Έχω καταθέσει πάνω από 1500€ και έχω κάνει ανάληψη 500€. Τα λεφτά μου είναι σε αναμονή εδώ και 5 μέρες και οι απαντήσεις είναι πάντα οι ίδιες
I have deposited over 1500€ and have withdrawn 500€. My money has been on hold for 5 days and the answers are always the same
Ich habe über 1500€ eingezahlt und habe 500€ auszahlen lassen seit 5 Tagen ist mein Geld in Warteschleife und die Antworten sind immer das gleiche
Μπορώ να ρωτήσω εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο;
Τι ακριβώς λέει το καζίνο σχετικά με την απόσυρσή σας, όμως;
May I ask if your account is fully verified at this casino?
What exactly does the casino say regarding your withdrawal, though?
Γεια σας, δεν είναι επαληθευμένο, ήθελα να το επαληθεύσω αλλά δεν λειτουργεί γιατί λέει ότι δεν χρειάζεται να επαληθευτεί αυτή τη στιγμή. Ρώτησα και εγώ και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται αυτή τη στιγμή, νομίζουν ότι επειδή είναι πάρα πολλά να κάνεις θα καθυστερήσει
Hello, it is not verified, I wanted to verify it but it doesn't work because it says that it doesn't have to be verified at the moment. I also asked and they said that you don't have to at the moment, they think that because there is too much to do it will be delayed
Hallo ist nicht verfiziert ich wollte es verifizieren aber geht nicht da steht das momentan nicht verifizieren mus habe auc nachgefragt die meinten auch muss du momentan nicht die meinen weil es zu viel zu tun ist wird es verzögert
Έκανα παράπονα στους ρωτητές που δεν ξέρω αν θα βοηθήσει
I complained to askgamblers I don't know if it will help
ich habe mich bei askgamblers mich beschwert ich weiß nicht ob es helfen wird
Οπότε πιθανώς να περιλαμβάνεσαι σε κάποια σειρά απόσυρσης υποθέτω. Σου είπαν μόνο αυτό που περιγράφεις; Εάν δεν χρειάζονται ακόμη επαλήθευση από εσάς, δεν πειράζει. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να πληρώσουν τον παίκτη και αν δεν συμβεί τίποτα, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας εάν θέλετε τη βοήθειά μας.
Ελπίζω όμως να μην είναι απαραίτητο και να πάρετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό.
So you're probably included in some sort of order of withdrawal I suppose. Did they tell you only what you are describing? If they don't need verification from you yet, that's fine. We give casinos 14 days to pay the player and if nothing happens then you can file a complaint with us if you want our help.
But I hope it won't be necessary and you will get your money as soon as possible.
Εντάξει, τότε θα περιμένω 14 ημέρες και αν δεν συμβεί τίποτα θα σας παραπονεθώ και θα επικοινωνήσω ξανά μαζί σας
OK, then I'll wait 14 days and if nothing happens I'll complain to you and I'll get back to you
Okey dan warte ich 14 Tage wenn nixs passiert werde ich mich beschweren bei ihnen ich werde mich melden
Βλέπω ότι είναι μόνο μια κλασική απάντηση, αλλά ακόμα καλύτερη από το τίποτα. Οπότε θα είμαι περίεργος να δω πώς θα εξελιχθεί αυτό. Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι μετράνε 14 ημέρες από τη στιγμή που καταχωρίσατε την ανάληψή σας, οπότε ορίστε.
Θα περιμένω.
I see that only a classic answer but still better than nothing. So I'll be curious to see how this develops. I'd also like to add that 14 days count from when you entered your withdrawal, so there you go.
I'll be waiting.
Τέλειο, οπότε πιστεύω ότι θα ακολουθήσουν κι άλλα. Μη διστάσετε να με ενημερώσετε αν πάει όπως θα έπρεπε.
Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιείτε για ανάληψη; 🙂
Perfect, so I believe there will be more to come. Feel free to let me know if it goes as it should.
What payment method are you using for withdrawing? 🙂
Το σκέφτηκα κι εγώ, οπότε μέσω τραπεζικής μεταφοράς μπορεί μερικές φορές να πάρει χρόνο. Αλλά επειδή το καζίνο σας έχει ήδη πληρώσει ένα μέρος από αυτό, πιστεύω ότι θα είναι θέμα χρόνου να έρθουν περισσότερα χρήματα.
Θα είμαι εδώ αν μη τι άλλο. 😉
I thought so too, so then via bank transfer it can sometimes take time. But since the casino has already paid you some of it, I believe it will only be a matter of time before more money comes in.
I'll be here if anything. 😉
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.