Ναι, αποδεικνύεται ότι ήταν γραμμένο στα αγγλικά, νόμιζα ότι ήταν όνομα και παρατσούκλι και το έγραψα, αλλά έπρεπε να γράψω το ονοματεπώνυμό μου και γι' αυτό ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε ως κατάφωρη παράβαση και τα χρήματα ήταν περίπου 1.700 ευρώ
Yes, it turns out it was written in English, I thought it was a name and a nickname, and I wrote it, but I had to write my first and last name, and for this my account was blocked as a gross violation, and the funds there were about 1,700 euros
Да получается там было на Английском языке написано я думал нейм и никнейм я и написал а надо было написать имя и фамилию и вот за это мой акк был заблокирован как грубое нарушение и денежные средства там были около 1700евро
Λοιπόν, δεν θα χαρακτήριζα το καζίνο ως απατεώνες επειδή αντιδρούν σωστά σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις τους και ως εκ τούτου μπλοκάρουν. Όταν ένας παίκτης εισάγει λάθος όνομα και επίθετο, αυτό ακριβώς συμβαίνει συχνά. Πρέπει να διαβάσετε τι συμπληρώνετε και τις περισσότερες φορές δεν πρέπει σε καμία φόρμα εγγραφής να εισάγετε μόνο το όνομα και το ψευδώνυμό σας.
Τέλος πάντων, πιστεύω ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να διορθωθεί κάπως και αν σου κάνουν μια επαλήθευση τότε βλέπουμε. Αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι που το καζίνο δεν έχει δικαίωμα να κάνει. Υπομονή λοιπόν και ελπίζουμε να έρθει κάτι θετικό.🙂
Well, I wouldn't label the casino as scammers because they react correctly according to their Terms and Conditions and therefore block. When a player enters an incorrect first and last name, that is exactly what often happens. You need to read what you fill in and most of the time it is not in any registration form that you have to enter only your first name and nickname.
Anyway, I believe that this situation can be fixed somehow and if they do a verification with you then we will see. But it's certainly not something the casino has no right to do. So be patient and hopefully something positive will come.🙂
Μπορώ να ρωτήσω γιατί δεν πληκτρολογείτε το κανονικό κείμενο στον μεταφραστή και δεν το δημοσιεύετε εδώ; Δεν είναι απαραίτητο να το κάνετε μέσω στιγμιότυπων οθόνης.
Η Kristina αντιμετωπίζει την κατάστασή σας, αλλά το καζίνο έγραψε ότι δημιουργήσατε πολλούς λογαριασμούς, κάτι που αποτελεί παράβαση των κανόνων. Νομίζω ότι θα τους ζητήσουμε να μας δώσουν κάποιες αποδείξεις και γι' αυτό, οπότε αν ισχύει αυτό, σίγουρα θα το μάθουμε.
May I ask why don't you type the normal text into the translator and post it here? It is not necessary to do it via screenshots.
Kristina is dealing with your situation, but the casino wrote that you created multiple accounts, which is a violation of the rules. I think we'll ask them to give us some evidence of that as well, so if that's the case, we'll definitely find out.
Μπορώ να ρωτήσω γιατί δεν πληκτρολογείτε το κανονικό κείμενο στον μεταφραστή και δεν το δημοσιεύετε εδώ; Δεν είναι απαραίτητο να το κάνετε μέσω στιγμιότυπων οθόνης.
Η Kristina αντιμετωπίζει την κατάστασή σας, αλλά το καζίνο έγραψε ότι δημιουργήσατε πολλούς λογαριασμούς, κάτι που αποτελεί παράβαση των κανόνων. Νομίζω ότι θα τους ζητήσουμε να μας δώσουν κάποιες αποδείξεις και γι' αυτό, οπότε αν ισχύει αυτό, σίγουρα θα το μάθουμε.
May I ask why don't you type the normal text into the translator and post it here? It is not necessary to do it via screenshots.
Kristina is dealing with your situation, but the casino wrote that you created multiple accounts, which is a violation of the rules. I think we'll ask them to give us some evidence of that as well, so if that's the case, we'll definitely find out.
Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να εστιάσετε στο παράπονο και να απαντήσετε σε ένα μήνυμα και να περιγράψετε το πρόβλημα. Και το καζίνο και εμείς πρέπει να ξέρουμε ξεκάθαρα τι συνέβη, γιατί χωρίς αυτό δεν μπορούμε να βοηθήσουμε.
Θα ήμουν ευγνώμων.👍
The best thing to do is to focus on the complaint and reply there in one message and describe the problem. Both the casino and we need to know clearly what happened, because without that we can't help.
I would be grateful.👍
Παρακαλώ απαντήστε μου κανονικά γιατί αυτό δεν πάει πουθενά.
Υπάρχει κάτι που δεν κατάλαβες;
Please respond to me normally because this is going nowhere.
Is there something you did not understand?
Βλέπω ότι η κατάσταση είναι αρκετά μπερδεμένη. Μάλλον θα σου πρότεινα να πάρεις λίγο αέρα, να τακτοποιήσεις τις σκέψεις σου και να τις γράψεις σε μια ανάρτηση γιατί ακόμα έχω την αίσθηση ότι γράφεις αυτό που δεν σε ρωτάει κανείς. Προσπαθήστε να εστιάσετε στις ερωτήσεις που σας έκανε το καζίνο και να τις απαντήσετε. Δεν χρειάζεται να γράψετε μια απάντηση μιας πρότασης σε μια ερώτηση που είναι επίσης ερώτηση. Είναι απαραίτητο να απαντήσετε και να διευκρινίσετε για τι πράγμα μιλάτε για να βοηθήσετε. Δεν ξέρω πώς καλύτερα να σας το εξηγήσω, αλλά χωρίς αυτό απλά δεν μπορείτε να βοηθηθείτε.😕
I can see that the situation is getting quite muddled. I would probably recommend you to get some fresh air, get your thoughts in order and write them in a post because I still have the feeling that you are writing what nobody asks you. Try to focus on the questions the casino asked you and answer them. There is no need to write a one sentence response to a question that is also a question. It is necessary to reply and clarify what you are talking about in order to help. I don't know how better to explain it to you, but without that you simply can't be helped.😕
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.