Danya, καθάρισα τα πάντα, δεν χρησιμοποιώ VPN. Και λυπάμαι, αλλά δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω με το πρόγραμμα περιήγησης
Danya, I cleaned everything, I don’t use VPN. And I'm sorry, but I don't understand what I need to do with the browser
Даня я все почистил, vpn я не использую. И простите, но я не понимаю что мне нужно сделать с браузером
Απλώς μην χρησιμοποιείτε καμία αυτόματη μετάφραση στο πρόγραμμα περιήγησής σας. Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να το διαχειριστείτε;
Just do not use any automatic translation in your browser. Could you try to manage that?
Ακυρώθηκε η αυτόματη μετάφραση σελίδας. Έγραψα ένα παράπονο, αλλά το επόμενο βήμα δεν λειτουργεί. Δεν προσθέτει αρχείο φωτογραφίας
Canceled automatic page translation. I typed a complaint, but the next step is not working. Doesn't add photo file
Отменил автоматический перевод страницы. Напечатал жалобу, но следующий шаг не получается. Не добавляет файл с фотографией
Γειά σου. Εάν το πρόβλημα παραμένει το ίδιο και δεν μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία, στείλτε ένα email στο complaints@casino.guru εξηγώντας την όλη κατάσταση. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουν να βοηθήσουν. Ενημερώστε μας, παρακαλώ, πώς πάει.
Hello. If the issue still remains the same and you are unable to file a complaint, please write an email to complaints@casino.guru explaining the whole situation. Hopefully, they will be able to help. Let us know, please, how it goes.
Γεια σου!
Διάβασα προσεκτικά αυτό το νήμα και επειδή δεν έχει καταχωρηθεί κανένα παράπονο μέχρι στιγμής, σκέφτηκα απλώς να σας ρωτήσω αν χρειάζεστε ακόμα βοήθεια ή αν το πρόβλημα με το καζίνο έχει ξεπεραστεί.
Μη διστάσετε να μας ενημερώσετε, παρακαλώ. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε ακόμα και σε τεχνικά ζητήματα εδώ.
Hi there!
I read this thread carefully, and since there has been no complaint registered so far, I just thought I would ask you whether you still need help or whether the problem with the casino has been overcome.
Don't hesitate to let us know, please. We aim to help even with technical issues here.
Δημοσίευσα ένα παράπονο χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που μου δόθηκε παραπάνω. Αλλά δεν έχω λάβει κανένα μήνυμα σχετικά με το παράπονό μου για περισσότερο από μια εβδομάδα τώρα.
I posted a complaint using the link that was given to me above. But I haven’t received any messages regarding my complaint for more than a week now.
Я разместил жалобу по ссылке которую мне давали выше. Но уже более недели не получаю ни каких сообщений по поводу моей жалобы
Λυπούμαστε για αυτό, αλλά δεν έχουμε κανένα παράπονο που υποβάλατε εδώ. Εάν εξακολουθείτε να χρειάζεται να υποβάλετε ένα, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο και ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό εάν ήταν επιτυχής ή εάν χρειάζεστε βοήθεια.
Sorry for that, but we do not have any complaints submitted by you here. If you still need to file one, please use this link and let us know as soon as possible if it was successful or if you need any help.
Δημοσίευσα μια καταγγελία για το Καζίνο Verde. Αναφέρεται το όνομά μου Gregory Gregoire και το email μου gregori.gregoire02@gmail.com . Προσπάθησα να στείλω ξανά το παράπονο, αλλά λέει σφάλμα, απενεργοποίησα την αυτόματη μετάφραση του προγράμματος περιήγησης, αλλά και πάλι δεν μπορώ να στείλω το παράπονό μου
,I published a complaint about Verde Casino. Indicated my name Gregory Gregoire and my email gregori.gregoire02@gmail.com . I tried to resend the complaint, but it says an error, I turned off automatic translation of the browser, but I still can’t send my complaint
,я публиковал жалобу на Верде казино. Указал мое имя Gregory Gregoire и мой имейл gregori.gregoire02@gmail.com . Пытался повторно отправить жалобу, но пишет ошибку, я отключил автоматический перевод браузера, но все равно не могу отправить свою жалобу
Εξακολουθώ να μην μπορώ να δω κανένα παράπονο στο όνομα χρήστη σας. Προσπαθήστε να γράψετε ένα email στην ομάδα παραπόνων μας, complaint@casino.guru , και ενημερώστε μας εάν το πρόβλημα επιλυθεί και εάν μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία.
I still can not see any complaint under your username. Please try to write an email to our complaints team, complaint@casino.guru, and let us know if the issue gets resolved and whether you're able to submit a complaint.
Αυτό δεν είναι καζίνο, είναι ψέματα στους ανθρώπους. Δεν θα σας πληρώσουν ποτέ χρήματα. Πάντα μπλοκάρουν λογαριασμούς και βρίσκουν κάτι (διαφορετική IP, 2 λογαριασμοί, λάθος όνομα, τι κάθε) απλώς για να μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας. Μην παίζετε εκεί
This isn't casino they arę lie to people. They will never pay You money. They always block accounts and find somethink ( difrent IP , 2 accounts , wrong name , what every) just to block Your account . Dont Play there
Γεια σας, σας απάντησα ήδη εδώ σε αυτό το νήμα: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644
Οπότε καλό θα ήταν να μείνουμε σε ένα και να μην το γράφουμε παραπάνω, ευχαριστώ! 😉
Hello, I already answered you here in this thread: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644
So it would be good to stick to one and do not write it in more, thanks ! 😉
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.