πριν από 6 ημέρες
Ωραίο, μπορεί να το δοκιμάσω τότε. Είπατε ότι δεν ελήφθη τίποτα ή απάτη συναλλαγής;
Nice one, I may try it then. Did you say nothing received or transaction fraud?
0
Ωραίο, μπορεί να το δοκιμάσω τότε. Είπατε ότι δεν ελήφθη τίποτα ή απάτη συναλλαγής;
Nice one, I may try it then. Did you say nothing received or transaction fraud?
Υπολογίστε ότι το λανθασμένο MCC είναι απόδειξη βόμβας. Νομίζω ότι δεν μπορώ να δω καμία επιστροφή στους ισχυρισμούς μου με μια επιστολή NDA, είμαι όλο και πιο σίγουρος για να είμαι ειλικρινής, εξακολουθεί να παίζει στο μυαλό μου! Το θέμα είναι ότι η τράπεζα δεν έλεγξε ποτέ τις πληρωμές, απλώς αύξησε την παρτίδα που λέει κάτι για όλα αυτά
Do reckon the incorrect MCC is bomb proof I think it is I cannot see any comeback on my claims with an NDA letter im growing more confident to be honest still plays on my mind though ! the thing is the bank never even checked the payouts just raised the lot that says something about it all
Χρησιμοποίησα ένα πρότυπο που βρήκα σε αυτό το νήμα:
Κατά την εξέταση των πρόσφατων τραπεζικών λογαριασμών μου, παρατήρησα αποκλίσεις στους περιγραφικούς δείκτες που σχετίζονται με συναλλαγές από την πλατφόρμα σας. Φαίνεται ότι ορισμένοι από τους περιγραφείς είναι ανακριβείς και δεν ευθυγραμμίζονται με τις νόμιμες συναλλαγές μου. Αυτό έχει προκαλέσει σύγχυση και ανησυχία από την πλευρά μου.
Ζητώ ευγενικά την άμεση βοήθειά σας για τη διόρθωση αυτού του ζητήματος και την επεξεργασία των επιστροφών χρημάτων για τις συναλλαγές με ψευδείς περιγραφείς. Για τη διευκόλυνση αυτής της διαδικασίας, έχω επισυνάψει σχετικά στιγμιότυπα οθόνης και λεπτομέρειες των εν λόγω συναλλαγών.
Κατανοώ ότι μπορεί να προκύψουν σφάλματα και εκτιμώ την προσοχή σας για την άμεση επίλυση αυτού του ζητήματος.
I used a template I found in this thread:
Upon reviewing my recent bank statements, I noticed discrepancies in the descriptors associated with transactions from your platform. It appears that some of the descriptors are inaccurate and do not align with my legitimate transactions. This has caused confusion and concern on my part.
I kindly request your prompt assistance in rectifying this matter and processing refunds for the transactions with false descriptors. To help facilitate this process, I have attached relevant screenshots and details of the transactions in question.
I understand that errors can occur, and I appreciate your attention to resolving this matter promptly.
Ναι, κάνω όπως θα έπρεπε να πουν ότι έχουμε παρακάμψει έναν νόμο περί παραβίασης κώδικα, καθώς δεν έχουμε άδεια στο Ηνωμένο Βασίλειο, το θέμα είναι και εσείς και εγώ είμαστε τυχεροί καθώς το κάναμε, αλλά άλλοι δεν το έχουν κάνει οι τράπεζες σε αντιστροφή χρέωσης κάτω από αυτόν τον κωδικό.
Yes I do as they would need to say we have bypassed a code breaching law as we are not licensed in the UK, the issue is and you and I are lucky as we have done it but others haven’t is getting the banks to chargeback under that code.
Έκανα κάτι τέτοιο στο finnart και έλαβα μια γρήγορη απάντηση τίποτα από την artstrid, οι τράπεζες έχουν αμφισβητήσει, οπότε μπορεί να το αφήσω τώρα γιατί θα έπρεπε να παραποιήσουν τα εμπορεύματα που έλαβαν κάτι που δεν θα έπρεπε να μπορούν να κάνουν όπως εγώ να έχετε κρυπτοπορτοφόλι
I did something like this to finnart and got a quick response nothing from artstrid, the banks have disputed so I may just leave it now as they would need to falsify the goods received which they shouldn’t be able to do as I don’t have a crypto wallet
Η τράπεζά μου (κυνηγητό) δημιούργησε μια υπόθεση, αλλά αρχικά είπα λάθος κωδικοποιημένο MCC και δεν είχαν τίποτα από αυτό, μετά με πίεσαν να πω ότι δεν είχα λάβει κανένα εμπόρευμα από αυτό και άνοιξαν μια υπόθεση χωρίς θέμα - έχουν βάλει η υπόθεση σε αναμονή έως ότου μάθουμε εάν έλαβα πραγματικά την επιστροφή χρημάτων ή όχι με βάση όσα είπατε ότι η τράπεζά σας δεν θα έχει προβλήματα κατά την ταξινόμηση για εσάς
My bank (chase)created a case but initially I said miscoded MCC and they weren’t having any of it,then they pushed me to say I hadn’t received any goods from this and opened a case no issue-they’ve put the case on hold until we know whether I’ve actually received the refund or not-based off what you said your bank should have no issues in sorting for you
Ο δικός μου είναι και ο Chase, πόνος στο MCC, γι' αυτό και αυτή τη φορά είπα ότι τα εμπορεύματα δεν παραλήφθηκαν. Έχω δει άλλους να λένε ότι η Finnart προσπάθησε να πει ότι ελήφθη, αλλά σίγουρα αν υπάρχουν αρκετά παράπονα, τότε είμαστε όλοι καλοί. Για να είμαστε δίκαιοι, η Chase άνοιξε τα εμπορεύματα που δεν παραλήφθηκαν την επόμενη μέρα, αλλά δεν είμαι σίγουρος εάν αυτές οι εταιρείες θα επιστρέψουν απευθείας τα χρήματα, αλλά είναι καλό που έχετε την τράπεζα να σας τα συλλέξει.
Mine is Chase as well, pain in the arse on the MCC hence why this time I said goods not received. I have seen others say Finnart try saying it is received but surely if enough complain then we are all good. To be fair Chase did open the goods not received the day after but I am unsure if these companies will refund directly but good that you have the bank raising it for you.
Ξέρω ότι ειλικρινά δεν μπορώ να το πιστέψω για να είμαι ειλικρινής ότι ήμουν έτοιμος να πάω στον Διαμεσολαβητή.
Νιώθω για τους άλλους και προσπαθώ να τους βοηθήσω.
Δεν είμαι σίγουρος αν το καζίνο θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί μου για αυτό, δεν μου απάντησαν ποτέ σχετικά με το ποσό των 330 £ για την επιστροφή μου και δεν θα το έκαναν αν δεν τους κυνηγούσα συνεχώς για μέρες.
Η επιστροφή χρημάτων είχε τη διεύθυνση τράπεζας κ.λπ., καθώς έλαβα μια επιστολή συναλλαγής από την τράπεζα που ήταν η Λιθουανία.
Τέλος πάντων ναι είμαστε και οι δύο πολύ τυχεροί άνθρωποι και εγώ ειδικά που το κάνουμε για δεύτερη φορά.
I know I honestly cannot believe it to be honest I was set on going to the ombudsman.
I feel for the others and try my best to help them.
I am not sure if the casino will try and contact me about it they have never replied about the £330 short on my refund and they would not unless I constantly chased them for days.
The refund had the bank address etc name on it as I got a transaction letter from the bank it was Lithuania.
Anyway yes we are both very lucky people and me especially to get it done a second time.
Γεια σου φίλε συγγνώμη δεν θέλω να πω ότι ήταν καλοί και δεν θέλω άτομα να αναφέρονται σε αυτό
Hi mate sorry im not wanting to say they have been good and dont want people referring to this
Θυμάμαι κατά τη διάρκεια του Covid είχα μια αντιστροφή χρέωσης για εισιτήρια και μετά επέστρεφαν απευθείας, κάλεσαν την τράπεζα και απλώς ακύρωσαν τις αντιστροφές χρέωσης, αλλά αυτό ήταν για παρόμοια ποσά. Θα μπορούσατε να φανταστείτε για εσάς, εάν λάβετε και τα δύο, θα μπορούσατε απλώς να ειδοποιήσετε την τράπεζα ότι πρέπει να ακυρώσει το X ποσό καθώς το είχατε πίσω από το καζίνο.
I remember during Covid I had a chargeback for tickets then they refunded directly, called bank and they just cancelled the chargebacks but that was like for like amounts. Would imagine for you if you get both you could just notify the bank that they need to cancel X amount as you had it back from the casino.
Αχ σωστά!
Ας υποθέσουμε ότι θα δω τι συμβαίνει, αλλά αν έχω αποδείξεις μέσω email που λένε ότι έστειλαν επιστροφή χρημάτων, ακόμα κι αν προσπαθήσουν να επιστρέψουν και να πουν ότι έλαβα αγαθά, έχω αποδείξεις.
σταυρωμένα δάχτυλα για σένα φίλε!
Ah right!
suppose I’ll see what’s happens but if I’ve got email proof of them saying they’ve sent a refund even if they try going back and saying I’ve received goods I have evidence.
fingers crossed for you mate!
Γεια σου φίλε ναι, θα δω πώς θα πάει αν ο ιστότοπος αρχίσει να γίνεται βαρύς, θα δω περί τίνος πρόκειται. Μπορώ πάντα να τα πληρώσω σύμφωνα με αυτούς. 14900 £ και η επιστροφή χρημάτων ήταν 4600 £, επομένως δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά για ένα σωρό ληστείες όπως αυτοί, δεν είναι τίποτα συν τι γίνεται με όλα τα θλίψη που μου προκάλεσαν ξέρετε τι εννοώ με τα τρομακτικά πειρατικά μη ρυθμιζόμενα παιχνίδια τους.
Hi mate yeah I will see how it goes if the site starts getting heavy will see what it is about I can always just pay them back according to them 20% of my losses were £3500 so it was £17000 all in the chargebacks are for £14900 and the refund was £4600 so there is not much of a difference for a bunch of robbing c**nts like them it is nothing plus what about all the grief they caused me you know what I mean with their dodgy pirated non regulated games.
Να είστε καλά αν πρέπει να κρατήσετε και τα δύο, ξέρω ότι είναι κάπως ανήθικο, αλλά αυτοί οι απατεώνες δεν το σκέφτονται δύο φορές όταν μας εξαπατούν.
Be nice if you got to keep both, I know somewhat unethical but these crooks don’t think twice when they defraud us.
Ξέρω τι λέτε βασικά αν είπαν επιστροφή χρημάτων και δεν προκύψει τίποτα, δεν θα μπορούν να το αμφισβητήσουν.
I know what you’re saying basically if they said refund and nothing turns up they are not going to be able to contest it.
Ναι θα ήταν φίλε να δεις πώς πάει ο μόνος τρόπος που θα το πάρουν είναι στέλνοντάς μου email και θα δω αν το κάνουν.
Yes would be mate see how it goes the only way they will get it is by emailing me will see if they do I doubt a bunch of illegal crooks doing something dodgy will though !
Έστειλα email και στα δύο και δεν πήρα απάντηση
I emailed both and never got a response
Πήρα μόνο ένα από τη finnart παρά τα πολλά email στο artstrid. Νομίζω ότι θα το αφήσω στην τράπεζα καθώς έχουν εγείρει μια διαφωνία. Απλώς θα τους ταλαιπωρώ καθημερινά για 45 ημέρες καθώς μισώ τον Chase εξαιρετικά ανίκανο.
Only got one from finnart despite multiple emails to artstrid. I think I am just going to leave it with the bank as they have raised a dispute. Will just hassle them daily for 45 days as I hate Chase super incompetent.
φαίνεται ότι το FOS ξεκινά το πλευρό των τραπεζών για το επιχείρημα του MCC με τη βάση ότι δεν μπορούσαν να γνωρίζουν ευλόγως ότι επρόκειτο για συναλλαγή τζόγου και ότι τα αιτήματα αντιστροφής χρέωσης είναι διακριτικά. Ένα άλλο ζήτημα φαίνεται να επισημαίνει ότι ήταν μια πληρωμή σε ένα διαδικτυακό καζίνο και επομένως δεν μπορεί να θέσει τη διαφωνία στον έμπορο.
seems like the FOS is starting the side with the banks for the MCC argument in the basis that they could not have reasonably known it was a gambling transaction and that chargeback requests are discretionary. another issue seems to be flagging it was a payment to an online casino and therefore can’t raise the dispute to the merchant.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.