ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟι αναλήψεις Mystake απορρίπτονται

Οι αναλήψεις Mystake απορρίπτονται

πριν από 1 έτος από Lippixx
|
10244 προβολές 44 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 1 έτος

Τους έστειλα ήδη όλες τις πληροφορίες που μου ζητήθηκαν, και εξακολουθούν να είναι τριγύρω. Με ξαναρωτάνε το ίδιο. Πέρυσι δεν είχα πρόβλημα να αποσυρθώ.

Μου επαναλαμβάνουν πολύ, ότι στέλνω την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού. Αλλά τους έχω στείλει ήδη αρκετές φορές. Ήδη σκέφτομαι να κινηθώ νομικά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Let me know how things end!

πριν από 1 έτος

Σας έχω ήδη στείλει τις ακόλουθες πληροφορίες:

- βίντεο με χαρτί στο χέρι στα οποία πρέπει να εμφανίζεται η ημερομηνία, το όνομα της σελίδας, το όνομα και το επώνυμο.

- στοιχεία όλων των καταθέσεων που έκανα στη σελίδα. (με ξαναρωτάνε στις δύο τελευταίες απορρίψεις) κάτι επαναλαμβανόμενο χωρίς νόημα από μέρους τους.

- αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού. Το οποίο έχω ήδη στείλει. Και μου λένε ότι δεν είναι οι πληροφορίες που χρειάζονται. Συμβουλευτείτε την τράπεζά μου.

Ένα αντίγραφο κίνησης τράπεζας αποτελείται από τα μηνιαία αντίγραφα κίνησης που μου παρέχονται από την τράπεζά μου. (Τους έστειλα ήδη και το αγνοούν)

Τους έστειλα email ζητώντας λεπτομερή εξήγηση των δεδομένων που χρειάζονται και δεν μου απαντούν. Φαίνεται σαν αστείο.

Έχω σχεδόν 4.500 $ για ανάληψη.

Μια πραγματική απογοήτευση.

Νιώθω εξαπατημένος.

Αυτόματη μετάφραση:
Lippixx
πριν από 1 έτος

If you don't manage to verify your account within a reasonable time, you can always consider submitting a complaint on our website. Are you sure that you provided them exactly the bank statement they needed?

πριν από 1 έτος

Ναι. Παρουσιάστε τους όλα τα τραπεζικά στοιχεία. Μέχρι το Cuil.

Τώρα μου λένε ότι πρέπει να στοιχηματίσω $1.200 για να μπορέσω να κάνω ανάληψη ολόκληρου του υπολοίπου μου.

Μου λένε διαφορετικά πράγματα κάθε μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ahora me mandan lo siguiente:

Hello,


Hope this email finds you well.

We are contacting you regarding the possible withdrawal issue you may have experienced.

Please be informed that before requesting a withdrawal, you need to fully wager the deposited funds at the minimum of 1.3 coefficient.

πριν από 1 έτος

Έχω ήδη παίξει και ποντάρω για ένα σύνολο στοιχημάτων: περίπου 1.500 USD.

Ένας άλλος σύμβουλος μου είπε μέσω συνομιλίας ότι έπρεπε να στοιχηματίσω 1.200 USD.

Υποτίθεται ότι θα μπορούσα ήδη να αποσύρω το υπόλοιπό μου.

Επισύναψα μια εικόνα της συνομιλίας.

Προσέξτε αν με αφήσουν να αποσυρθώ. file

Αυτόματη μετάφραση:
Lippixx
πριν από 1 έτος

That sounds quite complicated and I'm getting lost in the case to be honest. When they mentioned you need to wager 1200 usd, the first thing that came to my mind was a question whether you received a bonus that needs to be wagered x times. But then they mentioned you need to wager your deposit with the minimum coefficient or 1.3.

Do I understand it correctly that you bet on sports? It sounds like you made a deposit, then made bets (but not for the whole amount of the deposit), you won and now you try to withdraw it. The casino requires you to wager you deposit (the whole amount) and they ask you to wager it on bet with minimum odds of 1.3. Is that correct?

πριν από 1 έτος

Γεια Ναι. Έχω ήδη στοιχηματίσει τι μου ζητήθηκε. Έφτασα στο στόχο.

Αλλά τώρα μου λένε ότι δεν πέρασα τη διαδικασία επαλήθευσης λογαριασμού.

Μου ζητάνε πάλι απόδειξη καταθέσεων που έκανα μέσω astropay.

Τους έχω στείλει ήδη 3 φορές.

Έχω ήδη στείλει ένα email στην υποστήριξη της astropay ώστε να μου στείλουν πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες για τις καταθέσεις μου στο mystake. Γιατί φαίνεται ότι αυτό που τους στέλνω δεν λειτουργεί ή με αγνοούν.

Αυτό είναι ήδη απελπισμένο. Έχω αυτή τη σύγκρουση για σχεδόν δύο εβδομάδες.

Επιπλέον, τους έχω πει ότι δεν με ενδιαφέρει πλέον το κέρδος, ότι πρέπει να αποσύρω την επένδυσή μου ακόμα κι αν είναι.

Αυτό είναι ήδη απελπισμένο.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω.

Πέρυσι έχω ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και μπόρεσα να κάνω ανάληψη χωρίς προβλήματα. Δεν ξέρω γιατί βάζουν τόσα εμπόδια τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Lippixx
πριν από 1 έτος

I can only recommend you to submit a complaint through our website since you mentioned so many issues. I hope it could help to speed up the process.

πριν από 1 έτος

Πώς μπορώ να κάνω μια καταγγελία μέσω του ιστότοπου;

Αυτόματη μετάφραση:
Lippixx
πριν από 1 έτος

Hey Lippixx,

just click or tap this link and create one right away.

Good luck with the complaint!🤞

πριν από 1 έτος

Γεια σας, μετά από πολλές αξιώσεις. Μου επέστρεψαν τα χρήματα.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
Lippixx
πριν από 1 έτος

Hello Lippixx!

That's nice you come back to share with us - thank you.

Have only your deposits been refunded? I recall you wrote you were not interested in the winnings anymore.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Με άφησαν να αφαιρέσω τα πάντα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
Lippixx
πριν από 1 έτος

I'm so happy for you! ✨🙌

Does it mean the issue was mainly caused by the delay while undergoing the KYC? Pretty common in some casinos, if I may add. 🙁

πριν από 10 μήνες

Γεια σας, πώς άλλαξα τον αριθμό που έβαλα στην κατάθεση με πληρωμή αγοράς;

Αυτόματη μετάφραση:
lokillolarretaa
πριν από 10 μήνες

Not sure which number you mean, but in any case, asking the support or some chat agent might help you.

I hope you are willing to try. Be here for an update!


πριν από 9 μήνες

Γειά σου! Το ίδιο μου συμβαίνει με τον χρήστη lippixx! Στη δική μου περίπτωση, το ίδιο με αυτόν, κάθε φορά που μου ζητάνε ένα και όταν το παίρνεις, ζητάνε άλλο και συνεχίζουμε έτσι μετά από περισσότερα από 20 email. Δεν λύνουν τίποτα μέσω της συνομιλίας και μέσω email κάνουν ένα πράγμα κάθε φορά, οπότε δεν επαληθεύουν ποτέ τον λογαριασμό. Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει τρόπος να παραπονεθώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Lippixx
πριν από 9 μήνες

Πού διεκδίκησες; Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα και έχω περισσότερα από 20 email

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα