ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟι αναλήψεις Mystake απορρίπτονται

Οι αναλήψεις Mystake απορρίπτονται (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Lippixx
|
9950 προβολές 44 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

Γειά σου! Το ίδιο μου συμβαίνει με τον χρήστη lippixx! Στη δική μου περίπτωση, το ίδιο με αυτόν, κάθε φορά που μου ζητάνε ένα και όταν το παίρνεις, ζητάνε άλλο και συνεχίζουμε έτσι μετά από περισσότερα από 20 email. Δεν λύνουν τίποτα μέσω της συνομιλίας και μέσω email κάνουν ένα πράγμα κάθε φορά, οπότε δεν επαληθεύουν ποτέ τον λογαριασμό. Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει τρόπος να παραπονεθώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hello. Sorry you find yourself in this unpleasant situation. Do I understand correctly, that you are going thru the verification process right now, correct? When did you request for the withdrawal, please? We give casinos 14 full days for the verification process, as it might be little more time consuming, especially when the first withdrawal is requested. If the casino is not able to verify the player within this timeframe, we recommend the player to submit a complaint here. It is free of charge and our team is always doing the best to get the issue solved. If you decide to do so, just click/tap on this link please. Let us know please, what your next move will be.

Romi
πριν από 9 μήνες

Έχω ζητήσει αρκετές αναλήψεις για να δοκιμάσω! Και όλοι με έχουν αρνηθεί, ζητώντας μου διάφορα έγγραφα και μου λένε να επικοινωνήσω μαζί τους με email. Έχω στείλει τα πάντα αρκετές φορές και κάθε φορά ζητάνε περισσότερα πράγματα. Έχω πάνω από 20 email και τίποτα αλλά από το Σάββατο δεν μου έχουν απαντήσει ξανά, δεν ξέρω ποιο θα είναι το επόμενο. Αν πουν θα δώσουν 14 μέρες θα περιμένω να δω τι θα γίνει και αν όχι θα κάνω καταγγελία. Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου!!

Αυτόματη μετάφραση:
Josete
πριν από 9 μήνες

Hello. Sometimes, casinos prefer to reject all withdrawal requests unless the full-scale check is done properly. No wonder players might feel confused, I could say. So now let's focus on the documents for a sec, may I ask if you have had any explanation from the support about why they are asking for more and more documents? Was the reason maybe that you provide those in a wrong format, or that some of your documents were expired, for example? Just trying to understand the reason casino would repeatedly ask for more documents, even though you have already provided them 🤔. Are you aware of what could the reason be, perhaps?

πριν από 9 μήνες

Δεν έχω ιδέα! Στην αρχή το έστειλα λάθος γιατί δεν ήθελαν να σαρωθεί και ήθελαν να είναι πρόσφατο, όχι περισσότερο από 3 μήνες, αλλά ζήτησα πιστοποιητικό κάρτας από την τράπεζά μου που ήταν ηλεκτρονικά υπογεγραμμένο την προηγούμενη μέρα, ώστε να είναι ανοιχτό χρόνος. Μου ζήτησαν τις καταθέσεις και τους το έστειλα κι εγώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Josete
πριν από 9 μήνες

I see. I'm sorry to say that, but without decent cooperation from the casino's side, it's hard to tell whether the documents are now okay and fully approved. Not much to conclude without the casino's direct response; hence, I'd say it's a good idea to give the casino some time to update you properly.

As you now know, we are here for you, so please let us know about any progress. The complaint is still available, so let's see whether you will need it. With luck, you won't. 🤞

πριν από 8 μήνες

Τίποτα δεν έχει περάσει στον χρόνο και όλα είναι πρόβλημα για τη μη πληρωμή. Έχω ήδη παραιτηθεί και αυτό θέλουν. Πρέπει μόνο να σας προειδοποιήσω να μην χρησιμοποιήσετε το Mystake γιατί αν κερδίσετε χρήματα δεν πρόκειται να τα πάρετε από εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γεια σου Josete, από την εμπειρία μου, αυτό που μπορώ να σου πω είναι: οπλιστείτε με υπομονή.

Η περίπτωσή μου ήταν χειρότερη, χάκαραν τον κωδικό πρόσβασής μου και απέσυραν τα χρήματά μου. Και ήταν περίεργο γιατί εκείνη την εποχή δεν μπορούσαν να γίνουν ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό μου για τον ίδιο λόγο με τον δικό σου.

Έτσι, έστειλα πολλά παράπονα. Μεταξύ αυτών: λέγοντας ότι δεν επρόκειτο να προτείνω πια το mystake. Ώσπου ξαφνικά μου έδωσαν πίσω ό,τι μου είχαν πάρει. Μετά άλλαξα τον κωδικό πρόσβασης. Και την επόμενη μέρα άρχισα να μπορώ να αποσύρω τα πάντα.

Θυμηθείτε ότι πρέπει να στοιχηματίσετε ένα συγκεκριμένο ποσό της επένδυσής σας για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη. Νομίζω ήταν 1.1

Ελπίζω να ήταν χρήσιμο για εσάς. Νομίζω ότι μακροπρόθεσμα θα μπορέσεις να το αποσύρεις. Μην τα παρατάς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Ευχαριστώ πολύ lippixx! Ναι, ναι, έχω ποντάρει και σε αυτό… Δεν ξέρω τι άλλο έχουν να μου ζητήσουν! Ευχαριστώ πολύ πάντως

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Τίποτα δεν έχει περάσει στον χρόνο και όλα είναι πρόβλημα για τη μη πληρωμή. Έχω ήδη παραιτηθεί και αυτό θέλουν. Πρέπει μόνο να σας προειδοποιήσω να μην χρησιμοποιήσετε το Mystake γιατί αν κερδίσετε χρήματα δεν πρόκειται να τα πάρετε από εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I think if you haven't gotten anywhere in such a long time, you might as well use our free feature - the complaint. 

You can set it up here on this link. ⬅️

If you don't know what to expect from this process, you can refer to this guide for all the answers you need.

If the casino can't help you and you still have a problem, we'll try. Don't give up, and I believe that if you have lasted long enough, you will last some more time and we will see what can be done. 

You gonna go for it? 

πριν από 8 μήνες

Μην ανησυχείτε και σας ευχαριστώ! Τώρα που ενημερώθηκα και δεν συμβαίνει σε περισσότερους, είμαι ικανοποιημένος. Στο τέλος κατέθεσα 450 ευρώ από τα χρήματά μου και δεν με άφησαν να κάνω ανάληψη 5000. Ευτυχώς μπορώ να αντέξω οικονομικά τα 450 ευρώ για να προειδοποιήσω τους ανθρώπους που μπορεί να χάσουν χρήματα ότι δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά…. Θα χαρώ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Josete
πριν από 8 μήνες

What a pity, because I think it's quite a nice sum and in the end you wouldn't give anything for it. 

Nevertheless, I certainly won't force you to do anything if you don't want to. I thought there might be a solution. 

Anyway, I hope you won't have such worries in the future. 🙂

πριν από 8 μήνες

Όχι, Josete... πρέπει να συνεχίσεις να προσπαθείς να στέλνεις email κάθε μέρα. Και αλλάξτε τον κωδικό πρόσβασής σας κάθε τόσο, λόγω hacking.

Δοκιμάστε να στείλετε το email λέγοντας ότι θα αναγκαστείτε να μην προτείνετε το καζίνο.

Δυστυχώς, η προσφυγή σε νομικά μέσα είναι μακρά και δαπανηρή. Δεδομένου ότι τα κεντρικά γραφεία του καζίνο είναι στο Κουρασάο.

Θα συνέχιζα να προσπαθώ.. καλή επιτυχία! 🍀

Αυτόματη μετάφραση:
Lippixx
πριν από 8 μήνες

Ναι συνεχίζω! Και στέλνω email κάθε μέρα! Χθες δοκίμασα άλλη ανάληψη και αρχίζουν να ζητούν τεκμηρίωση κάρτας όπως στην αρχή.

Αυτόματη μετάφραση:
Josete
πριν από 8 μήνες

If you still have problems, feel free to file a complaint with us, as I mentioned, you won't pay anything for it and no matter how it turns out, you can say that you tried to do your best to get your money. I certainly wouldn't let it go if you didn't do anything wrong. 

I hope you can get it all sorted out. ☘️

Jaro
πριν από 8 μήνες

Εντάξει πώς μπορώ να το βάλω;

Αυτόματη μετάφραση:
Josete
πριν από 8 μήνες

I am glad that you have finally convinced yourself and I firmly believe that you can be helped, although I will not be too hasty and promise a positive ending. 

You can open a complaint at this link. ⬅️

If you would like to read more information about what to expect from the whole process, you can find it in this guide- Complaint Resolution Information and Instructions.

I'll keep my fingers crossed for you in your situation and that everything is resolved fairly. If you have any additional questions just ask, I will be here. 🤗

πριν από 7 μήνες

Did I see that my mistake, Mystake casino has had 522 complaints here and the Guru still approves of them?

8.8 ???????

Safe?

Are you kidding? Why do you rate them an 8.8?

brmasucci
πριν από 7 μήνες

Well, if we are talking about complaints, they have one single unresolved complaint, which I think is really quite good for so many. I'm not defending the casino of course, but from the number of people who apparently play there, it's a good statistic. 

Of course, why they have such a rating you can find clearly written here. 

file

πριν από 7 μήνες

Jaro,

Have you yourself ever played there? I was excited to find such a diversified lineup of slot manufacturers available. I usually test out a low deposit on casinos I don't know. I wish I could rely on your reviews, but I can't.

I went there, deposited 70USD and to my dismay, more than half the slots failed to load. I like Betsoft for stability, platypus for some fun games, they even have some RTG that I've never seen a site share RTG with any other brands, but they do include some. Another long story short, I'm lucky to salvage 55USD but that was a major struggle. Why? No Betsoft would load, no message and platypus the same way. Would not load. Many others would not load. Terrible news for me.

I am in the U.S. and Betsoft and Platypus are always available in my region. I finally had to contact support. First reply was the usual stalling question can you send a screenshot. Useless. I asked do I really have to send a screenshot of a black, blank page. But I did. Support immediately said that they are not offered in my region. However, when I selected slots that weren't available to me for real, I'd get a message saying so. Support knew nothing else to say to me other than the slot manufacturers decide regional offers themselves and we can't do anything for you. Sorry for the inconvenience.......blah. I don't need an apology and hate when casinos resort to doing that.

Not such a long story short, I apologize. There T&C said nothing about timing of withdrawals so that was a crap shoot. I surprisingly received my withdrawal the next day. To be clear, their FAQ and T&C are very incomplete. The entire experience was awful. Disappointed about the inability to be able to load slots I thought were available. Support giving me bullshit excuses. Trying to salvage any of my deposit, I got lucky, so I knew getting out of there with anything would be almost impossible.

I'll answer any questions you have. In my opinion, and I've played many, many online casinos, is that this casino is far more terrible than you guys say. Incidentally even though I was not asked to try different OS and browsers, I did try another mobile device with the same results. I was told to clear cache and restart browsers. That statement is getting old too. Any gambler knows to do that first. My final conclusive opinion of this casino is they do not live up to the facts you publish here. The bragging of being a large casino proved to be insufficient. I have learned that even the largest and wealthiest online casinos could give a shit about lying and performing very, very poorly. There you have it Jaro. Everyone has an opinion and as a very knowledgeable online casino player, I say you shouldn't even play here. It's a hassle and a very poorly run online casino getting wealthy off of their customers by using low life tactics.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

One more thing. They only offer a small sample of the slot machines for each manufacturer they claim to make available.

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα