Προσπαθώ να λάβω επιστροφή χρημάτων από το φρέσκο στοίχημα και το στιγμιαίο καζίνο επειδή δεν ακολουθούν την πολιτική του kyc… οποιαδήποτε συμβουλή θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα
I am trying to get refunded from fresh bet and instant casino due to them not following there kyc policy…any advice would be greatly appreciated
Εξαρτάται από το όνομα του εμπόρου και την τράπεζά σας.
Οι τράπεζες έχουν διάφορους κανόνες και όρους, στα περισσότερα σενάρια μια αντιστροφή χρέωσης θα λειτουργούσε για μη παραλαβή αγαθών, εάν ο έμπορος στο αντίγραφό σας είναι κάποιο διαδικτυακό κατάστημα ή κάτι παρόμοιο όπου μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πραγματικό έμπορο που παραγγείλατε πράγματα αλλά δεν λάβατε ποτέ τίποτα.
Στη συνέχεια, υπάρχουν τρεις τρόποι
1 Έμπορος σας επιστρέφει τα χρήματα για τις συναλλαγές που είναι ο ευκολότερος τρόπος για να το λύσετε.
2 Ο έμπορος δεν απαντά, υποβάλλετε αντιστροφή χρέωσης και λαμβάνετε τα χρήματά σας αφού περάσουν οι χρόνοι αναμονής.
3 Ο έμπορος δεν απαντά, υποβάλλετε αντιστροφή χρέωσης και ο έμπορος το παλεύει με πλαστά στοιχεία για να κλείσει η υπόθεση.
Η επιλογή 3 αρχίζει να συμβαίνει συχνά, αλλά σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να προσκομίσετε αποδεικτικά στοιχεία ή να ρισκάρετε αποκαλύπτοντας την πραγματική συμφωνία (ότι κάνατε καταθέσεις στο καζίνο και να εμφανίσετε στιγμιότυπα οθόνης). Αυτό μπορεί να λειτουργήσει για να λάβετε τα χρήματά σας πίσω, αλλά σίγουρα θα οδηγήσει σε κυρώσεις στον έμπορο ή απώλεια του συμβολαίου πληρωμής με την MasterCard/Visa.
Depends on the merchant name and your bank.
Banks have various rules and terms, in most scenarios a chargeback would work for no goods received if the merchant on your statement is some webshop or something similar where you can contact the real merchant that you ordered stuff but never received anything.
There are then three ways to go
1 Merchant refunds you the transactions which is the easiest way to solve this.
2 Merchant does not reply, you file a chargeback and get your money after the waiting times have been passed.
3 Merchant does not reply, you file a chargeback and the merchant fights this with fake evidence to get the case closed.
Option 3 starts to happen often, but in that case you have to provide evidence or take a risk by exposing the real deal (that you made casino deposits and show screenshots of this). This might work to get your money back but will definitely result in sanctions to the merchant or loss of their payment contract with MasterCard/Visa.
Οποιαδήποτε από αυτές τις διαδικασίες. ποτέ δεν με ρώτησε αν χρειαζόμουν ένα διάλειμμα ποτέ δεν επισήμανε το ακανόνιστο ποσό κατάθεσής μου ή τους χρόνους κατάθεσης πολλά από αυτά
Any of there kyc procedures.never asked if I needed a break never flagged up my erratic deposit amount or deposit times lots of that
Φίλε μισώ να σου το σπάσω, αλλά δεν θα πάρεις χρήματα πίσω εξαιτίας αυτού. Είναι ένα offshore καζίνο που δεν ελέγχεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, επομένως δεν χρειάζεται να σας ρωτήσουν εάν χρειάζεστε ένα διάλειμμα και το ίδιο με τα ποσά κατάθεσης
Mate I hate to break it to you but you won’t get any money back because of that. They’re an offshore casino not regulated in UK so they don’t have to ask you if you need a break and same with deposit amounts
Μπορώ να ζητήσω από την τράπεζα επιστροφή χρέωσης
Can I ask the bank for a charge back
Μπορώ να ζητήσω από την τράπεζα επιστροφή χρέωσης
Can I ask the bank for a charge back
Ναι, αλλά πες τους ότι δεν έλαβες ποτέ τα αγαθά. (Google τα ονόματα των εμπόρων και δείτε τι πουλάνε, ώστε να μπορείτε να το κάνετε πιο νόμιμο και να τους πείτε ότι δεν λάβατε οποιαδήποτε υπηρεσία παρέχουν)
Yeha but tell them you never received the goods. (Google the merchant names and see what they sell so you can make it more legit and tell them you didn’t receive whatever service they provide)
Ο έμπορος είναι η εταιρεία που παίρνει τις καταθέσεις;
The merchant being the company who takes the deposits?
Το έχεις κάνει αυτό/έχεις εμπειρία να το κάνεις
Have you done this/have any experience of doing it
Ακόμα σε εξέλιξη. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι σε αυτό το φόρουμ ήταν επιτυχημένοι
Still ongoing. Many people on this forum have been successful though
Λαμβάνω μηνύματα κειμένου για να εγγραφώ σε ιστότοπους που όλοι μοιάζουν μεταξύ τους. Δείτε τα στοιχήματα/πληρωμή για μεγάλες νίκες σε καμία περίπτωση! αυτό πρέπει να είναι ψεύτικο!
Im getting text messages to sign up to sites they all look the same as each other look at the bets/payout for big wins no way ! that has to be fake !
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.