Οι διαχειριστές εξακολουθούν να αφαιρούν την ανάρτησή μου σχετικά με όλες τις πληροφορίες σχετικά με τους εγκληματίες στο MyDates/Grotobook....
Αυτοί (Grotobook/Mydates) μου έγραψαν αυτό:
"Πράγματι, αυτές οι συναλλαγές διεκπεραιώθηκαν μέσω της ιστοσελίδας μας με χρήση αυτής της κάρτας. Ωστόσο:
Διεξήχθησαν μέσω τερματικού 3DS, που σημαίνει ότι ο κάτοχος της κάρτας επιβεβαίωσε αυτές τις συναλλαγές μέσω ελέγχου ταυτότητας SMS/APP.
Προσφέραμε μια υπηρεσία στον χρήστη που χρησιμοποίησε αυτήν την κάρτα για αυτές τις αγορές.
Είναι πιθανό να έχετε εξουσιοδοτήσει κάποιον άλλο να χρησιμοποιήσει την κάρτα σας για πληρωμή στην πλατφόρμα μας."
«Σας έχουμε ήδη δώσει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με το δικό σας
υπόθεση. Πρέπει να λύσετε περαιτέρω αυτήν την κατάσταση με την εκδότρια τράπεζα».
Και αυτό:
«Δεν έχουμε καμία σχέση με τα διαδικτυακά καζίνο. Έχουμε μια ξεκάθαρη επιχειρηματική γραμμή - την πώληση βιβλίων στο διαδίκτυο.
Είναι δικαίωμα σας να επικοινωνήσετε με όλες τις προαναφερθείσες αρχές και να ζητήσετε αντιστροφή χρέωσης.
Σε αυτήν την περίπτωση, θα επικοινωνήσουν μαζί μας η Mastercard και το ινστιτούτο πληρωμών που επεξεργάζεται τις πληρωμές μας με αίτημα για πληροφορίες."
Admins keep removing my post about all info about the criminals on MyDates/Grotobook....
They (Grotobook/Mydates) wrote me this:
"Indeed, these transactions were processed through our website using this card. However:
They were conducted via a 3DS terminal, meaning that the cardholder confirmed these transactions through SMS/APP authentication.
We rendered a service to the user who used this card for these purchases.
It's possible that you may have authorized someone else to use your card for payment on our platform."
"We have already provided you all the required information about your
case. You need to solve this situation further with your issuing bank."
And this:
"We have nothing to do with online casinos. We have a clear line of business - selling online books.
It is your right to contact all of the above mentioned authorities and request a chargerback.
In this case, we will be contacted by Mastercard and the payment institute that processes our payments with a request for information."
Αυτόματη μετάφραση: