Δεν πλήρωσαν τίποτα όλη την εβδομάδα, η τελευταία πληρωμή ήταν στις 11 Νοεμβρίου 3k.
Η σοβαρότητα είναι ότι ακυρώνουν αναλήψεις που ζητήθηκαν από τις 24 Οκτωβρίου.
Αυτό για μένα είναι πολύ σοβαρό, τουλάχιστον 2 αναλήψεις 5000 ευρώ, ακυρώθηκαν.
They paid nothing all week , last payment was November 11th 3k .
The seriousness is that they are canceling withdrawals that were requested since October 24th.
This for me is very serious, at least 2 withdrawals of 5000 euros, canceled.
Nao pagaram nada toda a Semana , último pagamento foi a 11 de novembro 3k .
A gravidade e que estão a cancelar retiradas que estavam pedidas desde 24 outubro .
Isso para mim e muito grave , pelo menos 2 retiradas de 5000 euros, cancelaram .
Όταν διαβάζω το παράπονό σας, νομίζω ότι τσαντίσατε λίγο το καζίνο, γιατί λένε ότι λάβατε 30k + 3k σε μόλις 12 ημέρες και υποβάλατε το παράπονο. Αυτός μπορεί να είναι ο λόγος που επιβράδυναν.
When I'm reading your complaint, I think you pissed off the casino a bit, because they say you received 30k + 3k in just 12 days and you submitted the complaint. That might be the reason why they slowed down.
Μαντέψτε στοίχημα!
στην κλασική ρουλέτα.
Αλλά δεν βγαίνει πάντα.
11 - 29 για παράδειγμα
32 - 5 για παράδειγμα
20-17 για παράδειγμα
Υπάρχουν πολλά
Guess bet!
in roulette classics.
But it doesn't always work out.
11 - 29 for example
32 - 5 for example
20-17 for example
There are many
Aposto por palpite !
em clássicos da roleta .
Mas nem sempre dá certo .
11 - 29 por exemplo
32 - 5 por exemplo
20-17 por exemplo
há vários
Γεια σου Daniel,
Όταν έκανα την αξίωση ήταν στις 17 Οκτωβρίου για τον ίδιο λόγο όπως τώρα.
Είχα ακυρωθεί 8 αναλήψεις 5Κ.
αν ο γκουρού του CASINO πιστεύει ότι αυτό είναι φυσιολογικό;
Και η Καταγγελία κατέληξε να μείνει μέχρι να κάνουν τις πληρωμές
Hi Daniel ,
When I made the claim it was on the 17th of October for the same reason as now.
I had 8 withdrawals of 5K canceled.
if the CASINO Guru thinks this is normal ?
And the Complaint ended up staying until they made the payments
Olá Daniel ,
Quando fiz a reclamação foi no dia 17 Outubro pelo mesmo motivo que agora.
cancelaram me 8 saques de 5K .
se o CASINO Guru acha isso normal ?
E a Reclamacao acabou por ficar até que fizessem os pagamentos
Χμ, τεχνικές δυσκολίες... 🙂 Τέλος πάντων, σου ζητούν να δημιουργήσεις καινούργια. Δεν είπαν ότι δεν θα πληρώσει, γιατί έκανες κάτι λάθος, οπότε υποθέτω ότι αυτό είναι ένα θετικό μήνυμα.
Hm, technical difficulties... 🙂 Anyway, they ask you to create a new ones. They didn't say that wouldn't pay, because you did something wrong so I guess that's a positive message.
Εντάξει Daniel, αλλά το CASINO λέει ότι πληρώνει σε 30 εργάσιμες ημέρες, σήμερα είναι 19 εργάσιμες.
Τώρα ρωτάω, εντάξει.
και θα με βλάψει άδικα;
Θα πρέπει να περιμένω άλλον 1,5 μήνα για να το παραλάβω! 🇧🇷
Ok Daniel, but the CASINO says it pays in 30 business days, today it's 19 business days.
Now I ask , okay .
and shall I be harmed by it without fault?
I will have to wait another 1.5 months to receive it! 🇧🇷
Ok Daniel , mas o CASINO diz que paga em 30 dias úteis , hoje faz 19 dias úteis .
Agora peço , ok .
e serei prejudicado com isso sem culpa ?
vou ter que aguardar mais 1,5 mês para receber ! ??
Γεια σου Βάλτερ,
Έτσι, ακόμη και σύμφωνα με τους δικούς του κανόνες, το καζίνο έχει ακόμα λίγο χρόνο να πληρώσει ανάλογα. 🙂
Επιπλέον, το ποσό που αποσύρετε είναι αρκετά τεράστιο, επομένως κανονικά, τέτοια ποσά χωρίζονται σε μικρότερα ποσά και πραγματοποιούνται ένα κάθε φορά. Πραγματικά πιστεύω ότι θα πάρεις όλο το ποσό τελικά.
Hello Valter,
so even according to its own rules, the casino still has some time to pay accordingly. 🙂
Furthermore, the amount you're withdrawing is quite huge, so normally, such sums are divided into smaller amounts and carried out one at a time. I truly believe that you will get the whole amount eventually.
Γεια σου Radka,
άρα αυτό σημαίνει ότι το ΚΑΖΙΝΟ μπορεί να ακυρώσει τις αναλήψεις και μπορεί να παρατείνει την ανάληψη όσο θέλει!;
Νομίζω ότι εκφράζομαι άσχημα.
Ποτέ δεν αμφισβήτησα το γεγονός ότι το ΚΑΖΙΝΟ πληρώνει, αυτό είναι ξεκάθαρο.
Έκανα αίτηση για όλα τα μετρητά στις 24 και 25 Οκτωβρίου.
ακύρωσαν 40K στις 17 Νοεμβρίου.
Η αξία σύμφωνα με τους Όρους και τους όρους του καζίνο πληρώνει έως και 30 εργάσιμες ημέρες κατ' ανώτατο όριο.
Τώρα ξαναζήτησα τα 40Κ, και θα περιμένω 30 εργάσιμες... σωστά;
Χωρίς δική μου ευθύνη, βλάπτομαι.
Εντάξει, γνωρίζω λοιπόν ότι το ΚΑΖΙΝΟ έχει τη νομιμότητα να ακυρώσει τις αναλήψεις, ισχυριζόμενος τεχνικές αστοχίες προκειμένου να καθυστερήσει την πληρωμή, σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις του.
Hi Radka,
so does this mean that the CASINO can cancel the withdrawals, and can extend the withdrawal as long as they want!?
I think I'm expressing myself badly.
I have never questioned the fact that the CASINO pays, that's clear.
I applied for all Cash on the 24th and 25th of October.
they canceled 40K on the 17th of November.
The value according to the casino's T&Cs pays up to a maximum of 30 working days.
Now I asked for the 40K again, and I'm going to wait 30 working days... is that correct?
Through no fault of my own, I am harmed.
Ok, so I know that the CASINO has the legitimacy to cancel the withdrawals, claiming technical failures in order to delay the payment, according to its T&Cs.
Ola Radka ,
então isso quer dizer que o CASINO pode cancelar os saques , e pode prolongar o saque até quiserem !?
Acho que me estou a expressar mal .
eu não puz nunca em causa que o CASINO paga , fique claro .
Eu solicitei todo Dinheiro a 24 e 25 Outubro .
eles cancelaram 40K no dia 17 Novembro.
O valor segundo T&Cs do casino pagam até o máximo 30 dias úteis .
Agora pedi de novo os 40K , e vou esperar 30 dias úteis ... isso é correcto ?
Sem culpa nenhuma , sou prejudicado .
Ok , então fico a saber que o CASINO tem legitimidade de cancelar os saques , alegando falhas técnicas com intuito de atrasar o pagamento , segundo os seus T&Cs.
Γεια σου,
Το θέμα είναι ότι το καζίνο σας παραδέχτηκε ότι αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα και επηρεάζονται οι αναλήψεις. Ακόμα και για τους υπόλοιπους παίκτες. Αυτό σημαίνει ότι ανεξάρτητα από τους όρους και τις προϋποθέσεις, το καζίνο πρέπει να βρει μια λύση. Το εκλαμβάνω ως εξαίρεση, μια μη τυπική κατάσταση, και νομίζω ότι πρέπει να το αποδεχτούμε.
Δεν έχω αποδείξεις για να δηλώσω ότι το καζίνο καθυστερεί τις πληρωμές για κάποιο λόγο, έχετε;
Όντας αυτό τακτικά, ωστόσο, συμφωνώ ότι το καζίνο θα παραβίαζε τους δικούς του όρους.
Ελπίζω να είναι καλύτερα τώρα. 🙏
Hi there,
The point is that the casino has admitted to you, that they're facing technical issues and withdrawals are affected. Even for the other players. Meaning no matter the terms and conditions, the casino has to find a solution. I take it as an exception, a non-standard situation, and I think that we have to accept that.
I have no proof to declare that the casino is delaying the payments for a reason, do you have any?
Being this regularly, however, I agree that the casino would breach its own terms.
I hope it's better now. 🙏
Γεια σου Radka,
Έχω πολλές εταιρείες στον κλάδο των ελαστικών.
εάν κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει κάποια αστοχία που μας αποδίδεται, η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιδιορθώσει το σφάλμα.
απλό δεν είναι!? Και ειλικρινής.
Δεν γνωρίζω τεχνικές δυσκολίες, το CASINO πρέπει μόνο να επιδιορθώσει το τεχνικό σφάλμα και να γνωρίζει ότι τα αιτήματα προέρχονται από την ημερομηνία που αντιστοιχεί στο αρχικό αίτημα ανάληψης.
Τώρα θα είναι μια σοβαρή και ειλικρινής κατάσταση.
Ή απλά επειδή είναι παιχνίδι πρέπει να έχει διαφορετικούς κανόνες;
Δυστυχώς αυτό δεν κερδίζει πάντα και έχω χάσει επίσης πολλά χρήματα.
Και αν δεν υπάρχουν χρήματα, δεν θα σε αφήσουν να παίξεις.
Νομίζω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο για όλους τους παίκτες εάν τα σερβίς ήταν πιο δίκαια.
Να έρθετε πολύ κοντά στα φυσικά καζίνο.
Ίσως λόγω αυτών των καταστάσεων, πολλοί άνθρωποι προτιμούν να αφήσουν την άνεση του σπιτιού και να πάνε σε ένα φυσικό ΚΑΖΙΝΟ.
Hi Radka,
I have several companies in the tire business.
if by any chance there is any failure that is attributed to us, the Company is obliged to repair the error.
simple isn't it!? And honest.
I am unaware of technical difficulties, the CASINO only has to repair the technical fault and know that the requests are from the date corresponding to the initial withdrawal request.
Now that will be a serious and honest situation.
Or just because it's a game it has to have different rules?
Unfortunately this is not always winning and I have also lost a lot of money.
And if there is no money, they won't let you play.
I think it would be very useful for all players if the serves were fairer.
Getting very close to physical casinos.
perhaps due to these situations, many people prefer to leave the comfort of home and go to a physical CASINO.
Ola Radka,
tenho Várias empresas no Ramo de Pneus.
se por ventura alguma falha exista que seja imputada a nós , a Empresa vê se na obrigação de reparar o erro .
simples não é !? E honesto .
sou Alheio a dificuldades técnicas o CASINO só tem que reparar a falha técnica e saber que os pedidos são da data correspondente ao pedido de saque inicial .
Isso sim será uma situação seria e honesta.
Ou só por ser jogo tem que ter regras diferentes ?
Infelizmente isto não é sempre ganhar e já perdi também muito dinheiro .
E se Não houver la dinheiro não deixam jogar .
Penso que seria muito útil para todos os jogadores que os saques fossem mais justos.
Ficando muito próximo de casinos físicos .
talvez por essas situações aja muita gente a preferir sair do conforto de casa e ir a um CASINO físico .
Αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο, πηγαίνοντας στο Άγχος, είμαστε ελεύθεροι να επιλέξουμε τις καλύτερες επιλογές και είναι με αυτές τις εμπειρίες που μαθαίνουμε.
Δεν πρόκειται να παίξω πια για βαθμολογίες, χωρίς να μπω ποτέ στην εξαιρετική δουλειά του Γκουρού του CASINO, στον οποίο είμαι πολύ ευγνώμων, για όλη την αφοσίωσή του στους παίκτες του στοιχήματος, επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με αυτήν την ανοχή του CASINO.
Γιατί δεν είναι οι τζογαδόροι που έχουν έσοδα εκατομμυριούχων. Επομένως, απαιτείται περισσότερος επαγγελματισμός από το ice casino.
Αν με ρωτήσετε αν έχω στοιχεία, όχι, δεν έχω αλλά ούτε και τα χρειάζομαι.
Είμαι 49 χρονών και παίζω σε καζίνο για πάνω από 20 χρόνια.
Ξέρω λοιπόν όλα τα βήματα που χρησιμοποιούν για να αναβάλουν τις πληρωμές, αυτό δεν είναι παρθένο, ούτε είναι το μόνο που χρησιμοποιεί αυτό το επιχείρημα ως τεχνικό σφάλμα. Μεταξύ άλλων .
Θα περιμένω όσο χρειαστεί, δεν θα νευριάσουν. Ούτε να πετύχεις τους στόχους.
Θα πάρουν μόνο κάτι που δεν έχει σημασία τώρα. Θα σας πω εν καιρώ.
But I don't think it's worth it, going into Stress, we are free to choose the best options and it is with these experiences that we learn.
I'm hardly going to play for ratings anymore, never getting into the excellent work of the CASINO Guru, to whom I am very grateful, for all his dedication to bettors, allow me to disagree with this tolerance of the CASINO.
Because it is not the gamblers who have millionaire revenues. Therefore, more professionalism is required from ice casino.
If you ask me if I have evidence, no, I don't but I don't need it either.
I'm 49 years old, and I've been playing in casinos for over 20 years.
So I know all the steps they use to postpone payments, this is not a virgin, nor is this one the only one that uses this argument as a technical fault. Among others .
I'll wait as long as it takes, they won't get nervous. Nor reach the goals.
They'll only get something that doesn't matter now. I will tell you in due time.
Mas acho que não vale a pena, estar a entrar em Stress , somos livres de escolher as melhores opções e é com estas experiências que aprendemos .
Dificilmente vou mais jogar por classificações , nunca metendo o excelente trabalho do CASINO Guru , a quem sou muito grato , por toda a dedicação aos apostadores , permita me discordar dessa tolerância do CASINO .
Pois não são os apostadores que tem receitas milionárias . Portanto exige se mais profissionalismo do ice casino .
Se me perguntar se tenho evidências , não , não tenho mas também não preciso .
Tenho 49 anos , e jogo em casinos há mais de 20 anos .
Então conheço todos Passos que utilizam para adiar os pagamentos , isto não é virgem , nem é só este que utiliza este argumento falha técnica . Entre outras .
Eu vou esperar o tempo que for preciso não vão conseguir enervar . Nem atingir os objetivos .
Só vão conseguir uma coisa que agora não interessa . Direi em tempo oportuno .
Γεια σου Radka,
Έχω πολλές εταιρείες στον κλάδο των ελαστικών.
εάν κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει κάποια αστοχία που μας αποδίδεται, η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιδιορθώσει το σφάλμα.
απλό δεν είναι!? Και ειλικρινής.
Δεν γνωρίζω τεχνικές δυσκολίες, το CASINO πρέπει μόνο να επιδιορθώσει το τεχνικό σφάλμα και να γνωρίζει ότι τα αιτήματα προέρχονται από την ημερομηνία που αντιστοιχεί στο αρχικό αίτημα ανάληψης.
Τώρα θα είναι μια σοβαρή και ειλικρινής κατάσταση.
Ή απλά επειδή είναι παιχνίδι πρέπει να έχει διαφορετικούς κανόνες;
Δυστυχώς αυτό δεν κερδίζει πάντα και έχω χάσει επίσης πολλά χρήματα.
Και αν δεν υπάρχουν χρήματα, δεν θα σε αφήσουν να παίξεις.
Νομίζω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο για όλους τους παίκτες εάν τα σερβίς ήταν πιο δίκαια.
Να έρθετε πολύ κοντά στα φυσικά καζίνο.
Ίσως λόγω αυτών των καταστάσεων, πολλοί άνθρωποι προτιμούν να αφήσουν την άνεση του σπιτιού και να πάνε σε ένα φυσικό ΚΑΖΙΝΟ.
Hi Radka,
I have several companies in the tire business.
if by any chance there is any failure that is attributed to us, the Company is obliged to repair the error.
simple isn't it!? And honest.
I am unaware of technical difficulties, the CASINO only has to repair the technical fault and know that the requests are from the date corresponding to the initial withdrawal request.
Now that will be a serious and honest situation.
Or just because it's a game it has to have different rules?
Unfortunately this is not always winning and I have also lost a lot of money.
And if there is no money, they won't let you play.
I think it would be very useful for all players if the serves were fairer.
Getting very close to physical casinos.
perhaps due to these situations, many people prefer to leave the comfort of home and go to a physical CASINO.
Ola Radka,
tenho Várias empresas no Ramo de Pneus.
se por ventura alguma falha exista que seja imputada a nós , a Empresa vê se na obrigação de reparar o erro .
simples não é !? E honesto .
sou Alheio a dificuldades técnicas o CASINO só tem que reparar a falha técnica e saber que os pedidos são da data correspondente ao pedido de saque inicial .
Isso sim será uma situação seria e honesta.
Ou só por ser jogo tem que ter regras diferentes ?
Infelizmente isto não é sempre ganhar e já perdi também muito dinheiro .
E se Não houver la dinheiro não deixam jogar .
Penso que seria muito útil para todos os jogadores que os saques fossem mais justos.
Ficando muito próximo de casinos físicos .
talvez por essas situações aja muita gente a preferir sair do conforto de casa e ir a um CASINO físico .
Γεια σου Valter,
Συμφωνώ, ότι το καζίνο πρέπει πάντα να βάζει τους πελάτες που πληρώνουν στην πρώτη θέση - δηλαδή πρέπει να προσπαθήσει να βρει μια λύση.
Δεν είπα το αντίθετο. Δεν θα τολμούσα να συγκρίνω την επιχείρησή σας με τα διαδικτυακά καζίνο, αν και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές. 🙂
Νομίζω ότι σύμφωνα με τον τεράστιο αριθμό καθυστερημένων πληρωμών, αυτό δεν είναι τακτική, είναι πρόβλημα και το καζίνο πρέπει να το αντιμετωπίσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο γιατί αν χάσετε την εμπιστοσύνη και το ενδιαφέρον του παίκτη, έχετε πρόβλημα.
Αυτό ήταν το θέμα μου όλη την ώρα.
Αν σας αρέσει να πιστεύετε ότι το καζίνο χρησιμοποιεί τακτικές στάσιμος εναντίον σας, η άποψή σας, και το σέβομαι.
Hi Valter,
I agree, that the casino should always put paying customers in the first place of importance - meaning must try to find a solution.
I did not say the opposite. I would not dare to compare your business with online casinos, though I'm sure there are major differences. 🙂
I think that according to the huge number of delayed payments, this is not a tactic this is trouble and the casino must deal with it one way or another because if you lose the player's trust and interest, you have a problem.
This was my point the whole time.
If you like to think that the casino is using stalling tactics on you, well your point of view, and I respect that.
Μιλώντας γενικά για τεχνικές δυσκολίες στα καζίνο, δεν σας λένε ποτέ τι ακριβώς συνέβη. Μπορεί να είναι κυριολεκτικά οτιδήποτε. Ακόμη και όταν μια τράπεζα μπλοκάρει τον λογαριασμό της για οποιονδήποτε λόγο και απαιτεί έγγραφα από το καζίνο για να επαληθεύσει ορισμένες συναλλαγές, το καζίνο δεν θα το πει ποτέ στον πελάτη. Θα πουν απλώς «τεχνικές δυσκολίες». Αν κάποιος υπάλληλος σκαρώσει και απορρίψει την απόσυρσή σας κατά λάθος, λέει "τεχνικές δυσκολίες". Η ακύρωσή σας σε εκκρεμείς αναλήψεις δεν έπρεπε να είναι σκόπιμο. Θα μπορούσαν απλά να κάνουν ένα λάθος. Για το καζίνο, η απλούστερη διαδικασία είναι να ζητήσετε ένα νέο που θα μπει στην ουρά σε σύγκριση με την επαναφορά του παλιού αιτήματος ανάληψης.
Talking generally about technical difficulties in casinos, they never tell you what happened exactly. It can be literally anything. Even when a bank blocks their account for any reason and they require documents from the casino in order to verify certain transactions, the casino will never tell that to the customer. They'll simply say "technical difficulties". If some employee screws up and reject your withdrawal by mistake, they say "technical difficulties". Cancelling you pending withdrawals didn't have to be intended. They could simply do a mistake. For the casino, the simplest process is to request a new one that will go into the queue compared to restoring the old withdrawal request.
Γεια σε όλους .
Προκειμένου να βοηθήσω άλλους παίκτες, για λόγους δικαιοσύνης, δηλώνω ότι το Icecasino συμμορφώνεται με όλους τους Όρους και Προϋποθέσεις του.
Έχουν ήδη επεξεργαστεί 73.500 ευρώ, λείπουν 9.500 ευρώ και 4 εργάσιμες ημέρες για να πληρώσουν. Είμαι σίγουρος ότι πλήρωσαν εκ των προτέρων.
Συγχαρητήρια Ice casino, προτείνω χωρίς προβλήματα.
Hello everyone .
In order to help other gamblers, in fairness, I declare that Icecasino is complying with all its T&Cs.
They have already processed 73,500 euros , missing 9500 euros , and 4 working days to pay . I'm sure they paid ahead of time.
Congratulations Ice casino, I recommend without problems.
Ola a Todos .
para que ajude outros apostadores , por justiça , venho Afirmar que Icecasino está cumprindo todos os seus T&Cs.
Ja processaram 73.500 euros , faltando 9500 euros , e faltado 4 dias úteis para pagar . Tenho certeza que antes do tempo pagaram .
Parabéns Ice casino , recomendo sem problemas .
Χρειάστηκε λίγος χρόνος, αλλά στο τέλος της ημέρας, πληρωθήκατε και το ποσό είναι πολύ ωραίο. Οποιοδήποτε άδικο καζίνο θα χρησιμοποιούσε την ευκαιρία να σας εξαπατήσει εδώ. Τι θα κάνετε με τα κέρδη; Κάποια σχέδια; 🙂
It took some time, but at the end of the day, you got paid and the amount is really nice. Any unfair casino would use the opportunity to scam you here. What are you going to do with the winnings? Any plans? 🙂
Γεια σου Daniel,
προς το παρόν θέλω να κλείσω αυτή τη διαδικασία,
Νομίζω ότι θα είναι πολύ σύντομα, τότε ποιος ξέρει πώς να κερδίσει άλλα 80.000 😜
Hi Daniel ,
for now I want to close this process,
I think it will be very soon, then who knows how to earn another 80K 😜
Olá Daniel ,
por agora quero fechar este processo ,
julgo que será muito em breve , depois quem sabe ganhar mais 80K 😜
Τότε τι τώρα; Θα συνεχίσετε να παίζετε στο Ice Casino, θα κάνετε ένα διάλειμμα από τον τζόγο και θα απολαύσετε τα κέρδη σας;
Then what now? Are you going to continue playing in Ice Casino, are you going to take a break from gambling and enjoy your winnings?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.