Ice Casino is scam ? (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από vlczkova
|
46178 προβολές 189 απαντήσεις ||
12 3 4...10
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σου Daniel,

Παίζω πολύ λίγο σε μηχανές.

Το αγαπημένο μου παιχνίδι είναι το Live Roulette.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν πλήρωσαν τίποτα όλη την εβδομάδα, η τελευταία πληρωμή ήταν στις 11 Νοεμβρίου 3k.

Η σοβαρότητα είναι ότι ακυρώνουν αναλήψεις που ζητήθηκαν από τις 24 Οκτωβρίου.

Αυτό για μένα είναι πολύ σοβαρό, τουλάχιστον 2 αναλήψεις 5000 ευρώ, ακυρώθηκαν.


Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

When I'm reading your complaint, I think you pissed off the casino a bit, because they say you received 30k + 3k in just 12 days and you submitted the complaint. That might be the reason why they slowed down.

πριν από 1 έτος

Γεια σου Daniel,

Παίζω πολύ λίγο σε μηχανές.

Το αγαπημένο μου παιχνίδι είναι το Live Roulette.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Do you have an own betting system that kind of works for you or do you just bet randomly on anything that comes to your mind?

πριν από 1 έτος

Μαντέψτε στοίχημα!

στην κλασική ρουλέτα.

Αλλά δεν βγαίνει πάντα.

11 - 29 για παράδειγμα

32 - 5 για παράδειγμα

20-17 για παράδειγμα

Υπάρχουν πολλά

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου Daniel,

Όταν έκανα την αξίωση ήταν στις 17 Οκτωβρίου για τον ίδιο λόγο όπως τώρα.

Είχα ακυρωθεί 8 αναλήψεις 5Κ.

αν ο γκουρού του CASINO πιστεύει ότι αυτό είναι φυσιολογικό;

Και η Καταγγελία κατέληξε να μείνει μέχρι να κάνουν τις πληρωμές file


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Hm, technical difficulties... 🙂 Anyway, they ask you to create a new ones. They didn't say that wouldn't pay, because you did something wrong so I guess that's a positive message.

Daniel
πριν από 1 έτος

Εντάξει Daniel, αλλά το CASINO λέει ότι πληρώνει σε 30 εργάσιμες ημέρες, σήμερα είναι 19 εργάσιμες.

Τώρα ρωτάω, εντάξει.

και θα με βλάψει άδικα;

Θα πρέπει να περιμένω άλλον 1,5 μήνα για να το παραλάβω! 🇧🇷

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Hello Valter,

so even according to its own rules, the casino still has some time to pay accordingly. 🙂

Furthermore, the amount you're withdrawing is quite huge, so normally, such sums are divided into smaller amounts and carried out one at a time. I truly believe that you will get the whole amount eventually.



Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,

άρα αυτό σημαίνει ότι το ΚΑΖΙΝΟ μπορεί να ακυρώσει τις αναλήψεις και μπορεί να παρατείνει την ανάληψη όσο θέλει!;

Νομίζω ότι εκφράζομαι άσχημα.

Ποτέ δεν αμφισβήτησα το γεγονός ότι το ΚΑΖΙΝΟ πληρώνει, αυτό είναι ξεκάθαρο.

Έκανα αίτηση για όλα τα μετρητά στις 24 και 25 Οκτωβρίου.

ακύρωσαν 40K στις 17 Νοεμβρίου.

Η αξία σύμφωνα με τους Όρους και τους όρους του καζίνο πληρώνει έως και 30 εργάσιμες ημέρες κατ' ανώτατο όριο.

Τώρα ξαναζήτησα τα 40Κ, και θα περιμένω 30 εργάσιμες... σωστά;

Χωρίς δική μου ευθύνη, βλάπτομαι.

Εντάξει, γνωρίζω λοιπόν ότι το ΚΑΖΙΝΟ έχει τη νομιμότητα να ακυρώσει τις αναλήψεις, ισχυριζόμενος τεχνικές αστοχίες προκειμένου να καθυστερήσει την πληρωμή, σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις του.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Hi there,

The point is that the casino has admitted to you, that they're facing technical issues and withdrawals are affected. Even for the other players. Meaning no matter the terms and conditions, the casino has to find a solution. I take it as an exception, a non-standard situation, and I think that we have to accept that.

I have no proof to declare that the casino is delaying the payments for a reason, do you have any?

Being this regularly, however, I agree that the casino would breach its own terms.

I hope it's better now. 🙏


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,

Έχω πολλές εταιρείες στον κλάδο των ελαστικών.

εάν κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει κάποια αστοχία που μας αποδίδεται, η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιδιορθώσει το σφάλμα.

απλό δεν είναι!? Και ειλικρινής.

Δεν γνωρίζω τεχνικές δυσκολίες, το CASINO πρέπει μόνο να επιδιορθώσει το τεχνικό σφάλμα και να γνωρίζει ότι τα αιτήματα προέρχονται από την ημερομηνία που αντιστοιχεί στο αρχικό αίτημα ανάληψης.

Τώρα θα είναι μια σοβαρή και ειλικρινής κατάσταση.

Ή απλά επειδή είναι παιχνίδι πρέπει να έχει διαφορετικούς κανόνες;

Δυστυχώς αυτό δεν κερδίζει πάντα και έχω χάσει επίσης πολλά χρήματα.

Και αν δεν υπάρχουν χρήματα, δεν θα σε αφήσουν να παίξεις.

Νομίζω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο για όλους τους παίκτες εάν τα σερβίς ήταν πιο δίκαια.

Να έρθετε πολύ κοντά στα φυσικά καζίνο.

Ίσως λόγω αυτών των καταστάσεων, πολλοί άνθρωποι προτιμούν να αφήσουν την άνεση του σπιτιού και να πάνε σε ένα φυσικό ΚΑΖΙΝΟ.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο, πηγαίνοντας στο Άγχος, είμαστε ελεύθεροι να επιλέξουμε τις καλύτερες επιλογές και είναι με αυτές τις εμπειρίες που μαθαίνουμε.

Δεν πρόκειται να παίξω πια για βαθμολογίες, χωρίς να μπω ποτέ στην εξαιρετική δουλειά του Γκουρού του CASINO, στον οποίο είμαι πολύ ευγνώμων, για όλη την αφοσίωσή του στους παίκτες του στοιχήματος, επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με αυτήν την ανοχή του CASINO.

Γιατί δεν είναι οι τζογαδόροι που έχουν έσοδα εκατομμυριούχων. Επομένως, απαιτείται περισσότερος επαγγελματισμός από το ice casino.

Αν με ρωτήσετε αν έχω στοιχεία, όχι, δεν έχω αλλά ούτε και τα χρειάζομαι.

Είμαι 49 χρονών και παίζω σε καζίνο για πάνω από 20 χρόνια.

Ξέρω λοιπόν όλα τα βήματα που χρησιμοποιούν για να αναβάλουν τις πληρωμές, αυτό δεν είναι παρθένο, ούτε είναι το μόνο που χρησιμοποιεί αυτό το επιχείρημα ως τεχνικό σφάλμα. Μεταξύ άλλων .

Θα περιμένω όσο χρειαστεί, δεν θα νευριάσουν. Ούτε να πετύχεις τους στόχους.

Θα πάρουν μόνο κάτι που δεν έχει σημασία τώρα. Θα σας πω εν καιρώ.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,

Έχω πολλές εταιρείες στον κλάδο των ελαστικών.

εάν κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει κάποια αστοχία που μας αποδίδεται, η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιδιορθώσει το σφάλμα.

απλό δεν είναι!? Και ειλικρινής.

Δεν γνωρίζω τεχνικές δυσκολίες, το CASINO πρέπει μόνο να επιδιορθώσει το τεχνικό σφάλμα και να γνωρίζει ότι τα αιτήματα προέρχονται από την ημερομηνία που αντιστοιχεί στο αρχικό αίτημα ανάληψης.

Τώρα θα είναι μια σοβαρή και ειλικρινής κατάσταση.

Ή απλά επειδή είναι παιχνίδι πρέπει να έχει διαφορετικούς κανόνες;

Δυστυχώς αυτό δεν κερδίζει πάντα και έχω χάσει επίσης πολλά χρήματα.

Και αν δεν υπάρχουν χρήματα, δεν θα σε αφήσουν να παίξεις.

Νομίζω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο για όλους τους παίκτες εάν τα σερβίς ήταν πιο δίκαια.

Να έρθετε πολύ κοντά στα φυσικά καζίνο.

Ίσως λόγω αυτών των καταστάσεων, πολλοί άνθρωποι προτιμούν να αφήσουν την άνεση του σπιτιού και να πάνε σε ένα φυσικό ΚΑΖΙΝΟ.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi Valter,

I agree, that the casino should always put paying customers in the first place of importance - meaning must try to find a solution.

I did not say the opposite. I would not dare to compare your business with online casinos, though I'm sure there are major differences. 🙂

I think that according to the huge number of delayed payments, this is not a tactic this is trouble and the casino must deal with it one way or another because if you lose the player's trust and interest, you have a problem.

This was my point the whole time.

If you like to think that the casino is using stalling tactics on you, well your point of view, and I respect that.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Talking generally about technical difficulties in casinos, they never tell you what happened exactly. It can be literally anything. Even when a bank blocks their account for any reason and they require documents from the casino in order to verify certain transactions, the casino will never tell that to the customer. They'll simply say "technical difficulties". If some employee screws up and reject your withdrawal by mistake, they say "technical difficulties". Cancelling you pending withdrawals didn't have to be intended. They could simply do a mistake. For the casino, the simplest process is to request a new one that will go into the queue compared to restoring the old withdrawal request.

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους .

Προκειμένου να βοηθήσω άλλους παίκτες, για λόγους δικαιοσύνης, δηλώνω ότι το Icecasino συμμορφώνεται με όλους τους Όρους και Προϋποθέσεις του.

Έχουν ήδη επεξεργαστεί 73.500 ευρώ, λείπουν 9.500 ευρώ και 4 εργάσιμες ημέρες για να πληρώσουν. Είμαι σίγουρος ότι πλήρωσαν εκ των προτέρων.


Συγχαρητήρια Ice casino, προτείνω χωρίς προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

It took some time, but at the end of the day, you got paid and the amount is really nice. Any unfair casino would use the opportunity to scam you here. What are you going to do with the winnings? Any plans? 🙂

Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου Daniel,

προς το παρόν θέλω να κλείσω αυτή τη διαδικασία,

Νομίζω ότι θα είναι πολύ σύντομα, τότε ποιος ξέρει πώς να κερδίσει άλλα 80.000 😜

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου Ντάνιελ.

ολοκληρώθηκε .

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Then what now? Are you going to continue playing in Ice Casino, are you going to take a break from gambling and enjoy your winnings?

12 3 4...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα