ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνNATIONAL Προβλήματα με την απόσυρση του καζίνο

NATIONAL Προβλήματα με την απόσυρση του καζίνο (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από quartasalvatore748
|
7612 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 12 μήνες

Γειά σου,


Ζήτησα απόσυρση από το National Casino την Τρίτη και δεν την έχω λάβει ακόμα. Πρώτα έλαβα τις πληροφορίες, οι οποίες βρίσκονται ακόμα στο οικονομικό τμήμα. Σήμερα λάβαμε πληροφορίες ότι το οικονομικό τμήμα αντιμετωπίζει προβλήματα. Δεν μπορούσα να πω τι ήταν. Έχει κανείς εμπειρία;

Αυτόματη μετάφραση:
Molinari
πριν από 11 μήνες

Hello, in this case I would recommend to be patient for a while if the casino told you that they have a problem so they are probably trying to fix it. If they keep you updated on the situation, I see that as a plus. If they stopped doing that and the casino didn't respond for a longer period of time then I would be more nervous. I would like to add that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. 

However, is this your first time withdrawing at a casino ? Let me know. 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Αν ρωτάς, παίρνεις πάντα την ίδια απάντηση:


Αγαπητέ παίχτη,


Δυστυχώς, το αίτημα ανάληψης εξακολουθεί να ελέγχεται από το οικονομικό τμήμα.


Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε υπομονή.


Μόλις ολοκληρωθούν όλοι οι έλεγχοι, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.


Τις καλύτερες ευχές,

Ομάδα υποστήριξης καζίνο


Η ανάληψη πρέπει να ελεγχθεί εντός 8 ημερών. Αμφιβάλλω ότι θα έρθουν τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Molinari
πριν από 11 μήνες

I know that when it comes to money, the player is always nervous if it doesn't arrive in a reasonable time. But if the casino communicates with you and tries to solve the problems, I wouldn't be skeptical yet. I hate to say it but try to be patient and see what happens next. If you don't manage to withdraw your money within the 14 days I mentioned, we will try to help you. Will that be possible? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Ναι, θα περιμένω ακόμα. Σήμερα είναι μόλις η 9η μέρα. Ελπίζω να πληρώσουν ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Molinari
πριν από 11 μήνες

Hello! I'd like to assure you that this is just an ordinary check, but to be honest, it does not sound very ordinary to me. I mean, such checks should be quicker, if you ask me. On the other hand, I noticed the issues the financial team was/is having. I'm trying to say, that we should wait for the result and not try to expect the worst. 🙏

We'll be here for the conclusion, of course!

πριν από 11 μήνες

Εντάξει, θα σας ενημερώσω. Καταρχήν ευχαριστώ 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Molinari
πριν από 11 μήνες

You're welcome, fingers crossed you get your money as soon as possible so you can enjoy it. When you do, feel free to share it with us. Good luck. ☘️👍

Jaro
πριν από 11 μήνες

Γεια σας, νομίζω ότι δεν θα δω τα χρήματά μου. Πάντα με κρατάνε πίσω. Ζητούνται έγγραφα που έχουν ήδη υποβληθεί 4 φορές και έχουν επίσης εγκριθεί. Εάν ρωτήσετε στη συνομιλία, λαμβάνετε πάντα το ίδιο μήνυμα ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος επειδή πολλά τμήματα είναι υπεύθυνα για την πληρωμή. Δεν μπορεί να καθοριστεί χρόνος. Τώρα έχουν περάσει 12 μέρες. Το καζίνο πρέπει να κλείσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Molinari
πριν από 11 μήνες

I understand and sympathize with you if you have gotten nowhere and keep getting the same answer. We give casinos 14 days to resolve the withdrawal and verify the account, so if nothing changes in the next few days, I recommend filing a complaint here on this link. Our team will try to help you and I firmly believe that you will eventually verify and your money will be credited to your account.

If you hear anything new let me know. I will be waiting.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Εντάξει αύριο τελείωσαν οι 14 μέρες. Αν δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι αύριο, θα κάνω καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
Molinari
πριν από 11 μήνες

Clearly I think it's the right thing to do because if the casino is not able to resolve this process in 14 days then I don't think it's a good thing. So we'll see where you get. 

If you have any new information, let me know. 

πριν από 11 μήνες

Στη συνέχεια πραγματοποιείται επαλήθευση και πληρωμή. Έχει πάρει πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
Molinari
πριν από 11 μήνες

Does this mean that you managed to successfully complete the verification and got your money in the end ? 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα