πριν από 1 μήνα
Εντάξει, η Betty έστειλε αυτόν τον σύνδεσμο στην τράπεζά μου και επίσης στη Revolut για να δούμε τις ευχαριστίες
Ok Betty ive sent that link to my Bank and also Revolut to look at thanks
0
Εντάξει, η Betty έστειλε αυτόν τον σύνδεσμο στην τράπεζά μου και επίσης στη Revolut για να δούμε τις ευχαριστίες
Ok Betty ive sent that link to my Bank and also Revolut to look at thanks
Επομένως, δεν θέλω να γίνω ab*tch, αλλά η ιστοσελίδα στην οποία συνδέθηκα είναι κυριολεκτικά η πρώτη που εμφανίζεται.
Η φόρμα επικοινωνίας δεν λειτουργεί, ρωτάτε Αν μπορώ να παράσχω το ακριβές e-mail -Βρήκα ένα σε 2 λεπτά κοιτάζοντας την ιστοσελίδα τους.
Εάν δεν μπορείτε να αφιερώσετε μόνοι σας αυτόν τον περιορισμένο χρόνο και προσπάθεια, τότε δεν βλέπω ότι έχετε πιθανότητες να πετύχετε με οποιαδήποτε αντιστροφή χρέωσης.
So, I dont want to be a b*tch but the webpage I linked to is literally the first one that comes up If you Google CSskkinspro, still you have to ask for it here.
The contact form is not working, you ask If I can provide the exact e-mail -I found one in 2 minutes looking around their webpage.
If you cant even put in that limited time and effort yourself, well, then I dont see that you have any chances of succeeding with any chargeback.
Είναι απλώς ένας ψεύτικος ιστότοπος για την κάλυψη των παράνομων πληρωμών
Its just a bogus site to cover the illegal payments
Ήταν λίγο απότομα βρήκα το email για το οποίο μιλούσατε μετά από 5 δευτερόλεπτα αναζήτησης, αλλά όταν τους έστειλα email μου επανήλθε, οπότε ρώτησα αν το έχετε καθώς είχατε επαφή μαζί τους. Μην ανησυχείς, ευχαριστώ πάντως
Thats abit abrupt i found the email you was talking about after 5 seconds of looking but when i emailed them on it it bounced back to me hense why i asked if you have it as you have had contact with them. No worries thanks anyways
Μετά από έλεγχο, αποφασίσαμε να μην δεχθούμε την καταγγελία σας και οι λεπτομέρειες για το γιατί παρατίθενται παρακάτω. Με τις αντιστροφές χρέωσης για συναλλαγές τζόγου, έχουμε δικαιώματα αντιστροφής χρέωσης μόνο όταν τα χρήματα δεν πιστώνονται στο πορτοφόλι τζόγου σας. Ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να τα αυξήσουμε μέσω του συστήματος αντιστροφής χρέωσης. Εκτιμώ ότι νιώθετε καθώς δεν δώσατε τα στοιχεία της κάρτας στον έμπορο και δεν παρασχέθηκε άμεση υπηρεσία από αυτόν που να μπορείτε να κάνετε αντιστροφή χρέωσης, ωστόσο όπως αναφέρατε αυτές είναι οι εταιρείες πληρωμών που χρησιμοποιεί το καζίνο, ως τέτοιες θα έχουν παρέχεται μέσω του καζίνο. Το έθεσα στην ομάδα απάτης για να το ελέγξει σαν να θεωρούσαμε τις συναλλαγές ως μη εξουσιοδοτημένες από τον εαυτό σας που αναφέρατε, αυτό θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως απάτη. Ολοκλήρωσαν την αναθεώρησή τους και διαπίστωσαν ότι δεν θα προσπαθούσαμε να παράσχουμε καμία επιστροφή χρημάτων, καθώς σε κανένα σημείο ο Chase δεν θα είχε αναγνωρίσει τον έμπορο ως έμπορο Crypto. Η MasterCard δεν έχει αναγνωρίσει τον έμπορο ως έμπορο Crypto, κάτι που αντικατοπτρίζεται στον κωδικό κατηγορίας εμπόρου. Αυτός είναι ένας κωδικός που αποφασίστηκε από την MasterCard και τον έμπορο, καθώς δεν έχουμε κανέναν έλεγχο στον Κωδικό Κατηγορίας Εμπόρων, δεν θα μπορούσαμε να παράσχουμε επιστροφή χρημάτων μέσω αυτής της οδού. Έχετε αναφέρει ότι δυσκολεύεστε να ελέγξετε τις δαπάνες σας για τζόγο και το αυξήσατε με το GamStop για να βάλετε εμπόδια στους εμπόρους τζόγου. Αυτό δεν είναι κάτι που γνωρίζουμε και επικοινωνείται απευθείας μεταξύ του GamStop και των εμπόρων τζόγου. Αυτό δεν περιλαμβάνει όλους τους εμπόρους τυχερών παιχνιδιών και θα πρέπει να εγγραφεί απευθείας στο GamStop για να μάθετε εάν το καζίνο που χρησιμοποιείται περιλαμβάνεται στους εγγεγραμμένους εμπόρους τους. Εκτιμώ ότι αυτό δεν είναι το αποτέλεσμα που θέλατε. Στο εξής, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τη λειτουργία ελέγχου τζόγου στην εφαρμογή όπου θα μπορείτε να αποκλείετε συναλλαγές για εμπόρους που έχουν τον κωδικό κατηγορίας εμπόρου τζόγου. Κατανοώ ότι σε αυτήν την περίπτωση οι έμποροι χρησιμοποίησαν έναν κωδικό διαφορετικής κατηγορίας και το μπλοκ τζόγου μας δεν θα τους σταματούσε, αλλά μπορούμε να αναφέρουμε τους εμπόρους στη MasterCard με στοιχεία που δείχνουν ότι παρέχουν εναλλακτικές υπηρεσίες από αυτές που προτείνει ο κωδικός κατηγορίας τους. Αυτό θα επιτρέψει στην MasterCard να το διερευνήσει περαιτέρω και να το διορθώσει με τους εμπόρους. Μια εναλλακτική επιλογή για τους εμπόρους που χρησιμοποιούν παραπλανητικούς κωδικούς κατηγορίας θα ήταν να απενεργοποιήσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας, καθώς αυτό θα μπλοκάρει όλες τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Η τελευταία επιλογή που θα είχαμε θα ήταν να κλείσουμε τον λογαριασμό σας στο Chase, εάν πιστεύετε ότι κανένα από αυτά δεν μπορεί να υποστηρίξει τις ανάγκες σας ή να διατηρήσει τα χρήματά σας ασφαλή.
Βοηθήστε παρακαλώ δεν ξέρω τι να κάνω τώρα...
After review, we have decided not to uphold your complaint and the details for why are below. With chargebacks for gambling transactions, we only have chargeback rights for when the funds are not credited into your gambling wallet. As such, we cannot raise these through the chargeback scheme. I appreciate you feel as you didn't give the card details to the merchant and no service was provided by them directly that you can raise a chargeback, however as you mentioned these are the payment companies that the casino uses, as such they will have been provided through the casino. I've raised this to the fraud team to review as if we were to look at the transactions as unauthorized by yourself which you mentioned, this could be classified as a scam. They have completed their review and found that we would not be looking to provide any refund as at no point would Chase have identified the merchant as a Crypto merchant. MasterCard have not recognized the merchant as a Crypto merchant which is reflected in the merchant category code. This is a code decided by MasterCard and the merchant, as we have no control over the Merchant Category Code we would not be able to provide a refund through this avenue either. You have mentioned that you have difficulty controlling your gambling spending and raised this with GamStop to put blocks in place with gambling merchants. This is not something we are made aware of and is directly communicated between GamStop and gambling merchants. This does not include all gambling merchants and would need to be raised with GamStop directly to find out if the casino used is included on their registered merchants. I appreciate this is not the outcome you wanted. Going forward, I would like to make you aware of our gambling control feature in the app where you will be able to block transactions for merchants that have the gambling merchant category code. I understand that in this instance the merchants used a different category code and our gambling block would not stop these, but we can report the merchants to MasterCard with evidence showing that they are providing alternative services than what their category code suggests. This will allow MasterCard to investigate this further and amend with the merchants. An alternative option for the merchants who use misleading category codes would be to disable your online transactions as this would block all online transactions. The final option we would have would be to close your Chase account if you feel none of these are able to support your needs or keep your funds secure.
Help please I don't know what to do now...
Αυτό είναι ανοησία που χορεύουν γύρω από το εν λόγω θέμα με ένα σωρό υπερβολικές πληροφορίες για το τίποτα! θα πρέπει να μπορείτε να ασκήσετε έφεση κατά της απόφασης
That is nonsense they are dancing around the matter in question with a load of over information about nothing ! you should be able to appeal the decision
Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος, τι βήματα κάνω τώρα με την τράπεζα και με ποια βάση, απλά εμπορεύματα δεν παραλαμβάνονται...
Είπαν επειδή οι έμποροι προμήθευαν τεχνικά το καζίνο που έλαβα αγαθά
Glad I'm not the only one, what steps do I take now with the bank and under what basis, simple goods not received...
They said because the merchants technically supplied the casino I did receive goods
Μπορείτε να κάνετε έφεση στην απόφαση για την καταγγελία και κάποιος άλλος ασχολείται με αυτό και είχε αποδείξεις ότι έχετε μάρκες καζίνο; Αν όχι δοκιμάστε το, αλλά η εσφαλμένη κωδικοποίηση του εμπόρου θα πρέπει να είναι αρκετή για να τα κάνετε
You can appeal the decision for the complaint and someone else deals with it and did they have evidence you got casino chips ? if not try that but the incorrect merchant coding should be enough to do them
Δεν έχουν αποδείξεις αλλά βλακωδώς τους είπα ότι το έκανα όπως υποτροπίασα.
Δεν τους ενοχλεί το λάθος MCC.
Μίλησα μαζί τους απλώς και βασικά τώρα επειδή η Donbet λέει ότι ο επεξεργαστής πληρωμών τους είναι η wirecard AG και νόμιζα ότι οι πληρωμές μου επεξεργάζονταν από οτιδήποτε άλλο θα χαρακτηρίζονταν ως μη εξουσιοδοτημένη συναλλαγή.
Δήλωσα πώς μπορώ να ξέρω εάν το pixeleum και το finnart.io έχουν κάποια σχέση με το donbet, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, επομένως αυτές οι συναλλαγές είναι μη εξουσιοδοτημένες
Πήρε την άποψή μου και μόλις έστειλε κάποια στοιχεία τώρα γιατί όταν ρώτησα τη donbet για αυτό με απαγόρευσαν.
They don't have evidence but I stupidly told them I did as I relapsed.
They are not bothered about the incorrect MCC.
I have spoken to them just and basically now because donbet says their payment processor is wirecard AG and that's who I thought my payments were being processed by anything else would be classed as an unauthorised transaction.
I stated how do I know if pixeleum and finnart.io have got anything to do with donbet I can't be sure so those transactions are unauthorised
He got my point and just got to send some evidence across now because when I questioned donbet about this they banned me.
Εντάξει, αυτό ακούγεται λίγο καλύτερα, ελπίζω να το λύσετε
Ok well that sounds a bit better hopefully you get it sorted
Ας ελπίσουμε ότι ναι, ζήτησε ένα στιγμιότυπο οθόνης της πολιτικής της donbets που αναφέρει ότι ο επεξεργαστής πληρωμών είναι wirecard AG καθώς αυτή τη στιγμή η σελίδα πολιτικής και όρων και προϋποθέσεων είναι κενή, οποιαδήποτε αλληλογραφία όπου έχουν παραδεχτεί ότι δεν γνωρίζουν ποιους επεξεργαστές πληρωμών χρησιμοποιούν και αντίγραφο των συναλλαγών από το καζίνο που δεν δηλώνει ο έμπορος.
Ευτυχώς τα έχω όλα αυτά αποθηκευμένα και τεκμηριωμένα.
Επομένως, εάν οι άνθρωποι δυσκολεύονται, ελέγξτε την πολιτική του καζίνο για τον επεξεργαστή πληρωμών τους και οτιδήποτε διαφορετικό θα πρέπει να προειδοποιεί μια μη εξουσιοδοτημένη συναλλαγή.
Hopefully yes he has asked for a screenshot of donbets policy which states payment processor is wirecard AG as currently their policy and terms and conditions page is blank, any correspondence where they have admitted they don't know what payment processors they use and copy of transactions from the casino that doesn't state the merchant.
Luckily I have all these saved and documented.
So if people are struggling then check the casino's policy for their payment processor and anything different should warrent an unauthorised transaction.
Απλώς προσπαθώντας να βοηθήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο, σύμφωνα με την FCA, θα πρέπει να αναφέρετε μια μη εξουσιοδοτημένη συναλλαγή και να λάβετε επιστροφή χρημάτων την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ώστε να σταυρωθούν τα δάχτυλα αφού λάβει όλα τα αποδεικτικά μου αύριο που μπορούν να υποβληθούν σε επεξεργασία.
Just trying to help as much as possible, according to the FCA you should report an unauthorised transaction and get a refund the next working day so fingers crossed after he's received all my evidence tomorrow that can be processed.
Εντάξει, δεν γίνεται αναφορά σε επεξεργαστή πληρωμών στον ιστότοπο Kinghills και δεν απαντούν στα email μου, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν είναι Sumup!
Ok there is no mention of a payment processor on Kinghills site and they dont answer my emails but im sure its not Sumup !
Μπράβο φίλε, ελπίζω να βοηθήσει την άμυνά σου και να σου δώσει το αποτέλεσμα που θέλεις!
Well done mate, hopefully that helps your defence and gets you the result you’re after!
Ξέρει κανείς με ποιον να επικοινωνήσει για το Byte news London; Ή μήπως είναι ως συνήθως ένα γρήγορο κομμάτι πίσω από τις συναλλαγές;
Anyone know who to contact about Byte news London? Or is it as usual quick bit behind transactions?
Någon som visste vem man skall kontakta om Byte news London? Eller är det som vanligt quick bit som ligger bakom transaktioner?
Προσπαθώ να τα φτιάξω μέσω του Kinghills
Im trying to get them made through Kinghills
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.