Έχετε email για τον Steven Moir παρακαλώ; Η SMTM, η Magua και όλες οι άλλες συνδεδεμένες εταιρείες τους είναι μερικοί από τους χειρότερους παραβάτες εκεί έξω
Do you have email for Steven Moir please? SMTM, Magua and all their other associated companies are some of the worst offenders out there
τα καζίνο προσλαμβάνουν τρίτους διεκπεραιωτές πληρωμών που κωδικοποιούν εσφαλμένα τις πληρωμές προς και από τον χειριστή, δηλώνοντας στην τράπεζα ή στον πάροχο της κάρτας ότι η πληρωμή γίνεται για κάτι διαφορετικό από τον τζόγο. Αυτό είναι ουσιαστικά ξέπλυμα βρώμικου χρήματος κατά τη γνώμη μου δεν έχουν νομική κατάρτιση, ή υπόβαθρο.
Ανησυχώ ότι το καζίνο με συνέδεσε με διάφορες αμφίβολες εταιρείες, έχω ερευνήσει μερικές από τις εταιρείες στο αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού και πολλά ανεξήγητα ονόματα κίνησης χωρίς συνδέσμους σε υπηρεσίες που έχω χρησιμοποιήσει.
Θα πρέπει να διαθέτουν ασφαλή και αξιόπιστα συστήματα πληρωμών, που θα προστατεύουν τις οικονομικές πληροφορίες και τις συναλλαγές των παικτών. Επιπλέον, πρέπει να συμμορφώνονται με τους οικονομικούς κανονισμούς, συμπεριλαμβανομένων των νόμων περί προστασίας δεδομένων, και να μην επεξεργάζονται τις πληρωμές μου μέσω πολλών εταιρειών και χωρών.
Bookspersue
Fomiline UAB
Smpf*gamingstar
Smpf* ξυρισμένο εργαλείο
NIKOTPF*ELEGRO.EU
EDUNTAGE
ΠΙΞΕΛΕΥΜ.ΙΟ
WINTERMDSE
ΝΙΚΟΤΠΦ*ΝΟΧΤΟΣ
BITSENT EU AB
GORIWIRE SP.ZOO
μπορει καποιος να με βοηθησει για το αν εχει ασχοληθει με αυτες τις εταιρειες πως ερχομαι σε επαφη μαζι τους καθως τα email επανερχονται και καποιοι δεν απαντουν
Το καζίνο δεν θέλει να μάθει και η τράπεζα δεν θέλει να μάθει η τράπεζα θέλει να αποδείξω ότι η πληρωμή δεν γίνεται στο καζίνο, ξέρω ότι έκανα πληρωμές και θα έπρεπε να το γνωρίζω καλύτερα, αλλά πιστεύω ότι είναι λίγο περίπλοκο
είναι όλα τρελά και θέλω να μάθω τι μπορώ να κάνω για αυτό αν κάτι παρακαλώ
casinos hire third party payment processors who miscode payments to and from the operator, representing to the bank or card provider that the payment is for something other than gambling. This is effectively money laundering in my opinion have no legal training, or background.
I am worried casino connected me with various dubious companies, I have researched some of the companies on the bank statement and a lot anunidentifiable statement name with no links to any services I’ve used.
They should have secure and reliable payment systems, safeguarding players' financial information and transactions. Additionally, they must adhere to financial regulations, including data protection laws, and not processing my payments through several company’s and countries.
Bookspersue
Fomiline UAB
Smpf*gamingstar
Smpf* toolshaven
NIKOTPF*ELEGRO.EU
EDUNTAGE
PIXELEUM.IO
WINTERMDSE
NIKOTPF*NOHTOS
BITSENT EU AB
GORIWIRE SP.Z.O.O
can anyone help in terms of if they have dealt with these companies how I get in touch with them as emails bounce back and some not replying
casino doesn’t want to know and bank doesn’t want to know the bank want me to prove that payment is not going to the casino, I know I made payments and should known better but feel it’s little sketchy
it’s all crazy and want to know what I can do about it if anything please
Αυτό το συνοψίζει τέλεια! Αν και τι θα γίνει για αυτό; Τίποτα!
This sums it up perfectly! Although what will get done about it? Nothing!
Η Paymentz είπε ότι δεν ήταν αυτοί πάλι!! Πιέζω και πιέζω τώρα αλλά φαίνεται να αγνοούν
Paymentz Said it wasn't them again!! I am pushing and pushing now but they seem to be ignoring
NIKOTPF*ELEGRO.EU
Τους έστειλα email και μου απάντησαν ως έχουν.
Γειά σου,
Δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να προσδιορίσουμε την προσωπικότητά σας, απευθυνθείτε επίσημα στην τράπεζά σας και ζητήστε της να σας βοηθήσει με τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων.
Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε σε αυτό το θέμα, αλλά απαιτείται άμεση επικοινωνία με την τράπεζα.
Τις καλύτερες ευχές,
Ομάδα υποστήριξης
έχει κανείς εμπειρία με αυτό και θα κάνει επιστροφή χρημάτων μέσω τράπεζας ζητά απόδειξη ότι δεν συνδέεται με το dodgy casino
NIKOTPF*ELEGRO.EU
I have emailed them and they’ve replied as such;
Hello,
Unfortunately, we were not able to identify your personality, please turn to your bank officially and ask them to assist you with the refund process.
We will do our best to help you in this matter but direct bank contact is required.
Best regards,
Support Team
has anyone had experience with this and will they refund by bank are asking for proof that they are not linked with dodgy casino
Η πληρωμή Gumball είναι επίσης υπεύθυνη για πολλά καζίνο, το 100% των Campeonbet, Svenbet, Lapilanders και των άλλων αδελφών καζίνο. Οι συναλλαγές Νιγηρία, Πολωνία, Κένυα κ.λπ…
Αλλά αναρωτιέμαι ποιοι είναι οι DOTASCANNER, STICKERS, CLXBRAND και AIRWALLET.
ίσως κάποιος ξέρει κάτι
Gumball Payment is also responsible for many casinos, 100% of Campeonbet, Svenbet, Lapilanders and the other sister casinos. The Nigeria, Poland, Kenya transactions etc…
But I wonder who DOTASCANNER, STICKERS, CLXBRAND and AIRWALLET are.
maybe someone knows something
Gumball Payment ist auch für viele Casinos zuständig, zu 100% von Campeonbet, Svenbet, Lapilanders und den anderen Schwester Casinos. Die nigeria, polen, Kenya transaktionen usw…
Ich frage mich aber, wer DOTASCANNER, STICKERS, CLXBRAND und AIRWALLET sind.
vielleicht weiß jemand etwas
Δεν μπορεί να συνεχιστεί για πάντα. Αυτές οι οντότητες ευδοκιμούν όταν οι άνθρωποι παραιτούνται και λένε "είναι αυτό που είναι, τίποτα δεν μπορεί να γίνει".
Ο τζόγος καταστρέφει τόσες ζωές. Μεγάλωσα με εθισμό στον τζόγο στην οικογένειά μου, οπότε μπορώ να πω από προσωπική εμπειρία, ότι μπορεί να τραυματίσει όχι μόνο τον εθισμένο αλλά και όλους τους γύρω του, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών.
Με αυτά τα λόγια, αρνούμαι να τους αφήσω να ξεφύγουν από αυτήν την, κατά τη γνώμη μου, εγκληματική και άκαρδη τακτική.
It can’t go on forever. These entities thrive on people giving up and saying "it is what it is, nothing can be done".
Gambling is ruining so many lives. I grew up with gambling addiction in my family, so I can say from personal experience, it can traumatize not only the addict but everyone around him/her, including children.
With that being said, I refuse to let them get away with this, in my opinion, criminal and heartless tactics.
Έχω αναφέρει το quickbit στο σουηδικό ισοδύναμο FCA σχετικά με τις συναλλαγές Goriwire Fomiline και Bitsent, καθώς το quickbit αρνείται να εμπλακεί ή να αποδεχθεί ότι υποστηρίζει αυτές τις παράνομες δραστηριότητες. Προτείνω σε οποιονδήποτε με αυτές τις συναλλαγές να κάνει το ίδιο…
finansinspektionen@fi.se
I have reported quickbit to the Swedish FCA equivalent regarding Goriwire Fomiline and Bitsent transactions, as quickbit refuse to engage or accept they are supporting these illegal activities. I suggest anyone with these transactions do the same…
finansinspektionen@fi.se
Γειά σου
καταφερες να εντοπίσεις το visiola ;
Hello
did you manage to locate visiola ?
Δεν είχα ποτέ συναλλαγές με visola.
Ωστόσο, ξύπνησα με επιστροφές χρημάτων τόσο από το grotobook όσο και από το helpersm*AP σήμερα. Όλες οι συναλλαγές μου ήταν από τον Ιούνιο, οπότε όχι πολύ καιρό πριν.
support@grottobook.com - Δεν έλαβα ποτέ απάντηση, αλλά επιστροφή χρημάτων σήμερα
support@paymentz.co.uk - για το helpersm*AP, πρώτα είπαν ότι δεν βρήκαν την πληρωμή, ταχυδρομήθηκαν ξανά μετά από βοήθεια από το glamour, ωστόσο δεν απάντησαν ξανά, αλλά είχα την επιστροφή χρημάτων σήμερα.
Never had any visola transactions.
I did however wake up to refunds from both grotobook and helpersm*AP today. All my transactions were from June so not so long time ago.
support@grottobook.com - Never got an answer back but refund today
support@paymentz.co.uk - for helpersm*AP, first they said they did not find the payment, mailed once again after help from glamor, they did however not respond again but i had the refund today.
Τι τους έγραψες;
ωραία με την επιστροφή χρημάτων 🙂
What did you write to them?
nice with the refund 🙂
Βοηθήθηκα από τον ιστότοπο που είχε αναρτηθεί εδώ νωρίτερα: https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
Δεν αντέγραψα λέξη προς λέξη αλλά το χρησιμοποίησα και τις πληροφορίες του 🙂
I took help by the website that was posted in here earlier: https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
I did not copy word for word but used it and its information 🙂
Τι είπες στο Payz; Δεν θα αναγνωρίσουν τη δική μου με τίποτα! 4 email τώρα που λένε ότι δεν είναι αυτοί. Έχω πετάξει όλες τις απειλές εκεί έξω.
What did you say to paymentz? They will not acknowledge mine whatsoever! 4 emails now saying they are not them. I've thrown all threats out there.
Ουσιαστικά τι γοητεία έκανε, ότι είχα επαφή με την τράπεζά μου και επιβεβαίωσα ότι η πληρωμή έγινε μέσω αυτών, και ότι ενεπλάκησαν σε ξέπλυμα συναλλαγών εν γνώσει τους ή εν αγνοία τους και ότι πιστεύω ότι θα βρουν τις συναλλαγές μου και θα κάνουν επιστροφή χρημάτων.
Επίσης, κοιτάζοντας τις τραπεζικές μου κινήσεις, όλα τα grotobook και helpersm*AP έφτασαν την ίδια ακριβώς στιγμή για μένα, έτσι ώστε είτε να είναι η ίδια εταιρεία και να επιστραφούν και τα δύο ταυτόχρονα και μετά δεν είμαι σίγουρος ποιο email ήταν αυτό που έκανε το κόλπο, ή είναι απλώς κάποιο τυχαίο διάλειμμα για την τράπεζά μου κατά τη διάρκεια της νύχτας, όπως δεν ήταν κατά τις εργάσιμες ώρες.
Basically what glamor did, that i had contact with my bank and confirmed that the payment went through them, and they were involved in transaction laundering knowingly or unknowingly and that i trust that they will find my transactions and do a refund.
Also looking at my bank statements all grotobook and helpersm*AP all arrived at the exact same minute for me, so either they might be the same company and refunded both at the same time and then im not sure which email was the one that did the trick, or its just some random break time for my bank during the night as it was not during business hours.
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το mydates/grotobook διαθέτει βοηθούς, οπότε θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί. Τηλεφωνώ στην τράπεζά μου στις 14:00 και θα σας κρατάω ενήμερους
I'm pretty sure mydates/grotobook own helpersm, so it will be interesting to see how it pans out. I'm calling my bank at 2pm will keep you all updated
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.