ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΚαθυστέρηση στην απόσυρση στο paripesa

Καθυστέρηση στην απόσυρση στο paripesa (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Antonio190310
|
10731 προβολές 62 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 11 μήνες

Οκ ελπίζω να λυθεί το συντομότερο, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 11 μήνες

Yeah, me too! 🤞

Keep us up-to-date even here, if you don't mind.

Radka
πριν από 11 μήνες

Radka ευχαριστώ αλλά πάμε αύριο έχει περάσει 1 μήνας από τότε που ζήτησα την ανάληψη φαίνεται ότι δεν πρόκειται να πληρώσουν είναι τελείως απατεώνες ελπίζω ο κόσμος να το διαβάσει και να μην σκεφτεί καν να βάλει χρήματα σε αυτή τη σελίδα που έχω ήδη δώσει it up for lost ευχαριστώ όλους για τον χαιρετισμό!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 11 μήνες

I would feel the same way in this case, but as long as the complaint is open there is still some hope. The ball is in the casino's court, so we'll see if they respond and try to resolve your problem. 

However, your experience will definitely be good for others who go through this thread. 

I really wish everything would be resolved and you would get your money. Fingers crossed.

Jaro
πριν από 11 μήνες

file jaro καλημέρα, κοίτα, μπήκα στο προφίλ του λογαριασμού μου και μου επέστρεψαν τα 120 ευρώ στο υπόλοιπο του λογαριασμού μου και αυτό είναι αστείο, έκανα την κατάθεση μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού Zeelewet ή κάτι τέτοιο, κλήθηκε αλλά δεν κάνω ξέρω για την ανάληψη βρες αυτόν τον τρόπο και τώρα προσπαθώ να κάνω ανάληψη με τραπεζική κάρτα το αρνούνται γιατί δεν είναι η ίδια μέθοδος και για άλλο ηλεκτρονικό πορτοφόλι και το αρνούνται για τον ίδιο λόγο και μου στέλνουν email ότι μπορώ να κάνω ανάληψη αν Καταθέτω με άλλη μέθοδο χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο με την κατάθεση, αλλά σύμφωνα με αυτό που κατατίθεται σε κάθε μέθοδο, τότε με αυτόν τον κανόνα δεν θα μπορώ ποτέ να κάνω ανάληψη των 120 ευρώ, επειδή αυτός ο τρόπος πληρωμής που έκανα είχα αυτά τα κέρδη 120 ευρώ δεν είναι εκεί για απόσυρση

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 11 μήνες

Jaro esque τώρα εισάγω 10 ευρώ σε έναν τρόπο πληρωμής που υπάρχει για την ανάληψη και τώρα να μου πουν ότι δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των 120 ευρώ γιατί κερδίζω αυτά τα 120 ευρώ με άλλη μέθοδο που δεν την έχει για την ανάληψη μάθημα και χάνω 10 ευρώ παραπάνω... είναι ένα μάτσο τελείως απατεώνες ουάου

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 11 μήνες

I read your email and I see how things are. However, if you have to use the same method you used to deposit to withdraw and it doesn't show up in the withdrawal methods, have you tried asking the casino how to do it? Did it explain or offer you an alternative ?  

Nevertheless, the complaint is still open and I hope that it will be possible to resolve this case. 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Τίποτα, δεν μου δίνουν καμία απάντηση, τους έστειλα το ερώτημα στο email τους και είναι σαν να μην μου απάντησαν μέχρι τον επόμενο μήνα χαχαχα, ευχαριστώ Jaro που ασχολήθηκες τόσο πολύ, ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 11 μήνες

That's not very fair of the casino, and from what I can see in your complaint, the casino hasn't responded there yet either. An answer would certainly be appreciated, which would be more meaningful from them than the last one. I hope you get to it eventually, so if you do, be sure to let me know. 🙂

Jaro
πριν από 11 μήνες

Γεια σου Jaro. Πολύ καλό, με πλήρωσαν ήδη, έπρεπε να κάνω κατάθεση με πορτοφόλι και έπρεπε να παίξω αυτά τα 10 ευρώ και μπόρεσα να βγάλω τα υπόλοιπα. Ευχαριστώ πολύ για όλα, φέρθηκες πολύ καλά, μια αγκαλιά

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 11 μήνες

Well, that's great news and I'm glad you got your money. I think you deserved it after quite a long time of dealing with this situation. I hope you enjoy the win. 🎉🎉😁😊

However, would it be possible for you to also reply to the complaint and confirm that you have received the money ? Just click here on this link and reply

I am happy with you and have a nice day.

πριν από 9 μήνες

It has been 7 days since I withdrew 1020 bdt from your gambling site. So far my case has not been paid by your gambling site. I have emailed and messaged you on live chat and they are not working... Please see my point

Account number id:760739911

Request № 2038693633


Time: 19:35 pm

Date: 6/1/2024

Amount:1020 bdt

Request №2038693633 to withdraw funds in the amount of 1020.00 BDT

06/01/2024 19:35


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
rahamanarifur80
πριν από 9 μήνες

Hello. I'm sorry to see you're facing some problems, but please note that we are not the casino.

Are you still in touch with its support, perhaps? Additionally, you claim you already withdrew the money; what is the actual issue, please?

Maybe we can find some sćlues together. 🤷‍♂️ Just let me know, please.



πριν από 4 μήνες

Γεια σας, είμαι νέος χρήστης και θα ήθελα να μάθω. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επαλήθευση του λογαριασμού σας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Και είναι φυσιολογικό όταν μπαίνω στο λογαριασμό μου οι τιμές πέφτουν χωρίς να μπω στον λογαριασμό μου χωρίς να συνδεθώ, οι τιμές είναι υψηλότερες, γιατί;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, είμαι νέος χρήστης και θα ήθελα να μάθω. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επαλήθευση του λογαριασμού σας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hello, this is not an easy question, it depends on mayn factors. Perhaps you may try to aks the casino, read its terms, and to see others experinces, browse the user reviews 👈.

The value is "mixed", the Safety Index is not pretty convincing either, have you checked?

Try it now 👈

By the way, you posted your questions to the thread named "Delay in withdrawal in paripesa" so I would be cautious. Browse its history.


πριν από 4 μήνες

Και είναι φυσιολογικό όταν μπαίνω στο λογαριασμό μου οι τιμές πέφτουν χωρίς να μπω στον λογαριασμό μου χωρίς να συνδεθώ, οι τιμές είναι υψηλότερες, γιατί;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

I'm sorry, what do you mean? Try to ask the support, I guess.

πριν από 3 μήνες

Γεια καλο απογευμα. Έχω το ίδιο πρόβλημα με άλλους χρήστες με το paripesa. Έβαλα ένα ποσό ανά κάρτα και αφού ποντάρω θα ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων και δεν με αφήνει. Έχω δοκιμάσει περισσότερες από 30 φορές και δεν υπάρχει περίπτωση. Έχω μιλήσει μαζί τους και με email και μέσω της εφαρμογής και δεν μου δίνουν λύση, πάντα απαντούν το ίδιο πράγμα. Μίλησα με την τράπεζά μου και μου είπαν ότι είναι δικό τους λάθος, ότι πρέπει να στείλουν την πράξη επιτρέποντάς σου να επικυρώσεις την πράξη. Το στέλνουν χωρίς επικύρωση και το σύστημα δεν το δέχεται. Ελπίζω να με βοηθήσετε να πάρω τα χρήματά μου γιατί είμαι απελπισμένος. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
dbragra
πριν από 3 μήνες

Hello,

It's great you've found your way here. Surely, we will try to assist you the best we can. To start doing that, though, I would like to ask you a few questions, so we can better uderstand the situation as it stands now.

Let's begin:

1 - Has your account been fully verified, or is the verification necessary?

2 - Have you been trying to withdraw through the very same payment option you used for the deposit?

3 - Since when have you been trying to withdraw?

4 - What response do you keep getting from the casino?

5 - Have you informed the casino about the validation failure?


Don't worry; once we get a better idea of what is happening to you, we will try to help.

Now let us see how far we can get if you can just try to respond to these questions.


Radka
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, καλησπέρα, απάντησα αλλά η απάντησή μου δεν φαίνεται. Έβαλα ξανά τις πληροφορίες που ζητήθηκαν:

1- Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως ναι.

2- Οι προσπάθειες ανάληψης των χρημάτων μου έγιναν με τον ίδιο τρόπο όπως όταν τα κατάθεσα (κάρτα)

3- Προσπαθώ να αποσυρθώ εδώ και 4 μέρες, έχω δοκιμάσει περισσότερες από 30 φορές.

4- Η απάντηση που λαμβάνω από το paripesa είναι πάντα η ίδια, να το δοκιμάσω αργότερα, να κάνω άλλη κατάθεση με άλλη μέθοδο και μετά να την αποσύρω (κάτι που αρνούμαι να κάνω) και το τελευταίο πράγμα που μου είπαν είναι ότι η κάρτα μου είναι στο λίστα black (κάτι που δεν καταλαβαίνω όταν έκανε καθημερινές πληρωμές με αυτό).

5- Έχω ενημερώσει και μιλήσει μαζί τους μέσω της συνομιλίας της εφαρμογής, μέσω email και μέσω Telegram.

Ελπίζω να με βοηθήσετε σε αυτό και να λάβετε τα χρήματά μου πίσω, σας ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα