πριν από 8 μήνες
Όταν λοιπόν η ισορροπία φτάσει στο 0; Ποτέ δεν χτυπάς 0, αδύνατο. Έχετε πάντα μια ισορροπία.
So when the balance hits 0? You never hit 0, impossible. You always have a balance.
0
Όταν λοιπόν η ισορροπία φτάσει στο 0; Ποτέ δεν χτυπάς 0, αδύνατο. Έχετε πάντα μια ισορροπία.
So when the balance hits 0? You never hit 0, impossible. You always have a balance.
Ο λογαριασμός σας δεν θα είναι ποτέ 0, εκτός εάν μειώσει τα όρια στοιχήματος στο 1 σεντ. Αδύνατο.
You account will never be 0, unless they lower the bet limits to 1 cent. Impossible.
Ποιοι είναι οι αδελφοί καζίνο για να μπορώ να μείνω μακριά τους
Who are the sister Casinos so I can stay away from them
Με τον κανόνα τους σχετικά με την ανάμειξη κεφαλαίων (που σημαίνει ότι το υπόλοιπό σας πρέπει να είναι μηδενικό για να μπορέσετε να κάνετε άλλη κατάθεση). Σκατά, δεν θα χρειαστεί ποτέ να πληρώσουν κανέναν! Μισώ τους ρουμπίνι κουλοχέρηδες και ο γκουρού του καζίνο είναι ένα αστείο. Είναι απλώς εδώ για να μετριάσουν τα καζίνο από τα παράπονά μας και τις συνεχείς κλήσεις και email. Ο γκουρού εργάζεται για τα καζίνο.
With thier rule about mixing funds (meaning your balance has to be zero before you can make another depisit). Shit, they'll never have to pay anyone! I hate ruby slots and casino guru is a joke. They are just here to alleviate the casinos of our complaints and constant calls and emails. Guru works for the casinos.
Από όσο γνωρίζω, ειδικά για τέτοιες περιπτώσεις, τα καζίνο αναφέρουν κανονικά στους όρους τους ότι όταν το ποσό είναι χαμηλότερο από μια συγκεκριμένη τιμή (το ελάχιστο στοίχημα), το υπόλοιπο θεωρείται μηδέν.
Έχετε ελέγξει, παρακαλώ;
As far as I know, specifically for such cases, casinos normally state in their terms that when the amount is lower than a certain value (the minimum bet), the balance is considered zero.
Have you checked, please?
Με τον κανόνα τους σχετικά με την ανάμειξη κεφαλαίων (που σημαίνει ότι το υπόλοιπό σας πρέπει να είναι μηδενικό για να μπορέσετε να κάνετε άλλη κατάθεση). Σκατά, δεν θα χρειαστεί ποτέ να πληρώσουν κανέναν! Μισώ τους ρουμπίνι κουλοχέρηδες και ο γκουρού του καζίνο είναι ένα αστείο. Είναι απλώς εδώ για να μετριάσουν τα καζίνο από τα παράπονά μας και τις συνεχείς κλήσεις και email. Ο γκουρού εργάζεται για τα καζίνο.
With thier rule about mixing funds (meaning your balance has to be zero before you can make another depisit). Shit, they'll never have to pay anyone! I hate ruby slots and casino guru is a joke. They are just here to alleviate the casinos of our complaints and constant calls and emails. Guru works for the casinos.
Αλλά πρέπει να σκεφτείτε πλήρως την κατάσταση. Δεν είναι τόσο απλό, ειδικά στην περίπτωσή σου.
Ξέρω ότι πιθανώς νιώθετε εξαπατημένοι, ωστόσο θα ήταν δίκαιο να πούμε ότι υπήρχαν και άλλες σημαντικές πτυχές που, ως αποτέλεσμα, καθόρισαν το τέλος της καταγγελίας σας. Λυπάμαι πραγματικά, κατέληξε τόσο άσχημα για σένα.
Ως εκ τούτου, σας παρακαλώ ευγενικά να σταματήσετε να κατηγορείτε το Casino Guru με οποιονδήποτε τρόπο. Είναι αρκετό.
But you have to think about the situation in full. It's not that simple, especially in your case.
I know you probably feel cheated, yet it would be fair to say there were also other important aspects that, as a result, determined your complaint's end. I'm truly sorry, it ended up so badly for you.
Therefore, I kindly request that you cease accusing Casino Guru in any way. It has been enough.
Αν μπορώ να βοηθήσω, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 και ακολουθήστε το κείμενο:
If I may assist, use this link 👈 and follow the text:
Μου ζητάτε ευγενικά να σταματήσω τις κατηγορίες μου;;; Αφού ρώτησες τόσο ωραία, θα το σκεφτώ.
Αναρωτιέμαι αν ήσουν τόσο ωραίος όταν δούλευες με κουλοχέρηδες ρουμπίνι για να μου πληρώσουν τα κέρδη μου;
Τι αστείο που είστε.
Μην ανησυχείτε, τελείωσα, αλλά θα συνεχίσω να προειδοποιώ τους ανθρώπους που ζητούν τη βοήθειά σας.
You kindly ask me to cease my accusations??? Since, you asked so nicely, I'll think about it.
I wonder if you were that nice when you worked with ruby slots to get my winnings paid to me??
What a joke you people are.
Don't worry I'm done but I will continue to warn people that ask for your help.
Αν ίσχυε αυτό, θα μπορούσατε να με πληρώσετε, αλλά αυτό που πραγματικά θέλω να μάθω είναι πόσα από τα 2709 $ μου παίρνει ο γκουρού για την εξοικονόμηση 2700 $ στο καζίνο;
If that were the case you should of been able to get me paid, but what I really want to know is how much of my $2709 does guru get for saving the casino $2700??
Αν ίσχυε αυτό, θα μπορούσατε να με πληρώσετε, αλλά αυτό που πραγματικά θέλω να μάθω είναι πόσα από τα 2709 $ μου παίρνει ο γκουρού για την εξοικονόμηση 2700 $ στο καζίνο;
If that were the case you should of been able to get me paid, but what I really want to know is how much of my $2709 does guru get for saving the casino $2700??
Αυτή είναι μια απλή ερώτηση που μπορώ να απαντήσω με χαρά. Θα λάβουμε 0. Όπως επίσης δεν παίρνουμε τίποτα όταν βοηθάμε έναν παίκτη να διεκδικήσει τα κέρδη από το καζίνο. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να μας κοστίσει εύκολα πολλά χρήματα για να σταθούμε στο πλευρό του παίκτη, καθώς ορισμένα καζίνο που δεν συμφωνούν με την επίλυσή μας αποφασίζουν να κλείσουν τους λογαριασμούς συνεργατών μας εξαιτίας αυτού. Αλλά τότε είναι απλό, δεν θέλουμε να έχουμε καμία επιχειρηματική σχέση με τέτοια καζίνο στο μέλλον.
Το κέντρο επίλυσης παραπόνων είναι κάτι που δεν δημιουργήσαμε για να βγάλουμε χρήματα και αυτή τη στιγμή απασχολεί 15+ εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης. Κερδίζουμε χρήματα από την κατοχή της μεγαλύτερης βάσης δεδομένων διαδικτυακών καζίνο στον κόσμο, η οποία έχει ως αποτέλεσμα να έχουμε ισχυρές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης Google κάθε φορά που ένας χρήστης αρχίζει να αναζητά ένα συγκεκριμένο ή γενικό διαδικτυακό καζίνο.
Οι παίκτες είναι αυτοί που μας ταΐζουν. Όχι τα καζίνο. Αν απογοητεύσουμε την εμπιστοσύνη των παικτών δείχνοντας λάθος δεδομένα ή υποστηρίζοντας άδικα καζίνο, θα επιστρέψει σε εμάς σαν μπούμερανγκ. Από την άλλη πλευρά, δεν σημαίνει ότι θα αποφασίζουμε πάντα στα τυφλά υπέρ του παίκτη κάθε φορά που υποβάλλει μια καταγγελία εναντίον ενός καζίνο.
That's a simple question I can gladly answer. We'll get 0. As well as we get nothing when we help a player to claim the winnings from the casino. In some cases, it can even easily cost us a lot of money to stand on the player's side since some casinos that don't agree with our resolution decide to close our affiliate accounts due to it. But then it's simple, we don't want to have any business relationship with such casinos in the future.
The complaints resolution center is something we didn't create to make money and it currently employs 15+ full time workers. We make money on having the largest online casino database in the world, which results in having strong positions in Google search results whenever a user starts looking for a specific or general online casinos.
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino.
Αυτό το Καζίνο πρέπει να είναι στη μαύρη λίστα, τελεία και αν ο Γκουρού του Καζίνο δεν το κάνει, τότε θα ξεκινήσω τον δικό μου ιστότοπο.
Να τι βλέπω με αυτά τα καζίνο, αυτό είναι το 2ο μου στο οποίο έχω παίξει και κερδίσω και δεν έχω λάβει τίποτα.
Έχω περάσει αμέτρητες ώρες συζητώντας με αυτούς τους ανθρώπους, προσπαθώντας να πληρωθώ χωρίς αποτέλεσμα.
Εδώ είναι πώς θα πάει με αυτό το κομμάτι του καζίνο.
Θα στείλετε πολλές τραπεζικές καταστάσεις, λογαριασμούς κοινής ωφέλειας, DL και στοιχεία τραπεζικής κάρτας. Έστειλα ένα αίτημα στις 23 Φεβρουαρίου γιατί με το drawl έχω περάσει πιθανώς 10 ώρες σε chat, χωρίς αποτέλεσμα, θα σας πουν ότι δεν έλαβαν αυτό ή εκείνο το έγγραφο. Έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης που αποδεικνύουν ότι έχω στείλει έγγραφα αιτήματος.
Μετά θα πουν ότι κλιμακώνουν το θέμα, αυτό μου έχει γίνει τώρα 6 φορές.
Απλώς μείνετε στο διάολο μακριά από αυτό το Καζίνο, εκτός και αν σας αρέσει να παίζετε χωρίς καμία πιθανότητα να λάβετε κέρδη.
This Casino needs to be black listed, period and if Casino Guru's doesnt do it, then I am going to start my own site.
Here is what I see with these Casinos this is my 2nd one I have played at and won and have received nothing.
I have spent countless hours chatting with these people, trying to get paid to no avail.
Here is how it is going to go with this piece of shit Casino.
You will send in multiple bankstatements, Utility Bills, DL and bank card information. I sent in a request on the 23rd of Feb. for with drawl I have spent probably 10 hours in chat, to no avail, they will tell you they didnt receive this document or that one. I have sent screen shots proving that I have sent request documents.
Next they will say they are escalating the issue, this has been done now 6 times for me.
Just stay the fuck away from this Casino, unless you just like playing with no chance of receiving no winnings.
Εφόσον έχετε ένα παράπονο , η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και βλέπω ότι ο Μιχάλ έχει προσκαλέσει το καζίνο στο παράπονό σας, οπότε ελπίζω ότι θα επιλυθεί. Καταλαβαίνω ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι η επαλήθευση που δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και βλέπω ότι το καζίνο διαρκεί πολύ και έχετε προσπαθήσει να παράσχετε αρκετά έγγραφα. Λοιπόν, αφού η μπάλα είναι στο γήπεδο του καζίνο, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα πουν.
Θέλω να πιστεύω ότι όλα θα επιλυθούν δίκαια και θα λάβετε τα χρήματά σας όταν η επαλήθευση είναι επιτυχής.
Εάν έχετε οποιαδήποτε νέα πληροφορία, παρακαλώ ενημερώστε με.
Since you have a complaint, our team will try to help you, and I see that Michal has invited the casino to your complaint, so hopefully it will be resolved. I understand that the biggest obstacle is the verification which is still not completed and I see that the casino is taking quite a long time and you have tried to provide quite a lot of documents. Well, since the ball is in the casino's court, we'll have to wait and see what they say.
I want to believe that everything will be resolved fairly and you will get your money when the verification is successful.
If you have any new information please let me know.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.