πριν από 3 μήνες
Έχετε πει στην πιστωτική σας κάρτα ότι τη χρησιμοποιήσατε για τζόγο;
Have you told your credit card you used it for gambling?
0
Έχετε πει στην πιστωτική σας κάρτα ότι τη χρησιμοποιήσατε για τζόγο;
Have you told your credit card you used it for gambling?
Δεν έχω επικοινωνήσει μαζί τους ακόμα. πήγαινε για αύριο. Δεν είμαι 100% σίγουρος τι να πω, αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να πω ψέματα; Ας πούμε ότι έκανα τις αγορές του doe joy casino και όχι εχθρός όλων αυτών των καταστροφικών ονομάτων που εμφανίζονται στη δήλωση μου. Μπορώ να πάω πίσω σαν ένα χρόνο για όλα τα χρήματα που έχω ξοδέψει εκεί;
I haven't reached out to them yet. Was going to tomorrow. Not 100% sure what to say but I don't think I have to lie? Say I made the purchases doe joy casino and not foe all these whacko names showing up on my statement. Can I go back like a year for all of the money I've spent there ?
Γεια! Θα μπορούσατε να σας δώσετε το όνομα χρήστη σας στο discord; Ίσως μπορέσω να σας βοηθήσω εάν η Mastercard αντιμετωπίζει την περίπτωσή σας με τον ίδιο τρόπο όπως η δική μου.
Πήρα πλήρη επιστροφή χρημάτων και οι συναλλαγές ήταν από το 2023. Ο λόγος είναι ότι η Mass toyin ltd χρησιμοποιεί mastercards δική της πύλη πληρωμής (mpgs). Έτσι αυτό θα λειτουργήσει μόνο για τον συγκεκριμένο έμπορο
Hi! Could you give you your user name on discord? I might be able to help you if mastercard will treat your case the same way as mine.
I got a full refund and the transactions were from 2023. The reason is that Mass toyin ltd uses mastercards own payment gateway (mpgs). So this will only work for this specific merchant
Επιτρέψτε μου να ξέρω και εγώ, γιατί αύριο θα καλέσω την Mastercard. Έχω πιθανώς 10.000 μόνο φέτος θέλω να επιστρέψω από το joy casino πόσο μάλλον να διαρκέσει yesr!
Let me.know too plz as I am calling mastercard tomorrow. I have probably 10k just this year alone I want back from joy casino let alone last yesr !
Θέλετε να μας πείτε πώς το κάνατε;
Care to tell us how you went about it?
Vill du berätta hur du gick tillväga?
Μπορείτε να με προσθέσετε σε διαφωνία:
larry_85
You can add me on discord:
larry_85
Du kan adda mig på discord:
larry_85
Πρώτον, οι ιστότοποι τυχερών παιχνιδιών δεν επιτρέπονται πλέον εκτός από πιστωτικές κάρτες για συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών. Αυτός ήταν ένας νέος νόμος που ψηφίστηκε. Δεν είμαι σίγουρος πότε μπήκε, αλλά σίγουρα είναι ενεργός καθώς διάβαζα για αυτό μόλις τις προάλλες στον ιστότοπο του ukgc. Καθώς οι πιστωτικές κάρτες είναι μια μορφή πίστωσης. Μόνο Google. Αναζητήστε λοιπόν, αυτοί οι ιστότοποι που λαμβάνουν πληρωμές με πιστωτική κάρτα παραβιάζουν τα Fcs. Βρείτε, λοιπόν, τις πληροφορίες και επιστρέψτε σε αυτούς με τις πληροφορίες και ζητήστε τους να επιστρέψουν τα χρήματα, καθώς είχα δει αυτό το αστείο ενός ιστότοπου και κατάφερα να λάβω επιστροφή χρημάτων αφού τους απείλησα να τους εκθέσω σε εθνικές εφημερίδες για δόλιες δραστηριότητες. Σύντομα μου επέστρεψαν τα χρήματά μου. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με τον πάροχο της πιστωτικής σας κάρτας, αγνοήστε τους παίκτες τυχερών παιχνιδιών που δεν μπορεί να σας βοηθήσει.
Firstly gaming sites are not allowed to except credit cards any longer for gambling transactions this was a new law passed I am not sure when this came in but it definitely is active as I was only reading about it the other day on the ukgc website. As credit cards are a form of credit. Just Google. So look this up these sites who are taking credit card payments are in breach of the fcs. So find the info and go back to them with the info and ask them to refund expecially betway I have had run ins with this joke of a site and managed to get refunded after threatening to expose them to national newspapers for fraudulent activity. They soon gave me my funds back. Then contact your credit card provider by the way ignore gaminglars he can't help you.
Νομίζω ότι μια εταιρεία τυχερών παιχνιδιών που παραβιάζει και δεν σέβεται τους τοπικούς νόμους δεν κάνει δεκάρα για τη συμμόρφωση.
Επιπλέον, οι εταιρείες τυχερών παιχνιδιών θα κυκλοφορήσουν πληροφορίες σχετικά με το πώς να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Κάποια στιγμή θα το συνηθίσουν. Τότε δεν θα υπάρχουν άλλα χρήματα. Η πλειοψηφία των ατόμων που έχουν ζητήσει πληρωμές από την elegro και τη συνεργασία. έχουν παρουσιαστεί με το αποτέλεσμα: χωρίς χρήματα!
I think a gambling company that violates and disrespects local laws doesn't give a damn about compliance.
Furthermore, word will get around at the gambling companies about how to request a refund. At some point, they will be used to it. Then there will be no more money. The majority of people who have requested payments from elegro and co. have been presented with the result: no money!
Ich denke ein Glücksspielunternehmen welches lokale Gesetze verletzt und nicht Respektiert, gibt einen scheiß auf Compliance.
Ferner wird es sich rumsprechen bei den Glücksspielunternehmen wie Sie die Erstattung beantragen. Da ist man irgendwann darauf eingestellt. Dann gibt es kein Geld mehr. Die Masse die hier Zahlungen beantragt hat bei elegro und co. hat das Ergebnis präsentiert bekommen: kein Geld!
Και το full of Bull είναι ένας ακόμη απατεώνας που στοχεύει ευάλωτα άτομα. Σε καταστάσεις που θέλουν απεγνωσμένα να πάρουν χρήματα πίσω Είστε delulu; Πιστεύετε πραγματικά ότι 1 ανάρτηση που πιθανότατα έχετε γράψει στον εαυτό σας λογαριασμούς για την επικύρωση του ποσοστού επιτυχίας σας κάνει τη χάρη. Οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι εδώ υπάρχει μια διαδικασία παραπόνων που βοηθά ΔΩΡΕΑΝ και επίσης ADR μόλις έρθει ο πελάτης και το καζίνο σε αδιέξοδο. Οι άνθρωποι πρέπει να μιλήσουν με τις τράπεζες για δόλια ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Οι έμποροι και ότι δεν χρειάζονται έναν μεσάζοντα σαν εσάς. Επωφεληθείτε από τη δυστυχία των ανθρώπων τώρα κάνετε ένα.
And your full of Bull your just another scammer targeting vulnerable people. In situations who are desperate to get funds back Are you delulu? Do you really think 1 post that you most probably have wrote yourself accounts for validation of your success rate do me a favour.People do know on here there is a comaints procedure that help FREE of charge and also ADR once the customer and casino have come to dead lock. People need to speak with banks for fraudulent MISCODING Merchants ect they don't need a middle man like you. Profiting of people's misery now do one.
Λολ, είσαι απλά ένας απατεώνας. Μιλάς πολύ αλλά έχεις 0 αποδείξεις. Δεν μπορείτε καν να εξηγήσετε πώς θα λάβετε τις επιστροφές χρημάτων. Τόσο άκρως μυστικό. Ένας τόσο λυπημένος άνθρωπος, που προσπαθεί να εξαπατήσει τους άλλους, είσαι εξίσου κακός με τα καζίνο.
Lol, you are just a scammer. You speak a lot but have 0 proof. You can't even explain how you would get the refunds. So top secret. Such a sad person, trying to scam others, you're just as bad as the casinos.
Καταργήσαμε όλες τις αναρτήσεις από αυτόν τον χρήστη λόγω της ασφάλειας άλλων χρηστών. Δεν είμαστε σίγουροι ότι ήταν μια ασφαλής και σχετική προσφορά.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Και ποιες είναι οι αμοιβές σας; Δεν έχετε καμία εγγύηση ότι μπορείτε να ανακτήσετε χρήματα από τους παίκτες. Χρεώνετε προκαταβολικά. Εάν θέλατε πραγματικά να βοηθήσετε τους ανθρώπους, θα μοιράζεστε τις γνώσεις σας εδώ ανοιχτά.
And what's your fees? You have no gaurentee that you can retrieve players funds. Do you charge fees upfront. If you really wanted to help people you would be sharing your knowledge on here openly.
Καταργήσαμε όλες τις αναρτήσεις από αυτόν τον χρήστη λόγω της ασφάλειας άλλων χρηστών. Δεν είμαστε σίγουροι ότι ήταν μια ασφαλής και σχετική προσφορά.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Καταργήσαμε όλες τις αναρτήσεις από αυτόν τον χρήστη λόγω της ασφάλειας άλλων χρηστών. Δεν είμαστε σίγουροι ότι ήταν μια ασφαλής και σχετική προσφορά.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Μπορείτε να με προσθέσετε στη διχόνοια σας παρακαλώ; dvs78s
Can you add me to discord please? dvs78s
Σίγουρος. Απλώς για να είμαι σαφής όμως, ο λόγος που μου επιστράφηκαν τα χρήματα ήταν ότι ο έμπορος χρησιμοποίησε mpgs που είναι δική της πύλη πληρωμής της mastercards. Άρα έχουν παραβιάσει τους δικούς τους κανόνες. αυτή η μέθοδος θα λειτουργήσει μόνο για λίγους εμπόρους.
Sure. Just to be clear though, the reason I got refunded was that the merchant used mpgs which is mastercards own payment gateway. So they have violated their own rules. this method will only work for a few number of merchants.
Πώς ξέρετε ποιος χρησιμοποίησε mpgs; Έχω στείλει email στη Mastercard αλλά δεν έχω λάβει απάντηση. Πώς προχωράς;
How do you know who used mpgs? I have emailed Mastercard but have not received a response. How do you proceed?
Hur vet man vilka som använt sig utav mpgs? Jag har mejlat Mastercard men inte fått någon återkoppling. Hur går man tillväga?
Η MasterCard επικοινωνεί μόνο με τράπεζες, όχι με τον κάτοχο της κάρτας. Ακόμα κι αν μπορείτε να λάβετε απάντηση από τη MasterCard, είναι ένα μήνυμα αντιγραφής και επικόλλησης. Λέει ότι πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα. Το πρόβλημα είναι ότι η τράπεζα στερείται εκπαιδευμένου προσωπικού. Ή τη θέληση να το πολεμήσουμε αυτό.
MasterCard only communicates with banks, not with the cardholder. Even if you can get a response from MasterCard, it is a copy and paste message. It says that you should contact the bank. The problem is that the bank lacks trained staff. Or the will to fight this.
MasterCard kommuniziert nur mit Banken, jedoch nicht mit dem Karteninhaber. Auch wenn man MasterCard Mal eine Antwort entlocken kann, ist es eine Copy and Paste Nachricht. Sie sagt aus, dass man die Bank kontaktieren soll. Es hapert ab geschulten Personal bei der Bank. Oder auch um den Willen dies schieße zu bekämpfen.
Έχει κανείς εμπειρία με το Noda/Nauda pay; Επιστρέφουν τα χρήματα; Εξακολουθώ να ταξινομώ πολλές συναλλαγές και φαίνεται να είναι σε μερικές τραπεζικές μεταφορές. Ξέρω ότι οι τραπεζικές μεταφορές είναι πιο δύσκολες, αλλά αν κάποιος είχε κάποια επιτυχία, θα ήταν υπέροχο να μάθει τι ειπώθηκε κλπ. Ευχαριστώ παιδιά!
Does anyone have any experience with Noda/Nauda pay? Do they refund? I'm still sorting alot of transactions out and they seem to be on a few bank transfers. I know bank transfers are more difficult but if anybody has had any success it would be great to know what was said etc. Thanks guys!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.