Ενημέρωση για το PayOps..... έχουν πλέον προσεγγίσει τον Όμιλο Santeda...ας δούμε τι θα συμβεί. Τουλάχιστον κάποια δράση γίνεται τώρα.
Update on PayOps.....they have now reached out to Santeda Group...let's see what happens. At least some action is taking place now.
Έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αυτούς σήμερα που έλεγαν ότι δεν είναι υπεύθυνοι και ότι πρέπει να επικοινωνήσω με τον έμπορο και ότι δεν θα απαντήσουν σε άλλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
I’ve had an email from them today saying that they are not responsible and to contact the merchant and that they won’t respond to any further emails.
Δώσατε αριθμούς συναλλαγών και αντίγραφα τραπεζικών κινήσεων; Δεν θα κάνουν τίποτα χωρίς αυτά. Οι άλλες παρτίδες - το PayDo - αντιστέκονται λίγο, αλλά είμαι βέβαιος ότι μπορώ να τους κάνω να αναλάβουν δράση.
Did you provide transaction numbers and bank statements? They won't do anything without those. The other lot - PayDo - are resisting a bit, but I'm confident I can get them to take action.
Ναι, επικοινώνησαν με τον ιστότοπο και είπαν ότι επειδή ο ιστότοπος είπε ότι έλαβε υπηρεσίες δεν θα κάνουν τίποτα.
Yeah, they reached out to the website and have said that because the website have said o received services they won’t do anything.
Θα σας ενημερώσω πώς θα τα πάω. Το θέμα δεν είναι η παροχή υπηρεσιών, είναι η λανθασμένη κωδικοποίηση των συναλλαγών και θα το ξέρουν και προσπαθούν να σας εξαπατήσουν.
I'll let you know how I get on. The point isn't about service provision, it is about miscoding transactions and they will know that and are trying to fob you off.
Ευχαριστώ. Απλώς δεν θα μου απαντήσουν πια, είναι σοκαριστικό
Thank you. They just won’t reply to me anymore it’s shockint
Βρήκα grotbooks και η ημερομηνία μου είναι η ίδια εγγεγραμμένη εταιρεία στο Λονδίνο χρήση duck duck go ιδιοκτήτες πληροφορίες για το εταιρικό σπίτι Δεν μπορώ να βρω τίποτα για smpaypf *Theplatinum ή Ets*wave ή Helpersm*op οποιοσδήποτε με οποιαδήποτε πληροφορία θα ήταν υπέροχο. Αλλά αυτό που ανακάλυψα είναι ότι οι συναλλαγές διεκπεραιώνονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς έχω ένα διεθνές μπλοκ στην κάρτα μου και στο μπλοκ τζόγου όταν μίλησα στην τράπεζα για να ρωτήσω γιατί επέτρεψαν την επεξεργασία των πληρωμών, μου είπαν ότι οι πληρωμές ζητήθηκαν από μια εταιρεία εγγεγραμμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο σε £ και στη συνέχεια τη μετέτρεψαν σε €, παρόλο που μπήκα €στον ιστότοπο, έτσι πέρασαν το σύστημα, μπορείτε να αναζητήσετε τις ημερομηνίες μου στο εταιρικό σπίτι στο Ηνωμένο Βασίλειο και στα grotbooks. Duckduck πηγαίνετε επίσης αν μεταβείτε στην ιστοσελίδα του ραντεβού μου και οι δύο διευθύνσεις είναι ίδιες. Έστειλα στον slotmonster άλλο ένα email με τα ευρήματά μου ζητώντας τις καταθέσεις μου πίσω από τις 18, καθώς ζήτησα κλείσιμο λογαριασμού και δεν έκλεισαν τον λογαριασμό μου και μου επέτρεψαν να καταθέσω 1400 € και να παίξω για 24 ώρες σταθερά, αλλά σε αυτήν την περίοδο με αποσυνδέστε Έπαιζα νεκρές περιστροφές ήταν πάνω από 700€ πριν συνειδητοποιήσω ότι υπήρχε πρόβλημα και βγήκα από το παιχνίδι Παίζω το παιχνίδι τακτικά, ώστε να ξέρω τη συχνότητα των μπόνους στο παιχνίδι όταν βγήκα από το παιχνίδι, στην πραγματικότητα είχα αποσυνδεθεί . Ξέρω ότι δεν αποσυνδέθηκα, καθώς πρέπει να περάσετε από 2 σελίδες για να το κάνετε, σκέφτηκα ότι η τράπεζα δεν θα αποδεχτεί την ευθύνη, παρόλο που ο διεθνής αποκλεισμός ήταν για λογαριασμό και οι συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν ως διεθνείς συναλλαγές. Η βρετανική επιτροπή τζόγου έχει αποκλείσει τον ιστότοπο από την Google για παράνομες συναλλαγές χωρίς άδειες που ενημέρωσαν ότι είχαν άδεια. Όταν προσπάθησα να συνδεθώ σε κενή οθόνη, επικοινώνησα με την υποστήριξη για να τους αντιμετωπίσω ότι είπαν ψέματα σχετικά με την άδεια και ζήτησα την επιστροφή των χρημάτων μου επειδή διαπραγματεύτηκαν παράνομα και δεν έκλεισαν τον λογαριασμό μου όταν μου ζητήθηκε. Δήλωσα επίσης ότι διέπραξαν απάτη λόγω της χρήσης τυχαίων εμπόρων για να παρακάμψουν μπλοκ. Βασικά είπαν πάλι ψέματα λέγοντας ότι είχαν πλήρη άδεια και είχαν κλείσει τον λογαριασμό μου. Τους είπα ότι ήταν ξαπλωμένοι καθώς είχαν κλείσει από τον Gc και τους έστειλα αποδείξεις από το μπλοκ Google. Την επόμενη στιγμή έβαλα αυτόν τον επιθετικό άντρα. Τηλέφωνο από macadonia που μου λέει να μου στείλω τις πληροφορίες της Google και είχαν άδεια, έτσι τους έστειλα ένα αντίγραφο και μια αναζήτηση για την άδειά τους στο ukgc. Εγγραφή αδειών και curacao zilch χωρίς άδεια αυτό που βρήκα ήταν ότι είναι εγγεγραμμένη εταιρεία στην Κόστα Ρίκα και δεν έχουν άδειες, απλώς κατέγραψαν εταιρείες. Θα πάρω τα χρήματά μου πίσω
I have found grotbooks and my date they are the same registered company in London use duck duck go owners info on company house I can't find anything for smpaypf *Theplatinum or Ets*wave or Helpersm*op anyone with any info would be great. But what I did find out is the transactions are processed in the UK as I have an international block on my card and gambling block when I spoke to bank to ask why they allowed the payments to be processed they told me that the payments where requested from a UK registered company in £ and they then converted it into € even though I entered €on site that's how they got around system you can search my dates on company house uk and grotbooks on. Duckduck go also if you go to my date Web page both addresses are the same. I Have sent slotmonster another email with my findings requesting my deposits back from the 18th as I requested account closure and they didn't close my account and allowed me to deposit €1400 and play for 24hr solid but in that period actually log me out so I was playing dead spins it was over 700€ before I realised there was an issue and came out of the game I play the game regularly so I know the frequency of the bonuses on the game when I came out the game I was actually logged out. I know I didn't log out as you have to go through 2 pages to do so I was fuming bank won't admit there liability even though international block was on account and the transactions went through as international transactions. UK gambiling commission has blocked site from Google for illegally trading without licences they advised they had licence. When I tried to log in blank screen so I contacted support to confront them about lying about licence and requested my refund due to them illegally trading and not shutting my account down when requested. I also stated that they where commiting fraud due to using random merchants to override blocks. They basically lied again saying they where fully licence and they had shut my account down. I told them they where lying as they had been closed down by Gc and sent them proof from Google block. Next minute I got this aggressive man on. Phone from macadonia telling me to send me the Google information and they where licenced so I sent them a copy and a search for their licence in the ukgc. Licence register and curacao zilch unlicensed what I did find was that they are a registered company in Costa Rica and they don't have licences they just registered companies. I will get my money back
Γεια σου Lottie
θυμάστε ποιος ήταν ο υπεύθυνος επεξεργασίας πληρωμών για αυτές τις συναλλαγές;
Hi Lottie
do you recall who the payment processor was for these transactions ?
Πέρασα από όλες τις επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στην οδό Portland 85, όπου είναι καταχωρημένες οι ημερομηνίες και τα grotbook μου και δεν τα βρήκα, αλλά αυτό που βρήκα είναι μια υπηρεσία πληρωμών στον 1ο όροφο στην ίδια διεύθυνση που ονομάζεται απλά pay me που είναι μια υπηρεσία πληρωμών για μικρή επιχείρηση έχω συναλλαγές στο λογαριασμό μου με smp*the platinum και πιο τρελή μαντέψτε αυτό είναι
I went through all the buissness registered at 85 portland st where my date and grotbooks are registered and I couldn't find them but what I did find is a payment service on 1st floor at same address called simply pay me which is a payment service for small buissness I have transactions on my account with smp*the platinum and more wild guess this is it
Υπέβαλα μια αντιστροφή χρέωσης για την πλατίνα, αλλά μου επέστρεψαν τα χρήματα πριν ολοκληρωθεί η αντιστροφή χρέωσης. Έχω τα στοιχεία επικοινωνίας για την πλατίνα και τις ημερομηνίες μου
I submitted a chargeback for the platinum but they refunded me before the chargeback went through. I’ve got the contact details for platinum and my dates
Είναι το www.theplatinum.co, μέρος του Magua Pay.
It’s www.theplatinum.co, part of Magua Pay.
Χρειάζομαι μερικές πληροφορίες.
1) Έχω πολλές συναλλαγές υπέρ του CP-Wallet (Creapay.cz). στον ιστότοπό τους λένε ότι είναι πάροχος πληρωμών εξουσιοδοτημένος από την τσεχική τράπεζα. Πήγα να ελέγξω, και όντως έχουν την άδεια? Ποιες είναι οι πιθανότητές μου να είναι επιτυχής η αντιστροφή χρέωσης; Έχει δοκιμάσει κανείς ήδη και είχε επιτυχία; Προφανώς κανείς δεν απαντά στα email.
2) Mystake/Santeda Group: Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να λάβετε επιστροφή χρημάτων με το mystake; Η Elegro αρνείται τη συμμετοχή της στις συναλλαγές και δεν τις επιστρέφει. Ο Mystake δεν ανταποκρίνεται. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τη Santeda;
I need a couple of pieces of information.
1) I have several transactions in favor of CP-Wallet (Creapay.cz); on their website they say they are a payment provider authorized by the Czech bank; I went to check, and indeed they have the license; What are my chances of the chargeback being successful? Has anyone already tried and had success? Obviously no one responds to the emails.
2) Mystake/Santeda Group: What is the best way to get a refund with mystake? Elegro denies its involvement in the transactions, and does not refund them; Mystake doesn't respond; How do I contact Santeda?
Ho bisogno di un paio di informazioni.
1) Ho diverse transazioni a favore di CP-Wallet (Creapay.cz); sul loro sito dicono di essere un fornitore di pagamento autorizzato dalla banca ceca; sono andato a verificare, ed effettivamente hanno la licenza; quante probabilità ho che il chargeback vada a buon fine? Qualcuno ci ha già provato e ha avuto successo? Alle mail ovviamente non risponde nessuno.
2) Mystake/Santeda Group: Qual è il modo migliore per ottenere un rimborso con mystake? Elegro nega il suo coinvolgimento nelle transazioni, e non le rimborsa; Mystake non risponde; come faccio a contattare Santeda?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.