Όρια καζίνο

πριν από 1 μήνα από sylviabezerradacruz
|
982 προβολές 8 απαντήσεις |
|
πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα. Στο ice casino συνειδητοποίησα πριν από 4 μέρες ότι δεν υπάρχει πλέον σύνδεσμος «υπεύθυνου τζόγου» όπου συνήθως βάζω όρια γιατί αλλιώς δεν μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου. Είπα στο καζίνο ότι επρόκειτο να κλείσω τον λογαριασμό μου γιατί δεν είχα πλέον τα όρια για να μπορώ να σταματήσω. Απάντησαν ότι υπήρχαν. Και τους έστειλα αποδείξεις ότι δεν υπήρχαν. Τους προειδοποίησα ότι θα έκλεινα τον λογαριασμό αν δεν μπορούσα να βάλω όρια και να αυτο-αποκλειστώ όπως κάνω πάντα. Σταμάτησαν να απαντούν και κατέληξα να παίζω ένα παράλογο ποσό πάνω από 1400 /1500 ευρώ μόνο σήμερα. Πώς μπορείτε να με βοηθήσετε; Θα σας στείλω ένα στιγμιότυπο οθόνης της εφαρμογής του καζίνο όπου δεν υπάρχει πλέον επιλογή ορισμού ορίων. Και επίσης οι συζητήσεις με το καζίνο. Ευχαριστώ file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

file Εδώ είναι τα 2 στοιχεία που δείχνουν ότι το "υπεύθυνο παιχνίδι" δεν υπάρχει πλέον στην εφαρμογή

Αυτόματη μετάφραση:
sylviabezerradacruz
πριν από 1 μήνα

Hello,

this is a serious matter and I'd like to thank you for posting your concerns. Even though I do not appreciate the casino responses you described, I think the most important thing is to set the limits alternatively or close your account if the limits are no longer an option. So, may I know whether your account has been closed due to gambling addiction, please?

If you struggle with that, please ask the support how to best close your account due to the aforementioned gambling issues and follow the instructions to the letter, please. I am truly sorry to say that, but only the casino employees can close our account. We are merely a forum.

Surely let me know how the situation has progressed, and if you face delay with the closure, peraps considering a complaint might help. Are you familiar with our Complaint Center?

https://pt.casino.guru/instrucoes-sobre-resolucao-reclamacoes

I'll wait for an update.




πριν από 1 μήνα

Καλημέρα, έχω ήδη υποβάλει μια καταγγελία στον ιστότοπό σας. Το καζίνο δεν έχει κλείσει τον λογαριασμό μου. Περιμένω από την Παρασκευή και ακόμα παίζω. Έχω ξοδέψει ήδη 1800 ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ο λογαριασμός είναι ακόμα ανοιχτός και δεν μπορώ να τον κλείσω ή να βάλω όρια. Λένε ότι θα απαντήσουν σε αρκετές ημέρες αφού τους έχω πει ότι αν δεν μπορώ να βάλω όρια, τότε θα κλείσουν τον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Εδώ είναι μερικά από τα μηνύματα που έστειλα και η απάντηση filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
sylviabezerradacruz
πριν από 1 μήνα

Hello there.

I went through your complaint to get familiar with the case.

I am sorry that this casino doesn't have the option to set your limits, which is surely very helpful in any case.

Unfortunately, though, you didn't state the reason for closing your account, as because of gambling issue. Only in these cases, when a player clearly writes this kind of reason, the casino must do everything to close the account right away, and if they are not able to do so, they need to pay all the deposits back. Which happened in many cases.

Let's not go ahead though, and wait for your complaint to move forward and reach its resolution.

If it helps you in any way, please know that as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).

BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods. 

Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα, έγραψα έναν ξεκάθαρο λόγο γιατί, αν δεν υπήρχαν όρια, δεν θα έπαιζα, γιατί σίγουρα θα ήταν επειδή έχω εθισμό! Αν ζητήσω από ένα καζίνο να κλείσει τον λογαριασμό μου για αυτόν τον λόγο, πρέπει να τον κλείσει αμέσως γιατί ήταν δικό μου αίτημα. Ευχαριστώ για τίποτα.

Βλέπω ότι δεν θα κάνει καλό.

Αυτόματη μετάφραση:
sylviabezerradacruz
πριν από 1 μήνα

I can see that your complaint was rejected because, unfortunately, we couldn't be of more help.

Petronela explained there: "As I mentioned in my previous response, since you never formally requested the closure of your account, there is unfortunately no basis for a refund of your lost funds. Once again, I strongly encourage you to contact the casino directly and inform them of your gambling issue to prevent further losses in the future."

We are really sorry about the whole situation and believe that it would be for the best to state clearly the reason for closure of the account, so the casino can act accordingly, and any future misunderstandings can be avoided.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα