πριν από 11 μήνες
Οκ ελπίζω να λυθεί το συντομότερο, ευχαριστώ
Ok I hope it is resolved as quickly as possible thanks
Ok espero que se solucione lo más rápido posible gracias
1
Οκ ελπίζω να λυθεί το συντομότερο, ευχαριστώ
Ok I hope it is resolved as quickly as possible thanks
Ok espero que se solucione lo más rápido posible gracias
Ναι κι εγώ! 🤞
Κράτα μας ενήμερους ακόμα κι εδώ, αν δεν σε πειράζει.
Yeah, me too! 🤞
Keep us up-to-date even here, if you don't mind.
Radka ευχαριστώ αλλά πάμε αύριο έχει περάσει 1 μήνας από τότε που ζήτησα την ανάληψη φαίνεται ότι δεν πρόκειται να πληρώσουν είναι τελείως απατεώνες ελπίζω ο κόσμος να το διαβάσει και να μην σκεφτεί καν να βάλει χρήματα σε αυτή τη σελίδα που έχω ήδη δώσει it up for lost ευχαριστώ όλους για τον χαιρετισμό!!!
Radka thank you but let's go tomorrow it's been 1 month since I requested the withdrawal it looks like they are not going to pay they are complete scammers I hope people read it and don't even think about putting money on this page I have already given it up for lost thank you for all a greeting!!!
Radka gracias pero vamos mañana hace 1 mes desde que pedí la retirada tiene pinta que no van a pagar son unos estafadores en toda regla espero que la gente lo lea y ni se le ocurra meter dinero en esta página yo ya lo e dado por perdido gracias por todo un saludo!!!
Θα ένιωθα το ίδιο σε αυτή την περίπτωση, αλλά όσο η καταγγελία είναι ανοιχτή, υπάρχει ακόμα κάποια ελπίδα. Η μπάλα είναι στο γήπεδο του καζίνο, οπότε θα δούμε αν θα ανταποκριθούν και θα προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημά σας.
Ωστόσο, η εμπειρία σας θα είναι σίγουρα καλή για άλλους που περνούν από αυτό το νήμα.
Εύχομαι πραγματικά να λυθούν όλα και να πάρεις τα χρήματά σου. Σταυρωμένα δάχτυλα.
I would feel the same way in this case, but as long as the complaint is open there is still some hope. The ball is in the casino's court, so we'll see if they respond and try to resolve your problem.
However, your experience will definitely be good for others who go through this thread.
I really wish everything would be resolved and you would get your money. Fingers crossed.
jaro καλημέρα, κοίτα, μπήκα στο προφίλ του λογαριασμού μου και μου επέστρεψαν τα 120 ευρώ στο υπόλοιπο του λογαριασμού μου και αυτό είναι αστείο, έκανα την κατάθεση μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού Zeelewet ή κάτι τέτοιο, κλήθηκε αλλά δεν κάνω ξέρω για την ανάληψη βρες αυτόν τον τρόπο και τώρα προσπαθώ να κάνω ανάληψη με τραπεζική κάρτα το αρνούνται γιατί δεν είναι η ίδια μέθοδος και για άλλο ηλεκτρονικό πορτοφόλι και το αρνούνται για τον ίδιο λόγο και μου στέλνουν email ότι μπορώ να κάνω ανάληψη αν Καταθέτω με άλλη μέθοδο χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο με την κατάθεση, αλλά σύμφωνα με αυτό που κατατίθεται σε κάθε μέθοδο, τότε με αυτόν τον κανόνα δεν θα μπορώ ποτέ να κάνω ανάληψη των 120 ευρώ, επειδή αυτός ο τρόπος πληρωμής που έκανα είχα αυτά τα κέρδη 120 ευρώ δεν είναι εκεί για απόσυρση
jaro good morning, look, I went into my account profile and they returned the 120 euros to my account balance and this is a joke, I made the deposit through a Zeelewet electronic wallet or something like that, it was called but I don't know for the withdrawal find that method and now I try to withdraw by bank card they deny it because it is not the same method for another electronic wallet also and they deny it for the same reason and they send me an email that I can withdraw if I deposit by another method using the same method as deposit but according to what is deposited in each method, then by that rule I will never be able to withdraw the 120 euros because that payment method that I made that I had those profits of 120 euros is not there for withdrawal 🤔 damn it, come on, it seems that They are making fun of me, look at Jaro and read the email they sent me, thank you, greetings!!!
jaro buenos días , mira me metí en mi perfil de la cuenta y me devolvieron los 120 euros a mi saldo de la cuenta y esto es un cachondeo yo hice el depósito por una cartera electrónica zeelewet o algo asin se llamaba pero para la retirada no se encuentra ese método y ahora intento retirar por tarjeta bancaria me la niegan por qué no es el mismo método por otra cartera electrónica también y me lo niegan por lo mismo y me envían un correo que puedo retirar si depósito por otro método haciendo el mismo método del depósito pero acorde a lo que se deposite en cada método entonces por esa regla los 120 euros jamás lo podré retirar por qué ese método de pago que hice que tuve esas ganancias de 120 euros no lo hay para la retirada 🤔 manda cojones vamos esque parece que se están cachondeando de mi mira jaro y lee el correo que me an enviado gracias un saludo!!!
Jaro esque τώρα εισάγω 10 ευρώ σε έναν τρόπο πληρωμής που υπάρχει για την ανάληψη και τώρα να μου πουν ότι δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των 120 ευρώ γιατί κερδίζω αυτά τα 120 ευρώ με άλλη μέθοδο που δεν την έχει για την ανάληψη μάθημα και χάνω 10 ευρώ παραπάνω... είναι ένα μάτσο τελείως απατεώνες ουάου
Jaro esque now I enter 10 euros in a payment method that is there for the withdrawal and now for them to tell me that I cannot withdraw the 120 euros why do I earn those 120 euros with another method that does not have it for the withdrawal of course and I lose 10 euros more... they are a bunch of complete scammers wow
Jaro esque ahora ingreso 10 euros en un método de pago que si allá para la retirada y ahora para que me digan que no puedo sacar los 120 euros por qué esos 120 euros los gane con otro método que no lo tienen para la retirada claro está y pierdo 10 euros más.... esque son una panda de estafadores en toda regla wuauu
Διάβασα το email σου και βλέπω πως έχουν τα πράγματα. Ωστόσο, εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιούσατε για την κατάθεση για ανάληψη και δεν εμφανίζεται στις μεθόδους ανάληψης, δοκιμάσατε να ρωτήσετε το καζίνο πώς να το κάνετε; Σας εξήγησε ή σας πρόσφερε μια εναλλακτική;
Ωστόσο, η καταγγελία είναι ακόμη ανοιχτή και ελπίζω ότι θα καταστεί δυνατή η επίλυση αυτής της υπόθεσης.
I read your email and I see how things are. However, if you have to use the same method you used to deposit to withdraw and it doesn't show up in the withdrawal methods, have you tried asking the casino how to do it? Did it explain or offer you an alternative ?
Nevertheless, the complaint is still open and I hope that it will be possible to resolve this case.
Τίποτα, δεν μου δίνουν καμία απάντηση, τους έστειλα το ερώτημα στο email τους και είναι σαν να μην μου απάντησαν μέχρι τον επόμενο μήνα χαχαχα, ευχαριστώ Jaro που ασχολήθηκες τόσο πολύ, ευχαριστώ πολύ
Nothing, they don't give me any answer, I sent the query to their email and it's like they didn't answer me until next month hahaha, thank you Jaro for getting so involved, thank you very much
Nada no me dan ninguna respuesta que envié la consulta a su correo electrónico y como que no me contestaran hasta el mes que viene jajajaj gracias jaro por implicaros tanto muchas gracias
Αυτό δεν είναι πολύ δίκαιο για το καζίνο, και από ό,τι μπορώ να δω στην καταγγελία σας, το καζίνο δεν έχει απαντήσει ακόμη εκεί. Σίγουρα θα εκτιμούσε μια απάντηση, η οποία θα είχε μεγαλύτερη σημασία από την προηγούμενη. Ελπίζω να το καταφέρεις τελικά, οπότε αν το καταφέρεις, φρόντισε να με ενημερώσεις. 🙂
That's not very fair of the casino, and from what I can see in your complaint, the casino hasn't responded there yet either. An answer would certainly be appreciated, which would be more meaningful from them than the last one. I hope you get to it eventually, so if you do, be sure to let me know. 🙂
Γεια σου Jaro. Πολύ καλό, με πλήρωσαν ήδη, έπρεπε να κάνω κατάθεση με πορτοφόλι και έπρεπε να παίξω αυτά τα 10 ευρώ και μπόρεσα να βγάλω τα υπόλοιπα. Ευχαριστώ πολύ για όλα, φέρθηκες πολύ καλά, μια αγκαλιά
Hello jaro. Very good, they already paid me, I had to make a deposit with a wallet and I had to play those 10 euros and I was able to withdraw the rest. Thank you very much for everything, you have behaved really well, a hug
Hola jaro. muy buenas ya me pagaron tuve que hacer un depósito con una cartera y tuve que jugar esos 10 euros y lo demás lo pude retirar muchisisimas gracia por todo os aveis portado realmente bien un abrazo
Λοιπόν, αυτά είναι υπέροχα νέα και χαίρομαι που πήρες τα χρήματά σου. Νομίζω ότι το άξιζες μετά από πολύ καιρό που ασχολήθηκες με αυτήν την κατάσταση. Ελπίζω να απολαύσετε τη νίκη. 🎉🎉😁😊
Ωστόσο, θα μπορούσατε επίσης να απαντήσετε στην καταγγελία και να επιβεβαιώσετε ότι λάβατε τα χρήματα; Απλώς κάντε κλικ εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο και απαντήστε .
Είμαι χαρούμενος μαζί σου και να έχεις μια όμορφη μέρα.
Well, that's great news and I'm glad you got your money. I think you deserved it after quite a long time of dealing with this situation. I hope you enjoy the win. 🎉🎉😁😊
However, would it be possible for you to also reply to the complaint and confirm that you have received the money ? Just click here on this link and reply.
I am happy with you and have a nice day.
Έχουν περάσει 7 ημέρες από τότε που απέσυρα 1020 bdt από τον ιστότοπό σας για τυχερά παιχνίδια. Μέχρι στιγμής η υπόθεσή μου δεν έχει πληρωθεί από τον ιστότοπο τζόγου σας. Σας έχω στείλει email και μήνυμα σε ζωντανή συνομιλία και δεν λειτουργούν... Δείτε την άποψή μου
Αριθμός λογαριασμού: 760739911
Αίτημα № 2038693633
Ώρα: 19:35 μ.μ
Ημερομηνία: 1/6/2024
Ποσότητα: 1020 bdt
Αίτημα №2038693633 για ανάληψη χρημάτων ύψους 1020,00 BDT
06/01/2024 19:35
It has been 7 days since I withdrew 1020 bdt from your gambling site. So far my case has not been paid by your gambling site. I have emailed and messaged you on live chat and they are not working... Please see my point
Account number id:760739911
Request № 2038693633
Time: 19:35 pm
Date: 6/1/2024
Amount:1020 bdt
Request №2038693633 to withdraw funds in the amount of 1020.00 BDT
06/01/2024 19:35
Γειά σου. Λυπάμαι που βλέπω ότι αντιμετωπίζετε κάποια προβλήματα, αλλά σημειώστε ότι δεν είμαστε το καζίνο.
Είστε ακόμα σε επαφή με την υποστήριξή του, ίσως; Επιπλέον, ισχυρίζεστε ότι έχετε ήδη αποσύρει τα χρήματα. ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα, παρακαλώ;
Ίσως μπορέσουμε να βρούμε μερικά σκουπίδια μαζί. 🤷♂️ Απλά ενημερώστε με, παρακαλώ.
Hello. I'm sorry to see you're facing some problems, but please note that we are not the casino.
Are you still in touch with its support, perhaps? Additionally, you claim you already withdrew the money; what is the actual issue, please?
Maybe we can find some sćlues together. 🤷♂️ Just let me know, please.
Γεια σας, είμαι νέος χρήστης και θα ήθελα να μάθω. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επαλήθευση του λογαριασμού σας;
Hello, I'm a new user and I would like to know. How long does it take to verify your account?
Hola buenas soy nuevo usuario y me gustaría saber. Cuanto tardan en verificar tu cuenta ?
Και είναι φυσιολογικό όταν μπαίνω στο λογαριασμό μου οι τιμές πέφτουν χωρίς να μπω στον λογαριασμό μου χωρίς να συνδεθώ, οι τιμές είναι υψηλότερες, γιατί;
And it is normal that when I enter my account the rates go down without entering my account without logging in, the rates are higher, why?
Y normal que cuando entre a mi cuenta las coutas bajen sin entrar a mi cuenta sin iniciar sesión las coutas son más altas porke ?
Γεια σας, είμαι νέος χρήστης και θα ήθελα να μάθω. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επαλήθευση του λογαριασμού σας;
Hello, I'm a new user and I would like to know. How long does it take to verify your account?
Hola buenas soy nuevo usuario y me gustaría saber. Cuanto tardan en verificar tu cuenta ?
Γεια σας, αυτή δεν είναι εύκολη ερώτηση, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ίσως προσπαθήσετε να ρωτήσετε το καζίνο, να διαβάσετε τους όρους του και για να δείτε άλλες εμπειρίες, να περιηγηθείτε στις κριτικές χρηστών 👈.
Η τιμή είναι "μικτή", ούτε ο Δείκτης Ασφάλειας είναι αρκετά πειστικός, το ελέγξατε;
Παρεμπιπτόντως, δημοσίευσες τις ερωτήσεις σου στο νήμα με το όνομα "Καθυστέρηση στην απόσυρση στο paripesa", οπότε θα είμαι προσεκτικός. Περιηγηθείτε στην ιστορία του.
Hello, this is not an easy question, it depends on mayn factors. Perhaps you may try to aks the casino, read its terms, and to see others experinces, browse the user reviews 👈.
The value is "mixed", the Safety Index is not pretty convincing either, have you checked?
By the way, you posted your questions to the thread named "Delay in withdrawal in paripesa" so I would be cautious. Browse its history.
Και είναι φυσιολογικό όταν μπαίνω στο λογαριασμό μου οι τιμές πέφτουν χωρίς να μπω στον λογαριασμό μου χωρίς να συνδεθώ, οι τιμές είναι υψηλότερες, γιατί;
And it is normal that when I enter my account the rates go down without entering my account without logging in, the rates are higher, why?
Y normal que cuando entre a mi cuenta las coutas bajen sin entrar a mi cuenta sin iniciar sesión las coutas son más altas porke ?
Γεια καλο απογευμα. Έχω το ίδιο πρόβλημα με άλλους χρήστες με το paripesa. Έβαλα ένα ποσό ανά κάρτα και αφού ποντάρω θα ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων και δεν με αφήνει. Έχω δοκιμάσει περισσότερες από 30 φορές και δεν υπάρχει περίπτωση. Έχω μιλήσει μαζί τους και με email και μέσω της εφαρμογής και δεν μου δίνουν λύση, πάντα απαντούν το ίδιο πράγμα. Μίλησα με την τράπεζά μου και μου είπαν ότι είναι δικό τους λάθος, ότι πρέπει να στείλουν την πράξη επιτρέποντάς σου να επικυρώσεις την πράξη. Το στέλνουν χωρίς επικύρωση και το σύστημα δεν το δέχεται. Ελπίζω να με βοηθήσετε να πάρω τα χρήματά μου γιατί είμαι απελπισμένος. Ευχαριστώ.
Hello, good afternoon. I have the same problem as other users with paripesa. I put an amount per card and after having bet I would like to withdraw the money and it won't let me. I have tried more than 30 times and there is no way. I have spoken with them both by email and through the application and they do not give me a solution, they always answer the same thing. I have spoken to my bank and they told me that it is their fault, that they have to send the operation allowing you to validate the operation. They send it without validation and the system does not accept it. I hope you can help me get my money because I'm desperate. Thank you.
Hola buenas tardes. Tengo el mismo problema que otro usuarios con paripesa. Metí una cantidad por tarjeta y después de haber apostado quisiera retirar el dinero y no me deja. Lo he intentado más de 30 veces y no hay manera. He hablado con ellos tanto por email como por la aplicación y no me dan solución, siempre me contestan lo mismo. He hablado con mi banco y me dijeron que es culpa de ellos , que tienen que enviar la operación permitiéndote validar la operación. Lo envían sin validación y el sistema no lo acepta. Espero que podáis ayudarme para poder sacar mi dinero porque estoy desesperado. Gracias.
Γειά σου,
Είναι υπέροχο που βρήκες τον δρόμο σου εδώ. Σίγουρα, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε. Για να ξεκινήσετε να το κάνετε αυτό, ωστόσο, θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα την κατάσταση ως έχει τώρα.
Ας ξεκινήσουμε:
1 - Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως ή είναι απαραίτητη η επαλήθευση;
2 - Προσπαθήσατε να κάνετε ανάληψη μέσω της ίδιας επιλογής πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την κατάθεση;
3 - Από πότε προσπαθείτε να αποσυρθείτε;
4 - Τι ανταπόκριση λαμβάνετε συνέχεια από το καζίνο;
5 - Έχετε ενημερώσει το καζίνο για την αποτυχία επικύρωσης;
Μην ανησυχείς. μόλις πάρουμε μια καλύτερη ιδέα για το τι σας συμβαίνει, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Τώρα ας δούμε πόσο μακριά μπορούμε να φτάσουμε αν μπορείτε απλώς να προσπαθήσετε να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις.
Hello,
It's great you've found your way here. Surely, we will try to assist you the best we can. To start doing that, though, I would like to ask you a few questions, so we can better uderstand the situation as it stands now.
Let's begin:
1 - Has your account been fully verified, or is the verification necessary?
2 - Have you been trying to withdraw through the very same payment option you used for the deposit?
3 - Since when have you been trying to withdraw?
4 - What response do you keep getting from the casino?
5 - Have you informed the casino about the validation failure?
Don't worry; once we get a better idea of what is happening to you, we will try to help.
Now let us see how far we can get if you can just try to respond to these questions.
Γεια σας, καλησπέρα, απάντησα αλλά η απάντησή μου δεν φαίνεται. Έβαλα ξανά τις πληροφορίες που ζητήθηκαν:
1- Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως ναι.
2- Οι προσπάθειες ανάληψης των χρημάτων μου έγιναν με τον ίδιο τρόπο όπως όταν τα κατάθεσα (κάρτα)
3- Προσπαθώ να αποσυρθώ εδώ και 4 μέρες, έχω δοκιμάσει περισσότερες από 30 φορές.
4- Η απάντηση που λαμβάνω από το paripesa είναι πάντα η ίδια, να το δοκιμάσω αργότερα, να κάνω άλλη κατάθεση με άλλη μέθοδο και μετά να την αποσύρω (κάτι που αρνούμαι να κάνω) και το τελευταίο πράγμα που μου είπαν είναι ότι η κάρτα μου είναι στο λίστα black (κάτι που δεν καταλαβαίνω όταν έκανε καθημερινές πληρωμές με αυτό).
5- Έχω ενημερώσει και μιλήσει μαζί τους μέσω της συνομιλίας της εφαρμογής, μέσω email και μέσω Telegram.
Ελπίζω να με βοηθήσετε σε αυτό και να λάβετε τα χρήματά μου πίσω, σας ευχαριστώ.
Hello, good afternoon, I have responded but my response does not appear. I put the requested information again:
1- My account has been completely verified yes.
2- The attempts to withdraw my money have been in the same way as when I deposited it (card)
3- I have been trying to withdraw for 4 days, I have tried more than 30 times.
4- The response I receive from paripesa is always the same, to try it later, to make another deposit with another method and then withdraw it (something I refuse to do) and the last thing they told me is that my card is on the list black (something I don't understand when he made daily payments with it).
5- I have informed and spoken with them through the application chat, by email and by Telegram.
I hope you can help me with this and get my money back, thank you.
Hola buenas tardes, he contestado pero no sale mi respuesta. Vuelvo a poner la información solicitada:
1- Mi cuenta ha sido completamente verificada si.
2- Los intentos de retirada de mi dinero ha sido de la misma manera que cuando lo deposité (tarjeta)
3- Llevo 4 días intentado hacer la retirada, lo he intentado más de 30 veces.
4- La respuesta que recibo de paripesa es siempre la misma, que lo intente más tarde, que haga otro depósito con otra forma para luego sacarlo (algo que me niego a hacer) y lo último que me dijeron esque mi tarjeta está en la lista negra (algo que no entiendo cuando realizó pagos a diario con ella).
5- He informado y hablado con ellos por el chat de la aplicación, por correo electrónico y por Telegram.
Espero que puedan ayudarme con ello y recuperar mi dinero, gracias.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.