Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑπόσυρση κεφαλαίων στο καζίνο Verde

Απόσυρση κεφαλαίων στο καζίνο Verde

 από helenom807
|
6.228 προβολές 46 απαντήσεις |
|
1 23

Καλό απόγευμα. Πείτε μου, δεν μπορώ να κάνω ανάληψη κεφαλαίων από το verde kasino. Είναι κι αυτό αληθινό; Ή μήπως είναι απατεώνες;

Αυτόματη μετάφραση:

How do I withdraw

Am I going to get my money

Επίσης δεν μπορώ να κάνω ανάληψη κεφαλαίων. Πείτε μου, είναι αυτοί οι απατεώνες ή κάτι δεν πάει καλά με τον ιστότοπο;

Αυτόματη μετάφραση:

Καλό απόγευμα. Πείτε μου, δεν μπορώ να κάνω ανάληψη κεφαλαίων από το verde kasino. Είναι κι αυτό αληθινό; Ή μήπως είναι απατεώνες;

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, could you tell me a bit more about your situation please ? Did the casino also tell you why you are not allowed to withdraw money ? Did you play here with some bonus or not ? Was it also necessary to verify the account, or did the casino not ask for any documents ?

Let me know and we will see what can be done.

How do I withdraw

Hello, what I wrote to the player before you applies to you as well, so feel free to answer the same questions. I need to know what's going on because this is a little, so be sure to write to me too when you have problems with the withdrawal. 

I'll be waiting for a reply.

Καλό απόγευμα. Είχα μπόνους, αλλά τελείωσαν και κατέθεσα 100 ευρώ στον λογαριασμό μου. Ο διαχειριστής του καζίνο Verde ζήτησε τον λογαριασμό μου, μετά από τον οποίο είπε ότι υπήρχαν προβλήματα με την τράπεζά μου, την επόμενη μέρα είπε ότι όλα ήταν εντάξει με την τράπεζα, προσπάθησα να κάνω ανάληψη χρημάτων ξανά, αλλά ακόμα δεν έχω χρήματα στην κάρτα .

Αυτόματη μετάφραση:

Έγραψα στον χειριστή, μου απάντησε ότι είχα δύο λογαριασμούς (αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια) και έχω μόνο μία διεύθυνση email. Και έγραψε ότι με απόφαση της επιτροπής, και οι δύο λογαριασμοί (αν και έχω μόνο έναν) είναι αποκλεισμένοι και τα χρήματα θα χρεωθούν στον λογαριασμό του καζίνο. Και αν θέλω, μπορώ να συνεχίσω να βάζω νέα χρήματα στον ιστότοπό τους και να παίζω. Αλλά αν κερδίσεις με τη Vova, δεν θα μου το δώσεις πίσω

Αυτόματη μετάφραση:

Λέει περάστε από την επαλήθευση, τοποθετήστε ένα νέο στοίχημα και παίξτε ξανά. Με απόφαση της διοίκησης, τα κέρδη σας διαγράφονται υπέρ του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι, και θα κερδίσετε επίσης τα χρήματα που κατέθεσα σε αυτόν τον λογαριασμό.

Το πρόβλημα όμως είναι ότι λένε ότι βάζω χρήματα σε λογαριασμό, αλλά δεν έχω τέτοιο λογαριασμό. Δεν είχα χρήματα στον λογαριασμό μου στο gmail.com. Αλλά λέει ότι έχω δύο λογαριασμούς) και αυτό απλά δεν μπορεί να είναι). Και ότι από την κάρτα μου (λέει ότι ο αριθμός της κάρτας μου είναι σωστός) κατέθεσα χρήματα στον λογαριασμό μου στο skynet.com, αλλά δεν είχα ποτέ τέτοιο λογαριασμό. Πώς θα μπορούσα να βάλω χρήματα εκεί;

Αυτόματη μετάφραση:

Πριν από δύο ημέρες είπε ότι τα χρήματα δεν αναλήφθηκαν λόγω υπαιτιότητας της τράπεζάς μου, χθες το βράδυ φαινόταν ότι έχω χρεώσει την κάρτα - 1600. Και σήμερα το πρωί ανοίγω τον λογαριασμό μου, αλλά τα χρήματα δεν έχουν χρεωθεί. Το ανοίγω το μεσημέρι, αλλά δεν μπορώ να το ανοίξω, γράφω στο chat υποστήριξης το μεσημέρι, και μου λένε ότι ο λογαριασμός είναι μπλοκαρισμένος και το καζίνο παίρνει τα χρήματα για τον εαυτό του, αφού έχω κάποιο άγνωστο Skynet.com .

Αυτόματη μετάφραση:

Πείτε μου, ίσως κάποιος ξέρει πώς να επιβεβαιώσει την απουσία λογαριασμού; Δεν έχω λογαριασμό στο skynet.be. Πώς μπορώ να το επιβεβαιώσω;

Αυτόματη μετάφραση:
helenom807

Thank you for describing the situation more. From everything I've read, I would recommend to lodge a complaint with us right away. 

You can do so at this link. ⬅️

If you think the casino has falsely accused you of multiple accounts then that would be the best step. However, do you remember if you were registered here in the past ? When we talked about account verification, did you do it here or not ? I suppose in this process there could be such an accusation. 

It also doesn't seem right to me to be told that you can't withdraw the money but to deposit and keep playing.

So you're going to go ahead and file a complaint ? Our team will try to help you with your situation and hopefully it will be resolved fairly. 

Καλό απόγευμα. Όταν συμπληρώνετε ένα παράπονο χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμό σας, δεν μπορώ να καταχωρίσω περιγραφή του προβλήματος. Όλα όσα γράφονται εξαφανίζονται αμέσως. Τι να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:

file

helenom807

Try to clear the cookies and the cache on your computer, and then use the link to file a complaint again. Let us know if it helped, please.

file Δεν μπορώ να συνεχίσω την εγγραφή

Σταματά σε αυτό το σημείο και δεν κάνει το επόμενο βήμα

Αυτόματη μετάφραση:

Επίσης, δεν μπορώ να πληκτρολογήσω το κείμενο κατά την υποβολή καταγγελίας και δεν μπορώ να επισυνάψω ένα αρχείο

Αυτόματη μετάφραση:
helenom807

Have you tried to do everything I wrote in the previous post and it is still the same?

May I ask if you're using a VPN, by any chance?🤔

helenom807

I got a tip from my colleague what could cause the problem. So try, please, to turn off automatic translation in the browser or the translation app in the browser extension, and then it should work.

Please let us know if you were able to fix the problem.

1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα