Ice Casino is scam ? (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από vlczkova
|
62653 προβολές 189 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...10
Προσθήκη ανάρτησης
Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου Daniel,

ναι σωστά καταφατικά, δεν είστε τυχεροί 2 φορές στη σειρά. Δεν αξίζει να κερδίσεις αν πας εκεί και ξαναχάσεις τα πάντα.


Πρέπει να του δώσεις λίγο χρόνο.

Στη συνέχεια, βιώστε τον βαθμό της τύχης σας. Αν είναι καλό, αν όχι, σταματήστε!

Πρέπει να έχεις το κεφάλι για να παίξεις στα καζίνο, αν όχι, κερδίζεις 80 και ξοδεύεις 100.

Μια καλή τεχνική είναι να περιορίσετε τις καταθέσεις σε έναν προϋπολογισμό που θέλετε να ξοδέψετε.

Δεν υπάρχει πιθανότητα να έχετε κρίσεις παρορμητισμού.

Ίσως αν το καζίνο με έχει πληρώσει μέσα σε 3 έως 5 ημέρες. Θα ρίσκαρα να παίξω και να χάσω, αλλά μου έδωσε πολύ χρόνο να σκεφτώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

When I worked in a casino, I remember a player who won about a half of what you won. It was on Friday and we requested documents from him in order to verify the account. When I came to work on Monday, all the money was lost. The balance was literally zero.

I also remember one case when a player who wasn't really experienced when it comes to online casinos won about 30k eur. Then the verification process started, he lost about 30% during that time, but managed to withdraw the rest. Next month, I could see that the guy had another pending withdrawal, this time, it was for about 50k. I checked the account history and he was simply lucky. There was literally no pattern behind it 😀

Daniel
πριν από 1 έτος

Γιατί το καλύτερο είναι να το ελέγξεις, γιατί το να πιστεύεις στην τύχη είναι λάθος.

Κερδίζω 83 χιλιάδες, όποιος κερδίσει δεν νομίζει ότι έχει ήδη κερδίσει, οπότε αν χάσει 1000 θέλει να ανακάμψει και ξοδέψει άλλα 1000, είναι ήδη 2000 χιλιάδες, και ούτω καθεξής μέχρι το ποσό να είναι σχεδόν μη ανακτήσιμο.

Κάποτε ήμουν έτσι, τώρα νομίζω αλλιώς.

Έχω ιστορικό με το Icecasino, όταν έκανα εγγραφή έχασα 9500 ευρώ, και ζήτησα Self-Exclusion, είπα ότι θέλω να κλείσω τον λογαριασμό, στάθηκαν και μου ζήτησαν να στείλω email στο xxxxxxxxx, οκ.

Δεν το έστειλα, μετά από μια εβδομάδα περίπου ήμουν στη Γερμανία για επαγγελματικούς λόγους, και ένα βράδυ έφτασα στο ξενοδοχείο και άρχισα να παίζω, κατέθεσα 11500 ευρώ,

όταν έφτασα τις 6000 χιλιάδες στενοχωρήθηκα και ζήτησα το ποσό, πάντα το ακύρωναν, έκανα καταγγελία. Και έπαιξα ξανά έφτασα 46.000 μετά 64.000 και τέλος 83.000 ευρώ .


συμπέρασμα επρόκειτο να γίνει.

αλλά δεν είσαι τυχερός 2 x .

Οπότε, πρέπει να εκμεταλλευτείς την τύχη σου και να μην την πετάξεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

I totally agree with you. I think it's also a great idea to set deposit limits whenever it's possible. This way, you know you're not going to get in a situation where you lose everything during a short period of time.

You may think that losing 85k would take ages, but I saw many players who usually played 0.2 - 1 eur per spin. Then they won a lot and they started playing 50 - 100 eur bets during the same session. They lost all the winnings within an hour.

Daniel
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, Ντάνιελ, έτσι λειτουργεί.

Το ανεξέλεγκτο παιχνίδι είναι καταστροφικό.

Το να κάνετε μια εξέταση συνείδησης και να παραδεχτείτε ότι δεν έχετε κανέναν έλεγχο είναι ο καλύτερος τρόπος.

Θαυμάζω απίστευτα το Casino Guru, Ποιος είναι ο στόχος σας στο εγγύς μέλλον!

Σκέφτεστε να πληρώσετε για την πλατφόρμα σας ή θα είναι πάντα δωρεάν;

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Hello Valter,

I'd like to say that this is truly a reasonable approach, sadly the first thing addicted players usually lose while still thinking that they don't play far too much, losing much...

To the platform, as you say, well, I've been working here for a few months over a year and have never heard of such an idea.

We still aim to better the actual set of the gambling environment to be safe and reasonably sustainable, can't imagine that our "services" should be paid for. 🙂


Radka
πριν από 1 έτος

Το άξιζαν όμως! 🇧🇷

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

🙂 Thank you kindly.

I think this is not the way we want to go right now.

Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

We considered creating our own casino in past and I was one of those who came up with the idea. On the other hand, there are clear cons for this as well. I think the biggest one is our own reputation. When you run a casino, there are always players who are dissatisfied and you can always do some mistakes on your side. It would be quite problematic to assign ratings to other casinos while running our own casinos. Many casinos could simply claim that we gave them bad rating just because they're direct competitors of our own casino brand.

I believe many casinos are willing to cooperate with us when it comes to complaints, because they know we're not their competitors. There's also one other point as one of our founders mentioned - running a casino is a tough business. There's a huge competition in the area and enormous regulation. You can't just create the casino website, collect deposits and be successful. You currently need to have licenses for many jurisdictions or you stay in the grey zone waiting until your website gets banned in a country where you have plenty of registered players, which would be devastating for you. You also need to invest a lot into marketing, because of the huge competition you have on basically every market.

Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου Daniel,

πράγματι, πολύς ανταγωνισμός.

επομένως η αξία της δουλειάς σας,

υπέροχο!

Για να μπορείτε να βαθμολογήσετε σωστά τα καζίνο και να προστατέψετε τους παίκτες.



Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Thank you. I believe we're pretty good in what we currently do so we should just stick to it and make sure that we'll be even better. There's always a room for improvements. You can never be 100% sure that you'll be satisfied in a casino that we rated well, but the statistics we have clearly show that the probability is much higher compared to casinos that we didn't give a good rating.

The same applies to complaints. We try to help everyone when the case makes some sort of sense, but we're not a police or a legal court that could simply force the casinos to do something. We can give recommendations and change ratings accordingly. Fortunately, that's enough in many cases.

Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου Ντάνιελ πραγματικά!

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Γεια σου Βάλτερ. Είμαι επίσης παίκτης του Ice Casino και έχω μια ερώτηση: Καταφέρατε λοιπόν να πάρετε όλα τα χρήματά σας πίσω; Το ρωτάω γιατί αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε παρόμοια κατάσταση όπου οι πρόσφατες αναλήψεις έχουν απορριφθεί λόγω τεχνικών ζητημάτων. Είχα κάνει στο παρελθόν επιτυχώς ανάληψη από το ίδιο καζίνο μεταξύ 400-700 EUR, αλλά προς το παρόν έχω ένα συνολικό ποσό 2100 EUR για ανάληψη το οποίο διαιρείται σε 900 για τραπεζική κάρτα και 1200 για τραπεζική μεταφορά.


Έχω τις αναλήψεις σε αυτή τη φόρμα γιατί απορρίφθηκαν στις 14/15 με τον λόγο του καζίνο να είναι "τεχνικά προβλήματα" και η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την ανάληψη ήταν τραπεζική κάρτα. Μου συμβούλεψαν να ξανακάνω τις αναλήψεις ή να δοκιμάσω άλλη μέθοδο και αυτή τη φορά έκανα τα μισά ως τραπεζικό έμβασμα.


Εν συντομία:

Έχω αυτή τη στιγμή 1200 ευρώ για τραπεζικό έμβασμα με κατάσταση "ημιτελές" που έγινε στις 16 (δηλαδή είναι ακόμα δυνατό να ακυρωθεί) και 900 για την τραπεζική κάρτα που έγινε στις 15 "σε εξέλιξη", αναμονή ακόμα και αν δεν ακυρωθούν. πάλι. Η υποστήριξη, φυσικά, υποδεικνύει πάντα το ίδιο πράγμα που πρέπει να περιμένετε.


Ειλικρινά, με πιάνει λίγο άγχος γιατί θα έπρεπε να είχα λάβει αυτό το ποσό μέχρι τώρα (με βάση τις προηγούμενες αναλήψεις μου). Είδα επίσης στο δίκτυο ότι αυτό το "τεχνικό πρόβλημα" δεν συμβαίνει κατ' εξαίρεση και η ίδια η υποστήριξη λέει "Πιστέψτε με, τέτοιες δυσκολίες συμβαίνουν συνεχώς με διαφορετικές μεθόδους σε διαφορετικές χώρες. Το καλό είναι οι δυσκολίες που συνήθως είναι μικρές."


Ωστόσο, θα έπρεπε να είχα λάβει τα χρήματά μου μέχρι τώρα και ακόμα περιμένω να πάνε όλα καλά

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
MachKaiko
πριν από 1 έτος

Hello,

I just waned to say that I think it's good that you submitted the complaint because it gives us chance to make sure that the casino will solve the issue and provide accurate pieces of information. Sadly, lots of players have recently started experiencing the same issues, so it makes me feel that there are other things in motion now. E.g. the casino can be short of staff because of the upcoming Christmas and the payment provider is overwhelmed. Well, I hope you'll get the winning shortly. 🤞

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Hello Radka,


Totally agree on that and I have the same exact opinion as Valter about this casino. My experience as been good so far. However, it's the lack of transparency in certain aspects that fails and make us players getting a bit anxious or even upset. Regarding my funds, one of them as been successfully withdrawn via Bank Transfer (finally) and now I'm waiting for the funds to arrive to my bank account.


Let's hope for the best

πριν από 1 έτος

I have never heard anything about Ice Casino.

MachKaiko
πριν από 1 έτος

It would be great if the casino staff should comfort the players by providing honest information about a possible delay and explaining the cause, sadly not every player is patient enough so I can imagine that this would result in losing a portion of players. But what I see as the main problem is how can the casino provide such caring support if they're short on staff e.g. Well, it's a circle 🙁

I'm happy about your funds and also appreciate your understanding. 🙂

πριν από 1 έτος

I have never heard anything about Ice Casino.

πριν από 1 έτος

Probably because players from the UK are not allowed to play there.

file

πριν από 1 έτος

That's the main point of this whole thread and goal from Casino Guru, which is to provide all possible support and reviews about different casinos. Although you're unaware of Ice Casino, this casino is licensed and not a scam actually. The main problem with this casino however is the lack of tranparency in certain aspects (we can clearly see templated answers to some things) and some delays to withdraw your funds but you get them eventually

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
MachKaiko
πριν από 1 έτος

I deleted the post you are probably responding to because it contained a forbidden link and wrong information about the rating, furthermore, it was just a work of a link-builder.

That's great that you responded though, (Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂) you made a good point.

1...3 4 5...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα