ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνNATIONAL Προβλήματα με την απόσυρση του καζίνο

NATIONAL Προβλήματα με την απόσυρση του καζίνο

πριν από 2 έτη από quartasalvatore748
|
7615 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη

Δυστυχώς, το κέρδος των 780 ευρώ μου συγκρατείται γιατί μόνο το Iban μου εμφανίζεται στο στιγμιότυπο της ηλεκτρονικής τραπεζικής μου.

δηλ

Αλλά επιμένουν και στα δύο ονόματα με iban από κάτω, δυστυχώς δεν υπάρχει στο onlime banking μου.


Παρακαλώ βοηθήστε

Αυτόματη μετάφραση:
quartasalvatore748
πριν από 2 έτη

Damn, that happens quite frequently. Casinos asking a player to provide something that the player isn't able to provide, because it simply doesn't exist.

There's a solution for this, but you would need to visit your local bank and ask them for a paper confirming the info above, but that's just too annoying and some banks don't even provide it.

Try to tell the casino that there's not such a page they require from you and ask them what should be the next step according to them.

πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ, έγινε, το πληρώσατε ήταν αμέσως στον τραπεζικό λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
quartasalvatore748
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm happy for you!

Can you advise what solved this situation, please? I'm sure other players may face a similar problem occasionally, so let's advise now. 🙂

πριν από 2 έτη

Γεια σας, κατέβασα το αντίγραφο κίνησης λογαριασμού από την ηλεκτρονική τραπεζική, το εκτύπωσα στον υπολογιστή και σημείωσα την ενέργεια της ομάδας με την ημερομηνία χρησιμοποιώντας έναν έγχρωμο δείκτη και στη συνέχεια το ανέβασα στο National Casino. Μετά ήρθαν τα χρήματα


χαιρετισμός



κανονιοβολισμός

Αυτόματη μετάφραση:
quartasalvatore748
πριν από 2 έτη

Hello,

That's great! 🙂

Next time you play in a different casino, you will know what to do right from the beginning.

To me, it seems that the payment was sent immediately after you provided this statement - no delays, am I correct?


πριν από 2 έτη

Αυτό είναι σωστό👍

Δεν ξέρω αν αυτό βοήθησε να το εισάγω εδώ, αν ναι, θα το ξαναγράψω εδώ την επόμενη φορά που θα έχω πρόβλημα.

Αλλά δεν θα κάνω κατάθεση στο National Casino σύντομα. Έτσι διώχνεις τους πελάτες σου.


Προτιμώ να συνεχίσω να παίζω In Blu Vegas

είχαν την τελευταία επαλήθευση πριν από 6-7 μήνες είχαν αρκετές πληρωμές και δεν ήθελαν έγγραφα που να μην προκαλούν προβλήματα Το Platin Casino ανέβασε έγγραφα μόνο μία φορά και μετά δεν υπήρχαν προβλήματα με τις πληρωμές,



Κορυφή Blu Vegas και Platincasino 👍

Αυτόματη μετάφραση:
quartasalvatore748
πριν από 2 έτη

Is there any particular payment option you would recommend to players from Germany, please?

To me, it seems that e.g. the bank transfer is not the smoothest one at the moment. 🤔

Radka
πριν από 2 έτη

Λοιπόν, μέχρι πριν από μισό χρόνο υπήρχε ακόμα εμπιστοσύνη, τα χρήματα ήταν αμέσως στον τραπεζικό λογαριασμό όταν εξοφλήθηκαν

αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν πορτοφόλια όπως το skrill, πολύ καλύτερα ή, καλύτερα από όλα, zimpler αυτή τη στιγμή, που μπαίνουν γρήγορα σε έναν λογαριασμό όπως το Trustly😊


Ποιο OCasino γνωρίζετε όπου μπορώ να λάβω μπόνους χωρίς κατάθεση ή δωρεάν περιστροφές;

Αυτόματη μετάφραση:
quartasalvatore748
πριν από 2 έτη

Hello,

Thank you for the tips!

To check the best no deposit bonuses for players from Germany, please check this link:

https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino

You can find it all sorted in the tab called "bonuses" 😉

Adjust filters into your liking t get the best results.


πριν από 2 έτη

Αυτό είναι μεγάλο ευχαριστώ


Χθες πήρα την πλατινένια μου ιδιότητα

έκλεισε στο καζίνο Platin

και έκλεισα τη 2ετή συνδρομή μου στο Blu Vegas σήμερα.


Κατόπιν αιτήματος ποτέ δωρεάν περιστροφές ή μπόνους

αν και αφήνω εκατοντάδες ευρώ εκεί κάθε μήνα

Τον περασμένο μήνα ήταν 1000€ σε μία εβδομάδα μόνο στο Platin Casino


Και λαμβάνετε περισσότερα κατόπιν αιτήματος


μάγουλο

Θα κοιτάξω και άλλα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
quartasalvatore748
πριν από 2 έτη

Hello,

you are a dedicated player, right?

Let us know which ones will catch your heart. 😉

πριν από 1 έτος

Γεια σας εχω προβλημα με το national cazino.Επαιξα και κερζισα .Και δεν μου δινουν τα λεφτα που επαιξα λεγοντας μου 1 εκατομυριο ψεματα.Τους εχω στειλει ολα ταεγραφα που θελουν και μου τα ακυρωνουν.Ολο μου γραφουν να ανεβασω φωτογραφιες την καρτα μου.και τα εκανα ολα σωστα.και αυτοι με αποριπτουν ξανα και ξανα μπορω να κανω κατι.Ειναι απατεωνες

aithram2009
πριν από 1 έτος

Hello,

try to focus on what is important now, you have to find what is wrong with your documents and try to provide all accurately.

Ask the casino and let me know the official answer, please. I'll try to help.



πριν από 1 έτος

Γεια σας ακομα δεν εχω βγαλει ακρη με το cazino.

aithram2009
πριν από 1 έτος

Hello,

may I know what is the current situation? Are you still struggling with documents?

Provide more details and we will try to make something up.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Ναι ακομα με τα εγγραφα!! και 1 ακομα εκρεμμει μου γραφει???? Μηπως πρεπει να περιμενω καποιες μερες??

aithram2009
πριν από 1 έτος

If any of the submitted documents are still under review - pending, I would wait a bit, yes.

πριν από 1 έτος

Γεια σας τελικα περιμενα πολυ καιρο για να εγκριθει και δεν εγινε τιποτα.Τους ξαναεστειλα ποιο ειναι πλεον το προβλημα.Ολα τα εγγραφα που ηθελαν τους τα εστειλα οπως τα ηθελαν και τελικα μου ξαναστελνουν παλι το ιδιο μυνημα οτι να τους στειλω την καρτα μου που να φενονται τα 6 πρωτα ψηφια και τα 3 τελευταια και να φενεται το ονοματεπωνυμο μου.τους τα εχω στειλει 1 εκατομυριο φορες.οποτε καταληγουμε για απατη.και πως θα κανω καταγγελια?

aithram2009
πριν από 1 έτος

Am I assuming correctly that the casino is unresponsive? My point is whether you're given any hints about how precisely you should provide the documents in order to pass the verification.

I believe that submitting the same version over and over again is pointless in the end, though I'm not exactly sure how the situation escalated over time.

To submit the complaint, read this guide, then click/tap this link to make it happen.

I wish you a swift resolution. 🙏

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα