Αρχική σελίδαΦόρουμΥπεύθυνος ΣτοιχηματισμόςQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 271)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
808.059 προβολές 6.917 απαντήσεις |
|
1...270 271 272...359
Colin09
πριν από 1 μήνα

I just sent them about 10 Emails 😀


https://easycourses.in/ = Apperator?

DynamoHarry
πριν από 1 μήνα

Η διεύθυνση email είναι σίγουρα ?

.io;

.org

Δεν ξέρω πια γιατί δεν έχω πλέον τον λογαριασμό email και δεν μπορώ να μπω σε αυτόν. Απλώς στείλτε ένα email στην παραπάνω διεύθυνση με όλες τις καταλήξεις που υπάρχουν, μία θα είναι σωστή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Οπότε σίγουρα χρειάζομαι περισσότερα

Voltamp

pxtb - Panevezys, LTU

payactopup - Λονδίνο, GBR

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

filereceived this back from Albedosend This morning when I asked for a refund . Any advice on what to do next to try get a refund out of them ?

πριν από 1 μήνα

fileAn update from pulsion processing this morning . Seems they are taking it seriously, whether or not they will refund I am not sure yet .

Hunter12
πριν από 1 μήνα

Hi what email did you use as I haven't received one reply


Is this one in Cyprus?

πριν από 1 μήνα

Anyone heard of pixtub.io it looks like on Revolut the casino site has used this site to buy bitcoin with my card details and also Zavorna Kaunas is one and Excurr Warsaw

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
πριν από 1 μήνα

fileAn update from pulsion processing this morning . Seems they are taking it seriously, whether or not they will refund I am not sure yet .

πριν από 1 μήνα

You won't get anything from Pixeleum bud

πριν από 1 μήνα

I got two emails pixtub and excurr both crypto sites and just emailed saying someone has used my card to buy crypto is that the best way to start anyone managed to get refunds ?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
paulmcewan05
πριν από 1 μήνα

What email do you have for Excurr i have them as well


Many thanks

craigtaylor9999
πριν από 1 μήνα

support@EzCurr.io


There you go bud.

paulmcewan05
πριν από 1 μήνα

thank you


πριν από 1 μήνα

I got two emails pixtub and excurr both crypto sites and just emailed saying someone has used my card to buy crypto is that the best way to start anyone managed to get refunds ?

πριν από 1 μήνα

No mate because they will say to contact the police and get your bank to get in touch. If you authorised them them you're screwed

Dt100
πριν από 1 μήνα

Ok waste of time then

πριν από 1 μήνα

Απορρίφθηκε εντός 1 λεπτού για αντιστροφή χρέωσης από τη Revolut.


Αυτή τη φορά ήταν το "Cake Tools Depot, Ibadan"


Η απάντηση ήταν ως συνήθως "Ελέγξαμε την περίπτωσή σας και δυστυχώς αυτή η συναλλαγή δεν είναι κατάλληλη για επιστροφή χρημάτων"


100% δεν το έχουν καν αναθεωρήσει, δεν υπάρχει περίπτωση να διαβάσουν το κείμενό μου και τα στοιχεία που έστειλα σε 1 λεπτό.


Είτε έχουν επισημάνει τον λογαριασμό μου στο Revolut είτε κάτι που σημαίνει ότι ό,τι επιλέξω για εξόφληση απορρίπτεται, παρόλο που έχω όλα τα δικαιώματα με το μέρος μου.


Εντελώς άρρωστοι, είναι τα απολύτως χειρότερα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 1 μήνα

That is what happened to me and a rejected complaint now after copying in the ombudsman they said its a chargeback fraud investigation💁


I sent loads of emails two days ago no replies yet so have started investigating the transactions myself for now bud.

paulmcewan05
πριν από 1 μήνα

Χαίρομαι που ακούω ότι δεν είστε μόνοι, το περίεργο είναι ότι στο παρελθόν λειτούργησε μια χαρά η πραγματοποίηση αντιστροφών χρεώσεων σε αυτά τα καταστήματα απάτης μέσω της Revolut, αλλά ξαφνικά όλα απορρίπτονται αυτόματα, δεν φαίνεται καν να εξετάζουν το περιπτώσεις πλέον.


Η Revolut προφανώς απάντησε στο ARN, λέει ότι είναι υπό εξέταση και ότι μπορώ να το διαβάσω όταν ολοκληρωθεί η αναθεώρησή του.


Κοινοποιώ λοιπόν τι απαντά η Revolut σε όλα αυτά μόλις μάθω

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 1 μήνα

Ok yes they seem to be very rogue no help at all !

I wonder if I should take my case to the FCA in the Uk to see what they say about it

Georgey132
πριν από 1 μήνα

Someone said a while ago Canapay are monitoring this thread. So if you want to speak about them I suggest you do so over email. Don't let them have anything over you 🙂 they are all scumbags, I'm grateful I never had some of these merchants

Lucid_1337
πριν από 1 μήνα

My bank as soon as i make a chargeback gets denied. Its AI, automated when you're account is flagged its flagged no removing it

1...270 271 272...359
Μετάβαση στη σελίδααπό 359 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα