστόσο λάβετε υπόψη ότι κάποιοι έχουν σημειώσει ότι αισθάνθηκαν αυτοκτονικά, επομένως δεν είναι ευπρόσδεκτο να κάνετε δηλώσεις για τη νομοθεσία του Ηνωμένου Βασιλείου και γενικά να μην είστε υποστηρικτικοί.
If you take the time to read and I am not going to mention him as he doesn’t want referencing but the FOS settled in his favour.
Clearly you are on here to defend casinos, literally no one on here has said I want to defraud the bank or casino, you can also see clearly how antagonistic you are being on victim blaming people. Some of us are in much better places than others with little amounts lost/recovering better, however bear in mind some have noted they felt suicidal so you coming on making up statements on UK law and generally not being supportive is not welcome.
Σωστά τιτιβίσματα Χρειάζομαι βοήθεια, η Lloyds bank αρνείται να δει καν τις συναλλαγές εσφαλμένες κωδικοποιήσεις Mcc Έχω πολλά skinsonly, gamingstore και nicheworkout. Έχω μπλοκ τζόγου στον λογαριασμό μου. Τους είπα για νέους νόμους που τέθηκαν τον Οκτώβριο, αλλά δεν θα παραδεχτούν καν ότι το καζίνο χρησιμοποιούσε ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο ως διεύθυνση χωρίς άδεια ect έδωσε όλες τις πληροφορίες από τη θεώρηση GCB 12.5, όπως το ονομάζετε, έχω δώσει αλλά βασικά όχι μου έστειλε ένα πανό με πληροφορίες για τους Σαμριτανούς και την ψυχική υγεία γιατί με βάζουν σε τόσο άγχος που έπαθα πανικό επίθεση .Το κεφάλι μου σηκώνεται από πάνω μου Έχω περάσει 6 μέρες προσπαθώντας να το λύσω αυτό μέσω chat και φτάνει στο σημείο τώρα έχω βαρεθεί
Οποιαδήποτε συμβουλή θα ήταν υπέροχη 👍
Right peeps i need some help Lloyds bank are point blank refusing to even look at the transactions Mcc miscodings I have loads of skinsonly, gamingstore and nicheworkout. I have gambling blocks on my account .told them about new laws that came in in oct but they won't even acknowledge that the casino was using a derelict building as address unlicensed ect gave all information from GCB visa 12.5 you name it i have given it .But no basically sent me a banner with information on the samritans and mental health because they are putting me under so much stress I had a panic attack .My head is lifting off me I have spent 6 days trying to sort this out via chat and it's getting to the point now I have had enough
Any advice would be great 👍
Το έχω ξαναπεί πολλές φορές, δεν υπερασπίζομαι κανέναν. Πρέπει να σκεφτείς έξω από το κουτί και να αμφισβητήσεις τον εαυτό σου.
Ο όρος απάτη δεν ταιριάζει εδώ, πλήρωσες οικειοθελώς χωρίς κανείς να σου βάλει το όπλο στο κεφάλι. Ο τρόπος που το βλέπω είναι ότι μπορείτε να στοιχηματίσετε στη Μεγάλη Βρετανία χωρίς κίνδυνο και αναζητάτε κάποιον άλλον να κατηγορήσετε για την ανάρμοστη συμπεριφορά σας. Τράπεζα, VISA ή Mastercard.
Ωστόσο, αποφεύγετε τις ερωτήσεις μου και δεν έχω λάβει ποτέ απάντηση από εσάς.
Ερώτηση 1:
Γιατί εγγράφεστε σε ένα καζίνο και ανακαλύπτετε ότι μπορείτε να κάνετε κατάθεση και να παίξετε όταν στην πραγματικότητα είστε αποκλεισμένοι παντού; (Ο εθισμός στον τζόγο δεν μετράει ως απάντηση)
Ερώτηση 2:
Ποιος νόμος σας προστατεύει;
Ερώτηση 3:
Ποια αρχή σας προστατεύει; Αν υπάρχει νόμος που σε προστατεύει, τότε πρέπει να υπάρχει και προστάτης γι' αυτόν; Πού είναι ο προστάτης;
Ερώτηση 4:
Ο Προστάτης (χωρίς τον Συνήγορο του Πολίτη) βοήθησε ποτέ κανέναν;
Υποθέτω ότι όχι! Γιατί όλοι έχετε εγκαταλειφθεί από την κυβέρνησή σας και είστε αφημένοι να τα βάζετε μόνοι σας!
I've said it several times before, I'm not defending anyone. You have to think outside the box and question yourself.
The term fraud is not appropriate here, you paid voluntarily without anyone putting a gun to your head. The way I see it is that you can gamble in Great Britain without risk, and you are looking for someone else to blame for your misconduct. Bank, VISA or Mastercard.
However, you avoid my questions and I have never received an answer from you.
Question 1:
Why do you register at a casino and find out you can deposit and play when you are actually banned everywhere? (Gambling addiction does not count as an answer)
Question 2:
Which law protects you?
Question 3:
Which authority protects you? If there is a law that protects you, then there must be a protector for it? Where is the protector?
Question 4:
Has the Protector (without the Ombudsman) ever helped anyone?
I assume not! Because you have all been abandoned by your government and are left to fend for yourselves!
Ich habe es bereits mehrfach erwähnt, ich verteidige niemanden. Ihr müsst über den Tellerrand hinaus schauen und Euch selber hinterfragen.
Die Formulierung Betrug ist hier nicht angebracht, Ihr habt freiwillig bezahlt, ohne dass Euch jemand die Pistole auf die Brust gesetzt hat. Ich sehe es so, dass Ihr in GB zocken könnt ohne Risiko, und Ihr für Euer Fehlverhalten die Schuld bei anderen sucht. Bank, VISA oder Mastercard.
Jedoch weicht Ihr meinen fragen aus, und ich habe bisher nie eine Antwort von Euch bekommen.
Frage 1:
Warum registriert Ihr Euch in einem Kasino, stellt fest Ihr könnt Einzahlen und Spielen wenn Ihr eigentlich überall gesperrt seid? (Spielsucht zählt als Antwort nicht)
Frage 2:
Welches Gesetz beschützt Euch?
Frage 3:
Welche Behörde beschützt Euch? Wenn es ein Gesetz gibt, welches Euch beschützt dann muss es auch hierzu ein Beschützer geben? Wo ist der Beschützer?
Frage 4:
Hat der Beschützer (Ohne den Ombudsmann) jemals jemanden geholfen?
Ich gehe davon aus, nicht! Denn Ihr seid alle von Eurer Regierung im stichgelassen worden, und auf Euch alleingesetllt!
Αναφέρετε ότι το καζίνο δεν θα σας επέτρεπε να αποσύρετε τα κέρδη σας και να κλείσετε τον λογαριασμό σας. Δούλεψε για μένα
Mention the casino wouldn’t let you withdraw your winnings and closed your account. Worked for me
Ε1 - Εθισμός που είναι μια έγκυρη απάντηση
Ε2 - Νόμος περί τυχερών παιχνιδιών
Q3 - Κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου
Ε4 - Ναι, αναζητήστε εδώ θα δείτε μερικές περιπτώσεις που αναφέρονται.
Δεν θα σας απαντήσω ξανά, καθώς προφανώς δεν χρειάζεστε βοήθεια για αντιστροφές χρεώσεων ή τραπεζικά παράπονα.
Q1 - Addiction that is a valid answer
Q2 - Gambling Act
Q3 - UK government
Q4 - Yes search on here you will see a few cases referenced.
I won’t be responding to you again as you clearly don’t need help on chargebacks or bank complaints.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.