Σήμερα είναι η τελευταία μέρα για να διαφωνήσουν, μέχρι τώρα περίμεναν. Έχω δηλώσει ξεκάθαρα στο email ότι δεν παραλήφθηκαν εμπορεύματα, είπαν ότι έχουν παράσχει αποδείξεις μέσω email, στα οποία απέδειξα καμία απόδειξη, τους ζήτησα επίσης να αποδείξουν ένα ίχνος επικοινωνίας για αυτά που μου εστάλησαν ( που δεν θα μπορέσουν να κάνουν, γιατί τα email σαφώς δεν στάλθηκαν).
Οποιαδήποτε συμβουλή παιδιά για το τι να συμπεριλάβετε σε αυτό το email για να είναι ανόητο. Έχω δηλώσει ξεκάθαρα ότι είμαι πολίτης του Ηνωμένου Βασιλείου, επομένως δεν θα είχα αριθμό τηλεφώνου ή διεύθυνση Ιρλανδίας, έχω παράσχει αποδεικτικά στοιχεία επικοινωνίας με το Grotobook, που είναι το MYDATES, είπαν ότι δεν είχα καν επικοινωνήσει μαζί τους, επειδή οι mydates είναι φαντάσματα!!!
Δεν ξέρω τι άλλο να βάλω πραγματικά, έδειξα τον ιστότοπό τους (grotobook) όπου επιτρέπονται επιστροφές χρημάτων και αρνούνται οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων επειδή έχω εξουσιοδοτήσει τις συναλλαγές, οπότε ελπίζω να είναι αρκετό.
Today is the last day to Dispute, they have waited till now. I have clearly stated in the email that no goods were received, they have said they have provided receipts via email, to which I've shown proof of none, I have also asked them to prove a communication trail of these being sent to me (which they will not be able to do, because the emails were clearly not sent).
Any advice guys on what to include in this email to make it fool proof. I've clearly stated I'm a UK citizen so wouldn't have an Irish phone number or address, I've provided proof of communication with Grotobook, which is MYDATES, they said I had not even contacted them, that's because mydates are ghosts!!!
I don't know what else to put really, I have shown their website (grotobook) of refunds being allowed and them denying any refund because I authorised the transactions so I hope it will be enough.
Αυτόματη μετάφραση: