πριν από 1 μήνα
0
Βεβαιωθείτε ότι έχετε αποθηκεύσει το email που λέει ότι χρειάζονται την ταυτότητά σας. Δεν θα ισχυριστούν αργότερα ότι επαληθεύσατε τον εαυτό σας μαζί τους. Είναι καλύτερο να τεκμηριώσετε ολόκληρη τη διαδικασία.
Make sure you save the email that says they need your ID. They won't claim later that you verified yourself with them. It's best to document the entire process.
Heb die E-Mail unbedingt auf, in der steht dass sie den Ausweis brauchen. Nicht dass sie später behaupten, dass Du dich bei denen verifiziert hast. Am besten den gesamten Verlauf dokumentiert.
Είπα ότι δεν έλαβα υπηρεσίες ή αγαθά, ήμουν διαφανής και είπα ότι εξουσιοδοτούσα τις συναλλαγές για ένα καζίνο που ήταν παράνομο. Εξήγησα ότι χρησιμοποιούν τους εμπόρους για να παρακάμψουν την ασφάλεια στο Ηνωμένο Βασίλειο και έκλεισαν την υπόθεση και μου έδωσαν τα χρήματά μου πίσω. Υποβάλλω μια δεύτερη αντιστροφή χρέωσης καθώς μιλάμε.
I said I didn’t get any services or goods, I was transparent and said I authorised the transactions for a casino which was illegal. I explained that they use the merchants to bypass security in the uk and they’ve closed the case and given me my money back. I’m putting forward a second chargeback as we speak.
Έτσι, μόλις έκανα μια νέα αντιστροφή χρέωσης για τους wintermads, είπαν ότι διερευνούσαν την επιστροφή χρημάτων μου, αλλά άρχισαν να με αγνοούν, οπότε πήγα να κυνηγήσω την τράπεζα, θα επικοινωνήσει η τράπεζα μαζί τους; Ή απλώς επιστροφή χρημάτων και αυτό είναι. Η πρώτη μου αντιστροφή χρέωσης ήταν επιτυχής
So I’ve just put through a new chargeback for wintermads, they said they was investigating my refund but started to ignore me so I’ve went to chase bank, will the bank contact them? Or just refund and that’s that. My first chargeback was successful
Η τράπεζα θα επικοινωνεί πάντα με την αντίπαλη τράπεζα σχετικά με τις αντιστροφές χρεώσεων. Για μένα προσωπικά άνοιξα περίπου 12 αντιστροφές χρέωσης έναντι της WINTERMDSE και επέστρεψαν 3 από αυτές και παρείχαν αποδεικτικά στοιχεία για το υπόλοιπο λέγοντας ότι αγόρασα έργα τέχνης κ.λπ.
The bank will always contact the opposing bank regarding chargebacks. For me personally I opened around 12 chargebacks against WINTERMDSE and they refunded 3 of them and provided evidence for the remainder saying I bought artwork etc off them
Τους κατήγγειλα στην επιθεώρηση στη νορβηγική αστυνομία, οι άνθρωποι ανατίναξαν τα πάντα
I reported them to the inspection in the Norwegian police, people blew everything up
Επέστρεψαν λέγοντας ότι έφερα το nft art και είναι "στο blockchain", ελπίζω να έχουν επαρκή στοιχεία καθώς έχω αποδείξεις ότι δεν είχα καμία nft art. Οποιαδήποτε άλλη συμβουλή θα ήταν ευπρόσδεκτη.
They’ve come back saying I brought nft art and it’s "on the blockchain", I hope they have sufficient evidence as I have evidence I haven’t had any nft art. Any other advice would be appreciated tho.
είσαι 100% σίγουρος ότι ήταν το gumball που επεξεργάστηκε τις πληρωμές από zagora και cloud; Έχω στείλει email από τις 25 Ιουλίου, αλλά ακόμα δεν υπάρχουν απαντήσεις ή χρήματα.
are you 100% sure it was gumball that processed the payments from zagora and cloud? I have sent emails since 25th of july but still no answers or money.
Τι είδους απάντηση λάβατε από το Quickbit;
Μπορούν να αναφερθούν οι δραστηριότητές τους σε οποιαδήποτε αρχή;
What kind of response have you received from Quickbit?
Can their activities be reported to any authority?
Vad har ni fått för respons utav Quickbit?
Kan man anmäla deras förehavanden till någon instans?
Ποιους εμπόρους επεξεργάζεται το transactworld και το payz;
What merchants does transactworld and paymentz process?
Όλοι όσοι έχουν λάβει αντιστροφή χρέωσης έχουν πάρει αυτό που ήθελαν απαντώντας στις ερωτήσεις τους εδώ. Ωστόσο, μόνο λίγοι άνθρωποι μοιράζονται τις εμπειρίες τους. Η λέξη κοινότητα πρέπει να ληφθεί ξανά στην καρδιά 😉
Everyone who has received a chargeback has gotten what they wanted by having their questions answered here. However, only a few people share their experiences. The word community should be taken to heart again 😉
Jeder der seine Rückbuchung bekommen hat, hat seinen Willen bekommen, in dem er hier fragen beantwortet bekommen. Jedoch teilen nur die wenigsten Ihre Erfahrungen. Das Wort Community sollte man sich nochmal zum Herzen nehmen😉
Ακόμα περιμένω απάντηση στο παράπονό μου, ο @awuintura_online αρνείται να δεχτεί τις φωτογραφίες επαλήθευσης, έχει αλλάξει τις οδηγίες 30 φορές και το καζίνο γκουρού, δεν απαντά στο παράπονό μου και δεν το προσθέτει στη μαύρη λίστα, δηλαδή το AWINTURA συνεχίζει να κλέψεις.
I am still waiting for a response to my complaint, @awuintura_online refuses to accept the verification photos, has changed the instructions 30 times and guru casino, does not respond to my complaint and does not add it to the blacklist, that is, AWINTURA continues to steal.
Aún espero respuesta de mi queja , @awuintura_online se niega a aceptar las fotos de verificación, ha cambiado 30 veces las indicaciones y gurú casino, no responde mi queja y tampoco agrega a la lista negra , es decir AWINTURA sigue robando .
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.