πριν από 2 ημέρες
Υπολογίζω ότι είναι σε τι τράπεζα είναι τόσο για την αύξηση όσο και για την ανάκαμψη
I reckon its down to what bank it is on both fronts raising and recovery
0
Υπολογίζω ότι είναι σε τι τράπεζα είναι τόσο για την αύξηση όσο και για την ανάκαμψη
I reckon its down to what bank it is on both fronts raising and recovery
Ποιος κωδικός αμφισβήτησης είναι αυτός στην Mastercard όμως - δεν έχουν λανθασμένο MCC
What dispute code is that under Mastercard though - they don’t have incorrect MCC
Γεια σας, δεν ξέρω ότι η τράπεζα τα έχει συγκεντρώσει όλα για μένα
Hi there I do not know the bank has raised them all for me
Σας ευχαριστώ. Εάν με καλέσει κάποιος διευθυντής που μου είπαν ότι υποτίθεται ότι είναι, θα μάθω γιατί ένα ζευγάρι είχε πει ότι θεωρήθηκα υπεύθυνος και δεν είχα καν την ευκαιρία να τους τσακώσω και άλλοι στον ίδιο έμπορο μου έστειλαν πληροφορίες ως προς το τι στοιχεία έχει ο έμπορος. Όχι, δεν αμφισβήτησα τίποτα σχετικά με το pay op, αλλά ήταν τραπεζικά εμβάσματα, οπότε δεν θα μπορώ. Επικοινωνήσαμε με το pay op, αλλά απλώς αναφέρουν ότι οι έμποροι είπαν ότι τα κεφάλαια έχουν χρησιμοποιηθεί και ουσιαστικά δεν έχει καμία σχέση με αυτά. Μην νομίζετε ότι θα ξαναδώ αυτά τα χρήματα. Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας σε όλα. Εκτιμώ πραγματικά
Thank you. If a manager does call me which I am told they are supposed to be, I will find out why a couple had said I was held liable & didn't even get a chance to fight them & others to the same merchant has sent me information as to what evidence the merchant has. No I haven't disputed anything on pay op but they were bank transfers so I won't be able to. Have contacted pay op but they just state the merchants have said the funds have been used & basically nothing to do with them. Don't think il ever see that money again. Thanks for your help with it all. Really appreciate
Ενημερώστε την τράπεζά σας σχετικά με την τραπεζική μεταφορά, μετά τις 7 Οκτωβρίου ισχύουν νέοι κανόνες, σύμφωνα με τους οποίους θα πρέπει να σας επιστρέψουν τα χρήματα σε περίπτωση απάτης https://www.moneyhelper.org.uk/en/blog/scams-and-fraud/how- για να λάβετε επιστροφή χρημάτων για απάτες με τραπεζικές μεταφορές
Tell your bank about the bank transfer, new rules are now in place after October 7th that they should refund you if you were scammed https://www.moneyhelper.org.uk/en/blog/scams-and-fraud/how-to-get-a-refund-for-bank-transfer-scams
Ξανά διαβάστε το, αλλά πείτε ότι σας υποσχέθηκαν/εξαπατήθηκαν να μεταφέρετε αγαθά και δεν τα έχετε λάβει.
Again take a read of that but say you were promised/tricked into goods and you have not received them.
Αυτή ήταν η ανοησία που πήρα από τη Revolut:
περίληψη των γεγονότων και εξήγηση
Πρώτα και κύρια, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τον χρόνο που αφιερώσατε για να γνωστοποιήσετε τις ανησυχίες σας, ώστε να μπορέσω να τις απαντήσω και να τις διευκρινίσω για εσάς. Στην καταγγελία σας, εκφράσατε τη δυσαρέσκειά σας σχετικά με την χρέωση πληρωμής με κάρτα 990,00 GBP Λογαριασμός Revolut, όπως υποδείξατε ένα άτομο κάτω των 18 ετών χρησιμοποίησε την κάρτα σας στο καζίνο. Επιθυμείτε να διερευνήσουμε περαιτέρω και να σας επιστρέψουμε το ποσό που χάσατε.
Επικοινωνήσατε με την Υποστήριξη πελατών μας μέσω της συνομιλίας εντός εφαρμογής στις 4 Δεκεμβρίου 2024, εκφράζοντας τις ανησυχίες σας σχετικά με το προαναφερθέν ζήτημα. Ο πράκτορας που σας βοηθά εξήγησε ότι οι πληρωμές σε εμπόρους τζόγου δεν είναι κατάλληλες για διαφορές αντιστροφής χρέωσης. Ωστόσο, δεν μείνατε ικανοποιημένος με την υποστήριξη που λάβατε και αποφασίσατε να υποβάλετε επίσημη καταγγελία.
Έχοντας εξετάσει την υπόθεσή σας, θα ήθελα να σας δώσω μια περιεκτική εξήγηση σχετικά με το ζήτημα που θίξατε στην επίσημη καταγγελία σας. Δείτε παρακάτω τις λεπτομέρειες της εν λόγω συναλλαγής για την οποία έχετε συγκεντρώσει αντιστροφή χρέωσης μαζί μας:
Η εν λόγω συναλλαγή πραγματοποιήθηκε με την Master Card, που λήγει σε *1570:
Ημερομηνία και ώρα Περιγραφή Κατάσταση ποσό 28/10/2024 21:49:29 Spaympf*skinsonly 990,00 GBP Ολοκληρώθηκε
Ένα πράγμα που πρέπει να έχετε κατά νου σχετικά με τη διαδικασία αντιστροφής χρέωσης γενικά, είναι ότι πλαισιώνεται από ένα πολύ λεπτομερές και συνεπές σύνολο κανόνων που καλύπτουν κάθε πιθανό σενάριο σχετικά με τις συναλλαγές με κάρτα. Αυτοί οι κανόνες υπαγορεύονται από τα συστήματα καρτών και τόσο οι έμποροι όσο και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα όπως η Revolut υποχρεούνται να τους τηρούν.
Ο πρωταρχικός στόχος της Revolut κατά τον χειρισμό τέτοιων αιτημάτων είναι η προστασία των πελατών μας. Ό,τι κι αν έχει συμβεί με τις συναλλαγές με την κάρτα σας, είναι προς το συμφέρον μας να επιλυθεί με τρόπο που θα σας ωφελήσει, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι κατά τη διαδικασία αυτή τηρούνται οι προαναφερθείσες οδηγίες του σχήματος καρτών.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία αντιστροφής χρέωσης στο άρθρο του Κέντρου βοήθειας:[ Διαδικασία αμφισβήτησης και χρονοδιαγράμματα | Revolut Ηνωμένο Βασίλειο |https://help.revolut.com/help/card-payments-withdrawals/refunds/how-does-the-chargeback-process-work/].
Η διαδικασία περιλαμβάνει δύο είδη αξίωσης, τα οποία είναι:
Αντιστροφή χρέωσης απάτης: ισχύει σε περιπτώσεις όπου μια συναλλαγή δεν πραγματοποιήθηκε με την εξουσιοδότησή σας και τα στοιχεία δεν κοινοποιήθηκαν στον εν λόγω έμπορο. Επομένως, η ομάδα αντιστροφής χρέωσης πρέπει να επαληθεύσει εάν πληρούνται οι προϋποθέσεις για αξιώσεις αντιστροφής χρέωσης απάτης.
Αντιστροφή χρέωσης αμφισβήτησης: ισχύει για περιπτώσεις όπου, για παράδειγμα, δεν παρασχέθηκαν αγαθά ή υπηρεσίες, διπλές ή πολλαπλές χρεώσεις για την ίδια αγορά, χρεώθηκε χρέωση συνδρομής αφού ο πελάτης την ακύρωσε. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η ομάδα αντιστροφής χρέωσης συλλέγει τις πληροφορίες που αποδεικνύουν την περίπτωσή σας και τις παρουσιάζει στον έμπορο και στο σύστημα καρτών, όπου, μετά την εξέλιξη της υπόθεσης, λαμβάνεται η απόφαση.
Η περίπτωσή σας συγκεκριμένα ήταν μια αντιστροφή χρέωσης διαφοράς και η υπόθεση αντιμετωπίστηκε αναλόγως.
Στις 4 Νοεμβρίου 2024, η ομάδα αντιστροφής χρέωσης εξέτασε την αξίωση αμφισβήτησής σας για τη συναλλαγή που εκτελέστηκε και η υπόθεση απορρίφθηκε την ίδια ημέρα και σε σχέση με αυτό, λάβατε την αρνητική έκβαση της υπόθεσης με αντιστροφή χρέωσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Όταν εξετάσαμε την προαναφερθείσα συναλλαγή, μπορέσαμε να επιβεβαιώσουμε ότι είχε πραγματοποιηθεί με έναν γνήσιο έμπορο που προσφέρει συγκεκριμένες υπηρεσίες. Επομένως, η υπηρεσία που έπρεπε να προσφέρει ο έμπορος και παρείχε μέσω της Revolut ήταν από μόνη της αποτελεσματική. Αυτό υποδηλώνει ότι, παρά το ενδεχόμενο τι μπορεί να έχει συμβεί μετά την παραλαβή των υπηρεσιών από τον καταναλωτή, η περίτεχνη απάτη συνέβη μετά τη συναλλαγή και όχι κατά τη διαδικασία αγοράς. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η Revolut είναι επομένως υποχρεωμένη να απορρίψει το αίτημα αντιστροφής χρέωσης επειδή δεν θεωρείται έγκυρο σύμφωνα με τους κανόνες του συστήματος καρτών.
Η άποψή μας
Με βάση τα παραπάνω ευρήματά μου, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η αξίωση αντιστροφής χρέωσης απορρίφθηκε σύμφωνα με το προαναφερθέν σύστημα Master card, επομένως αποφάσισα να μην αποδεχτώ την καταγγελία σας.
Όπως και να έχει, επιτρέψτε μου να διευκρινίσω ότι, μη δεχόμενος την καταγγελία σας, δεν απορρίπτω την αρνητική σας εμπειρία. Σημαίνει απλώς ότι, από αντικειμενική σκοπιά και από όσο γνωρίζω, η Revolut δεν ενήργησε άδικα σε αυτήν την περίπτωση.
This was the nonsense I got from Revolut:
ummary of events and explanation
First and foremost, I would like to thank you for taking the time to bring your concerns to our attention, so I can address and clarify them for you.In your complaint, you expressed dissatisfaction regarding a card payment of 990.00 GBP being charged to your Revolut account, as you indicated a person under 18 used your card at the casino. You wish us to further investigate, and refund you the amount lost.
You contacted our Customer Support via the in-app chat on the 4th of December 2024, expressing your concerns regarding the aforementioned issue. The agent assisting you explained that payments to gambling merchants are not eligible for chargeback disputes. However, you were not satisfied with the support you received and decided to raise a formal complaint.
Having looked into your case, I would like to provide you with a comprehensive explanation on the issue you raised in your formal complaint. Please find below the details of the transaction in question for which you have raised a chargeback with us:
The transaction in question was performed with the Master Card, ending in *1570:
Date and Time Description Amount State 28/10/2024 21:49:29 Spaympf*skinsonly 990.00 GBP Completed
One thing to keep in mind regarding the chargeback process in general, is that it is framed by a very detailed and consistent set of rules which encompass every possible scenario relating to card transactions. These rules are dictated by the card schemes, and both merchants and financial institutions like Revolut are obliged to adhere to them.
Revolut’s primary goal when handling such requests is to protect our customers. Whatever may have happened with your card transactions, it is in our best interest to have it resolved in a way that will benefit you, but at the same time we must ensure that the aforementioned card scheme guidelines are followed during this process.
You can find more information about the chargeback process in our Help Centre article:[ Dispute process and timelines | Revolut United Kingdom |https://help.revolut.com/help/card-payments-withdrawals/refunds/how-does-the-chargeback-process-work/].
The process includes two kinds of claim, which are:
Fraud Chargeback: applicable in cases where a transaction was not performed with your authorization, and the details had not been shared with the merchant in question. Therefore, our Chargeback Team needs to verify if the conditions for Fraud Chargeback claims are met.
Dispute Chargeback: applicable for situations where, for example, goods or services were not provided, duplicate or multiple charges for the same purchase, subscription fee was charged after the customer has cancelled it. In such cases, our Chargeback Team gathers the information proving your case and presents it to the merchant and the card scheme, where, upon developments of the case, the decision is made.
Your case in specific was a dispute Chargeback, and the case was handled accordingly.
On the 4th November 2024, our chargeback team reviewed your dispute claim for the transaction performed, and the case was rejected on the same day and in relation to that, you received the chargeback negative outcome of the case via email.
When we examined the aforementioned transaction, we were able to confirm that it had been carried out with a genuine merchant who offers specific services. Therefore, the service that the merchant had to offer and provided through Revolut was in itself effective. This indicates that, despite the possibility of what may have occurred after the consumer received the services, the elaborate scam occurred after the transaction and not during the purchase process. Taking the above into consideration, Revolut is therefore compelled to reject your chargeback request because it is not considered as valid under the card scheme rules.
Our view
In light of my findings above, I can confirm that the chargeback claim was rejected in accordance with the aforementioned Master card scheme, therefore I have decided not to uphold your complaint.
Be that as it may, please allow me to clarify that, by not upholding your complaint, I am not dismissing your negative experience. It simply means that, from an objective point of view and to the best of my knowledge, Revolut has not acted unfairly on this occasion.
Μετά στο FOS; Η Revolut φαίνεται να είναι τρομερή σε αυτές τις αντιστροφές χρέωσης
Off to FOS then? Revolut appear to be terrible at these chargebacks
Ναι φίλε έχω ήδη στείλει το 1ο στο FOS αλλά η Revolut συνεχίζει να επιστρέφει με την ίδια συναλλαγή και εντελώς διαφορετική ιστορία πληροφοριών; Καμία απάντηση ακόμα στο 2ο παράπονο είναι αστείο, σίγουρα θα πάρω κάτι για τις κακές καταγγελίες ούτως ή άλλως! το FOS μου ταιριάζει 😏 Νομίζω ότι θα σταματήσω να κυνηγώ τη Revolut
Yes mate I have already sent the 1st one to FOS but Revolut keep coming back with the same one transaction and completely different info story ? no reply still to the 2nd complaint its a joke im sure to get something for the botched complaints anyway ! the FOS suits me 😏 I think I will give up chasing Revolut
Θα ήταν ευκολότερο αν απλώς αντιστρέφονταν χρέωση και μετά δουν αν υπάρχουν προκλήσεις που σίγουρα δεν θα υπάρχουν σε λάθος MCC
It would be easier if they just chargeback and then see if there are any challenges which there won’t be certainly not on incorrect MCC
Πήρα την ίδια ακριβώς απάντηση πριν όταν δοκίμασα, δεν φαίνεται να τους ενδιαφέρει καθόλου δυστυχώς.
Τους έχετε αναφέρει σε όλα τα μέρη που πηγαίνουν, ελπίζω να κάνετε το ίδιο.
Αισθάνεται ότι όλες οι απαντήσεις που παίρνετε από αυτούς είναι αντιγραφή/επικόλληση και μετά αισθάνονται ότι έχουν τελειώσει με την υπόθεση.
Έστειλα μια επιστολή στην τράπεζά τους στη Λιθουανία στην οποία αναφέρονται σε όλα αυτά τα email που μας έστειλαν, και μάντεψε τι;
Η επιστολή μου επεστράφη μετά από αρκετές εβδομάδες με την επισήμανση "δεν διεκδικήθηκε"
Άρα έχουν αγνοήσει εντελώς την περίπτωσή μου.
I got the exact same answer before when I tried, they don't seem to care at all unfortunately.
Have reported them to all the places that go, hope you do the same.
Feels like all the answers you get from them are copy/paste, and then they feel they are done with the case.
I sent a letter to their bank in Lithuania that they refer to in all these emails they sent us, and guess what?
The letter was returned to me after several weeks marked "not claimed"
So they have completely ignored my case.
Jag fick exakt likadant svar förr när jag försökte, dom verkar inte bry sig överhuvudtaget tyvärr.
Har anmält dom till alla ställen som går, hoppas att ni gör desamma.
Känns som alla svar man får från dom är copy/paste, och sen känner dom sig klara med ärendet.
Jag skickade ett brev till deras bank i Litauen som dom hänvisar till i alla dessa mail dom skickat till oss, och gissa vad?
Brevet blev returnerat till mig efter flera veckor med markeringen "not claimed"
Så dom har helt ignorerat mitt ärende.
Ξέρω φίλε αλλά βλέπω πόσο δύσκολο είναι για τους άλλους τώρα και είναι λυπηρό! Το Revolut obv λειτουργεί παράλληλα με αυτούς τους ιστότοπους καθώς παίρνουν τα p**s ! Ο ιστότοπος είχε το Revolut ως επιλογή πληρωμής!
I know mate but I see how hard it is for others now and its sad ! Revolut obv work alongside these sites as they are taking the p**s ! The site had Revolut as a payment option !
Εντάξει, ναι, είναι τρομερό, ποτέ δεν είπα ότι αυτό συνέβη! Απάντησα αντιγράφοντας στο FOS, έστειλα 3 email και τώρα υπαναχώρησα επειδή δεν ήθελα να κατακλύσω το FOS
Ok yes it is terrible I never even said that is what happened ! I have replied back copying in the FOS I sent 3 emails and have now backed off as not wanting to swamp the FOS
Τα δικά μου ήταν πριν από αυτήν την ημερομηνία 😩 απολύτως ξεσπάσματα
Mine were before this date 😩 absolutely gutted
Αξίζει ακόμα να το αυξήσετε - Πριν από τις 7 Οκτωβρίου υπήρχε ένας εθελοντικός κωδικός για τις τράπεζες και τους παρόχους πληρωμών. Αυτό σήμαινε ότι δεν υπήρχε υποχρεωτική απαίτηση για τις τράπεζες να επιστρέφουν χρήματα στα θύματα της απάτης APP.
Τι είναι το χειρότερο που λένε όχι; Θα έβλεπα τι φέρεται να πουλάνε και θα έλεγα ότι ήθελες να αγοράσεις, είπαν τραπεζικό έμβασμα και δεν έφτασε τίποτα.
Still worth raising it - Before 7 October there was a voluntary code for banks and payment providers. This meant that there was no mandatory requirement for banks to refund victims of APP fraud.
What’s the worse they say no? I would see what it is allegedly they sell and say you wanted to purchase they said bank transfer and nothing arrived.
Εδώ είναι που αυτό είναι δύσκολο. Στην πραγματικότητα δεν το σκέφτηκα αυτό, καθώς δεν καταλαβαίνω πολλά για αυτό, αλλά η Payop σας αφήνει ανοιχτά να καταθέσετε σε καζίνο. Όταν κατέθεσα, έπαιρνα πάντα ένα email για να δηλώσω πού πήγαν τα χρήματά μου, ώστε να μην μπορώ καν να τα παλέψω. Δεν καταλαβαίνω όμως, καθώς τα εν λόγω καζίνο δεν πίστευα ότι θα μπορούσαν να δεχτούν νομίμως παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς δεν διαθέτουν άδεια τυχερών παιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, επομένως δεν καταλαβαίνω πώς μπορούν να το κάνουν νόμιμα. Αυτό είναι το μεγαλύτερό μου και θα άλλαζε τη ζωή μου για να μπορέσω να πάρω τα χρήματά μου, αλλά προφανώς ούτε αυτό θα μπορούσα να παλέψω. Δεν συγκαλύπτουν καμία πληρωμή, οπότε είναι περίεργο πώς μπορούν να το κάνουν και να ξεφύγουν από αυτό.
This is where this is hard. I didn't actually think about this as I don't understand a lot about it but Payop openly let you deposit to casinos. When I deposited, I always got an email to state where my money went so I wouldn't even be able to fight it. I don't understand though as the casinos in question I didn't think could legally accept uk players as they hold no uk gambling license so I don't understand how they can legally do this. This is my biggest one & would be life changing for me to be able to get my money but this is obviously the one I wouldn't be able to fight either. They don't disguise any payments so it's strange how they can do it & get away with it.
@Paul κάποια εμπειρία με το PAYOP και τους όρους τους που λένε ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τζόγο;
@Paul any experience with PAYOP and their terms saying cannot be used for gambling?
Έχω 8000 £, μου είπαν ότι είναι χάσιμο χρόνου να επικοινωνήσω μαζί τους και η τράπεζα είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν αντιστροφές χρέωσης σε μεταφορές χρημάτων όταν έκαναν την τελευταία παρτίδα των αντιστροφών χρεώσεων μου
I have £8000 worth ive been told its a waste of time contacting them and the bank said they cannot do chargebacks on money transfers when they did the last lot of my chargebacks
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.