ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 223)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
332649 προβολές 3770 απαντήσεις |
|
1...222 223 224...250
Προσθήκη ανάρτησης
Jasmon
πριν από 1 μήνα

What happened after ? I sent it too.

Elena1233
πριν από 1 μήνα

Βεβαιωθείτε ότι έχετε αποθηκεύσει το email που λέει ότι χρειάζονται την ταυτότητά σας. Δεν θα ισχυριστούν αργότερα ότι επαληθεύσατε τον εαυτό σας μαζί τους. Είναι καλύτερο να τεκμηριώσετε ολόκληρη τη διαδικασία.

Αυτόματη μετάφραση:
Gojira7346
πριν από 1 μήνα

I said I didn’t get any services or goods, I was transparent and said I authorised the transactions for a casino which was illegal. I explained that they use the merchants to bypass security in the uk and they’ve closed the case and given me my money back. I’m putting forward a second chargeback as we speak.

πριν από 1 μήνα

So I’ve just put through a new chargeback for wintermads, they said they was investigating my refund but started to ignore me so I’ve went to chase bank, will the bank contact them? Or just refund and that’s that. My first chargeback was successful

Dustyd
πριν από 1 μήνα

The bank will always contact the opposing bank regarding chargebacks. For me personally I opened around 12 chargebacks against WINTERMDSE and they refunded 3 of them and provided evidence for the remainder saying I bought artwork etc off them

πριν από 1 μήνα

I reported them to the inspection in the Norwegian police, people blew everything up

xxkjxx
πριν από 1 μήνα

They’ve come back saying I brought nft art and it’s "on the blockchain", I hope they have sufficient evidence as I have evidence I haven’t had any nft art. Any other advice would be appreciated tho.

Δημοσίευση από k93687435 Κρύφτηκε από Romi
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
keejan
πριν από 1 μήνα

are you 100% sure it was gumball that processed the payments from zagora and cloud? I have sent emails since 25th of july but still no answers or money.

πριν από 1 μήνα

Τι είδους απάντηση λάβατε από το Quickbit;

Μπορούν να αναφερθούν οι δραστηριότητές τους σε οποιαδήποτε αρχή;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Which merchants where under support@paymentz.co.uk?

πριν από 1 μήνα

What merchants does transactworld and paymentz process?

LizzieCG
πριν από 1 μήνα

Wondering that aswell

Jablanka
πριν από 1 μήνα

No one seems to answer questions

πριν από 1 μήνα

Klpp8

Αυτόματη μετάφραση:
LizzieCG
πριν από 1 μήνα

Όλοι όσοι έχουν λάβει αντιστροφή χρέωσης έχουν πάρει αυτό που ήθελαν απαντώντας στις ερωτήσεις τους εδώ. Ωστόσο, μόνο λίγοι άνθρωποι μοιράζονται τις εμπειρίες τους. Η λέξη κοινότητα πρέπει να ληφθεί ξανά στην καρδιά 😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I haven't answered as I can't help with those companies

Loohis
πριν από 1 μήνα

What merchant was this for?

πριν από 1 μήνα

Ακόμα περιμένω απάντηση στο παράπονό μου, ο @awuintura_online αρνείται να δεχτεί τις φωτογραφίες επαλήθευσης, έχει αλλάξει τις οδηγίες 30 φορές και το καζίνο γκουρού, δεν απαντά στο παράπονό μου και δεν το προσθέτει στη μαύρη λίστα, δηλαδή το AWINTURA συνεχίζει να κλέψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
LizzieCG
πριν από 1 μήνα

I'm not sure, sorry i can't help you with that one

1...222 223 224...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη