Τους δίνω μέχρι τη Δευτέρα και μετά, αν όχι, θα το δημοσιεύσω και θα βομβαρδιστούν με email
Il give them until Monday and then if not il post it and they will be bombarded with emails
Χωρίς βιασύνη φίλε - Είναι οι Wintermads και το Pixeleum με τις οποίες έχω τις περισσότερες συναλλαγές
No rush mate -It's Wintermads and Pixeleum that I have the most transactions with
Κατάφερα να κυνηγήσω την αντιστροφή χρέωσης του Pixeleum, έχετε δοκιμάσει την τράπεζα σε αυτά; Νομίζω ότι επειδή το pixeleum βασίζεται σε NFT/crypto ότι η Chase θα έπρεπε να μπλοκάρει αυτές τις συναλλαγές, πολλές τράπεζες του Ηνωμένου Βασιλείου μπλοκάρουν την κρυπτογράφηση σήμερα.
I managed to get chase to chargeback Pixeleum, have you tried the bank on those ones? I think due to pixeleum being NFT/crypto based that Chase should be blocking those transactions, a lot of UK banks are blocking crypto nowadays.
Αχ ενδιαφέρον. Θα έχω επικοινωνήσει μαζί τους μέσω email, αλλά δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι θα κάνουν κάτι με αυτό. Ίσως πάω κατευθείαν στην τράπεζά μου τότε.
Ah interesting. I'll have had contact from them over email, but I'm not very confident they'll do anything with it. Maybe I'll go straight to my bank then.
Δεν μπόρεσα να βρω τις λεπτομέρειες, έτσι απλά πήγα στον Chase, ο οποίος ήταν πόνος στην αρχή, αλλά όταν τους μίλησα και δεν χρησιμοποίησα τη ζωντανή συνομιλία, επιστράφηκαν τα χρήματα την επόμενη μέρα, υποθέτοντας ότι ακόμα κι αν παρείχαν αποδεικτικά στοιχεία των παραλαμβανόμενων αγαθών που η Chase δεν επιτρέπει κρυπτογράφηση κ.λπ
I couldn’t find the details so I just went to Chase, who were a pain to begin with but when I spoke to them and didn’t use the live chat it was refunded the day later, assuming because even if they did provide evidence of goods being received that Chase don’t allow crypto etc
Ευχαριστώ φίλε, θα ακολουθήσω αυτή τη διαδρομή. Ούτε η τράπεζά μου επιτρέπει συναλλαγές κρυπτογράφησης.
Thanks mate, I'll go down that route. My bank doesn't allow crypto transactions either.
Νομίζω ότι είναι οι ίδιες αρχές με τον τζόγο όταν έχετε ένα μπλοκ σε αυτό/την πιστωτική κάρτα που είναι πιο πρόθυμοι να βοηθήσουν καθώς ο εσφαλμένος κωδικός τους έχει παρακάμψει και δεν θέλουν να θεωρηθούν υπεύθυνοι, επομένως επεξεργάζονται την αντιστροφή χρέωσης.
Μπορεί να είμαι λάθος σε αυτό το κομμάτι, αλλά οποιαδήποτε από αυτές που λένε ψηφιακή τέχνη ή κάτι παρόμοιο βασίζεται σε κρυπτογράφηση/nft
I think it’s the same principles as the gambling when you have a block on it/credit card that they are more willing to help as the incorrect code has bypassed them and they don’t want to be held responsible so they process the chargeback.
I may be incorrect on this part but any of the ones that say digital art or similar are crypto/nft based
Ευχαριστώ J, έχω εγείρει μια διαφωνία με την τράπεζά μου τώρα.
Εκτός από το obious, υπάρχει κάτι που είπατε συγκεκριμένα που τους βοήθησε να το αντιμετωπίσουν γρήγορα;
Ανησυχώ ότι αυτή θα είναι μια μακρά διαδικασία που τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα να με απορρίψω.
Επίσης, όλες οι συναλλαγές σας ήταν εντός της περιόδου αντιστροφής χρέωσης των 120 ημερών;
Thanks J, I have raised a dispute with my bank now.
Other than the obious, is there anything you specifically said which abled them to get it dealt with quickly?
I'm worried this is going to be a long drawn out process that eventually results in me getting declined.
Also, were all your transactions within the 120 day chargeback period?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.