πριν από 1 μήνα
Φαντάζομαι ότι θα εξαρτηθεί με ποιον θα κάνετε τράπεζα οπουδήποτε από τη στιγμή - 2 εβδομάδες
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
0
Φαντάζομαι ότι θα εξαρτηθεί με ποιον θα κάνετε τράπεζα οπουδήποτε από τη στιγμή - 2 εβδομάδες
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
Από την τράπεζά μου. Κάποια συμβουλή τι μπορώ να κάνω/να απαντήσω;
Λάβετε υπόψη ότι εάν οι αμφισβητούμενες συναλλαγές σχετίζονται με τζόγο, τυχερά παιχνίδια ή επενδυτικούς σκοπούς, τότε δεν θα μπορούμε να τις αμφισβητήσουμε σύμφωνα με τους κανόνες αντιστροφής χρέωσης της Mastercard:
"Για συναλλαγές στις οποίες η αξία ή τα περιουσιακά στοιχεία αγοράζονται για τζόγο, επενδύσεις ή παρόμοιους σκοπούς: Αυτό το δικαίωμα αντιστροφής χρέωσης είναι διαθέσιμο μόνο για μια συναλλαγή στην οποία η αγορασμένη αξία ή τα περιουσιακά στοιχεία δεν εμφανίστηκαν στον λογαριασμό που συμφωνήθηκε μεταξύ του κατόχου της κάρτας και του εμπόρου. Για για την αποφυγή αμφιβολιών, τα δικαιώματα αντιστροφής χρέωσης δεν είναι διαθέσιμα για:
-αιτήματα επιστροφών χρημάτων, αναλήψεων ή μεταφοράς,
-Όροι και προϋποθέσεις ή πρόσβαση στον λογαριασμό,
-κέρδη, κέρδη ή απώλειες, ή
-χρήση ή επακόλουθη χρήση."
Εάν τα κεφάλαια έχουν κατατεθεί επιτυχώς στον επενδυτικό/τζόγο λογαριασμό σας, τότε θεωρούμε ότι οι υπηρεσίες ελήφθησαν. Ως εκ τούτου, η Mastercard δεν μπορεί να πάρει τα χρήματα από τον έμπορο.
From my bank. Any advise what I can do/respond?
Please note that if the disputed transactions relates to gambling, gaming or investment purposes, then we won't be able to dispute them according to Mastercard chargeback rules:
"For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for:
-refunds, withdrawals or transfer requests,
-terms and conditions or account access,
-winnings, gains or losses, or
-use or subsequent use."
If the funds have been successfully deposited in your investment/gambling account, then we consider the services were received. Hence, Mastercard cannot take the funds from the merchant.
Μπορούν ωστόσο για το λανθασμένο MCC, καθώς δεν εφαρμόστηκε ο σωστός κωδικός. Θα έπρεπε να είχε χρησιμοποιηθεί κωδικός υψηλού κινδύνου. 7995. Αυτό σημαίνει ότι οι αμοιβές και τα πάντα χειραγωγούνται από αυτές τις εταιρείες
They can however for the incorrect MCC, as the correct code was not applied. A high risk code should have been used. 7995. This means that the fees and everything are manipulated from these companies
Υγεία μπουμπούκι. Απλά να είναι ωραίο να το έχετε για crimbo, δεν είναι!
Cheers bud. Just be nice to have it for crimbo won't it!
Μπορεί σε κάποιον να αρέσει ο διαμεσολαβητής της τράπεζας όπου προωθεί με επιστροφή χρέωσης;
Θα το χρησιμοποιήσω στη διαδικασία επιστροφής χρεώσεων με ποια τράπεζα, όπως βλέπετε παραπάνω, δεν θέλει να προχωρήσει περαιτέρω.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Μπορεί σε κάποιον να αρέσει ο διαμεσολαβητής της τράπεζας όπου προωθεί με επιστροφή χρέωσης;
Θα το χρησιμοποιήσω στη διαδικασία επιστροφής χρεώσεων με ποια τράπεζα, όπως βλέπετε παραπάνω, δεν θέλει να προχωρήσει περαιτέρω.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Εξηγήστε ξεκάθαρα εάν είχατε ένα μπλοκ τζόγου και ότι το MCC χειραγωγήθηκε για να το παρακάμψει, τότε έχετε κάθε δικαίωμα να αυξήσετε την αντιστροφή χρέωσης φίλε.
Clearly explain if you had a gambling block and that the MCC was manipulated to bypass it then you have every right to have the chargeback raised buddy.
Αυτό είναι το πρόβλημα με τη Mastercard και τον τρόπο με τον οποίο υποβάλλει αίτηση ο εκδότης, καλύτερα να δοκιμάσετε προϊόντα που δεν παραλήφθηκαν και να ελπίζετε ότι δεν ανταποκρίνονται.
This is the issue with Mastercard and how the issuer is applying, best off trying goods not received and hoping they don’t respond.
Λοιπόν, το κυνήγησα για λίγο και μετά πήρα τηλέφωνο μια μέρα λέγοντας καλά νέα ότι ήταν όλοι επιτυχημένοι
Well I chased it for a bit then got a call one day saying good news they were all sucessful
Ναι, οι 45 μέρες είναι μέχρι το Σάββατο, οπότε δεν έχω νικήσει άλλες διαφωνίες!
Yeah well the 45 days is up Saturday so no more disputes I've won!
Είναι ασφαλές να πούμε ότι είχατε κερδίσει αυτό το μπουμπούκι πριν από 4 εβδομάδες, οπότε μην ανησυχείτε με αυτόν τον τρόπο θα πρέπει συνήθως να επιστρέψουν μέσα σε δύο εβδομάδες
Safe to say you had won that 4 weeks ago bud so no worries that way they should usually come back within two weeks
Good evening everyone.
I want to make a suggestion to all members.
Instead of going it alone, how about we find a good law firm that specializes in online gambling and assign the wrong merchant class codes case to them.
I believe we would have had a better result
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να κάνω μια πρόταση προς όλα τα μέλη.
Αντί να προσπαθούμε ο καθένας μόνος του, μήπως να βρίσκαμε ένα καλό δικηγορικό γραφείο με εξειδίκευση στον διαδικτυακό τζόγο και να τού αναθεταμε την υπόθεση για τους λανθασμένους κωδικούς κατηγορίας εμπόρων.
Πιστεύω ότι θα είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα
Είχε κανείς επιτυχημένα email για pulsion pay και Dsserv Ltd;
Ή
Επιτυχείς αντιστροφές χρέωσης για αυτούς και αν ναι, τι είπατε επειδή δεν είστε σίγουροι τι να πείτε;
Has anyone had successful emails for pulsion pay and Dsserv Ltd?
Or
Successful chargebacks for them and if so what did you say as not sure what to say?
Είχα την ίδια απάντηση από το artstrid και το finnart, που ανατέθηκε στην ομάδα να δώσει απάντηση. Θα φανταζόμασταν ότι προσπαθούσαν να παράγουν δόλια τιμολόγια τώρα για να πουν στην τράπεζα ότι είχα τα NFT
I have had the same response from artstrid and finnart, assigned to the team to provide a response. Would imagine they try to produce fraudulent invoices now to say to bank I had the NFTs
Είχε κανείς κάποια χαρά με το Payop; αξίζει να το επιδιώξουμε; Έχω πληρωμές 8000 £ από τις 23 Νοεμβρίου και μετά στο πλαίσιο της Santeda Intl Χωρίς αμφιβολία θα είχαν αυτόν τον τύπο λογαριασμού
Anyone had any joy with Payop ? is it worth pursuing ? I have £8000 of payments from last Nov 23 onward under Santeda Intl No doubt they would have had this type of account
Γεια σε όλους, σκέφτηκα να επιστρέψω μετά τα προηγούμενα σχόλιά μου. Δυστυχώς στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, και το μεγαλύτερο μέρος αυτής της εβδομάδας, επανήλθα ξανά και ανόητα έγραψα σε περισσότερα καζίνο και άρχισα να χάνω. Δεν ξέρω γιατί το προσπάθησα… Τέλος πάντων, επιτρέψτε μου να δω αν η κατάστασή μου μπορεί να βοηθήσει κάποιον;
1η Αντιστροφή χρέωσης:
Santander Η.Β. - Μετά από λίγο πέρα δώθε, και σχεδόν εγκατάλειψη, οι αντιστροφές χρέωσης αυξήθηκαν ως "αγαθά που δεν ελήφθησαν" στις 24 Οκτωβρίου, αλλά μου έδωσαν 4 διαφορετικούς αριθμούς αναφοράς, καθώς δεν μπορούσαν να ομαδοποιήσουν όλες τις συναλλαγές σε έναν. Έχουν περάσει 49 μέρες και τους τηλεφώνησα σήμερα για ενημέρωση. Η Santander λέει τώρα ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 130 ημέρες για να ολοκληρωθούν οι αντιστροφές χρέωσης; Μου είπαν ότι θα ήταν 45 ημέρες για να ξεκινήσω…
2η Αντιστροφή χρέωσης (μετά την υποτροπή)
Barclaycard UK - Αυξήθηκε άμεσα με λανθασμένο κωδικό MCC, υπέβαλε αποδεικτικά στοιχεία για καταθέσεις που έγιναν στο freshbet σήμερα, καθώς και απόδειξη προσπάθειας επικοινωνίας με τους ψεύτικους εμπόρους που εμφανίζονται στη δήλωσή μου. Αυτό θα πρέπει να είναι μια εύκολη νίκη, καθώς τα τυχερά παιχνίδια σε πιστωτικές κάρτες δεν επιτρέπεται.
3η Αντιστροφή χρέωσης (μετά την υποτροπή)
NatWest UK - Αυξήθηκαν οι αντιστροφές χρέωσης μέσω της εφαρμογής, 2 στους 8 συγκεντρώθηκαν με επιτυχία και οι έμποροι επέστρεψαν αμέσως τα χρήματα (προφανώς δεν ήθελαν να το αμφισβητήσουν). Για τα άλλα 6, έλαβα αυτοματοποιημένα email που έλεγαν ότι δεν θα το ανέβαζαν, και μάλιστα υπαινίχθηκε ότι τα παραποιώ. Υπέβαλα ένα παράπονο αμέσως και έλαβα μια απάντηση εντός 2 ημερών ζητώντας μου να στείλω αποδεικτικά στοιχεία που θα υποστηρίζουν μια αντιστροφή χρέωσης. Έγινε αυτό τη Δευτέρα και προς το παρόν περιμένω έναν υπεύθυνο παραπόνων να με ενημερώσει εάν θα τεθούν ή όχι. Φαίνεται περίεργο που δεν τα ανέβασαν εξαρχής, δεδομένου ότι τα 2 πρώτα ήταν επιτυχημένα ΚΑΙ ο έμπορος επέστρεψε τα χρήματα όχι;!
4η αντιστροφή χρέωσης (μετά την υποτροπή)
Santander UK - Έπρεπε να τους καλέσω σήμερα και να τους εξηγήσω ότι υποτροπίασα (υπερβολικά ενοχλητικό) και να τους ζητήσω να αυξήσουν τις αντιστροφές χρέωσης για 4 ακόμη συναλλαγές. Η κυρία στο τηλέφωνο ήταν πολύ χρήσιμη και τα έθεσε ως «αγαθά και υπηρεσίες που δεν ελήφθησαν» και έχω ήδη στείλει τα αποδεικτικά στοιχεία μέσω διαδικτυακού συνδέσμου. Φαίνεται ότι μετά τον αγώνα που πέρασα στο πρώτο, έχουν εντοπίσει το θέμα εδώ. Ανέφερε επίσης ότι είχαν μια εισροή ατόμων που τηλεφωνούσαν για παρόμοια πράγματα και αυτά τα καζίνο φαίνεται να τραβούν την προσοχή τους πιο συχνά σε σχέση με αξιώσεις και αντιστροφές χρεώσεων. Θα μπορούσε να είναι κάτι καλό για το μέλλον;
Αν κάποιος έχει οποιεσδήποτε ερωτήσεις, πυροβολήστε. Έχω κάνει άφθονη έρευνα για αυτό το θέμα, και λίγο πολύ διάβασα όλο αυτό το φόρουμ από την αρχή μέχρι τα νύχια και θα χαρώ να βοηθήσω αν μπορώ.
Hi everyone, thought I’d come back after my previous comments. Unfortunately at the end of last week, and most of this week, I relapsed again and stupidly signed up to more casinos and started losing. Don’t know why I even attempted this… Anyway, let me see if my situation can help anyone?
1st Chargeback:
Santander UK - After some back and forth, and nearly giving up, chargebacks got raised as ‘goods not received’ on 24th October, but they gave me 4 different reference numbers as they couldn’t group all the transactions into one. It has now been 49 days, and I called them today for an update. Santander are now saying that it can take up to 130 days for the chargebacks to be completed? I was told it would be 45 days to begin with…
2nd Chargeback (after relapsing)
Barclaycard UK - Raised instantly under incorrect MCC code, submitted evidence of deposits made on freshbet today, as well as proof of trying to contact the fake merchants that show on my statement. This should be an easy win as gambling on credit cards is not permitted.
3rd Chargeback (after relapsing)
NatWest UK - Raised chargebacks through the app, 2 out of 8 were successfully raised and the merchants instantly refunded (they obviously didn’t want to contest it). For the other 6, I received automated emails saying they wouldn’t raise it, and even insinuated that I was falsifying them. I put a complaint in right away, and got a response within 2 days asking me to send over evidence that will support a chargeback. Done this on Monday and am currently waiting for a complaints manager to let me know if they will be raised or not. Seems weird that they didn’t raise them in the first place, considering the first 2 were successful AND the merchant refunded no?!
4th chargeback (after relapse)
Santander UK - Had to call them up today and explain that I relapsed (super embarrassing) and ask them to raise chargebacks for 4 more transactions. Lady on the phone was very helpful and raised them as ‘goods and services not received’ and I have already sent over the evidence via online link. It seems as though after the struggle I went through in the first one, they have identified the issue here. She also mentioned that they have had an influx of people calling about similar things, and these casinos seem to be getting more frequent attention with regards to claims and chargebacks. Could be a good thing for future?
If anyone has any questions, fire away. I’ve done an abundance of research on this subject, and pretty much read this whole forum head to toe and would be happy to help if I can.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.