ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 56)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
334393 προβολές 3785 απαντήσεις |
|
1...55 56 57...250
Προσθήκη ανάρτησης
Dt100
πριν από 4 μήνες

Did you get your money honey ???

πριν από 4 μήνες

Hi did anyone send docs to canapay in the end if so any response?

Spazyhawk999
πριν από 4 μήνες

I’ve had refunds from canapay before

veritas1979
πριν από 4 μήνες

Mine were older, July 2023!

πριν από 4 μήνες

Anyone with any info regarding Clx* Nexusempire or Ticketzone?

Dopamine
πριν από 4 μήνες

You don't happen to still have the contact details do you? I can't find an email address for them🙏

Rugbyguy82
πριν από 4 μήνες

I don’t lovely it’s a contact form on the website canapay.io

Dopamine
πριν από 4 μήνες

Found it! Thanks! Can I ask what issue you raised with them in your successful refunds?

Δημοσίευση από Dt100 διαγράφηκε
Dt100
πριν από 4 μήνες

I’d like to think one hit but maybe due to banking regulations I mean it’s better than nothing but my fingers are crossed for you also ask winter mads to block your card

Rugbyguy82
πριν από 4 μήνες

They auto refunded I don’t know why

Δημοσίευση από Dt100 διαγράφηκε
Δημοσίευση από Dopamine διαγράφηκε
πριν από 4 μήνες

Mine were older, July 2023!

πριν από 4 μήνες

Interesting, mine was actually July and August.

I did send an email to everyone involved in the company, we'll see what happens.

πριν από 4 μήνες
Δημοσίευση από Dt100 διαγράφηκε
πριν από 4 μήνες

Isn't it separate card transactions? and they refund each and everyone?

Or did you do one £3500 and one £4000?


If it's several smaller transactions, they generally need to be processed one and one, so can take time.

Hope you get it all back anyways.

πριν από 4 μήνες

I wish rustedraid would respond or refund. But nothing so far.


Δημοσίευση από Dt100 διαγράφηκε
πριν από 4 μήνες

***NOTICE TO ALL ******


would you all be happy to have a teams meeting where we could get together and discuss what companies refund and how we’ve gone about it. That way maybe I can collate a spreadsheet of how to contact / what to say to help anybody else stuck in the gambling hell of these casinos if so please let me know and I’ll look at creating and email address to give out?

Δημοσίευση από Dt100 διαγράφηκε
πριν από 4 μήνες

As suspected, the reverted transactions for Ticketzone and Ewave was declined by Revolut.

I have now asked them about merchant information, as I never really wanted to make a chargeback, but it was the only option given to me. I also asked them if they have no responsibilities when it comes to consumer protection in terms of incorrect transactions, if they have no obligations to report these incorrect transactions to Visa etc etc. Most likely will not get any proper reply but anyways.


1...55 56 57...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα