Ευχαριστώ που περιέγραψες την κατάσταση περισσότερο. Από όλα όσα έχω διαβάσει, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας αμέσως.
Μπορείτε να το κάνετε σε αυτόν τον σύνδεσμο . ⬅️
Εάν πιστεύετε ότι το καζίνο σας έχει κατηγορήσει ψευδώς για πολλούς λογαριασμούς, τότε αυτό θα ήταν το καλύτερο βήμα. Ωστόσο, θυμάστε αν είχατε εγγραφεί εδώ στο παρελθόν; Όταν μιλήσαμε για την επαλήθευση λογαριασμού, το κάνατε εδώ ή όχι; Υποθέτω ότι σε αυτή τη διαδικασία θα μπορούσε να υπάρξει μια τέτοια κατηγορία.
Επίσης δεν μου φαίνεται σωστό να σου λένε ότι δεν μπορείς να κάνεις ανάληψη των χρημάτων αλλά να κάνεις κατάθεση και να συνεχίσεις να παίζεις.
Δηλαδή θα προχωρήσετε και θα υποβάλετε καταγγελία; Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει με την κατάστασή σας και ελπίζουμε ότι θα επιλυθεί δίκαια.
Thank you for describing the situation more. From everything I've read, I would recommend to lodge a complaint with us right away.
You can do so at this link. ⬅️
If you think the casino has falsely accused you of multiple accounts then that would be the best step. However, do you remember if you were registered here in the past ? When we talked about account verification, did you do it here or not ? I suppose in this process there could be such an accusation.
It also doesn't seem right to me to be told that you can't withdraw the money but to deposit and keep playing.
So you're going to go ahead and file a complaint ? Our team will try to help you with your situation and hopefully it will be resolved fairly.
Αυτόματη μετάφραση: