ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑπόσυρση καζίνο Spinado

Απόσυρση καζίνο Spinado (σελίδα 2)

πριν από 6 μήνες από mariadosacolao
|
3103 προβολές 36 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 5 μήνες

Ελπίζω το Καζίνο να μιλήσει. Ωστόσο, πιστεύω ότι είναι απίθανο να συμβεί. Πρόκειται για παράλειψη εκ μέρους του Καζίνο, συμπεριλαμβανομένης της άρνησης παροχής αναφορών στοιχημάτων.


Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

Have you had any news from the casino regarding the issue?

πριν από 4 μήνες

Εγώ ο ίδιος ζήτησα απάντηση από τη διευθύντρια και μετά έλαβα μια κλήση από αυτήν. Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι το αρμόδιο τμήμα για τη δήμευση των κερδών μου επιμένει ότι ήταν νόμιμα. Παρουσιάζοντας ακόμη και όλα τα στοιχεία ότι το καζίνο είναι αντιφατικό, συμπεριλαμβανομένων των συνομιλιών μέσω συνομιλίας και email με υποστήριξη.


Χάνω την ελπίδα ότι το καζίνο θα το αντιστρέψει αυτό από μόνο του.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 4 μήνες

Την επομένη της κλήσης, έλαβα ένα email από τον διευθυντή που πρόσφερε ένα μπόνους, αλλά το απέρριψα γρήγορα καθώς πραγματικά δεν θα κάνω κατάθεση σε αυτό το καζίνο.

Η υπεύθυνη λογαριασμού είναι πρόθυμη και προσεκτική στην περίπτωσή μου, αλλά δυστυχώς, σύμφωνα με την ίδια, δεν μπορεί να πάρει την απόφαση να επιστρέψει το κατασχεθέν ποσό.

Πιστεύω ότι μόνο με τη βοήθειά σας υπάρχει πιθανότητα να αντιστραφεί αυτό. file

Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

I imagine she sounds quite nice, though we got very little information from the message. From my perspective, and as Romi mentioned, it's crucial for the casino to join the discussion or provide the full explanation. We just have to wait until the complaint reaches that stage soon.

I'd also like to thank you for providing such a complex description of the whole situation.

Hopefully, the breaktrough is near.

πριν από 4 μήνες

ευχαριστω🙏🏼

Ελπίζω επίσης ότι το καζίνο θα λάβει θέση για αυτήν την κατάσταση εδώ στο φόρουμ.

Είναι όλα πολύ απογοητευτικά. Τίποτα δεν μου φαίνεται διαφανές σε αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

Just try to stay calm, and a bit of patience is needed here as well. I will keep my fingers crossed for the best result.🤞

πριν από 4 μήνες

Σας ευχαριστώ πολύ που είστε πρόθυμοι να με βοηθήσετε🙏🏼



Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

You're welcome, if you learn anything new or if something changes in your complaint and the casino responds, be sure to let us know. 

πριν από 4 μήνες

Γειά σου!


Ακολουθήστε το email που μόλις έλαβα από το καζίνο. είναι μη αναγώγιμες σε σχέση με τη θέση κατάσχεσης. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

file Όπως ανέφερα εδώ προηγουμένως, τα στοιχήματα πάνω από 9 R$ μπλοκάρονται από το καζίνο, καθιστώντας αδύνατο να παίξετε με ποσά πάνω από το όριο. Παρόλα αυτά, μου κατάσχεσαν ΟΛΑ τα κέρδη με στοιχήματα χαμηλότερα από το όριο, λόγω ΜΙΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΗΣ ΓΥΡΣΗΣ

Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

I see! By placing one bet in the amount of R$10 (instead of R$9), you have violated the maximum bet rule, and the casino deems it fair to void your winnings. Well, I'd say this is a far too strict application.

One honest mistake should not be used as the ultimate excuse, I'd say. I'm so glad you have submitted the complaint because we always try to approach each problem individually. I truly hope for a happy ending here.



πριν από 4 μήνες

Αυτό που με ιντριγκάρει είναι ότι το καζίνο μπλοκάρει στοιχήματα πάνω από 9 R$. Δεν μπορείς να στοιχηματίσεις ακόμα κι αν το ήθελες. Έτσι, ακόμα κι αν κάποιος κάνει πολλά υψηλά στοιχήματα, δεν εκτελούνται λόγω του μπλοκαρίσματος που δημιουργείται από το σύστημα. Στην ομάδα που ανήκω υπήρξαν πολλές κατασχέσεις από την SPINADO, δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο, εγώ ο ίδιος δεν έχω σεβαστεί ποτέ τους κανόνες του καζίνο, είναι η πρώτη φορά που μου κατασχέθηκαν κέρδη.

Πιστεύω ότι αυτό είναι ένα άλλο ελάττωμα από την πλευρά του καζίνο που το χρησιμοποιεί για δικό του όφελος.

Κοίτα, αν τα μπλοκ του καζίνο περιστρέφονται πάνω από το όριο, τότε τα στοιχήματα δεν περνούν, σωστά; Ως εκ τούτου, δεν θα μπορούσε να κατασχεθεί καθώς δεν στοιχηματίστηκε, ακόμα κι αν ήταν ένα μόνο γύρισμα.


Κατά τη γνώμη μου, για να είναι νόμιμες οι κατασχέσεις και εντός των όρων, το καζίνο θα πρέπει, εκτός από την έκθεση (και εκτός των όρων) των κανόνων στοιχήματος μαζί με την ποινή, να αφαιρεί τα μπλοκ σε στοιχήματα υψηλότερης αξίας, έτσι ώστε ο παίκτης γνωρίζοντας τους κανόνες και επιλέγοντας να τους παραβιάσετε, να έχετε αποτελεσματικά στοιχήματα και, στη συνέχεια, τα κέρδη ενδέχεται να κατασχεθούν.

Οι περιστροφές που μπλοκάρονται από το σύστημα δεν μπορούν να θεωρηθούν στοιχηματικές.

Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

What you wrote makes sense to me. The situation would be much easier to avoid if all casinos were able to enforce the maximum bet rule on the software level. Some can do that, and some just can't, leaving the players in quite an uncertain position. Reading the Terms and Conditioins is still a must.

I would agree that spins blocked by the system cannot be considered betting. It sounds very reasonable, and hopefully, the complaint will validate your point of view.

πριν από 4 μήνες

Ωστόσο, ακόμη και αν εξηγήσουμε όλα αυτά λεπτομερώς στο Καζίνο, ακόμη και στέλνοντας στιγμιότυπα οθόνης των οδηγιών που έλαβα μέσω συνομιλίας και email, το Καζίνο παραμένει στην ίδια θέση και, χειρότερα, δεν ευθύνεται για την καθοδήγηση που παρέχει η ίδια η υποστήριξη.

Δεν νομίζω ότι το Casino θα κάνει δημόσια δήλωση εδώ στο φόρουμ, αλλιώς θα το είχε κάνει ήδη.

Πραγματικά δεν ξέρω τι μέτρα να κάνω μπροστά σε αυτήν την παράλειψη. Είναι δυνατόν να αναφέρετε το παράπονο σε όποιον ρυθμίζει αυτό το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

filefile

Ακολουθήστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον διαχειριστή.

Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

So I would disagree with the support, because if it could misslead me anyway and the casino is not responsible for it, then who is ?That's a pretty benevolent approach from them.

I also see that they offer you a bonus as an excuse, but that wouldn't be enough for me. If the casino treated every case like this, then support could boot every player and it would be fine for them. So I guess they don't have a good reputation. 

So let's wait and see what Branislav finds out in your complaint and if the casino manages to reply in the complaint thread. If not, then he will advise you what you could do, which is to write to the licensing authority.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα