ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑπόσυρση κεφαλαίων στο καζίνο Verde

Απόσυρση κεφαλαίων στο καζίνο Verde (σελίδα 2)

πριν από 3 μήνες από helenom807
|
2928 προβολές 34 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Συγγνώμη, δεν κατάλαβα καλά το πρόγραμμα περιήγησης. Και δεν χρησιμοποιώ VPN

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Danya, καθάρισα τα πάντα, δεν χρησιμοποιώ VPN. Και λυπάμαι, αλλά δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω με το πρόγραμμα περιήγησης

Αυτόματη μετάφραση:
helenom807
πριν από 3 μήνες

Just do not use any automatic translation in your browser. Could you try to manage that?

πριν από 3 μήνες

Δεν καταλαβαίνω καθόλου πώς να το κάνω αυτό. Συγγνώμη, έχω ελάχιστες γνώσεις στο διαδίκτυο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ακυρώθηκε η αυτόματη μετάφραση σελίδας. Έγραψα ένα παράπονο, αλλά το επόμενο βήμα δεν λειτουργεί. Δεν προσθέτει αρχείο φωτογραφίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

filefile

helenom807
πριν από 3 μήνες

Hello. If the issue still remains the same and you are unable to file a complaint, please write an email to complaints@casino.guru explaining the whole situation. Hopefully, they will be able to help. Let us know, please, how it goes.

πριν από 3 μήνες

filefile

πριν από 2 μήνες

Hi there!

I read this thread carefully, and since there has been no complaint registered so far, I just thought I would ask you whether you still need help or whether the problem with the casino has been overcome.

Don't hesitate to let us know, please. We aim to help even with technical issues here.


Radka
πριν από 2 μήνες

Δημοσίευσα ένα παράπονο χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που μου δόθηκε παραπάνω. Αλλά δεν έχω λάβει κανένα μήνυμα σχετικά με το παράπονό μου για περισσότερο από μια εβδομάδα τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
helenom807
πριν από 2 μήνες

Sorry for that, but we do not have any complaints submitted by you here. If you still need to file one, please use this link and let us know as soon as possible if it was successful or if you need any help.

πριν από 2 μήνες

Δημοσίευσα μια καταγγελία για το Καζίνο Verde. Αναφέρεται το όνομά μου Gregory Gregoire και το email μου gregori.gregoire02@gmail.com . Προσπάθησα να στείλω ξανά το παράπονο, αλλά λέει σφάλμα, απενεργοποίησα την αυτόματη μετάφραση του προγράμματος περιήγησης, αλλά και πάλι δεν μπορώ να στείλω το παράπονό μου

Αυτόματη μετάφραση:
helenom807
πριν από 2 μήνες

I still can not see any complaint under your username. Please try to write an email to our complaints team, complaint@casino.guru, and let us know if the issue gets resolved and whether you're able to submit a complaint.

πριν από 2 μήνες

This isn't casino they arę lie to people. They will never pay You money. They always block accounts and find somethink ( difrent IP , 2 accounts , wrong name , what every) just to block Your account . Dont Play there

πριν από 2 μήνες

Verde casino are scammers !!!

Engel1992
πριν από 2 μήνες

Hello, I already answered you here in this thread: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644

So it would be good to stick to one and do not write it in more, thanks ! 😉

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα