Λοιπόν, πήρα την πρώτη μου "διόρθωση" σε 3 ημέρες, οπότε θα έλεγα ότι είναι το ελάχιστο και κάπου διάβασα ότι μπορεί να διαρκέσει έως και 90 ημέρες, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν ήταν αξιόπιστες πληροφορίες.
Αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν μπορώ να σας πω ούτε αυτή την απάντηση γιατί ούτε εγώ ξέρω🤷♂️
Well I got my first "fix" in 3 days so I would say that is the minium and somewhere I read that can take up to 90 days, but I am not sure if it was reliable information.
But to be honest I cant even tell you that answer because I dont know either🤷♂️
Εκσυγχρονίζω…
Το Casino επικοινώνησε μαζί μου και είπε ότι ο πάροχος είπε ότι το παιχνίδι καθυστερούσε και προσπάθησα να χειριστώ αυτό το παιχνίδι ανανεώνοντας το παιχνίδι πολλές φορές…
Και μετά συνέδεσαν μερικές φωτογραφίες και υπήρχε φωτιά στην τρύπα 2 και διαφορετικό στοίχημα και ώρα του ρολογιού…
Αυτό είναι τόσο περίεργο.
Update…
Casino contacted me and said that provider said that game was lagging and I tried to manipulate that game by refreshing the game multilple times…
And then they linked some pictures and there was fire in the hole 2 and different bet and clock time…
That is so strange.
Γειά σου! Τι εννοείς με τον όρο ενημέρωση; Έχω αποσυνδεθεί και συνδεθεί ξανά αρκετές φορές. Αυτό περιμένω και εγώ; Αδικος!!! Παίζεις για ώρες, επενδύεις χρήματα, φτάνεις στο παιχνίδι μπόνους και μετά συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Hello! What do you mean by updating? I've logged out and logged back in several times. Is that what I'm expecting too? Unfair!!! You play for hours, invest money, reach the bonus game and then something like this happens.
Hallo! Was soll das heißen aktualisieren? Ich habe auch mehrmals ausgeloggt und wieder eingeloggt. Erwartet mich das auch? Ungerecht!!! Man spielt Stundenlang, investiert Geld, erreicht das Bonusspiel und dann sowas.
Γειά σου! Τι εννοείς με τον όρο ενημέρωση; Έχω αποσυνδεθεί και συνδεθεί ξανά αρκετές φορές. Αυτό περιμένω και εγώ; Αδικος!!! Παίζεις για ώρες, επενδύεις χρήματα, φτάνεις στο παιχνίδι μπόνους και μετά συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Hello! What do you mean by updating? I've logged out and logged back in several times. Is that what I'm expecting too? Unfair!!! You play for hours, invest money, reach the bonus game and then something like this happens.
Hallo! Was soll das heißen aktualisieren? Ich habe auch mehrmals ausgeloggt und wieder eingeloggt. Erwartet mich das auch? Ungerecht!!! Man spielt Stundenlang, investiert Geld, erreicht das Bonusspiel und dann sowas.
Γειά σου! Ναι, αυτό είναι τόσο άδικο… Αλλά υπάρχει κάτι σκιερό σε αυτό γιατί συνέδεσαν τα αρχεία με διαφορετικό παιχνίδι, στοίχημα και χρόνο…
Επικοινώνησα ξανά με το καζίνο…
Ας ελπίσουμε για το καλύτερό μας και ότι θα λάβετε απάντηση πολύ σύντομα
Hello! Yeah that is so unfair… But there is something shady about this because they linked the files with different game, bet and time…
I contacted casino again…
Lets hope for our best and that you will get a respond too soon
Οποιαδήποτε βοήθεια και ύποπτο κείμενο εδώ χρειάζεται!
Προηγούμενη εικόνα που πήρα αφού τους έστειλα ότι έγινε λάθος παιχνίδι κ.λπ.
Είπαν ότι στέλνουν λάθος αρχεία και αυτή την εικόνα.
Any help and suspicous text here is needed!
Previous image I got after I send them that there was wrong game etc.
They said that they send wrong files and that picture.
Ναι, αλλά θα ήθελα να μάθω ποιες επιλογές με περιμένουν; Δεν μπορείτε να επαναλάβετε το παιχνίδι, έτσι δεν είναι; Πώς θα πληρωθώ λοιπόν; Το καζίνο λέει ότι δεν θα πάθω καμία απώλεια.
Yes, but I would like to know what options await me? You can't repeat the game, can you? So how will I be paid out? The casino says that I won't suffer any losses.
Ja, aber mich würde es interessieren welche Möglichkeiten mich erwarten? Man kann doch nicht das Spiel wiederholen? Wie werde ich also ausgezahlt? Es wird gesagt bei Casino das ich kein Verlust erleide.
Θα πρέπει να ζητήσετε από την υποστήριξη του καζίνο αυτού του είδους την ερώτηση. Είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσουν να σου δώσουν απαντήσεις. Ενημερώστε μας, σίγουρα, πώς θα λυθεί το πρόβλημα.
You should ask the support of the casino this kind of question; I am sure they will be able to give you answers. Let us know, for sure, how the issue will be solved.
Οποιαδήποτε βοήθεια και ύποπτο κείμενο εδώ χρειάζεται!
Προηγούμενη εικόνα που πήρα αφού τους έστειλα ότι έγινε λάθος παιχνίδι κ.λπ.
Είπαν ότι στέλνουν λάθος αρχεία και αυτή την εικόνα.
Any help and suspicous text here is needed!
Previous image I got after I send them that there was wrong game etc.
They said that they send wrong files and that picture.
Αφού διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις σας, θα σας συνιστούσα να δοκιμάσετε και να επικοινωνήσετε με την ομάδα παραπόνων μας. Θα το ρίξουν μια ματιά και θα προσπαθήσουν να βοηθήσουν. Υποβάλετε ένα παράπονο ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο . Ενημερώστε μας, παρακαλούμε, εάν χρειάζεστε βοήθεια.
After reading all your posts, I would recommend you try and contact our complaint team. They will have a look at it and try to help out. Please submit a complaint by following this link. Let us know, please, if you need any assistance.
Αφού διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις σας, θα σας συνιστούσα να δοκιμάσετε και να επικοινωνήσετε με την ομάδα παραπόνων μας. Θα το ρίξουν μια ματιά και θα προσπαθήσουν να βοηθήσουν. Υποβάλετε ένα παράπονο ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο . Ενημερώστε μας, παρακαλούμε, εάν χρειάζεστε βοήθεια.
After reading all your posts, I would recommend you try and contact our complaint team. They will have a look at it and try to help out. Please submit a complaint by following this link. Let us know, please, if you need any assistance.
Ναι, τους στέλνω μια πλήρη ιστορία. Σας ευχαριστώ ακόμα για τη βοήθειά σας αφού η υπόθεση πήγε έτσι.
Τώρα ας ελπίσουμε για το altenhofeugen15 καλύτερο!
Yeah I send them a full story. Thank you still for your help after this case went this way.
Now lets hope for altenhofeugen15 best!
Μόλις επικοινώνησα με το καζίνο. Προφανώς εξακολουθούν να ερευνούν και πρέπει να περιμένω. Διαφορετικά θα έχω πολλές ερωτήσεις και δεν θα πάρω καμία απάντηση. Τι μπορείτε να περάσετε μια εβδομάδα ερευνώντας; Δεν καταλαβαίνω.
I've just contacted the casino. Apparently they're still investigating and I have to wait. Otherwise I'll have lots of questions and won't get any answers. What can you spend a week investigating? I don't understand.
Habe gerade Casino kontaktiert. Es wird angeblich noch untersucht und ich muss warten. Sonst habe ich viele Fragen und kriege keine Antworten. Was kann man da eine Woche lang untersuchen? Verstehe nicht.
Αυτό μάλλον είναι λογικό, οπότε ας περιμένουμε να δούμε τι θα σας πουν και με βάση αυτό θα δούμε τι θα συμβεί και πώς θα εξελιχθεί όλο αυτό.
Θα περιμένουμε νέα.
That's probably reasonable, so let's wait and see what they tell you and based on that we'll see what happens and how it all unfolds.
We will wait for news.
Ναι, τους στέλνω μια πλήρη ιστορία. Σας ευχαριστώ ακόμα για τη βοήθειά σας αφού η υπόθεση πήγε έτσι.
Τώρα ας ελπίσουμε για το altenhofeugen15 καλύτερο!
Yeah I send them a full story. Thank you still for your help after this case went this way.
Now lets hope for altenhofeugen15 best!
Ναι, εύχομαι και στους δύο μόνο καλό αποτέλεσμα. ☘️
Όσο για το παράπονό σας , βλέπω ότι η Kristina σας έχει ήδη απαντήσει, οπότε μη διστάσετε να απαντήσετε στις ερωτήσεις της για να προχωρήσει.
Τέλος πάντων, όταν επικοινωνήσατε με το καζίνο την τελευταία φορά, ανακαλύψατε κάτι; Έχω διαβάσει ότι γίνεται αρκετά μπερδεμένο.
Yes, I wish both of you only a good result. ☘️
As for your complaint, I see that Kristina has already replied to you, so feel free to answer her questions so she can move on.
Anyway, when you contacted the casino last time did you find out anything ? I've read that it's getting pretty convoluted.
Λοιπόν, το τελευταίο πράγμα που είπαν ήταν ότι υπήρχε ένα σφάλμα/σφάλμα σε αυτήν την περιστροφή και η περιστροφή ακυρώθηκε.
Έχω διαβάσει πολλές αναρτήσεις για το ίδιο "bug", οπότε δεν είμαι πια σίγουρος αν το καζίνο λέει την αλήθεια ή όχι
Well last thing they said was there was a error/bug in that spin and the spin is canceled.
I’ve read multiple posts about same "bug" so I am not anymore sure if casino is telling the truth or not
Ένα σφάλμα ή ένα σφάλμα μπορεί να εμφανιστεί μερικές φορές, αλλά το πιο σημαντικό είναι, κατά τη γνώμη μου, το καζίνο να είναι πρόθυμο να το διορθώσει με κάποιο τρόπο. Ας δούμε λοιπόν ποιο θα είναι το αποτέλεσμα αυτού. Ελπίζω ότι θα μπορέσουν να βρουν μια λύση στην περίπτωσή σας σύντομα.
An error or a bug can appear sometimes, but the most important thing is, in my opinion, for the casino to be willing to fix it somehow. So let's see what the result of this will be. I hope they will be able to find a solution to your case soon.
Πόσο χρόνο μπορεί να πάρει ένας πάροχος με ένα τέτοιο θέμα; Ακόμα δεν έχω απάντηση. Ευχαριστώ!
How long can a provider take with such a matter? I still don't have an answer. Thanks!
Wie lange darf denn ein Provider mit solche Angelegenheit sich Zeit lassen? Ich habe immer noch keine Antwort. Danke!
Ένα σφάλμα ή ένα σφάλμα μπορεί να εμφανιστεί μερικές φορές, αλλά το πιο σημαντικό είναι, κατά τη γνώμη μου, το καζίνο να είναι πρόθυμο να το διορθώσει με κάποιο τρόπο. Ας δούμε λοιπόν ποιο θα είναι το αποτέλεσμα αυτού. Ελπίζω ότι θα μπορέσουν να βρουν μια λύση στην περίπτωσή σας σύντομα.
An error or a bug can appear sometimes, but the most important thing is, in my opinion, for the casino to be willing to fix it somehow. So let's see what the result of this will be. I hope they will be able to find a solution to your case soon.
Πόσο χρόνο μπορεί να πάρει ένας πάροχος με ένα τέτοιο θέμα; Ακόμα δεν έχω απάντηση. Ευχαριστώ!
How long can a provider take with such a matter? I still don't have an answer. Thanks!
Wie lange darf denn ein Provider mit solche Angelegenheit sich Zeit lassen? Ich habe immer noch keine Antwort. Danke!
Εξαρτάται πραγματικά από την περίπτωση και τι ακριβώς πρέπει να κάνουν από την πλευρά του παρόχου. Λυπάμαι, αλλά δεν έχουμε απάντηση στην ερώτησή σας.
It really depends on the case and what exactly they need to do on the provider's side. I'm sorry, but we do not have an answer to your question.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.