ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΚαθυστέρηση στην απόσυρση στο paripesa

Καθυστέρηση στην απόσυρση στο paripesa (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Antonio190310
|
11341 προβολές 62 απαντήσεις |
|
1 2 34
Antonio190310
πριν από 1 έτος

ναι

Αυτόματη μετάφραση:
Jesusmndez
πριν από 1 έτος

Ποια μέθοδο ανάληψης διάλεξες;;; Μεταγραφή ξέρω, είσαι από Ισπανία;

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 1 έτος

Οι μεταγραφές δεν τους κάνουν. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τέλεια χρήματα. Airtm (χρησιμοποιείται από εμένα αφού λαμβάνω μέσω bizum σε λίγα λεπτά...) ή οποιοδήποτε άλλο. jesusmendezcano@gmail.com

Αυτόματη μετάφραση:
Jesusmndez
πριν από 1 έτος

Αααα καλά να μου πει ότι δεν γίνονται μεταγραφές και όχι ότι περιμένει οπότε δεν μπορώ να κάνω τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αααα καλά να μου πει ότι δεν γίνονται μεταγραφές και όχι ότι περιμένει οπότε δεν μπορώ να κάνω τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi did you finally manage to withdraw like the player before you ? Was it helpful what he advised you ? I noticed that according to his complaint his case was solved, so there is hope that you will be able to solve it too. Please let me know.

Jaro
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, εντάξει, τίποτα, δεν μου έχουν δώσει ακόμη την ανάληψη και δεν μου απαντούν καν, δεν ξέρω τι να κάνω τώρα...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, εντάξει, τίποτα, δεν μου έχουν δώσει ακόμη την ανάληψη και δεν μου απαντούν καν, δεν ξέρω τι να κάνω τώρα...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Χρησιμοποιήστε το Telegram για να τους μιλήσετε, το έχετε δοκιμάσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, εντάξει, τίποτα, δεν μου έχουν δώσει ακόμη την ανάληψη και δεν μου απαντούν καν, δεν ξέρω τι να κάνω τώρα...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I know it's hard, but you'll have to be patient for a while, because our team will try to help you since you still haven't received anything. I am very sorry that this situation has arisen and I would prefer it not to be so. Fingers crossed and if you have any news, please don't hesitate to let us know. 

πριν από 1 έτος

Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα στο Telegram και τίποτα, από την 23η και την 7η που έχουν περάσει 15 μέρες και δεν μου έχουν απαντήσει, το θεωρώ αδύνατο..

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 1 έτος

I noticed that Kristina wrote to you in her complaint and needed some questions answered. Would it be possible to do so so that she can move forward with the case ? Just click here and fill in the information

Anyway, I want to firmly believe that everything will be sorted out, but I don't want to give unnecessary false hopes. Take care.

Jaro
πριν από 1 έτος

Έχω ήδη απαντήσει στην Cristina, ευχαριστώ να δω αν μπορεί να λυθεί...

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 1 έτος

You're welcome, we're happy if we can help players even if it doesn't always work out. I hope your case will move forward and we will have more information. Please let us know if there are any.

Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια σας, δεν έχω ακόμα την απόσυρσή μου, δεν μου απαντάτε, να δούμε αν μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 1 έτος

Hmm, according to what I see, the complaint is waiting for your reply. Have you provided Kristine with what was needed? However, you don't have to worry if you have already replied to the questions, Kristina will definitely get in touch with you and try to solve your situation. Additionally, you need to be a little more patient. Would that be possible ?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Jaro
πριν από 1 έτος

Τι γίνεται, τζάρο, καλά, λίγη υπομονή ακόμα, βέβαια, τι θα κάνουμε αν δεν έχω άλλη επιλογή; Θα μου πεις και θα σε ενημερώσω, αλλά τα πράγματα φαίνονται άσχημα μόνο που δεν ήταν και μια περιουσία.

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 1 έτος

I'll ask again because I didn't get an answer. Did you provide Kristine with what she asked for in her complaint or email ? I am just asking so that it is not unnecessarily prolonged if you accidentally forgot to write back to her. 

Unfortunately, we have to wait. I would be happy if everything would be solved as soon as possible, but as we can see it is not so clear. Let's see where our team gets to. I wish everything will be resolved fairly. 🤞☘️

Jaro
πριν από 1 έτος

Τι γίνεται jaro, ναι, έστειλα όλα όσα μου ζήτησες με email στην kristine και ας ελπίσουμε ότι θα λυθεί σύντομα, ευχαριστώ jaro, ας δούμε αν θα προχωρήσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 1 έτος

Perfect, so now we'll have to wait and see how it all goes. 

Anyway, if you happen to get a reply from the casino don't hesitate to let us know, because it would certainly be useful to know why your withdrawal is still delayed. Take care.

Jaro
πριν από 1 έτος

Τι γίνεται, αυτή τη στιγμή δεν έχω καμία απάντηση, το ανοίγω στο chat και το μόνο πράγμα που μου λέει ότι το πρόβλημά σου είναι υπό επεξεργασία, αυτή η απάντηση μου έχει δοθεί από τότε που ξεκίνησα με αυτό για μια αυτοματοποιημένη απάντηση και με email γιατί δεν μου έχουν απαντήσει ποτέ με email. περισσότερο email σου έστειλα

Αυτόματη μετάφραση:
Antonio190310
πριν από 1 έτος

Well, you should probably read these instructions first.

"

How long will it all take?

The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.

Here are some rough estimates and time-related information about complaints:

You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.

Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.

As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.

"

The Team has five days to respond, you see? Kindly wait for now:

https://casino.guru/paripesa-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received

Next time, I would try to avoid casinos with a low safety index. 🤷‍♂️ Especially with this warning:

Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size

I'm sorry. Let's hope the complaint will work.🙏

1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα