ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ ανάληψη Quickwin απέτυχε

Η ανάληψη Quickwin απέτυχε (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από venuasiana
|
6774 προβολές 53 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η τραπεζική μεταφορά λειτουργεί πραγματικά καθώς τα χρήματά μου πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου😀😀🤣

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Υπέροχα νέα περίμενα να δω αν θα πάρεις τα χρήματα ή όχι. Στο τέλος βγήκε καλά, αλλά μάλλον δεν θα ήθελα να ασχοληθώ με τόσα πράγματα γύρω μου. Τέλος πάντων, θα συνεχίσεις να παίζεις εδώ ή όχι; 😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

I’m also having issues with this casino it has been almost 3 weeks for me trying to withdraw and for it constantly getting cancelled and winnings sent back to my players account and when I contact live chat they all say the same thing first it was payment provider error second excuse was technical issues and other excuse was they changed payment providers which is why it didn’t work and the last excuses they are using is bank transfer and that I maybe using the wrong payment method which I’m not I use bank transfers in other online casinos no issues at all only with this casino just going around in circles

πριν από 4 μήνες

Hi, I see you have exactly the same problem as the player before you. The good news is that he already got the money today, so I really want to believe that this will be your case too and that everything will turn out well. 

You also filed a complaint, so if nothing gets resolved we will be here to try and help. 

I hope that won't be necessary.

πριν από 4 μήνες

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τις μπάρες πληρωμής, αν και δεν το πίστευα πια, αλλά ναι, τα χρήματα είναι στον λογαριασμό, αν και αν δεν είχαν τέτοια προβλήματα, θα είχα πολλά περισσότερα, αλλά είναι δύσκολο να το πω, χαίρομαι που βγήκε τουλάχιστον έτσι

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

Me to I’m hopeful but we will see definitely will be closing account with that casino once money is recieved

πριν από 4 μήνες

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τις μπάρες πληρωμής, αν και δεν το πίστευα πια, αλλά ναι, τα χρήματα είναι στον λογαριασμό, αν και αν δεν είχαν τέτοια προβλήματα, θα είχα πολλά περισσότερα, αλλά είναι δύσκολο να το πω, χαίρομαι που βγήκε τουλάχιστον έτσι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καταλαβαίνω, οπότε μάλλον θα πρέπει να αποφασίσετε. Τέλος πάντων, όπως και να έχει, ελπίζω να είσαι καλά και να πάνε όλα ομαλά. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Me to I’m hopeful but we will see definitely will be closing account with that casino once money is recieved

πριν από 3 μήνες

I do not blame you for that because I know that some players just don't want to receive their money. I wouldn't want to wait that long either. I'm in suspense and I'm waiting for you to come with good news.

I hope it will be soon.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Has been cancelled again this is the 5th they keep saying it’s my bank details but I have double checked and everything is correct just feel like they keep putting it back in players account in the hopes I play it all I’m so sick of it and can’t wait till my agent contacts this casino

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, συγγνώμη, γιατί περίμενα να είναι καλά, περίμενα καλά νέα. Ωστόσο, είχα επίσης την αίσθηση ότι το έσερνα επίτηδες τόσο καιρό που ο κόσμος άφηνε ό,τι κέρδιζε εκεί. Στην πραγματικότητα κέρδισα περίπου 1500 € και απέσυρα 500 € και χάρη σε όλα αυτά, αποφάσισα να φύγω από αυτό το καζίνο. Κατά τη γνώμη μου το κάνουν κατάχρηση, κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Has been cancelled again this is the 5th they keep saying it’s my bank details but I have double checked and everything is correct just feel like they keep putting it back in players account in the hopes I play it all I’m so sick of it and can’t wait till my agent contacts this casino

πριν από 3 μήνες

Hm and did you try to ask what bank details are wrong and what should you enter differently ? 

I would be glad if you don't have such problems but I can see that it is quite difficult. Nick will try to help. I hope you succeed and I definitely recommend not to gamble with money.

πριν από 3 μήνες

Yes I have screenshots and I’ve also double checked everything is correct on my end

Mich85
πριν από 3 μήνες

I understand but maybe the casino needs to have some details differently. I don't know what it could be, but you don't pay anything for asking and it would be better than seeing the rejects all the time. I would probably want to know exactly what is going on and what things are wrong. 🤷‍♂️

πριν από 3 μήνες

I did ask them what exactly is incorrect so I can fix it but the chat agents all say the same thing that they don’t have authority to check that information and they apologize I have rechecked everything on my end and everything is correct just constant excuses, this casino also has so many bad reviews with the exact same issues as me which I wish I red beforehand good thing about it it has put me off gambling.

Mich85
πριν από 3 μήνες

Then it's bad luck when nobody basically knows what could be wrong. I wouldn't feel comfortable.

However, I saw that your complaint has moved to Branislav who will contact the casino, so I hope this will be resolved somehow in the near future. 

Let me know if you have anything new.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Thankyou 👍

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα