Γεια σας και σας ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση, είναι πολύ παρήγορο να γνωρίζω ότι είστε εκεί έξω για να βοηθήσετε ανθρώπους σαν εμένα. Η τεκμηρίωση για την επαλήθευση είναι ένα ενοχλητικό τρενάκι. Έχω μερικά ακόμη πράγματα που θα ήθελα να δοκιμάσω και να κάνω με την τράπεζά μου προτού χρειαστώ επίσημα βοήθεια.
Απλώς παίρνω τη λύση όσον αφορά την τεκμηρίωση με συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Έπαιζα και κέρδισα χρήματα την Παρασκευή το απόγευμα της 7ης Φεβρουαρίου και η δήλωση μου δείχνει όλες τις συναλλαγές τη Δευτέρα 10. Αυτό είναι συνηθισμένο για τις τράπεζες να κάνουν. αλλά ανησυχώ ότι εάν οι ημερομηνίες δεν ευθυγραμμίζονται, θα έχω λίγο πρόβλημα. Θα πάω να καθίσω με την τράπεζά μου σήμερα και να δω αν μπορούμε να βρούμε έναν τρόπο να το αντιμετωπίσουμε ή απλώς θα πρέπει να υποβάλω την αρχική μου λήψη του λογαριασμού μου με τις ημερομηνίες να μην είναι ευθυγραμμισμένες.
Θα σας κρατάω ενήμερους, αλλά αν έχετε κάποιες καλές συμβουλές σχετικά με αυτό το σενάριο, θα ήθελα πολύ να το ακούσω, ευχαριστώ
Hello and thank you for the quick response it's very comforting to know that you're out there to help people like myself. The documentation for the verification is kind of a Troublesome roller coaster. I have a few more things I would like to try and do with my bank before I formally require help.
just getting the runaround in regard to documentation with specifics. I was playing and won money on a Friday evening the 7th of February and my statement show all the transactions on the Monday the 10th. This is common for banks to do.but I'm worried that if the dates don't line up I will be having a bit of an issue. I'm going to go sit down with my bank today and see if we can find out a way around this or I just will have to submit my original download of my statement with the dates not lining up.
I'll keep you posted but if you have any good words of advice in regard to this scenario I would love to hear it thanks
Αυτόματη μετάφραση: