πριν από 10 μήνες
Raptor, μπορείς να με φτάσεις στο owen40060@gmail.com , θα χαρώ να σας μιλήσω περαιτέρω!
Raptor, you can reach me at owen40060@gmail.com, I'll be happy to speak too you further!
Raptor, μπορείς να με φτάσεις στο owen40060@gmail.com , θα χαρώ να σας μιλήσω περαιτέρω!
Raptor, you can reach me at owen40060@gmail.com, I'll be happy to speak too you further!
Γεια Oven, παλεύω με αυτό ακριβώς το πρόβλημα κατά τη διάρκεια μιας υποτροπής του εθισμού μου στις αρχές Δεκεμβρίου.
Δημοσίευσα αυτό το παράπονο για το Flappy Casino, όπου κατάφερα να καταθέσω στις 7 Δεκεμβρίου, χρησιμοποιώντας μπλοκ τζόγου , αλλά ανακάλυψα επίσης ότι όλα τα καζίνο Starscream LTD χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπο οργάνωσης εταιρείας κελύφους ως παρόχους πληρωμών, με αποτέλεσμα να καταθέσω άλλα ~11000 DKK χωρίς κανένα δίχτυ ασφαλείας.
Ο αντίκτυπος αυτών των πρακτικών σε ευάλωτα άτομα όπως εγώ είναι σημαντικός και είναι σημαντικό να βρούμε τρόπους να αντιμετωπίσουμε και να σταματήσουμε αυτές τις παραπλανητικές τακτικές. Είμαι ανοιχτός να το συζητήσω περαιτέρω και να μοιραστώ περισσότερες πληροφορίες για τις εμπειρίες μου. Εάν υπάρχουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες ή πληροφορίες που θα θέλατε, ενημερώστε με.
Hi Oven, I am struggling with this exact problem during a relpase of my addiction in early december.
I posted this complaint about Flappy Casino, where I managed to deposit the 7th of December, depsite using gambling blocks , but I also discovered that all Starscream LTD casinos uses the same type of shell company setup as payment providers, making me deposit another ~11000 DKK without any safety net.
The impact of these practices on vulnerable individuals like myself is significant, and it's crucial to find ways to address and stop these deceptive tactics. I'm open to discussing this further and sharing more insights into my experiences. If there are any specific details or information you would like, please let me know.
Θεωρώ ότι αυτό είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον διάβασμα από έναν πάροχο υπηρεσιών πληρωμών:
https://www.linkedin.com/pulse/merchant-category-codemcc-miscoding-paystudioo/
"Παρά το γεγονός ότι η εσφαλμένη κωδικοποίηση είναι ασυνήθιστη, ένας έμπορος μπορεί να κωδικοποιηθεί ως έμπορος χαμηλού κινδύνου, ακόμη και αν εμπίπτει στην κατηγορία υψηλού κινδύνου. Αυτή η εσφαλμένη κωδικοποίηση γίνεται συχνά τυχαία από την εξαγοράζουσα τράπεζα. Οι έμποροι, από την άλλη πλευρά, δεν πρέπει ποτέ να προσπαθείτε να εξαπατήσετε τις τράπεζες να κωδικοποιήσουν εσφαλμένα τις συναλλαγές τους προκειμένου να επιτύχουν χαμηλότερες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Ακόμα κι αν ένας έμπορος πραγματοποιεί συναλλαγές υψηλού κινδύνου, εάν η τράπεζα τον θεωρεί έμπορο χαμηλού κινδύνου, ενδέχεται να υπόκειται σε μικρότερη παρακολούθηση λόγω Αυτοί οι έμποροι αναφέρονται ως "πλυντήρια συναλλαγών".
Εάν ένας τέτοιος τύπος σφάλματος κωδικοποίησης αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια ενός ελέγχου, ενδέχεται να επιβληθούν κυρώσεις από 1.000 $ έως 10.000 $ ανά συναλλαγή. Ενώ ένας επεξεργαστής πληρωμών είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσει σοβαρές κυρώσεις. Εάν κάποιος υποψιάζεται ότι τα MCC του έχουν κωδικοποιηθεί εσφαλμένα, θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο επεξεργασίας πληρωμών μία φορά και να ζητήσει μια τεκμηριωμένη διόρθωση."
I find this a quite interesting read from a payment service provider:
https://www.linkedin.com/pulse/merchant-category-codemcc-miscoding-paystudioo/
"Despite the fact that miscoding is uncommon, a merchant may be coded as a low-risk merchant even if it falls into the high-risk category. This miscoding is frequently done by accident by the acquiring bank. Merchants, on the other hand, should never try to trick banks into miscoding their transactions in order to obtain lower exchange rates. Even though a merchant is engaging in high-risk transactions, if the bank considers it a low-risk merchant, it may be subject to less monitoring owing to miscoding. These merchants are referred to as "transaction launderers".
If such a type of coding error is uncovered during an audit, penalties of $1,000 to $10,000 per transaction may be applied. While a payment processor is more likely to face severe penalties. If one suspects that their MCCs have been miscoded, they should contact their payment processor right once and request a documented rectification."
Είμαι σίγουρος ότι θα αναγνωρίσετε μερικά από αυτά!
I am sure you will recognise some of these!
Εδώ είναι μερικά από μένα
Here is some from me
Στη λίστα σας που γράφετε (πλήρης επιστροφή χρημάτων), ήταν μέσω του εν λόγω καζίνο, της τράπεζας ή αυτών των εμπόρων;
Ευχαριστώ για οποιαδήποτε γνώση.
In your list you write (full refund) , was that through the casino in question, the bank, or these merchants?
Thankful for any insight.
Έγραψα στα καζίνο και τις εταιρείες, το Webops πλήρωσε ένα σημαντικό ποσό, τα υπόλοιπα δεν ήταν τόσο σημαντικά αλλά παρόλα αυτά ήταν επιστροφή χρημάτων ή μερική επιστροφή χρημάτων. Βρήκα αυτή την ενδιαφέρουσα απάντησή μου από το Companies House:
Το Companies House δεν είναι σε θέση να επιβεβαιώσει τη νομιμότητα οποιωνδήποτε εταιρειών που εμφανίζονται στο μητρώο μας.
Πραγματοποιούμε βασικούς ελέγχους για να βεβαιωθούμε ότι τα έγγραφα που μας παραδόθηκαν είναι πλήρως συμπληρωμένα και υπογεγραμμένα, αλλά δεν έχουμε τη νομική εξουσία ή τη δυνατότητα να επαληθεύσουμε την ακρίβεια των πληροφοριών που μας στέλνουν οι εταιρικές οντότητες.
Αποδεχόμαστε όλες τις πληροφορίες που αυτές οι οντότητες μας παραδίδουν καλόπιστα και τις τοποθετούμε στο δημόσιο αρχείο.
Το γεγονός ότι οι πληροφορίες έχουν καταχωρηθεί στο δημόσιο αρχείο δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως ένδειξη ότι το Companies House τις έχει επαληθεύσει ή επικυρώσει με οποιονδήποτε τρόπο.
Εάν σας αφαιρέθηκαν χρήματα από τον τραπεζικό σας λογαριασμό χωρίς τη συγκατάθεσή σας, θα σας συμβούλευα να επικοινωνήσετε με το τμήμα απάτης στην τράπεζά σας ή να επικοινωνήσετε με την αστυνομία.
I wrote to the casinos and the companies, the Webops one paid back a substantial amount, the rest were not as significant but nevertheless a refund, or partial refund. I found this interesting my reply from Companies House:
Companies House is unable to confirm the legitimacy of any companies that appear on our register.
We carry out basic checks to make sure that the documents delivered to us have been fully completed and signed, but we do not have the statutory power or capability to verify the accuracy of the information that corporate entities send to us.
We accept all information that such entities deliver to us in good faith and place it on the public record.
The fact that the information has been placed on the public record should not be taken to indicate that Companies House has verified or validated it in any way.
If you have had money taken from your bank account without your consent, I would advise you contact the fraud department at your bank or contact the police.
Μπορώ να δω ότι μοιραζόμαστε το "Mydelivery" στη λίστα. Έψαξα στο google μερικούς από τους εμπόρους σας και βρήκα ενδιαφέρον σχετικά με το "IBOXBANK" στη λίστα σας
https://igamingbusiness.com/legal-compliance/ukraine-regulator-supreme-court-case-bank/
"Το πρόγραμμα περιλάμβανε τη χρήση μη αδειοδοτημένων διαδικτυακών καζίνο και αθλητικών προσφορών που είχαν δημιουργηθεί για να δέχονται πληρωμές με χρήση "λανθασμένης κωδικοποίησης" και τραπεζικών εμβασμάτων. Η λανθασμένη κωδικοποίηση αναφέρεται στην πρακτική εισαγωγής εσφαλμένων στοιχείων κατηγορίας κατά την εισαγωγή της πληρωμής για σκόπιμη απόκρυψη της πηγής κεφάλαια. "
I can see we share "Mydelivery" in the list. I googled some of your merchants and found this interesting regarding "IBOXBANK" in your list
https://igamingbusiness.com/legal-compliance/ukraine-regulator-supreme-court-case-bank/
"The scheme involved the use of unlicensed online casino and sports betting offerings that were set up to accept payments using "miscoding" and bank transfers. Miscoding refers to the practice of entering incorrect category details when inputting the payment to deliberately obscure the source of the funds. "
https://infracharmtechnologies.com/
Παρατήρησα ότι έχω μερικές εταιρείες με πολύ παρόμοιες ιστοσελίδες. Βρίσκονται στη Νιγηρία/Λάγος και φαίνεται να προσφέρουν κάποιου είδους υπηρεσίες τηλεφωνικού χρόνου ομιλίας, αλλά αν είναι πραγματικά νόμιμες εταιρείες είναι ένα άλλο ερώτημα…
Ωστόσο, δεν έχω απαντήσει από κανέναν από αυτούς, έτσι ήταν έκπληξη που είδα ότι λάβατε πραγματικά επιστροφή χρημάτων (συγχαρητήρια!)
https://infracharmtechnologies.com/
I noticed that I have a few companies with very similar websites. They are based in Nigeria/Lagos and seem to offer some kind of phone airtime services, but if they actually are legit companies is another question…
I haven’t got any replies from any of them though, so was surprisers to see you actually got a refund (congrats!)
Η Betnow.eu μου επέστρεψε τα χρήματα
Σύμφωνα με τη συνομιλία μας, θα κάνουμε τις αντίστοιχες επιστροφές χρημάτων κατ' εξαίρεση. Και οι 3 συναλλαγές που επιστρέφουν στην κύρια κάρτα και τελειώνουν σε -**** Σύνολο 100,00 $ μέγιστο χρονικό πλαίσιο 15 εργάσιμες ημέρες.
infracharm Technolog (πλήρης επιστροφή χρημάτων)
Chitex Ltd (πλήρης επιστροφή χρημάτων)
Betnow.eu refunded me
As per our conversation, we will do the respective refunds as an exception. All 3 transactions going back to the master card ending in -**** Total $100.00 maximum time frame 15 business days.
infracharm Technolog (full refund)
Chitex Ltd (full refund)
Η Betnow.eu μου επέστρεψε τα χρήματα
Τους έστειλα ένα έντονα διατυπωμένο email με τα στοιχεία της συναλλαγής όπως παρακάτω, obvs Το αναγνωριστικό κατάθεσης που έχω κρύψει!
Λεπτομέρειες Συναλλαγής
Ταυτότητα κατάθεσης: ******66
Ημερομηνία συναλλαγής: 12/10/2023 20:45:07 ET
Ποσό επεξεργασίας: 20 USD
Η συναλλαγή σας θα εμφανίζεται στο αντίγραφό σας ως: INFRACHARM TECHNOLOG
Λεπτομέρειες Συναλλαγής
Ταυτότητα κατάθεσης: ******22
Ημερομηνία συναλλαγής: 12/10/2023 21:21:22 ET
Ποσό επεξεργασίας: 30 USD
Η συναλλαγή σας θα εμφανίζεται στο αντίγραφό σας ως: CHITEX LTD
Λεπτομέρειες Συναλλαγής
Ταυτότητα κατάθεσης: ******15
Ημερομηνία συναλλαγής: 12/10/2023 21:46:40 ET
Ποσό επεξεργασίας: 49,99 USD
Η συναλλαγή σας θα εμφανίζεται στο αντίγραφό σας ως: CHITEX LTD
Σύμφωνα με τη συνομιλία μας, θα κάνουμε τις αντίστοιχες επιστροφές χρημάτων κατ' εξαίρεση. Και οι 3 συναλλαγές που επιστρέφουν στην κύρια κάρτα και τελειώνουν σε -**** Σύνολο 100,00 $ μέγιστο χρονικό πλαίσιο 15 εργάσιμες ημέρες.
infracharm Technolog (πλήρης επιστροφή χρημάτων)
Chitex Ltd (πλήρης επιστροφή χρημάτων)
Betnow.eu refunded me
I sent them a strongly worded email with the transaction details as below, obvs Deposit ID i have hidden!
Transaction Details
Deposit Id: ******66
Date of transaction: 12/10/2023 20:45:07 ET
Amount Processed: 20 USD
Your transaction will appear on your statement as: INFRACHARM TECHNOLOG
Transaction Details
Deposit Id: ******22
Date of transaction: 12/10/2023 21:21:22 ET
Amount Processed: 30 USD
Your transaction will appear on your statement as: CHITEX LTD
Transaction Details
Deposit Id: ******15
Date of transaction: 12/10/2023 21:46:40 ET
Amount Processed: 49.99 USD
Your transaction will appear on your statement as: CHITEX LTD
As per our conversation, we will do the respective refunds as an exception. All 3 transactions going back to the master card ending in -**** Total $100.00 maximum time frame 15 business days.
infracharm Technolog (full refund)
Chitex Ltd (full refund)
Ευχαριστώ που το μοιράστηκες. Μια ερώτηση - σε περιπτώσεις που έχετε πάρει επιστροφή χρημάτων - ήταν πάντα από το καζίνο ή υπήρξαν περιπτώσεις που η εταιρεία στο αντίγραφο κίνησης της τράπεζας έκανε την επιστροφή χρημάτων;
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι πώς να εκφράσω τα παράπονα. Θέλω να πω, πιθανότατα θα το ξεφύγουν απλώς αγνοώντας - ως άτομο, δεν μπορώ πραγματικά να απειλήσω με τίποτα από όσο γνωρίζω, οπότε υποθέτω ότι εξαρτάται κυρίως από την καλή θέληση του καζίνο, αν τους ενδιαφέρει/προσφέρουν επιστροφή χρημάτων ?
Thanks for sharing. A question - in cases where you have got a refund - has it always been from the casino or has there been cases where the company in the bank statement have given the refund?
What I’m kind of curious about is how to phrase the complaints. I mean, they will most likely get away with it by just ignoring - as an individual, I cant really threaten with anything as far as I know, so I guess its mostly up to the goodwill of the casino If they care/offer a refund?
Πιστεύω ότι όλοι όσοι επηρεάζονται από αυτό το ζήτημα θα πρέπει να το αναφέρουν μέσω του εκδότη/τράπεζά τους της κάρτας και να τους ασκήσουν πίεση να το κλιμακώσουν σε Mastercard/Visa. Αυτό πρέπει να σταματήσει. υπερβαίνει τις απλές επιστροφές χρημάτων.
Αναφερόμενοι σε αυτόν τον σύνδεσμο , υπάρχει μια ενότητα 8.7.2 σχετικά με την ειδοποίηση της Mastercard:
"Εάν ένας Εκδότης έχει λόγους να πιστεύει ότι ένα μήνυμα Πρώτης Παρουσίασης/1240 μπορεί να περιέχει ένα ελλιπές, μη έγκυρο ή ακατάλληλο MCC, ο Εκδότης μπορεί να ειδοποιήσει την Εταιρεία μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση..."
Φαίνεται ότι ο σύνδεσμος παρέχει μια έκδοση που σχετίζεται με τη Βραζιλία, καθώς διάβασα περαιτέρω για τα πρόστιμα, αλλά νομίζω ότι ισχύει παγκοσμίως. Είμαι βέβαιος ότι η Mastercard ενδιαφέρεται να αντιμετωπίσει τέτοιες εγκληματικές δραστηριότητες.
Χρησιμοποίησα την Mastercard ως παράδειγμα, καθώς αυτή είναι η κάρτα με την οποία κατέθεσα.
I believe that everyone affected by this issue should report it through their card issuer/bank and put pressure on them to escalate this to Mastercard/Visa. This needs to be stopped; it goes beyond mere refunds.
Referring to this link, there's a section 8.7.2 about notifying Mastercard:
'If an Issuer has reason to believe that a First Presentment/1240 message may contain an Incomplete, Invalid, or Inappropriate MCC, the Issuer may notify the Corporation by e-mail message to...'
It seems the link provides a version related to Brazil, as I read further about penalty fees, but I think it appears applicable globally. I'm certain that Mastercard is interested in addressing such criminal activities.
I used Mastercard as an example since that's the card I deposited with.
Η Mastercard δεν ανησυχεί, προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά σας παραπέμπουν ξανά στον εκδότη της κάρτας. Τι είχατε από τη Mastercard;
Mastercard are not worried, I have tried to contact them but they refer you back to the card issuer. What have you had from Mastercard?
Γεια σε όλους,
Λίγο αργά σε αυτό το νήμα, αλλά έχω τα ίδια προβλήματα με πολλαπλές συναλλαγές στην κάρτα μου από πολλές διαφορετικές εταιρείες που στη συνέχεια κατατέθηκαν σε ένα καζίνο.
Είχε κανείς τύχη να πάρει πίσω τα χρήματά του;
Hey all,
A bit late to this thread but have got the same issues multiple transactions on my card from lots of different companies that were then deposited to a casino.
Did anyone have any luck with getting their money back?
Πήρα κάποια κεφάλαια πίσω από την απευθείας επικοινωνία με τους εμπόρους, βοήθησα ένα ζευγάρι στο Ηνωμένο Βασίλειο. Άλλοι είναι δύσκολο να βρεθούν τα στοιχεία επικοινωνίας και άλλοι που δεν απαντούν.
I got some funds back from reaching out to the merchants directly, helped that a couple where UK based. Others hard to find contact details for and others not replying, raised with my bank to look into.
Είναι τρελό πώς τους επιτρέπεται να ξεφύγουν. Έχω αρχίσει να το κάνω αυτό, η πλειοψηφία απλώς δεν απαντά σε email. Και πολλά από αυτά είναι από την Αφρική, το UZB κ.λπ.. οπότε είναι λίγο πιο δύσκολο να τα βρεις.
It's crazy how they are allowed to get away with it. I have started doing that, the majority just don't reply to emails. And a lot of them are from Africa, UZB etc.. so a bit more tricky to find.
Ναι φορτία από το Ουζμπεκιστάν επίσης.
Είχα τρεις εκπτώσεις εμπόρων. Έλεγξε τους ιστότοπούς τους όλες οι ίδιες εταιρείες που φιλοξενούν κωδικούς κουπονιών παιχνιδιών κ.λπ..
https://gameplayer.store/shop
https://gamingsolutions.store/
https://www.playingstar.store/
Εννοώ τουλάχιστον προσπάθησαν να είναι έξυπνοι αφού άρχισα να τους στέλνω email, πουλούσαν παλιά παιχνίδια για περίπου 400 δολάρια κλπ και τώρα άλλαξαν τα ποσά σε κατάλληλες πληρωμές για να φαίνονται νόμιμες, είναι ο τρόπος με τον οποίο κρύβουν τους κωδικούς συναλλαγής για να μην εμφανίζονται ως τζόγος, ώστε η τράπεζά σας να μην το μπλοκάρει. Κεραίνοντας τους παίκτες του GameStop
Yeah loads from Uzbekistan also.
I had three merchants deductions. Checked their sites all the same company hosting game voucher codes etc..
https://gameplayer.store/shop
https://gamingsolutions.store/
https://www.playingstar.store/
I mean at least they tried to be clever after I started emailing them, they were selling old games for like 400 dollars etc and now they have changed the amounts to suitable payments to look legit, it's the way they mask the transaction codes to not appear as gambling so your bank doesn't block it. Preying on GameStop players
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.