Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο παιχνίδι κολλάει σε 20.000x κέρδη

Το παιχνίδι κολλάει σε 20.000x κέρδη (σελίδα 3)

 από Arttu111
|
11.114 προβολές 65 απαντήσεις |
|
12 3 4

Well they gave me 50€ and just said sorry for all the time it took and thats it. I havent even reply to them after that.

Have you accepted the money, if I may ask? Could you inform Kristina about this offer from the casino in your complaint as well? You can use this link if you wish.

Romi

Δεν έχω λόγια για αυτό. Αυτό δεν μπορεί να είναι αλήθεια; Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι αυτή είναι η απόφαση του παρόχου. Ελπίζω να μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό. Αν συμβεί το ίδιο και σε μένα, θα συμμετάσχω. Ακόμα περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
altenhofeugen15

Sorry, but I do not understand the meaning of your post. I got lost. Could you explain, please?

Romi

Συγνώμη. Μεταφραστικό λάθος. Δεν μπορώ να καταλάβω την απόφαση. Αυτό ήθελα να πω. 50 ευρω????


Αυτόματη μετάφραση:
altenhofeugen15

Oh, ok. Thank you for clarifying that. Yeah, we need to wait and see how our complaint team will go with this case.

Romi

Yea I said it in my first message.

But they just added the 50€ to my account so didnt really have any other choice other accept that.

Should I complain that is too low amount because ~30 000€ turned to 50€ pretty fast..

Χαχαχα. Πήρα πίσω το μερίδιο του 1 ευρώ. Αδύνατο!!!!! Αυτό που είδα ήταν ότι είχα ήδη κερδίσει αρκετά. Το παιχνίδι μπόνους σταμάτησε στα μισά του δρόμου. Θα προσπαθήσω επίσης να κινηθώ νομικά εναντίον αυτού.

Αυτόματη μετάφραση:

Είπαν ότι το παιχνίδι χάλασε λόγω προβλήματος μνήμης.


Αυτόματη μετάφραση:

Είμαι παθιασμένος παίκτης. Αν χάσω, έτσι είναι. Αλλά αυτό είναι πρωτόγνωρο. Είδα ότι το παιχνίδι είχε ήδη κερδίσει κάτι. Και πήρα 1 ευρώ πίσω. Είναι πραγματικά τόσο φτωχοί;

Μόλις χθες πήρα 200 ευρώ για να παίξω από άλλο καζίνο και έχει 1 ευρώ; Δεν ξέρω, να γελάσω ή να κλάψω;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
altenhofeugen15

Same thing they said to me so it might be real thing, but still they should give something better back, because we used our time to that.

Έγινε επεξεργασία

Yea I said it in my first message.

But they just added the 50€ to my account so didnt really have any other choice other accept that.

Should I complain that is too low amount because ~30 000€ turned to 50€ pretty fast..

Sorry I can not help you with your question. Please inform our complaint team about the situation so they can solve your case.

Είμαι παθιασμένος παίκτης. Αν χάσω, έτσι είναι. Αλλά αυτό είναι πρωτόγνωρο. Είδα ότι το παιχνίδι είχε ήδη κερδίσει κάτι. Και πήρα 1 ευρώ πίσω. Είναι πραγματικά τόσο φτωχοί;

Μόλις χθες πήρα 200 ευρώ για να παίξω από άλλο καζίνο και έχει 1 ευρώ; Δεν ξέρω, να γελάσω ή να κλάψω;

Αυτόματη μετάφραση:

Could you please describe the issue you have at this casino with more details? I find it hard to understand it from your posts.🤷‍♀️ We will surely try to help you out.

Δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στο ιστορικό παιχνιδιών μου. Λέει τεχνικό λάθος. Έχω δοκιμάσει τα πάντα, ακόμα και η ζωντανή συνομιλία δεν βοήθησε. Είναι πραγματικά περίεργο.

Αυτόματη μετάφραση:
altenhofeugen15

Try to ask the support to send you the game history by email. Perhaps that could be possible.

Το Casino δεν θέλει να μου στείλει τα δεδομένα μέσω email παρά το αίτημα

.

Αυτόματη μετάφραση:

Βρήκα μια επαφή για την Υποστήριξη του δικαιοπάροχου της Μάλτας και θα σας γράψω σύντομα.

Αυτόματη μετάφραση:
altenhofeugen15

Ok. We'll wait for the updates.

Γεια σου αγαπητέ γκουρού του Καζίνο!

Πρόσφατα έκανα μια ανάρτηση για την ιστορία στο Trustpilot. Λέει ότι δεν κάνουν τίποτα. Δεν είναι αλήθεια; Έχω στιγμιότυπα οθόνης όπου μπορείτε να δείτε καθαρά ότι έχω ήδη βγάλει κέρδος. Και μου επιστρέφεται 1 ευρώ και έπρεπε να στοιχηματίσω αυτό το ευρώ 40 φορές. Όταν έπαιζα με πραγματικά χρήματα. Πες μου σε παρακαλώ τι έκανες; «Ο πάροχος φταίει και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα». Για μένα αυτό σημαίνει να μην κάνεις τίποτα. Σας ευχαριστώ!

Τώρα θέλουν να μπλοκάρουν την ανάρτησή μου στο Trustpilot.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
altenhofeugen15

I remember this case of yours. Did you try to write to the game provider? I saw that the fault was on their side and that's why the casino was probably not able to do much about it. It would certainly be useful to have the provider comment on this and know more of the whole case.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Το καζίνο είναι ο εγγυητής. Τα πάντα σε ένα διαδικτυακό καζίνο έχουν να κάνουν με τον πάροχο. Για ποια εγγύηση είναι υπεύθυνο το καζίνο; Καταθέσεις και αναλήψεις; Το σάρωσαν κάτω από το χαλί πολύ γρήγορα. Ο πάροχος δεν είναι προσβάσιμος. Έκανα και μια καταγγελία στον δικαιοπάροχο. Χωρίς αποτέλεσμα. Παρακαλώ βοηθήστε με. Θα το αναφέρω και αυτό. Σας ευχαριστώ!


Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα