Ποια μέθοδο ανάληψης διάλεξες;;; Μεταγραφή ξέρω, είσαι από Ισπανία;
What withdrawal method did you choose??? I transfer know, are you from Spain?
Que método elegistes de retirada??? Yo transferencia sepa , eres de España?
Οι μεταγραφές δεν τους κάνουν. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τέλεια χρήματα. Airtm (χρησιμοποιείται από εμένα αφού λαμβάνω μέσω bizum σε λίγα λεπτά...) ή οποιοδήποτε άλλο. jesusmendezcano@gmail.com
Transfers don't work for them. You should use perfect Money . Airtm (used by me since I receive through bizum in minutes...) or any other. jesusmendezcano@gmail.com
No les funciona las transferencias. Deberas usar perfect Money . Airtm(usada por mi ya q recibo por bizum en minutos...) o cualquier otra . jesusmendezcano@gmail.com
Αααα καλά να μου πει ότι δεν γίνονται μεταγραφές και όχι ότι περιμένει οπότε δεν μπορώ να κάνω τίποτα
Aaaa well it should tell me that transfers are not possible and not that it is waiting so I can't do anything
Aaaa pues debería de decirme que no se puede las transferencias y no que está hay en espera que no puedo hacer nada
Αααα καλά να μου πει ότι δεν γίνονται μεταγραφές και όχι ότι περιμένει οπότε δεν μπορώ να κάνω τίποτα
Aaaa well it should tell me that transfers are not possible and not that it is waiting so I can't do anything
Aaaa pues debería de decirme que no se puede las transferencias y no que está hay en espera que no puedo hacer nada
Γεια, κατάφερες τελικά να αποσυρθείς όπως ο παίκτης πριν από σένα; Ήταν χρήσιμο αυτό που σας συμβούλεψε; Παρατήρησα ότι σύμφωνα με το παράπονό του λύθηκε η υπόθεσή του , οπότε υπάρχει ελπίδα ότι θα μπορέσετε να το λύσετε και εσείς. Παρακαλώ ενημέρωσέ με.
Hi did you finally manage to withdraw like the player before you ? Was it helpful what he advised you ? I noticed that according to his complaint his case was solved, so there is hope that you will be able to solve it too. Please let me know.
Λοιπόν, εντάξει, τίποτα, δεν μου έχουν δώσει ακόμη την ανάληψη και δεν μου απαντούν καν, δεν ξέρω τι να κάνω τώρα...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
Λοιπόν, εντάξει, τίποτα, δεν μου έχουν δώσει ακόμη την ανάληψη και δεν μου απαντούν καν, δεν ξέρω τι να κάνω τώρα...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
Λοιπόν, εντάξει, τίποτα, δεν μου έχουν δώσει ακόμη την ανάληψη και δεν μου απαντούν καν, δεν ξέρω τι να κάνω τώρα...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
Ξέρω ότι είναι δύσκολο, αλλά θα πρέπει να κάνετε υπομονή για λίγο, γιατί η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει αφού ακόμα δεν έχετε λάβει τίποτα. Λυπάμαι πολύ που δημιουργήθηκε αυτή η κατάσταση και θα προτιμούσα να μην είναι έτσι. Σταυρωμένα δάχτυλα και αν έχετε νέα, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
I know it's hard, but you'll have to be patient for a while, because our team will try to help you since you still haven't received anything. I am very sorry that this situation has arisen and I would prefer it not to be so. Fingers crossed and if you have any news, please don't hesitate to let us know.
Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα στο Telegram και τίποτα, από την 23η και την 7η που έχουν περάσει 15 μέρες και δεν μου έχουν απαντήσει, το θεωρώ αδύνατο..
I have tried nothing on Telegram and nothing, since the 23rd and the 7th, which has been 15 days and they have not answered me, I consider it impossible..
Nada lo e intentado por Telegram y nada , desde el día 23 y día 7 que estamos 15 días an pasado y no me responden lo doy por imposible ..
Παρατήρησα ότι η Kristina σας έγραψε στην καταγγελία της και χρειαζόταν να απαντηθούν κάποιες ερωτήσεις. Θα ήταν δυνατόν να το κάνει για να μπορέσει να προχωρήσει στην υπόθεση; Απλώς κάντε κλικ εδώ και συμπληρώστε τα στοιχεία .
Τέλος πάντων, θέλω να πιστεύω ακράδαντα ότι όλα θα τακτοποιηθούν, αλλά δεν θέλω να δίνω περιττές ψεύτικες ελπίδες. Να προσέχεις.
I noticed that Kristina wrote to you in her complaint and needed some questions answered. Would it be possible to do so so that she can move forward with the case ? Just click here and fill in the information.
Anyway, I want to firmly believe that everything will be sorted out, but I don't want to give unnecessary false hopes. Take care.
Έχω ήδη απαντήσει στην Cristina, ευχαριστώ να δω αν μπορεί να λυθεί...
I already responded to Cristina, thank you to see if it can be solved...
Ya le respondí a Cristina gracias aver si se puede solucionar ...
Είστε ευπρόσδεκτοι, χαιρόμαστε αν μπορούμε να βοηθήσουμε τους παίκτες ακόμα κι αν αυτό δεν λειτουργεί πάντα. Ελπίζω ότι η υπόθεσή σας θα προχωρήσει και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες. Παρακαλούμε ενημερώστε μας εάν υπάρχουν.
You're welcome, we're happy if we can help players even if it doesn't always work out. I hope your case will move forward and we will have more information. Please let us know if there are any.
Γεια σας, δεν έχω ακόμα την απόσυρσή μου, δεν μου απαντάτε, να δούμε αν μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ.
Hello, I still don't have my withdrawal, you don't answer me, let's see if you can help me please.
Buenas sigo sin tener mi retirada no me contesta aver si me podéis ayudar por favor
Χμ, σύμφωνα με όσα βλέπω, η καταγγελία περιμένει την απάντησή σας . Έχεις δώσει στην Kristine ό,τι χρειαζόταν; Ωστόσο, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε εάν έχετε ήδη απαντήσει στις ερωτήσεις, η Kristina σίγουρα θα έρθει σε επαφή μαζί σας και θα προσπαθήσει να λύσει την κατάστασή σας. Επιπλέον, πρέπει να είστε λίγο πιο υπομονετικοί. Θα ήταν δυνατό αυτό;
Hmm, according to what I see, the complaint is waiting for your reply. Have you provided Kristine with what was needed? However, you don't have to worry if you have already replied to the questions, Kristina will definitely get in touch with you and try to solve your situation. Additionally, you need to be a little more patient. Would that be possible ?
Τι γίνεται, τζάρο, καλά, λίγη υπομονή ακόμα, βέβαια, τι θα κάνουμε αν δεν έχω άλλη επιλογή; Θα μου πεις και θα σε ενημερώσω, αλλά τα πράγματα φαίνονται άσχημα μόνο που δεν ήταν και μια περιουσία.
What's up, jaro, well, a little more patience, of course, what are we going to do if I have no other choice? You're going to tell me and I'll be informing you, but things look bad except that it wasn't a fortune either.
Que tal jaro, pues un poco más de paciencia claro que le vamos hacer si no me queda otra ya me vais diciendo y yo o estaré informando pero vamos pinta mal la cosa menos que tampoco era un dineral
Θα ρωτήσω ξανά γιατί δεν πήρα απάντηση. Παρείχατε στην Kristine αυτό που ζήτησε στην καταγγελία ή στο email της; Απλώς ρωτάω για να μην παραταθεί άσκοπα αν κατά λάθος ξεχάσατε να της γράψετε.
Δυστυχώς, πρέπει να περιμένουμε. Θα ήμουν ευτυχής αν όλα λύνονταν το συντομότερο δυνατό, αλλά όπως μπορούμε να δούμε δεν είναι τόσο ξεκάθαρο. Ας δούμε που θα φτάσει η ομάδα μας. Μακάρι να λυθούν όλα δίκαια. 🤞☘️
I'll ask again because I didn't get an answer. Did you provide Kristine with what she asked for in her complaint or email ? I am just asking so that it is not unnecessarily prolonged if you accidentally forgot to write back to her.
Unfortunately, we have to wait. I would be happy if everything would be solved as soon as possible, but as we can see it is not so clear. Let's see where our team gets to. I wish everything will be resolved fairly. 🤞☘️
Τι γίνεται jaro, ναι, έστειλα όλα όσα μου ζήτησες με email στην kristine και ας ελπίσουμε ότι θα λυθεί σύντομα, ευχαριστώ jaro, ας δούμε αν θα προχωρήσει.
What's up jaro, yes I sent everything you asked me by email to kristine and let's hope it's resolved soon thanks jaro let's see if this progresses
Que tal jaro, sii le envié todo lo que me pidió por correo electrónico a kristine y si esperemos que se resuelva pronto gracias jaro aver si avanza esto
Τέλειο, οπότε τώρα θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα πάνε όλα.
Τέλος πάντων, αν τύχει να λάβετε απάντηση από το καζίνο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε, γιατί σίγουρα θα ήταν χρήσιμο να μάθετε γιατί η απόσυρσή σας εξακολουθεί να καθυστερεί. Να προσέχεις.
Perfect, so now we'll have to wait and see how it all goes.
Anyway, if you happen to get a reply from the casino don't hesitate to let us know, because it would certainly be useful to know why your withdrawal is still delayed. Take care.
Τι γίνεται, αυτή τη στιγμή δεν έχω καμία απάντηση, το ανοίγω στο chat και το μόνο πράγμα που μου λέει ότι το πρόβλημά σου είναι υπό επεξεργασία, αυτή η απάντηση μου έχει δοθεί από τότε που ξεκίνησα με αυτό για μια αυτοματοποιημένη απάντηση και με email γιατί δεν μου έχουν απαντήσει ποτέ με email. περισσότερο email σου έστειλα
What's up, at the moment I don't have any answer, I open it in the chat and the only thing that tells me your problem is being processed, that answer has been given to me since I started with this for an automated response and by email because they have never answered me by email. more email I sent you
Que tal jaro de momento no tengo ninguna respuesta le ablo en el chat y lo único que me dice tu problema se está procesando esa respuesta me la llevan dando desde que empecé con esto para una respuesta automatizadas y por correo esque no me an contestado nunca por más correo que le envié
Λοιπόν, μάλλον θα πρέπει να διαβάσετε πρώτα αυτές τις οδηγίες .
"
Πόσο καιρό θα πάρει όλο αυτό;
Ο χρόνος που μεσολάβησε μεταξύ της υποβολής μιας καταγγελίας και της λήξης της καταγγελίας ποικίλλει σημαντικά. Τα παράπονα που διεκπεραιώνονται πιο γρήγορα είναι αυτά που μπορούν να επιλυθούν χωρίς να εμπλακεί το καζίνο ή αυτά που απορρίπτονται επειδή το καζίνο δεν έχει κάνει τίποτα κακό. Άλλα παράπονα, ωστόσο, μπορεί να είναι πολύ χρονοβόρα.
Ακολουθούν ορισμένες πρόχειρες εκτιμήσεις και πληροφορίες σχετικά με το χρόνο σχετικά με τις καταγγελίες:
Θα λάβετε την πρώτη σας απάντηση από την ομάδα παραπόνων μας εντός 48 ωρών, αλλά καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να απαντήσουμε εντός 12 έως 24 ωρών.
Κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα Γκουρού του Καζίνο) έχει στη διάθεσή του επτά ημέρες για να απαντήσει όταν του ζητηθεί να το πράξουν για να προχωρήσει η καταγγελία. Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο κατά άλλες επτά ημέρες.
Καθώς η επιτυχής επίλυση μιας καταγγελίας απαιτεί συχνά πολλή επικοινωνία μεταξύ των τριών μερών, ο συνολικός χρόνος μπορεί να αθροιστεί. Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για το κλείσιμο των καταγγελιών που επιλύθηκαν με επιτυχία είναι περίπου 21 ημέρες από την ημερομηνία υποβολής τους, αλλά και πάλι, αυτό διαφέρει πολύ από το ένα παράπονο στο άλλο.
"
Η ομάδα έχει πέντε ημέρες για να απαντήσει, βλέπετε; Περιμένετε προς το παρόν:
https://casino.guru/paripesa-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Την επόμενη φορά, θα προσπαθήσω να αποφύγω τα καζίνο με χαμηλό δείκτη ασφάλειας . 🤷♂️ Ειδικά με αυτήν την προειδοποίηση:
Πολύ υψηλή αξία των παρακρατηθέντων κερδών σε παράπονα παικτών σε σχέση με το μέγεθος του καζίνο
Συγγνώμη. Ας ελπίσουμε ότι η καταγγελία θα λειτουργήσει.🙏
Well, you should probably read these instructions first.
"
How long will it all take?
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.
"
The Team has five days to respond, you see? Kindly wait for now:
https://casino.guru/paripesa-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Next time, I would try to avoid casinos with a low safety index. 🤷♂️ Especially with this warning:
Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size
I'm sorry. Let's hope the complaint will work.🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.