Δέχτηκες τα χρήματα, αν μου επιτρέπεται; Θα μπορούσατε να ενημερώσετε την Kristina για αυτήν την προσφορά από το καζίνο και στην καταγγελία σας; Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον σύνδεσμο αν θέλετε.
Have you accepted the money, if I may ask? Could you inform Kristina about this offer from the casino in your complaint as well? You can use this link if you wish.
Δεν έχω λόγια για αυτό. Αυτό δεν μπορεί να είναι αλήθεια; Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι αυτή είναι η απόφαση του παρόχου. Ελπίζω να μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό. Αν συμβεί το ίδιο και σε μένα, θα συμμετάσχω. Ακόμα περιμένω.
I have no words for this. This can't be true? It's hard to believe that this is the provider's decision. I hope they can do something about it. If the same thing happens to me, I'll join in. I'm still waiting.
Ich habe keine Worte für sowas. Das kann doch nicht wahr sein? Schwer zu glauben, dass das die Entscheidung von Provider ist. Ich hoffe man kann da irgendwie dagegen vorgehen. Wenn bei mir das Gleiche ist, dann stoß ich mich dazu. Ich warte immer noch.
Συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω το νόημα της ανάρτησής σας. Χάθηκα. Μπορείτε να εξηγήσετε, παρακαλώ;
Sorry, but I do not understand the meaning of your post. I got lost. Could you explain, please?
Συγνώμη. Μεταφραστικό λάθος. Δεν μπορώ να καταλάβω την απόφαση. Αυτό ήθελα να πω. 50 ευρω????
Sorry. Translation error. I can't understand the decision. That's what I wanted to say. 50 euros????
Sorry. Übersetzungsfehler. Ich kann die Entscheidung nicht verstehen. Das wollte ich sagen. 50 Euro????
Α, εντάξει. Σας ευχαριστώ που το διευκρινίσατε. Ναι, πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πώς θα πάει η ομάδα καταγγελιών μας με αυτήν την υπόθεση.
Oh, ok. Thank you for clarifying that. Yeah, we need to wait and see how our complaint team will go with this case.
Ναι το είπα στο πρώτο μου μήνυμα.
Αλλά μόλις πρόσθεσαν τα 50 € στον λογαριασμό μου, οπότε δεν είχα άλλη επιλογή να το αποδεχτώ.
Πρέπει να παραπονεθώ ότι είναι πολύ χαμηλό ποσό επειδή ~ 30 000 € έγιναν 50 € πολύ γρήγορα..
Yea I said it in my first message.
But they just added the 50€ to my account so didnt really have any other choice other accept that.
Should I complain that is too low amount because ~30 000€ turned to 50€ pretty fast..
Χαχαχα. Πήρα πίσω το μερίδιο του 1 ευρώ. Αδύνατο!!!!! Αυτό που είδα ήταν ότι είχα ήδη κερδίσει αρκετά. Το παιχνίδι μπόνους σταμάτησε στα μισά του δρόμου. Θα προσπαθήσω επίσης να κινηθώ νομικά εναντίον αυτού.
Ha ha ha. I got my 1 euro stake back. Impossible!!!!! What I saw was that I had already won quite a bit. The bonus game stopped halfway through. I will also try to take legal action against this.
Ha ha ha. Ich habe mein Einsatz von 1 Euro zurück gakriegt. Unmöglich!!!!! Was ich gesehen habe das ich schon etliches gewonnen habe. Das bonusspiel ist mittendrin abgebrochen. Ich werde auch versuchen Rechtlich dagegen vorzugehen.
Είμαι παθιασμένος παίκτης. Αν χάσω, έτσι είναι. Αλλά αυτό είναι πρωτόγνωρο. Είδα ότι το παιχνίδι είχε ήδη κερδίσει κάτι. Και πήρα 1 ευρώ πίσω. Είναι πραγματικά τόσο φτωχοί;
Μόλις χθες πήρα 200 ευρώ για να παίξω από άλλο καζίνο και έχει 1 ευρώ; Δεν ξέρω, να γελάσω ή να κλάψω;
I'm a passionate player. If I lose, that's just how it is. But this is unheard of. I saw that the game had already won something. And I got 1 euro back. Are they really that poor?
Just yesterday I got 200 euros to play with from another casino and there's 1 euro in it? I don't know, should I laugh or cry?
Ich bin ein leidenschaftlicher Spieler. Wenn ich verliere ist das halt so. Aber das ist unerhört. Dabei habe ich gesehen, dass das Spiel schon was gewonnen hat. Und ich kriege 1 Euro Einsatz zurück. Sind die wirklich so arm?
Ich habe gerade gestern einfach so 200 Euro zum spielen gekriegt von anderen Casino und da ist 1 Euro drin? Ich weiß nicht muss ich lachen oder weinen?
Το ίδιο μου είπαν, έτσι μπορεί να είναι αληθινό, αλλά και πάλι θα πρέπει να δώσουν κάτι καλύτερο, γιατί χρησιμοποιήσαμε τον χρόνο μας σε αυτό.
Same thing they said to me so it might be real thing, but still they should give something better back, because we used our time to that.
Ναι το είπα στο πρώτο μου μήνυμα.
Αλλά μόλις πρόσθεσαν τα 50 € στον λογαριασμό μου, οπότε δεν είχα άλλη επιλογή να το αποδεχτώ.
Πρέπει να παραπονεθώ ότι είναι πολύ χαμηλό ποσό επειδή ~ 30 000 € έγιναν 50 € πολύ γρήγορα..
Yea I said it in my first message.
But they just added the 50€ to my account so didnt really have any other choice other accept that.
Should I complain that is too low amount because ~30 000€ turned to 50€ pretty fast..
Λυπάμαι που δεν μπορώ να σας βοηθήσω με την ερώτησή σας. Ενημερώστε την ομάδα παραπόνων μας σχετικά με την κατάσταση, ώστε να μπορέσουν να λύσουν την υπόθεσή σας.
Sorry I can not help you with your question. Please inform our complaint team about the situation so they can solve your case.
Είμαι παθιασμένος παίκτης. Αν χάσω, έτσι είναι. Αλλά αυτό είναι πρωτόγνωρο. Είδα ότι το παιχνίδι είχε ήδη κερδίσει κάτι. Και πήρα 1 ευρώ πίσω. Είναι πραγματικά τόσο φτωχοί;
Μόλις χθες πήρα 200 ευρώ για να παίξω από άλλο καζίνο και έχει 1 ευρώ; Δεν ξέρω, να γελάσω ή να κλάψω;
I'm a passionate player. If I lose, that's just how it is. But this is unheard of. I saw that the game had already won something. And I got 1 euro back. Are they really that poor?
Just yesterday I got 200 euros to play with from another casino and there's 1 euro in it? I don't know, should I laugh or cry?
Ich bin ein leidenschaftlicher Spieler. Wenn ich verliere ist das halt so. Aber das ist unerhört. Dabei habe ich gesehen, dass das Spiel schon was gewonnen hat. Und ich kriege 1 Euro Einsatz zurück. Sind die wirklich so arm?
Ich habe gerade gestern einfach so 200 Euro zum spielen gekriegt von anderen Casino und da ist 1 Euro drin? Ich weiß nicht muss ich lachen oder weinen?
Θα μπορούσατε να περιγράψετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε σε αυτό το καζίνο με περισσότερες λεπτομέρειες; Δυσκολεύομαι να το καταλάβω από τις αναρτήσεις σου.🤷♀️ Σίγουρα θα προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε.
Could you please describe the issue you have at this casino with more details? I find it hard to understand it from your posts.🤷♀️ We will surely try to help you out.
Δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στο ιστορικό παιχνιδιών μου. Λέει τεχνικό λάθος. Έχω δοκιμάσει τα πάντα, ακόμα και η ζωντανή συνομιλία δεν βοήθησε. Είναι πραγματικά περίεργο.
I can't access my game history. It says technical error. I've tried everything, even live chat didn't help. It's really weird.
Ich komme nicht an meine Gamehistory ran. Technischer Fehler steht da. Ich habe alles versucht auch Live-Chat hat nicht geholfen. Ganz komisch.
Προσπαθήστε να ζητήσετε από την υποστήριξη να σας στείλει το ιστορικό του παιχνιδιού μέσω email. Ίσως αυτό θα μπορούσε να είναι δυνατό.
Try to ask the support to send you the game history by email. Perhaps that could be possible.
Βρήκα μια επαφή για την Υποστήριξη του δικαιοπάροχου της Μάλτας και θα σας γράψω σύντομα.
I have found a contact for Support Malta Licensor and will write to you shortly.
Ich habe ein Kontakt zu Support Malta Lizenzgeber gefunden und werde auch demnächst auch an Sie schreiben.
Γεια σου αγαπητέ γκουρού του Καζίνο!
Πρόσφατα έκανα μια ανάρτηση για την ιστορία στο Trustpilot. Λέει ότι δεν κάνουν τίποτα. Δεν είναι αλήθεια; Έχω στιγμιότυπα οθόνης όπου μπορείτε να δείτε καθαρά ότι έχω ήδη βγάλει κέρδος. Και μου επιστρέφεται 1 ευρώ και έπρεπε να στοιχηματίσω αυτό το ευρώ 40 φορές. Όταν έπαιζα με πραγματικά χρήματα. Πες μου σε παρακαλώ τι έκανες; «Ο πάροχος φταίει και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα». Για μένα αυτό σημαίνει να μην κάνεις τίποτα. Σας ευχαριστώ!
Τώρα θέλουν να μπλοκάρουν την ανάρτησή μου στο Trustpilot.
Hello dear Casino Guru!
I recently made a post about the story on Trustpilot. It says that they are not doing anything. Isn't that true? I have screenshots where you can clearly see that I have already made a profit. And I get 1 euro refunded and I had to bet that euro 40 times. When I played with real money. Please tell me what you did? "The provider is to blame and we can't do anything." For me that means do nothing. Thank you!
Now they want to block my post on Trustpilot.
Hallo lieber Casino Guru!
Ich habe vor kurzem ein Beitrag zu der Geschichte bei Trustpilot gemacht. Dort steht, dass sie nix unternehmen. Ist das nicht wahr? Ich habe Screenshots, da wo eindeutig zu sehen, das ich schon Gewinnen erzielt habe. Und ich kriege 1 Euro Erstattung und das Euro musste ich 40 mal setzen. Da wo ich mit real Geld gespielt habe. Sagen sie bitte, was sie unternommen haben? "Provider ist schuld und wir können nix machen". Das ist für mich, nix unternehmen. Danke!
Jetzt wollen sie noch mein Beitrag bei Trustpilot sperren.
Θυμάμαι αυτή την περίπτωση σου. Προσπαθήσατε να γράψετε στον πάροχο του παιχνιδιού; Είδα ότι το λάθος ήταν με το μέρος τους και γι' αυτό το καζίνο μάλλον δεν μπορούσε να κάνει πολλά για αυτό. Σίγουρα θα ήταν χρήσιμο να σχολιάσει ο πάροχος αυτό και να μάθει περισσότερα για την όλη υπόθεση.
I remember this case of yours. Did you try to write to the game provider? I saw that the fault was on their side and that's why the casino was probably not able to do much about it. It would certainly be useful to have the provider comment on this and know more of the whole case.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Το καζίνο είναι ο εγγυητής. Τα πάντα σε ένα διαδικτυακό καζίνο έχουν να κάνουν με τον πάροχο. Για ποια εγγύηση είναι υπεύθυνο το καζίνο; Καταθέσεις και αναλήψεις; Το σάρωσαν κάτω από το χαλί πολύ γρήγορα. Ο πάροχος δεν είναι προσβάσιμος. Έκανα και μια καταγγελία στον δικαιοπάροχο. Χωρίς αποτέλεσμα. Παρακαλώ βοηθήστε με. Θα το αναφέρω και αυτό. Σας ευχαριστώ!
Thanks for the reply.
The casino is the guarantor. Everything in an online casino has to do with the provider. What guarantee is the casino responsible for? Deposits and withdrawals? They swept it under the carpet very quickly. The provider is not reachable. I also made a complaint to the licensor. To no avail. Please help me. I will report this as well. Thank you!
Danke für die Antwort.
Casino ist Garantie geber. Alles in einem online Casino, hat es mit Provider zu tun. Für welche Garantie ist den Casino zuständig? Einzahlung und Auszahlung? Sie haben es sehr schnell unter den Tisch geschoben. Der Provider ist nicht erreichbar. Habe auch Beschwerde bei Lizenzgeber gemacht. Ohne Erfolg. Bitte helfen Sie mir. Ich werde das auch so berichten. Danke!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.