πριν από 4 μήνες
0
Είχα επιστροφές χρημάτων από το canapay στο παρελθόν
I’ve had refunds from canapay before
Δεν τυχαίνει να έχετε ακόμα τα στοιχεία επικοινωνίας, έτσι δεν είναι; Δεν μπορώ να βρω διεύθυνση email για αυτούς🙏
You don't happen to still have the contact details do you? I can't find an email address for them🙏
Δεν μου αρέσει είναι μια φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπο canapay.io
I don’t lovely it’s a contact form on the website canapay.io
Το βρήκα! Ευχαριστώ! Μπορώ να ρωτήσω ποιο θέμα τους θέσατε στις επιτυχείς επιστροφές χρημάτων σας;
Found it! Thanks! Can I ask what issue you raised with them in your successful refunds?
Θα ήθελα να σκεφτώ ένα χτύπημα, αλλά ίσως λόγω τραπεζικών κανονισμών εννοώ ότι είναι καλύτερο από το τίποτα, αλλά τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα γιατί ζητάτε επίσης από τους χειμερινούς τρελούς να μπλοκάρουν την κάρτα σας
I’d like to think one hit but maybe due to banking regulations I mean it’s better than nothing but my fingers are crossed for you also ask winter mads to block your card
Ενδιαφέρον, το δικό μου ήταν στην πραγματικότητα Ιούλιος και Αύγουστος.
Έστειλα ένα email σε όλους τους εμπλεκόμενους στην εταιρεία, θα δούμε τι θα γίνει.
Interesting, mine was actually July and August.
I did send an email to everyone involved in the company, we'll see what happens.
Δεν είναι ξεχωριστές συναλλαγές με κάρτα; και επιστρέφουν χρήματα στον καθένα;
Ή κάνατε ένα £3500 και ένα £4000;
Εάν πρόκειται για πολλές μικρότερες συναλλαγές, γενικά πρέπει να διεκπεραιωθούν μία και μία, επομένως μπορεί να πάρει χρόνο.
Ελπίζω να τα πάρεις όλα πίσω ούτως ή άλλως.
Isn't it separate card transactions? and they refund each and everyone?
Or did you do one £3500 and one £4000?
If it's several smaller transactions, they generally need to be processed one and one, so can take time.
Hope you get it all back anyways.
***ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ******
θα ήσασταν όλοι ευχαριστημένοι να έχετε μια συνάντηση ομάδων όπου θα μπορούσαμε να βρεθούμε μαζί και να συζητήσουμε τι επιστρέφουν οι εταιρείες και πώς το κάναμε; Με αυτόν τον τρόπο, ίσως μπορώ να συγκεντρώσω ένα υπολογιστικό φύλλο για το πώς να επικοινωνήσω / τι να πω για να βοηθήσω οποιονδήποτε άλλο έχει κολλήσει στην κόλαση των τυχερών παιχνιδιών αυτών των καζίνο, αν ναι, ενημερώστε με και θα κοιτάξω τη δημιουργία και τη διεύθυνση email για να δώσω;
***NOTICE TO ALL ******
would you all be happy to have a teams meeting where we could get together and discuss what companies refund and how we’ve gone about it. That way maybe I can collate a spreadsheet of how to contact / what to say to help anybody else stuck in the gambling hell of these casinos if so please let me know and I’ll look at creating and email address to give out?
Όπως υποψιαζόμαστε, οι συναλλαγές που αναστράφηκαν για το Ticketzone και το Ewave απορρίφθηκαν από τη Revolut.
Τους ρώτησα τώρα για πληροφορίες εμπόρου, καθώς ποτέ δεν ήθελα πραγματικά να κάνω αντιστροφή χρέωσης, αλλά ήταν η μόνη επιλογή που μου δόθηκε. Τους ρώτησα επίσης αν δεν έχουν καμία ευθύνη όσον αφορά την προστασία των καταναλωτών όσον αφορά τις λανθασμένες συναλλαγές, εάν δεν έχουν καμία υποχρέωση να αναφέρουν αυτές τις λανθασμένες συναλλαγές στη Visa κλπ κλπ. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα λάβουν καμία σωστή απάντηση, αλλά τέλος πάντων.
As suspected, the reverted transactions for Ticketzone and Ewave was declined by Revolut.
I have now asked them about merchant information, as I never really wanted to make a chargeback, but it was the only option given to me. I also asked them if they have no responsibilities when it comes to consumer protection in terms of incorrect transactions, if they have no obligations to report these incorrect transactions to Visa etc etc. Most likely will not get any proper reply but anyways.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.