Λαμπρός!!
Μόλις επικοινώνησα μαζί τους και παίρνω την μπάλα να κυλήσει. Ο Διαμεσολαβητής συμφώνησε ότι όποιος ξοδεύει 1300 £ σε ηλεκτρονικά βιβλία σε μια εβδομάδα, θα έπρεπε να τα έχει πάρει. Ειδικά επειδή έχω επικοινωνήσει με την τράπεζα πολλές φορές.
Φρόντισε τώρα Παύλο, τρέξε όσο μπορείς!
Brilliant!!
I have just contacted them myself and am getting the ball rolling. The ombudsman agreed that who spends £1300 on ebooks in a week, it should have been picked up on. Especially as I have contacted the bank multiple times.
You take care now Paul, run while you can!
Είναι γελοίο που πρέπει να φτάσει ακόμη και σε αυτό το στάδιο! Ελπίζω να σας επιστραφεί σύντομα
It's ridiculous that it has to even get to that stage! I hope you get it refunded soon
Θα παρέχουν πλαστές αποδείξεις ναι, καθώς η κάρτα σας θα έχει χρησιμοποιηθεί στο blockchain, για κατάθεση στο καζίνο. Στη συνέχεια το χειραγωγούν έτσι ώστε να φαίνεται σαν να έχετε αγοράσει ψηφιακή τέχνη.
They will provide fake receipts yes as your card will have been used on the blockchain, to deposit into the casino. They then manipulate this into looking like you have purchased digital art.
Πράγματι. Το κάνουν να μοιάζει σαν να το έχετε αγοράσει επειδή η κάρτα σας έχει χρησιμοποιηθεί στο blockchain. Δεν έχεις αποδείξεις όμως. Κάτι που μπορεί να αμφισβητηθεί
Indeed. They make it look like you have purchased it because your card has been used on the blockchain. You have no receipts though. Something that can be questioned
Δεν τους είπατε λοιπόν ότι ήταν για τζόγο;
So u didnt Tell them that it was for Gambling?
Ναι, ξέρω ότι το θέμα είναι ότι νιώθω ανακουφισμένος, αλλά και φοβάμαι με πολλά χρήματα τώρα, αλλά έχω μάθει από τα λάθη μου, είχα τόσες πολλές αποβολές ναι 100% οι τράπεζες το κάνουν και δεν προστατεύουν ή ενεργούν προς τα συμφέροντα των πελατών Είμαι σίγουρος ότι θα λάβετε επιστροφή χρημάτων τώρα!
Yes I know the thing is I do feel relieved but scared as well with a lot of money now but I have learned from my mistakes ive had so many let offs yes 100% the banks are at it and not protecting or acting in the customer interests Im sure you will get a refund now !
Είπα στον Διαμεσολαβητή ότι ήταν. Έχω όμως επικοινωνία με κάθε έμπορο. Έχω επίσης επικοινωνία με την τράπεζα και δηλώνω ότι είμαι προβληματικός τζογαδόρος.
Είχα πολλά χρήματα πίσω. Αλλά αυτοί που είχαν τα περισσότερα χρήματα από εμένα, και δεν ήταν συνεργάσιμοι ούτως ή άλλως, δεν είχα καμία τύχη. Γιατί λοιπόν να μην περάσετε από τον Διαμεσολαβητή και τουλάχιστον να προσπαθήσετε.
I told the ombudsman it was. But I have communication with each merchant. I have communication with the bank also pleading that I'm a problem gambler.
I've had a lot of money back. But the ones that had the most money off of me, and haven't been cooperative anyway I've had no luck. So why not go through the ombudsman and at least try.
Ξέρω ότι τον Nathan την επόμενη φορά που θα τελειώσω! το θέμα είναι ότι δεν θα κερδίζαμε ποτέ τα ψεύτικα παιχνίδια και τις τοποθεσίες του και δεν πληρώνουν αν πετύχεις μια μεγάλη νίκη όταν συνειδητοποίησα ότι η καρδιά μου βούλιαξε που είχα βάλει τόσο πολύ για να συμβεί αυτό, συνειδητοποίησα ότι με είχαν απατήσει !😳
I know Nathan next time im done for ! the thing is we would never win its fake games and sites and they do not pay out if you hit a big win when I realised that my heart sunk that I had ploughed so much in to it for that to happen I realised I had been scammed !😳
Εντάξει ευχαριστώ. Πήρα μια απάντηση από αυτούς ότι χρειάζομαι μια τελική απάντηση από αυτούς. Θα πρέπει απλώς να τους στείλω την απόρριψη της Revolut ότι δεν δέχονται να ξεκινήσουν αντιστροφή χρέωσης. @paulmcewan05 επιστράφηκαν σε αυτές τις συναλλαγές στο Revolut;
Alright thank you. I got a response from them that i need a final response from them. Should i just send them the Revolut decline that they dont accept to start a chargeback. @paulmcewan05 were These transactions on Revolut u got refunded?
Γεια σου φίλε όχι Revolut, νομίζω ότι δυσκολεύουν να τα μεγαλώσουν όσο θυμάμαι
Hi mate not Revolut I think they make it hard to raise them as far as I recall
Φοβερό, η τράπεζά μου μπλοκάρει επίσης τις συναλλαγές κρυπτογράφησης, οπότε ελπίζω να λειτουργήσει υπέρ μου
Awful, my bank blocks crypto transactions too, so I'm hoping that works in my favour
Ναι, ξέρω ότι το θέμα είναι ότι νιώθω ανακουφισμένος, αλλά και φοβάμαι με πολλά χρήματα τώρα, αλλά έχω μάθει από τα λάθη μου, είχα τόσες πολλές αποβολές ναι 100% οι τράπεζες το κάνουν και δεν προστατεύουν ή ενεργούν προς τα συμφέροντα των πελατών Είμαι σίγουρος ότι θα λάβετε επιστροφή χρημάτων τώρα!
Yes I know the thing is I do feel relieved but scared as well with a lot of money now but I have learned from my mistakes ive had so many let offs yes 100% the banks are at it and not protecting or acting in the customer interests Im sure you will get a refund now !
Το ελπίζω φίλε. Θα ήμουν ευχαριστημένος με ένα μεγάλο κομμάτι πίσω, είναι πολύ πάνω από 5000 £ για τους πωλητές που αμφισβητώ και ευχαρίστως θα συμβιβαζόμουν με ένα ποσοστό. Δεν ξέρω πόσο καιρό είναι η περίοδος αντιστροφής χρέωσης για να είμαι ειλικρινής.
I hope so mate. I'd be happy with a big chunk back it's well over £5000 for the vendors I am disputing and I'd happily settle for a percentage. I don't know how long the chargeback period is to be honest.
Έλαβα περίπου 150 χιλιάδες καταθέσεις στο csgoroll.com μέσω της Revolut. Πρέπει επίσης να προσπαθήσω να επικοινωνήσω με τον Διαμεσολαβητή για αυτό; Βρίσκονται στο Cypern
I got like 150k of deposits on csgoroll.com through Revolut. Should i also try contact the Ombudsman for that ? They are in Cypern
Δεν είμαι 100% φίλος μου. Δεν ξέρω τους κανόνες και τους κανονισμούς γι' αυτό τους μίλησα ο ίδιος🙂
I'm not 100% my friend. I don't know the rules and regulations that's why I spoke to them myself🙂
Θα επικοινωνήσω με την εταιρεία, την τράπεζά σας και τον Διαμεσολαβητή και θα τα βάλω όλα σε λειτουργία
I would contact the company, your bank and the ombudsman and just get it all going
έχει ήδη προσπαθήσει να επικοινωνήσει με την Εταιρεία-> καμία απάντηση
ήδη προσπάθησαν να αυξήσουν την επιστροφή χρέωσης Revolut-> δεν δέχονται την αντιστροφή χρέωσης όπως σε άλλους ιστότοπους τζόγου κ.λπ.
Πρέπει να επικοινωνήσω με τον Διαμεσολαβητή στη χώρα μου ή με τον Διαμεσολαβητή στο GB, γιατί το Revolut είναι στο GB.
Η τελευταία μου ευκαιρία θα ήταν να επικοινωνήσω με τον Διαμεσολαβητή. Έχασα τα περισσότερα στο csgoroll
already tried to contact the Company-> no answer
already tried to raise chargeback throw Revolut-> they dont accept the chargeback as on the other gambling sites etc.
should i contact the Ombudsman in my Country or the Ombudsman in GB, cause Revolut is in GB.
my last Chance would be to contact the Ombudsman. I lost the most on csgoroll
Νομίζω ότι πρέπει να επικοινωνήσετε με την οικονομική αρχή της χώρας σας
I think you have to contact the financial authority in your country
Έχουν περάσει 180 ημέρες, έχω συγκεντρώσει περισσότερα που είμαι σίγουρος, αν και έχω πάρει 32000 £ πίσω και 2000 £ σε εκκρεμότητα, οπότε το ποσό που αλλάζει πραγματικά η ζωή μου
Its 180 days I got some raised more that im sure though I have got £32000 back and £2000 pending so life changing amount really
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.