Από τότε περιμένω απόσυρση.
21 Μαρτίου 2024. Έχω κρατήσει επαφή μαζί τους αρκετές φορές το μήνα. Με αναβάλλουν συνεχώς απαντώντας με το ίδιο email κατηγορώντας το σύστημα πληρωμών τρίτου μέρους τους.
Been waiting for withdrawal since.
March 21,2024. I have kept in touch with them several times a month. They keep putting me off by replying with the same email blaming their 3rd party payout system.
Τόσο καιρό περίμενες; Καταλαβαίνω ότι μερικές φορές μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με τρίτο πάροχο αλλά 4 μήνες ; Δεν θα το έπαιρνα ως βάσιμο λόγο. Ρωτήσατε αν θα μπορούσατε να μεταβείτε σε κάποια άλλη εναλλακτική;
Σου εύχομαι καλή τύχη
Have you been waiting that long ? I understand that sometimes there can be a problem with a third party provider but 4 months ? I wouldn't take that as a valid reason. Did you ask if you could switch to some other alternative ?
Wish you good luck
Η πρώτη μου πληρωμή μου εστάλη μόλις σε ένα μήνα, η δεύτερη εγκρίθηκε στις 19 Ιουνίου, θα είναι και ένας μήνας...!!, μου είπαν όταν μίλησα μαζί τους ότι υπήρχε μεγάλη αίτηση ανάληψης, δηλαδή γιατί η καθυστέρηση. Ελπίζω να συνεχίσουν να με πληρώνουν.!!!
My first payment was sent to me just in a month, the second was approved on June 19, it will be a month too...!!, they told me when I spoke with them that there was a lot of withdrawal request, that's why the delay. I hope they continue to pay me.!!!
Mi primer cobro me enviaron justo en un mes, el segundo se aprobó el día 19 de junio ya va ser un mes tambien..!!, ami me dijeron cuando hable con ellos que avía mcho solicitud de retiro, por eso el retraso. Ojalá me sigan pagando.!!!
Α, δεν ξέρω αν θα βασιζόμουν στο ότι μου λένε εδώ και ένα μήνα ότι έχουν πολλές αναλήψεις. Είναι πολλά κατά τη γνώμη μου, αλλά δεν μπορείς να το επιταχύνεις.
Επομένως, θα πρέπει απλώς να κάνετε υπομονή και να ελπίζετε ότι θα έρθουν τα χρήματα. Αν αλλάξει κάτι, ενημερώστε με οπωσδήποτε.
Oh, I don't know if I would rely on the fact that they tell me for a month that they have a lot of withdrawals. It's a lot in my opinion, but you can't speed it up.
So you'll just have to be patient and hope the money comes in. If something changes, definitely let me know.
Η αλήθεια είναι ότι ναι, χρειάζεται ένας μήνας, αλλά τουλάχιστον πληρώνομαι για τον πρώτο.
The truth is that yes, it takes a month, but at least I get paid for the first one.
La verdad que si mcho tiempo un mes pero al menos cobre ya el primero
Σίγουρα, ξέρω ότι είναι παρήγορο, αλλά αν έπαιζα για χρήματα κάπου και κέρδιζα, θα περίμενα να πληρωθώ.
Τέλος πάντων, η επόμενη απόφαση θα είναι δική σας και θα ξέρετε αν αξίζει να παίξετε σε αυτά τα vip δωμάτια 🤷♂️
Sure, I know it's comforting, but if I were playing for money somewhere and I won, I'd expect to get paid.
Anyway, the next decision will be up to you and you will know if it's worth playing in these vip rooms 🤷♂️
Ναι ναι, ναι, δεν ξέρω αν θα επέστρεφα σε αυτό το καζίνο...!! Ακόμα δεν το προτείνω σε κανέναν.
Yes yes, yes, I don't know if I would return to this casino...!! I still don't recommend it to anyone.
Si si eso si, igual yo no se si volvería en este casino..!! IGUAL no lo recomiendo a nadie.
Δεν θα κάνω άλλη κατάθεση στην Posh μέχρι να λάβω όλα όσα μου χρωστάνε. Έτσι, θα δούμε αν θα επιλέξουν να κάνουν το σωστό και ηθικό πράγμα ή όχι!
I will not make another deposit to Posh until I receive all they owe me. So, we shall see if they choose to do the right and ethical thing, or not!
Δεν θα κάνω άλλη κατάθεση στην Posh μέχρι να λάβω όλα όσα μου χρωστάνε. Έτσι, θα δούμε αν θα επιλέξουν να κάνουν το σωστό και ηθικό πράγμα ή όχι!
I will not make another deposit to Posh until I receive all they owe me. So, we shall see if they choose to do the right and ethical thing, or not!
Αυτό είναι σίγουρα λογικό, και δεν θα έκανα καμία κατάθεση αν δεν λάμβανα χρήματα από αυτούς. Είμαι περίεργος να δω αν το καταλαβαίνεις ή όχι.
Είστε σε κάποιο είδος επαφής μαζί τους ή όχι;
That's certainly reasonable, and I wouldn't make any deposit unless I received money from them. I'm curious to see if you get it or not.
Are you in any kind of contact with them or not ?
Χμ, είμαι πολύ περίεργος πώς θα τελειώσει γιατί δεν έχω καλά συναισθήματα για αυτήν την κατάσταση. Προσπαθώ να είμαι πάντα θετική αλλά αυτή τη φορά δεν μπορώ να φανταστώ τι να περιμένω. Πρέπει απλώς να περιμένουμε και να προσευχηθούμε να έρθουν χρήματα σε εσάς και σε άλλους παίκτες. Αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε προς το παρόν. 😥
Hm, I'm very curious how it will end because I don't have good feeling about this situation. I try to be always positive but this time I can't imagine what to expect. We just have to wait and pray that money will come to you and other player. That's all we can do for now. 😥
Γεια! Θα ήθελα και εγώ τη βοήθειά σας παρακαλώ! Ενέκριναν την 1η απόσυρσή μου (ζήτησαν 2.000 $ στις 7 Ιουνίου και άλλα 2.000 $ στις 8 Ιουνίου). πρώτο...όλα μέσω bitcoin. Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου!
Hi! I would love your help too please! They approved my 1st withdrawal (requested $2000 on June 7 and another $2000 on June 8.) and I'm still getting the polite runaround that it is coming...and that they can't approve the second one until they pay me the first one...all via bitcoin. Thanks for your help!
Γεια, περιμένατε ένα μήνα για τα χρήματά σας, κάτι που θα ήταν πολύ μεγάλο για μένα. Τι σας δίνει το καζίνο ως λόγο για να μην σας πληρώσει ακόμα; Θα ήθελα να πω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα τα απαραίτητα σχετικά με την απόσυρση και επομένως να στείλουμε τα χρήματα στον παίκτη.
Επομένως, εάν δεν έχετε μετακομίσει όλο αυτό το διάστημα, ίσως μπορούμε να δώσουμε ένα χέρι βοήθειας και μπορείτε να προσπαθήσετε να κάνετε μια καταγγελία μαζί μας.
Τι πιστεύετε ότι αξίζει να δοκιμάσετε;
Hi, you've been waiting for a month for your money, which would be extremely long for me. What is the casino giving you as a reason for not paying you out yet ? I would like to say that we give casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and therefore send the money to the player.
So if you haven't moved in all that time, maybe we can lend a helping hand and you can try to open a complaint with us.
What do you think it's worth a try ?
re: Posh-casino.com:
Έχουν περάσει πάνω από 4 μήνες από το αίτημα ανάληψης μου στις 21 Μαρτίου 2024 από το Posh Casino. Σταμάτησαν να επικοινωνούν μαζί μου για αρκετές εβδομάδες. Την περασμένη εβδομάδα, αφού επικοινώνησαν ξανά μαζί τους, τελικά απάντησαν με το ίδιο γενικό email τους κατηγορώντας τους «παρόχους υπηρεσιών πληρωμών».
Τους ζήτησα απλώς να μου πουν αν δεν σκοπεύουν να με πληρώσουν, χωρίς αποτέλεσμα.
re: Posh-casino.com:
It has now been over 4 months since my March 21, 2024 withdrawal request from Posh Casino. They quit communicating with me for several weeks. Last week, after contacting them once again, they finally responded with their same generic email blaming their "payment service providers".
I have asked them to just tell me if they do not intend to pay me, to no avail.
Η ερώτησή μου είναι, εάν προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων για τόσο καιρό, γιατί δεν επικοινωνήσατε μαζί μας για να ρίξουμε μια ματιά στην ομάδα μας και να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό; Πιστεύεις ότι δεν είναι κατάλληλο; Δεν λέω ότι πρέπει να σε βοηθήσουμε να πάρεις τα χρήματα, αλλά σίγουρα είναι καλό να το κάνεις, γιατί αν δεν προσπαθήσουν να το λύσουν, τότε θα πάρουν μαύρους πόντους εάν το παράπονο καταλήξει να μην επιλυθεί.
Νομίζεις ότι θα το καταφέρεις;
My question is, if you've been trying to withdraw money for so long, why didn't you contact us to get our team to take a look and try to do something about it ? You think that's not appropriate ? I'm not saying we have to help you get the money, but it's definitely a good thing to do, because if they don't try to resolve it, then they'll get black points if the complaint ends up being unresolved.
Think you'll go for it?
Προσπάθησα να κάνω μια καταγγελία, αλλά μου είπαν επειδή το posh-casino.com είναι ένα καζίνο μόνο με πρόσκληση, δεν μπορούσατε να βοηθήσετε.
Εάν αυτό έχει αλλάξει, θα ήθελα σίγουρα οποιαδήποτε βοήθεια μπορείτε να μου δώσετε!
Ευχαριστώ για την απάντησή σου!!!
I tried to initiate a complaint, but was told since posh-casino.com is an invitation only casino, you couldn’t help.
If that has changed, I would certainly any assistance you can give me!
Thank you for your reply!!!
Ω, ξέχασα εντελώς ότι πρόκειται για αυτό το καζίνο ή την εφαρμογή. Δυστυχώς, όπως έχουμε ξαναπεί, δεν είναι δυνατή η υποβολή καταγγελίας κατά τέτοιου είδους. Λυπάμαι που σε μπέρδεψα, αλλά μου έλειψε τελείως.
Λυπάμαι πάντως για την κατάστασή σου και λυπάμαι που δεν έχει μετακινηθεί πουθενά. Ελπίζω ότι θα βελτιωθεί αν και δεν θα ήμουν σίγουρος.
Oh I completely forgot that this is about this casino or app. Unfortunately, as we have said before, it is not possible to file a complaint against such. I'm sorry I got you mixed up, but I completely missed it.
Anyway, I'm sorry about your situation and I'm sorry that it hasn't moved anywhere. Hopefully it will get better though I wouldn't be sure.
Έχω παίξει στο διαδίκτυο με κομψό καζίνο για περισσότερα από 5 χρόνια. Είχα θετικές εμπειρίες απόσυρσης στο παρελθόν. Τώρα κέρδισα μεγάλα (πολύ μεγάλα για μένα πάντως) και ζήτησα τρεις διαφορετικές αναλήψεις, μία για 2500$ και 2 για 1000$ η καθεμία. Ζήτησε απόσυρση κερδών στις 30 Απριλίου 2024. Τώρα είναι 20 Αυγούστου 2024 και δεν ελήφθη τίποτα. Έχω έρθει σε επαφή με το καζίνο πολλές φορές μέσω συνομιλίας και email και λαμβάνω την ίδια δικαιολογία κάθε φορά, κατηγορώντας τον μεγάλο όγκο αιτημάτων και προσφέρομαι να κλιμακώσω το αίτημά μου για $2500 επειδή προφανώς μπορούν να κάνουν μόνο ένα κάθε φορά. Έπαιξα με κατατεθειμένα κεφάλαια κρυπτογράφησης. Επιπλέον, με έχουν αφαιρέσει ως παίκτη που δικαιούται πλέον να λαμβάνει τα διαφημιστικά του μπόνους. Οι κωδικοί προσφοράς τους δεν λειτουργούν πια για μένα, επομένως υποθέτω ότι αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται να πληρωθώ ποτέ επειδή δεν θέλουν καν να παίζω πια στον ιστότοπό τους. Τώρα που πραγματικά κέρδισα… δεν έχω ιδέα τι βήματα να κάνω ή τι μπορεί να γίνει… είμαι πολύ απογοητευμένος. Κάποτε ήμουν τεράστιος υποστηρικτής και τώρα είμαι εξαιρετικά απογοητευμένος και υποθέτοντας ότι δεν βλέπω ποτέ κανένα από αυτά τα κέρδη…
I’ve played online with posh casino for over 5 years. I’ve had positive withdrawal experiences in the past. Now I won big (well big for me anyways) and requested three different withdrawals one for $2500 and 2 for $1000 each. Requested withdrawal of winnings on April 30, 2024. It is now August 20, 2024, and nothing received. I have contacted the casino numerous times via chat and email, and I receive the same excuse each time, blaming high volume of requests and offer to escalate my $2500 request because they can only do one at a time apparently. I played with deposited crypto funds. In addition to this, they’ve removed me as a player that’s allowed to receive their promotional bonuses anymore. Their promotional codes don’t work for me anymore, so I’m assuming that means I’m never going to be paid because they don’t even want me playing on their website anymore. Now that I actually won… I have no idea what steps to take, or what can be done… i’m very disappointed. I used to be a huge advocate and now I’m extremely disappointed and assuming I’m never seeing any of those winnings…
Καλημέρα,
Υπάρχει ένας αριθμός WhatsApp για VIP, θα προσπαθούσα ξανά μέσω αυτού. Αν θέλεις, μπορώ να σου το δώσω.
Good morning,
There is a WhatsApp number for VIP, I would try again through that. If you want, I can give it to you.
Guten Morgen,
es gibt eine WhatsApp Nummer für VIP, darüber würde ich es noch einmal versuchen. Wenn du möchtest gebe ich sie dir.
Αυτό ακριβώς μου έχει συμβεί! Δεδομένου ότι είναι ένα καζίνο «μόνο με πρόσκληση», καταλαβαίνω ότι δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά δυστυχώς! Το μόνο που θέλουν είναι ηττημένοι.
This is exactly what has happened to me! Since they are a "by invitation only" casino, I understand there is not much we can do unfortunately! All they want is losers.
Παρακαλώ ενημερώστε με τον αριθμό. Δεν μπορώ να μιλήσω με ένα Posh ζωντανό άτομο εδώ και μήνες. Σε πειράζει να ρωτήσω πώς τους πήρες έναν αριθμό whatsap;
Please let me know the number. I haven’t been able to talk to a Posh live person in months. Do you mind me asking how you got a whatsap number for them?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.