απόσυρση powbet

πριν από 3 μήνες από jesustorna01
|
1447 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, έχω χρήματα στο PowBet και όλα τα ακυρώνουν. Κάνω αναλήψεις χρημάτων και όλες τις ακυρώνουν. Επειτα

Πηγαίνω σε επαλήθευση και μου λέει ότι δεν είμαι επαληθευμένος και τους μιλάω και μου λένε ότι δεν χρειάζονται τίποτα και δεν με αφήνουν να κάνω επαλήθευση. Θέλω να αποσύρω τα χρήματα που έβαλα. Δεν πήρα μπόνους ή τίποτα, το μόνο που θέλω είναι να πάρω τα χρήματά μου πίσω και είμαι απελπισμένος, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
jesustorna01
πριν από 3 μήνες

Hi!

They explained the reason? May be you have duplicate account or use VPN? It is impossible just to close the account without explaining the reason

becksback
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, τίποτα, δεν μου λένε ούτε τον λόγο ούτε τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I have the experience when my account was closed just "per administartion desicion", i think because i won more than 15000, but they closed account (it was in another casino) after cashout of my money

πριν από 3 μήνες

Όχι, δεν είμαι επαληθευμένος και μου λένε ότι δεν χρειάζονται επαλήθευση ή τίποτα και δεν μου λένε γιατί μου ακυρώνουν τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
jesustorna01
πριν από 3 μήνες

Since you managed to submit the complaint on your own, I'd say we have some time to dig further into your issue, even here on the forum.

May I ask you what the last thing you spoke about with anyone from the casino was? Don't hesitate to share a screenshot of the conversation or email. Which games did you play? Did anything unusual happen?

Maybe there was some clue to this mystery. I have to admit that it sounds like the casino simply didn't want to deal with you, but let's not make a hasty assumption.

Let me know, please.


πριν από 3 μήνες

Το τελευταίο πράγμα για το οποίο μίλησα ήταν μέσω της ζωντανής συνομιλίας που προσφέρουν από την Powbet, ζητώντας εξηγήσεις για το γιατί είχα άλλη μια κακή απόσυρση. Από την Powbet μου λένε να περιμένω 1-3 μέρες, και δεν μου λένε τίποτα άλλο, ούτε μου δίνουν εξηγήσεις ή λεπτομέρειες για την απόσυρση.

Έπαιξα ένα αθλητικό στοίχημα και κέρδισα, χωρίς να πάρω μπόνους ή κάτι τέτοιο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

file

πριν από 3 μήνες

file

πριν από 3 μήνες

file

Τους στέλνω email, περνούν οι μέρες και δεν λαμβάνω απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
jesustorna01
πριν από 3 μήνες

Hi, it's definitely not right if the casino doesn't communicate with you and doesn't answer you and doesn't even give you a reason why you still don't have your withdrawal and it's pending. I see that you have uploaded your money via sports betting and unfortunately we at CasinoGuru do not deal with that, so I think that the complaint you have filed will probably not be successful. 

However, I can try to help you in advance and I will post you links where you can try to file a complaint as well.

You can find them here:


https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

If you go for it, let me know how it goes and whether you got your money or not. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
πριν από 1 μήνα

κατάφερες να πάρεις τα λεφτά σου τελικά??

Αυτόματη μετάφραση:
Veronica10
πριν από 1 μήνα

Kindly use the reply button whenever you'd like to write, or ask a question, so the correct person could get notified. Thank you.

πριν από 1 εβδομάδα

I am having the same problem. I write to the Live-Chat every day and they have no answer why the financial department has not completed my verification. I also asked for contact to a gaming commission which they are subjected and they will not answer me. They give me their email address VIP@powbet.com

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Έχω το ίδιο πρόβλημα με το POWBET. Αναβάλλουν την απάντηση στην πιστοποίησή μου κάθε εβδομάδα. Έστειλα όλα τα έγγραφα. Λένε 3 μέρες, αλλά χρειάστηκαν εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
lferg49
πριν από 1 εβδομάδα

Hello, did the casino tell you any reason why it takes so long and why you haven't completed the verification yet ? Is there something wrong with your documents and have they been rejected or has there been no progress since you sent them ? 

Anyway, if you say it's been going on for a few weeks, then I'd recommend you to file a complaint here on this link and we'll see what can be done. 

Also, if you want to know what you can expect from this process, just take a look at this guide - Complaint Resolution Centre.

I hope you will be able to verify and take your money out. 

πριν από 1 εβδομάδα

Powbet don't keep up their own end of the deal. I had withdrawal issues for month and they did nothing about it until I was able to hire a firm ( hyper capital limited ) who put them under pressure until I got my money back.

valentinekaren56
πριν από 1 εβδομάδα

I am really glad you found some help with that and got your money. Next time, if you find yourself in need of help, please let us know. Please read about our complaint resolution center over here.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα