Γειά σου,
Αναμένω ότι διαφωνείτε με τις δηλώσεις του καζίνο σχετικά με τη δημιουργία περισσότερων του ενός λογαριασμών στο ίδιο καζίνο. είμαι κοντά;
Hello,
I expect you disagree with the casino statements regarding you creating more than one account in the same casino; am I close?
Δεν μπόρεσα να ανακτήσω τα χρήματά μου, δεν παραβίασα τίποτα, κέρδισα, έδωσα τα προσωπικά μου στοιχεία, όχι τρίτων όπως ισχυρίζονται, κέρδισα, ήθελα να αποσύρω τα κέρδη μου 115.700 €, μου ζήτησαν τα προσωπικά μου στοιχεία, μετά μου είπαν ότι τα είχα πραγματικά, ρώτησα πολλές φορές για να βεβαιωθώ, έδωσα τα προσωπικά μου στοιχεία. κλεμμένα με όλα μου τα στοιχεία, ίσως κάποιος προσπάθησε να με κλέψει, δεν καταλαβαίνω τίποτα, θέλω τα κέρδη μου, λένε ότι είναι σε αποκλεισμένο λογαριασμό και ότι δεν μπορούν να τους ξεμπλοκάρουν, αμφισβητώ προφορικά αυτήν την απόφαση που ελήφθη εναντίον μου, υπάρχει κατάχρηση αδυναμίας.
Unable to recover my funds, I have not violated anything, I won, I gave my personal information, not that of a third party as they claim, I won, wanted to withdraw my winnings €115,700, they asked me for my personal information, then they told me that I really had it, I asked several times to be sure, I gave my personal information, then the problems begin, they say that I violated but I did nothing, I had to create a new email and phone number because my phone was stolen with all my information, maybe someone tried to steal from me, I don't understand anything, I want my winnings, they say that they are on a blocked account and that they cannot unblock them, I verbally contest this decision taken against me, there is abuse of weakness.
Impossible de récupérer mes fond, je n'ai rien enfreint j'ai gagné j'ai donné mais informations personnelles ai non ceux d une tierce personne comme il le prétende, j'ai gagné voulu retirer mais gains 115700€ ,il m on demande mais informations personnelles ensuite il m on bien dis que j avait réellement j'ai demandé plusieurs fois pour être sûr, j'ai donné mais informations personnelles ensuite les problème on commence,il disent que j'ai violé mais j'ai rien fait j'ai du créé un nouveau mail et numéro de téléphone car on m'a volé mon téléphone avec toutes mes informations, peut être que on a essayé de me voler je ne comprends rien , je veux mais gains,il disent qu'ils sont sur un compte bloqué et qu il peuvent pas les débloquer je conteste de vive voix cette décision prise a mon égard, il ya la abus de faiblaise.
Δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω εδώ, θέλω να ανακτήσω τα κέρδη μου, θέλω να υποβάλω μια καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο απάτης.
I have a hard time communicating here, I want to recover my winnings, I want to file a complaint against this scam casino.
J ai dur de communiquer ici je veux récupérer mon gains je veux déposé plaint contre ce casino d escrocs
Δεν μπόρεσα να ανακτήσω τα χρήματά μου, δεν παραβίασα τίποτα, κέρδισα, έδωσα τα προσωπικά μου στοιχεία, όχι τρίτων όπως ισχυρίζονται, κέρδισα, ήθελα να αποσύρω τα κέρδη μου 115.700 €, μου ζήτησαν τα προσωπικά μου στοιχεία, μετά μου είπαν ότι τα είχα πραγματικά, ρώτησα πολλές φορές για να βεβαιωθώ, έδωσα τα προσωπικά μου στοιχεία. κλεμμένα με όλα μου τα στοιχεία, ίσως κάποιος προσπάθησε να με κλέψει, δεν καταλαβαίνω τίποτα, θέλω τα κέρδη μου, λένε ότι είναι σε αποκλεισμένο λογαριασμό και ότι δεν μπορούν να τους ξεμπλοκάρουν, αμφισβητώ προφορικά αυτήν την απόφαση που ελήφθη εναντίον μου, υπάρχει κατάχρηση αδυναμίας.
Απάντηση
0
,
,
0/5000
Υποβολή απάντησης
Προσθήκη ανάρτησης
μπρούντζος
pascalplanchon37
Επισκέπτης
Βέλγιο
0/5000
Υποτάσσομαι
Καταγγελία κατά του καζίνο hitnspin
Τρελός
Unable to recover my funds, I have not violated anything, I won, I gave my personal information, not that of a third party as they claim, I won, wanted to withdraw my winnings €115,700, they asked me for my personal information, then they told me that I really had it, I asked several times to be sure, I gave my personal information, then the problems begin, they say that I violated but I did nothing, I had to create a new email and phone number because my phone was stolen with all my information, maybe someone tried to steal from me, I don't understand anything, I want my winnings, they say that they are on a blocked account and that they cannot unblock them, I verbally contest this decision taken against me, there is abuse of weakness.
Reply
0
0/5000
Submit reply
Add post
bronze
pascalplanchon37
Visitor
Belgium
0/5000
Submit
Complaint against hitnspin casino
Crazy
Impossible de récupérer mes fond, je n'ai rien enfreint j'ai gagné j'ai donné mais informations personnelles ai non ceux d une tierce personne comme il le prétende, j'ai gagné voulu retirer mais gains 115700€ ,il m on demande mais informations personnelles ensuite il m on bien dis que j avait réellement j'ai demandé plusieurs fois pour être sûr, j'ai donné mais informations personnelles ensuite les problème on commence,il disent que j'ai violé mais j'ai rien fait j'ai du créé un nouveau mail et numéro de téléphone car on m'a volé mon téléphone avec toutes mes informations, peut être que on a essayé de me voler je ne comprends rien , je veux mais gains,il disent qu'ils sont sur un compte bloqué et qu il peuvent pas les débloquer je conteste de vive voix cette décision prise a mon égard, il ya la abus de faiblaise.
Reply
0
0/5000
Submit reply
Add post
bronze
pascalplanchon37
Visitor
Belgium
0/5000
Submit
Plainte contre hitnspin casino
Fol
Γειά σου,
Αναμένω ότι διαφωνείτε με τις δηλώσεις του καζίνο σχετικά με τη δημιουργία περισσότερων του ενός λογαριασμών στο ίδιο καζίνο. είμαι κοντά;
Hello,
I expect you disagree with the casino statements regarding you creating more than one account in the same casino; am I close?
Γεια σας, διάβασα τι συμβαίνει στην περίπτωσή σας. Είδα ότι κάνατε μια επαλήθευση και προφανώς το καζίνο βρήκε κάποια συμπαιγνία εκεί.
Όσο για το πρώτο στιγμιότυπο από τα τρία που έστειλες, είδα κάτι για τη χώρα και τους γενικούς όρους. Καμιά ιδέα τι θα μπορούσε να είναι αυτό;
Εν πάση περιπτώσει, εάν το καζίνο σας κατηγόρησε για πολλούς λογαριασμούς, όπως αναφέρατε στην προηγούμενη απάντησή σας, μάλλον θα ήταν καλύτερο να υποβάλετε καταγγελία.
Αν σας ενδιαφέρει, ορίστε το link .👈
Θα ήθελα επίσης να ρωτήσω, το καζίνο σας συνέστησε να δημιουργήσετε ένα νέο email και να εισαγάγετε έναν νέο αριθμό τηλεφώνου; Τους είπατε ότι χάσατε το τηλέφωνό σας και, επομένως, πιθανότατα είχατε πρόσβαση σε αυτά τα πράγματα; Δεν δημιουργήσατε νέο λογαριασμό με αυτές τις πληροφορίες;
Hello, I have read what is going on in your case. I saw that you did a verification and apparently the casino found some collusion there.
As for the first screenshot of the three you sent, I saw something about the country and general terms. Any idea what that could be?
Anyway, if the casino accused you of multiple accounts, as you mentioned in your previous reply, it would probably be best to file a complaint.
If you are interested, here is the link.👈
I would also like to ask, did the casino recommend you to set up a new email and enter a new phone number? Did you tell them that you lost your phone and therefore probably accessed these things? Didn't you set up a new account with this information?
Καλημέρα, θέλω να υποβάλω μια καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο και να σας ζητήσω να το διευθετήσετε. Το καζίνο με μπλόκαρε. Υπήρχαν περίπου 1.700 ευρώ στον λογαριασμό μου. Μου γράφουν ότι παραβίασα κατάφωρα τους όρους και τις προϋποθέσεις τους. Κάτι που δεν καταλαβαίνω στα αγγλικά. Όταν έγραψα, έγραψα το ψευδώνυμό μου και το ψευδώνυμό μου, που είναι το ίδιο πράγμα. Αλλά όπως αποδείχτηκε, έπρεπε να γράψω το επίθετό μου. Γι' αυτό με μπλόκαραν και δεν θέλουν να μου πληρώσουν χρήματα. Μου πρότειναν να διαγράψω όλα τα χρήματα για να το ξεμπλοκάρω και να αφήσω 100 πολωνικά ζλότι. Αυτό είναι φυσιολογικό για τον λογαριασμό μου, ο οποίος αποκλείστηκε. Τακτοποιήστε το και επιστρέψτε τον λογαριασμό και τα χρήματά μου
Good day, I want to file a complaint against this casino and ask you to sort it out. The casino blocked me. There were about 1,700 euros on my account. They write to me that I grossly violated their terms and conditions. Something I don’t understand in English. When I registered, I wrote my nickname and nickname name, which is the same thing. But as it turned out, I had to write my last name. That’s why they blocked me and don’t want to pay me money. They suggested that I write off all the money to unblock it and leave 100 Polish zlotys. This is normal for my account, which was blocked. Please sort this out and return my account and money
Добрый день я хочу подать жалобу на это казино и прошу разобраться меня казино заблокировала на счету было около 1700 евро они мне пишут что я грубо нарушил их условия то что я на онглиском не понимаю при регистрации я написал ник и ник нейм одно и тоже имея а как оказалось что нужно было фамилию писать иза этого они меня заблокировали и не хотят выплачивать деньги предложили для разблокировки списать все деньги а оставить 100польских злот это нормально мой аккаунт который был заблокирован alenarukoit@mail.ru прошу разобраться и вернуть мой акк и денежные средства
Δεν ξέρω γαλλικά, αλλά θα πρέπει να είναι δυνατή η μετάφραση απευθείας στην ανάρτηση, δεν έχετε αυτή την επιλογή; Ή δοκιμάστε έναν μεταφραστή εάν αυτό δεν είναι δυνατό.
I don't know French but it should be possible to translate it directly in the post, don't you have that option? Or try a translator if that's not possible.
Καλημέρα, θέλω να υποβάλω μια καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο και να σας ζητήσω να το διευθετήσετε. Το καζίνο με μπλόκαρε. Υπήρχαν περίπου 1.700 ευρώ στον λογαριασμό μου. Μου γράφουν ότι παραβίασα κατάφωρα τους όρους και τις προϋποθέσεις τους. Κάτι που δεν καταλαβαίνω στα αγγλικά. Όταν έγραψα, έγραψα το ψευδώνυμό μου και το ψευδώνυμό μου, που είναι το ίδιο πράγμα. Αλλά όπως αποδείχτηκε, έπρεπε να γράψω το επίθετό μου. Γι' αυτό με μπλόκαραν και δεν θέλουν να μου πληρώσουν χρήματα. Μου πρότειναν να διαγράψω όλα τα χρήματα για να το ξεμπλοκάρω και να αφήσω 100 πολωνικά ζλότι. Αυτό είναι φυσιολογικό για τον λογαριασμό μου, ο οποίος αποκλείστηκε. Τακτοποιήστε το και επιστρέψτε τον λογαριασμό και τα χρήματά μου
Good day, I want to file a complaint against this casino and ask you to sort it out. The casino blocked me. There were about 1,700 euros on my account. They write to me that I grossly violated their terms and conditions. Something I don’t understand in English. When I registered, I wrote my nickname and nickname name, which is the same thing. But as it turned out, I had to write my last name. That’s why they blocked me and don’t want to pay me money. They suggested that I write off all the money to unblock it and leave 100 Polish zlotys. This is normal for my account, which was blocked. Please sort this out and return my account and money
Добрый день я хочу подать жалобу на это казино и прошу разобраться меня казино заблокировала на счету было около 1700 евро они мне пишут что я грубо нарушил их условия то что я на онглиском не понимаю при регистрации я написал ник и ник нейм одно и тоже имея а как оказалось что нужно было фамилию писать иза этого они меня заблокировали и не хотят выплачивать деньги предложили для разблокировки списать все деньги а оставить 100польских злот это нормально мой аккаунт который был заблокирован alenarukoit@mail.ru прошу разобраться и вернуть мой акк и денежные средства
Γεια σας, μάλλον θα έκανα καταγγελία μαζί μας για τέτοιο πρόβλημα.
Τέλος πάντων, μπορείς να μου πεις τι σε έκανε να γράψεις δύο φορές το ίδιο πράγμα στη φόρμα εγγραφής; Υπάρχει κάτι που δεν καταλάβατε ή κάτι που εξηγήθηκε ή γράφτηκε λάθος; Είναι λογικό ότι αν το καζίνο ήθελε επαλήθευση από εσάς, τότε δεν θα το είχατε περάσει.
Τέλος πάντων, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε αν είναι δυνατόν.
Hello, I would probably file a complaint with us for such a problem.
Anyway, can you tell me what made you write the same thing twice in the registration form? Is there something you didn't understand or something that was explained or written wrong? It's only logical that if the casino wanted verification from you then you wouldn't have passed it.
Anyway, we will try to help you if possible.
Ναι, αποδεικνύεται ότι ήταν γραμμένο στα αγγλικά, νόμιζα ότι ήταν όνομα και παρατσούκλι και το έγραψα, αλλά έπρεπε να γράψω το ονοματεπώνυμό μου και γι' αυτό ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε ως κατάφωρη παράβαση και τα χρήματα ήταν περίπου 1.700 ευρώ
Yes, it turns out it was written in English, I thought it was a name and a nickname, and I wrote it, but I had to write my first and last name, and for this my account was blocked as a gross violation, and the funds there were about 1,700 euros
Да получается там было на Английском языке написано я думал нейм и никнейм я и написал а надо было написать имя и фамилию и вот за это мой акк был заблокирован как грубое нарушение и денежные средства там были около 1700евро
Το Hits Spin δεν είναι καζίνο, είναι απατεώνες και απατεώνες σε μεγάλη κλίμακα, από το πουθενά με εξαπάτησαν για 1700 €, μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου, με την προϋπόθεση ότι έχω εισαγάγει λάθος το όνομα χρήστη, στο οποίο λαμβάνω απάντηση από αυτούς, μπορούμε να ξεμπλοκάρουμε τον λογαριασμό, αλλά όλα τα χρήματα θα χρεωθούν από το υπόλοιπό σας, αλλά πόσο μένει μόνο 10;
Hits Spin is not a casino, it is scammers and scammers on a large scale, out of nowhere they cheated me for 1700 €, blocked my account, provided that I entered the username incorrectly, to which I receive a response from them, we can unblock the account, but all the money will be debited from your balance, but only 100 zlotys are left, how can this be?
Hits Spin это не казино это мошенники и мошенники в крупных размерах на ровном месте меня обманули на 1700 € заблокировали аккаунт предоставили что мол я некорректно ввёл имя пользователя на что я получаю ответ от них мы можем разблокировать аккаунт но с вашего баланса будут списаны все деньги но оставлено только 100 злотых как такое может быть
Δεν μπορώ να βρω τον εαυτό μου στις συζητήσεις, δεν υπάρχει ιδιωτική συνομιλία
I can't find myself in the conversations, there is no private chat
Je ne m y retrouve pas dans les conversation ya pas un chat prive
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.