ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ ανάληψη Quickwin απέτυχε

Η ανάληψη Quickwin απέτυχε (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από venuasiana
|
7189 προβολές 53 απαντήσεις |
|
1 2 3
Romi
πριν από 7 μήνες

Κανεις λαθος...με τους ορους αυτους δεν επρεπε να υπαρχει καζινο δεν επρεπε να εχει αδεια καν...τελος παντων δεν περιμενω να βγαλω ακρη με εσας

sokraglx
πριν από 7 μήνες

It is actually really usual to put a maximum withdrawal to the terms of a bonus. Every player can then decide to take it or leave it. Wishing you the best of luck. Geia sou.

πριν από 7 μήνες

Sorry for delay i got my withdrawal after 3 week ..had to do a bank transfer..I have since closed my account with quickwin

NERO43
πριν από 7 μήνες

Thank you for the update, and congratulation, even though it took quite a long time to get it. You have probably done right to close the account and move forward, I could say.😉

πριν από 5 μήνες

καλημέρα, έχω πρόβλημα με την ανάληψη στο καζίνο quickwin, ζήτησα ανάληψη και μου είπαν ότι η πληρωμή θα γινόταν εντός τριών ημερών, σήμερα θα έπρεπε να είχαν πιστωθεί τα χρήματα, αλλά αντί γι' αυτό, μου είπαν ότι ακυρώθηκε η ανάληψη, για άγνωστο λόγο, τεχνικό λάθος, ζήτησα καινούργιο επιλέξτε και θα περιμένω πάλι τρεις μέρες; Μπορούν να το κάνουν αυτό για όσο καιρό θέλουν; Συνεχίζουν να γράφουν το ίδιο πράγμα στο chat, συγγνώμη και ότι είμαι υπομονετικός αλλά τίποτα συγκεκριμένο; Τι μπορώ να κάνω; Ή απλά πρέπει να κάνω υπομονή και να ελπίζω ότι τα χρήματα θα έρθουν κάποια μέρα;

Αυτόματη μετάφραση:
david75
πριν από 5 μήνες

Hello. Sorry you need to wait longer for your withdrawal. Sometimes it might happen and any casino could have technical issues. I just hope that this time it will get to you ans there won't be any problem.

Please keep us informed, and if you feel that you can use help from our complaint team, please let us know. We'll be here waiting for your reply.

Romi
πριν από 5 μήνες

Λοιπόν, θα περιμένω άλλες τρεις μέρες και αν δεν αλλάξει τίποτα, θα χαιρόμουν πολύ αν μπορούσατε να με βοηθήσετε, πιστεύω ότι θα βγει καλά, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
david75
πριν από 5 μήνες

I like your attitude.👌 Always think positively.😉 Surely, let us know, please.

πριν από 5 μήνες

Σίγουρα θα σας ενημερώσω. Είμαι περίεργος πώς θα βγει, οπότε θα τους δώσω τον απαιτούμενο χρόνο😀😀👍

Αυτόματη μετάφραση:
david75
πριν από 5 μήνες

Great, thank you.

πριν από 4 μήνες

γεια σας, δεν ξέρω τι να κάνω πια, μου ακύρωσαν ξανά τη συνδρομή, η υποστήριξη μου λέει συνέχεια τα ίδια, τα ίδια, αλλά δεν συμβαίνει τίποτα, υπάρχει άλλος τρόπος να πάρω χρήματα; Ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
david75
πριν από 4 μήνες

Sorry to hear that. What reason did they give you, please?

Our complaint team could try to intervene, but they can do so only after the 14-day time period passes. How long has it been now, if you could remind me, please?

πριν από 4 μήνες

Χωρίς να αναφέρω λόγο, άρχισα να αποσύρομαι στις 26/6. Από τότε απλά δεν γίνεται!! επαληθεύστε τον λογαριασμό, δεν χρειάζεται επαλήθευση!!! οταν ρωταω που ειναι το προβλημα μου γραφουν χρησιμοποιησε την ιδια καρτα πληρωμης κτλ...δεν μου λενε κατι νεο, φαινεται οτι το meto δεν ειναι ζωντανη υποστηριξη αλλα περισσοτερο σαν καποιο αυτοματο μηχανημα😀😀😀το έκανα μην μάθω τίποτα καινούργιο😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Λυπάμαι, η πρώτη πληρωμή για την ανάληψη ήταν 24,6

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Ελπίζω και πιστεύω ότι η εκπομπή θα βγει καλά, αλλά σε κάθε περίπτωση θα σβήσω τον λογαριασμό με το quickwin και τέλος.!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
david75
πριν από 4 μήνες

Καταλαβαίνω ότι έχετε την ίδια άποψη, αλλά ας προσπαθήσουμε πρώτα να επιλύσουμε την κατάσταση προτού διαγράψετε τον λογαριασμό σας στο καζίνο.

Επειδή δεν καταλήξατε πουθενά, θα συνιστούσα να υποβάλετε καταγγελία, αλλά η ομάδα μας θα επέμβει μόνο μετά από 14 ημέρες. Μέχρι τότε, θα προσπαθήσω να μάθω πιο σε βάθος όλα τα απαραίτητα και θα δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα.

Είναι κρίμα αν δεν σας δώσουν νέες πληροφορίες, αλλά ξέρω ότι αυτό το καζίνο πληρώνει τελικά τους παίκτες, ακόμα κι αν μπορεί να πάρει πολύ χρόνο.

Προσπαθούν επίσης να λύσουν παράπονα, οπότε θα είναι ένα καλό βήμα.

Υποθέτω ότι μπορεί να διορθωθεί και θα πάρεις τα χρήματά σου. 🙂

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, θα είμαι εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
david75
πριν από 4 μήνες

I’m also having issues with this casino it has been almost 3 weeks for me trying to withdraw and for it constantly getting cancelled and winnings sent back to my players account and when I contact live chat they all say the same thing first it was payment provider error second excuse was technical issues and other excuse was they changed payment providers which is why it didn’t work and the last excuses they are using is bank transfer and that I maybe using the wrong payment method which I’m not I use bank transfers in other online casinos no issues at all only with this casino just going around in circles

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, είχα ακριβώς τα ίδια προβλήματα και μου φάνηκε ότι δεν ήταν ζωντανή συνομιλία αλλά κάποιο είδος ρομπότ, πιστεύω ότι αν υπήρχε η ευκαιρία να συγκρίνω τι έγραψαν σε ποιον, θα ήταν πανομοιότυπο. Ωστόσο, χρησιμοποίησα τραπεζικό έμβασμα για μεταφορά στον λογαριασμό, και δεν κράτησε ούτε τρεις μέρες και μετά από δύο ημέρες έλαβα ένα e-mail που έλεγε ότι η ανάληψη μου διεκπεραιώθηκε. Ωστόσο, επειδή ήταν Σαββατοκύριακο, δεν έχω ακόμα τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Ελπίζω λοιπόν ότι αύριο θα είναι εκεί που πρέπει. Μπορώ λοιπόν να προτείνω μεταφορά στον τραπεζικό λογαριασμό. Σε κάθε περίπτωση, αύριο θα σας ενημερώσω πώς έγινε 😀😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η τραπεζική μεταφορά λειτουργεί πραγματικά καθώς τα χρήματά μου πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου😀😀🤣

Αυτόματη μετάφραση:
david75
πριν από 4 μήνες

Oh wow great that’s good I’m sure I will get mine just takes forever from this casino site I’m happy you recieved your money

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα