Γεια σε όλους, σκέφτηκα να επιστρέψω μετά τα προηγούμενα σχόλιά μου. Δυστυχώς στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, και το μεγαλύτερο μέρος αυτής της εβδομάδας, επανήλθα ξανά και ανόητα έγραψα σε περισσότερα καζίνο και άρχισα να χάνω. Δεν ξέρω γιατί το προσπάθησα… Τέλος πάντων, επιτρέψτε μου να δω αν η κατάστασή μου μπορεί να βοηθήσει κάποιον;
1η Αντιστροφή χρέωσης:
Santander Η.Β. - Μετά από λίγο πέρα δώθε, και σχεδόν εγκατάλειψη, οι αντιστροφές χρέωσης αυξήθηκαν ως "αγαθά που δεν ελήφθησαν" στις 24 Οκτωβρίου, αλλά μου έδωσαν 4 διαφορετικούς αριθμούς αναφοράς, καθώς δεν μπορούσαν να ομαδοποιήσουν όλες τις συναλλαγές σε έναν. Έχουν περάσει 49 μέρες και τους τηλεφώνησα σήμερα για ενημέρωση. Η Santander λέει τώρα ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 130 ημέρες για να ολοκληρωθούν οι αντιστροφές χρέωσης; Μου είπαν ότι θα ήταν 45 ημέρες για να ξεκινήσω…
2η Αντιστροφή χρέωσης (μετά την υποτροπή)
Barclaycard UK - Αυξήθηκε άμεσα με λανθασμένο κωδικό MCC, υπέβαλε αποδεικτικά στοιχεία για καταθέσεις που έγιναν στο freshbet σήμερα, καθώς και απόδειξη προσπάθειας επικοινωνίας με τους ψεύτικους εμπόρους που εμφανίζονται στη δήλωσή μου. Αυτό θα πρέπει να είναι μια εύκολη νίκη, καθώς τα τυχερά παιχνίδια σε πιστωτικές κάρτες δεν επιτρέπεται.
3η Αντιστροφή χρέωσης (μετά την υποτροπή)
NatWest UK - Αυξήθηκαν οι αντιστροφές χρέωσης μέσω της εφαρμογής, 2 στους 8 συγκεντρώθηκαν με επιτυχία και οι έμποροι επέστρεψαν αμέσως τα χρήματα (προφανώς δεν ήθελαν να το αμφισβητήσουν). Για τα άλλα 6, έλαβα αυτοματοποιημένα email που έλεγαν ότι δεν θα το ανέβαζαν, και μάλιστα υπαινίχθηκε ότι τα παραποιώ. Υπέβαλα ένα παράπονο αμέσως και έλαβα μια απάντηση εντός 2 ημερών ζητώντας μου να στείλω αποδεικτικά στοιχεία που θα υποστηρίζουν μια αντιστροφή χρέωσης. Έγινε αυτό τη Δευτέρα και προς το παρόν περιμένω έναν υπεύθυνο παραπόνων να με ενημερώσει εάν θα τεθούν ή όχι. Φαίνεται περίεργο που δεν τα ανέβασαν εξαρχής, δεδομένου ότι τα 2 πρώτα ήταν επιτυχημένα ΚΑΙ ο έμπορος επέστρεψε τα χρήματα όχι;!
4η αντιστροφή χρέωσης (μετά την υποτροπή)
Santander UK - Έπρεπε να τους καλέσω σήμερα και να τους εξηγήσω ότι υποτροπίασα (υπερβολικά ενοχλητικό) και να τους ζητήσω να αυξήσουν τις αντιστροφές χρέωσης για 4 ακόμη συναλλαγές. Η κυρία στο τηλέφωνο ήταν πολύ χρήσιμη και τα έθεσε ως «αγαθά και υπηρεσίες που δεν ελήφθησαν» και έχω ήδη στείλει τα αποδεικτικά στοιχεία μέσω διαδικτυακού συνδέσμου. Φαίνεται ότι μετά τον αγώνα που πέρασα στο πρώτο, έχουν εντοπίσει το θέμα εδώ. Ανέφερε επίσης ότι είχαν μια εισροή ατόμων που τηλεφωνούσαν για παρόμοια πράγματα και αυτά τα καζίνο φαίνεται να τραβούν την προσοχή τους πιο συχνά σε σχέση με αξιώσεις και αντιστροφές χρεώσεων. Θα μπορούσε να είναι κάτι καλό για το μέλλον;
Αν κάποιος έχει οποιεσδήποτε ερωτήσεις, πυροβολήστε. Έχω κάνει άφθονη έρευνα για αυτό το θέμα, και λίγο πολύ διάβασα όλο αυτό το φόρουμ από την αρχή μέχρι τα νύχια και θα χαρώ να βοηθήσω αν μπορώ.
Hi everyone, thought I’d come back after my previous comments. Unfortunately at the end of last week, and most of this week, I relapsed again and stupidly signed up to more casinos and started losing. Don’t know why I even attempted this… Anyway, let me see if my situation can help anyone?
1st Chargeback:
Santander UK - After some back and forth, and nearly giving up, chargebacks got raised as ‘goods not received’ on 24th October, but they gave me 4 different reference numbers as they couldn’t group all the transactions into one. It has now been 49 days, and I called them today for an update. Santander are now saying that it can take up to 130 days for the chargebacks to be completed? I was told it would be 45 days to begin with…
2nd Chargeback (after relapsing)
Barclaycard UK - Raised instantly under incorrect MCC code, submitted evidence of deposits made on freshbet today, as well as proof of trying to contact the fake merchants that show on my statement. This should be an easy win as gambling on credit cards is not permitted.
3rd Chargeback (after relapsing)
NatWest UK - Raised chargebacks through the app, 2 out of 8 were successfully raised and the merchants instantly refunded (they obviously didn’t want to contest it). For the other 6, I received automated emails saying they wouldn’t raise it, and even insinuated that I was falsifying them. I put a complaint in right away, and got a response within 2 days asking me to send over evidence that will support a chargeback. Done this on Monday and am currently waiting for a complaints manager to let me know if they will be raised or not. Seems weird that they didn’t raise them in the first place, considering the first 2 were successful AND the merchant refunded no?!
4th chargeback (after relapse)
Santander UK - Had to call them up today and explain that I relapsed (super embarrassing) and ask them to raise chargebacks for 4 more transactions. Lady on the phone was very helpful and raised them as ‘goods and services not received’ and I have already sent over the evidence via online link. It seems as though after the struggle I went through in the first one, they have identified the issue here. She also mentioned that they have had an influx of people calling about similar things, and these casinos seem to be getting more frequent attention with regards to claims and chargebacks. Could be a good thing for future?
If anyone has any questions, fire away. I’ve done an abundance of research on this subject, and pretty much read this whole forum head to toe and would be happy to help if I can.
Αυτόματη μετάφραση: