ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑπόσυρση καζίνο Spinado

Απόσυρση καζίνο Spinado

πριν από 5 μήνες από mariadosacolao
|
2947 προβολές 36 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

filefile Το Spinado Casino δεν θέλει να κάνει την πληρωμή

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Κάθε φορά που αποφασίζω να παίξω και να κερδίσω, δυσκολεύομαι να αποσυρθώ

Αυτόματη μετάφραση:
mariadosacolao
πριν από 5 μήνες

Hi, I'm sorry you're having trouble withdrawing. But I would like to start by asking you if you could please provide us with the url address to add this casino and review it, because we don't have it in our database. 

Regarding the email they sent you, they wrote you about the multiple accounts rule. Have you ever had another account at the casino ? If this is what they are referring to, then obviously this is the problem why you can't withdraw money. Are you aware of anything like this ? 

πριν από 5 μήνες

Μου έστειλαν ένα email ζητώντας συγγνώμη και είπαν ότι ήταν λάθος και ότι θα κάνουν την πληρωμή. Ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
mariadosacolao
πριν από 5 μήνες

Good news as I see it, so I would be glad if you would update us when the money arrives, and if they kept what they said. 

Anyway, we could still use a link to the casino so we can add it to our database. Would it be possible to post it please ? 🙂 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Γειά σου! Πιστεύω ότι αυτό είναι το ίδιο Καζίνο όπου κατάσχεσαν τα κέρδη μου και δεν μπόρεσα να υποβάλω καταγγελία επειδή δεν μπορούσα να το βρω στη λίστα.


https://spinado.com

Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 4 μήνες
Αιτία: Made link passive
Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

Hi, did your problem still persist or not ? How long has it been since the situation with your money ? 

I would like to add that if the casino is not in our database, you can choose any other casino and describe what happened to you and mention in the description what casino it concerns. Our team will then rewrite it in the complaint and deal with it further. 

πριν από 4 μήνες

Γειά σου!

Το υπόλοιπό μου κατασχέθηκε από το Casino SPINADO με την αιτιολογία ότι είχα κερδίσει παρακάμπτοντας τους κανόνες στοιχηματισμού μπόνους.

Έκανα μια κατάθεση και έλαβα το ποσό του μπόνους, ωστόσο σύμφωνα με τους όρους το πραγματικό υπόλοιπο χρησιμοποιείται πριν από το υπόλοιπο μπόνους. Μετά από μερικές ώρες παιχνιδιού, συγκέντρωσα το ποσό των 10.000,00 R$, οπότε τηλεφώνησα στην υποστήριξη του Καζίνο για να μάθω εάν θα ήταν δυνατό να ακυρώσω το μπόνους και να κάνω την ανάληψη, καθώς δεν το είχα χρησιμοποιήσει. Στο chat επιβεβαίωσαν ότι μπορούσα να ακυρώσω και να κάνω ανάληψη των ποσών, ενημέρωσαν ότι θα χαθεί μόνο το υπόλοιπο του μπόνους. Και αυτό ακριβώς συνέβη, ακύρωσα το μπόνους και το ποσό του μπόνους χρεώθηκε από τον λογαριασμό μου. Αφού ζήτησα ανάληψη 3.000,00 R$, καθώς ήταν το μέγιστο επιτρεπόμενο ποσό, το αίτημα παρέμεινε σε εκκρεμότητα για περίπου μία ώρα έως ότου έλαβα το email που με ενημέρωνε ότι το υπόλοιπό μου κατασχέθηκε επειδή είχα ποντάρει πάνω από 9,00 R$ με μπόνους.

Δεν προέκυψαν κέρδη με στοίχημα μεγαλύτερο από 9,00 R$, κανένα! Στοιχήματα αξίας άνω των 9 R$ μπλοκάρονται σε αυτό το καζίνο, δημιουργώντας μια αναδυόμενη προειδοποίηση και αποτρέποντας τις περιστροφές, καθώς αυτό ακριβώς συνέβη όταν απρόσεκτα αύξησα το στοίχημα στα 10 R$ στο GATES OLYMPUS, όπου είχα την πρώτη νίκη και στοίχημα των 6 R$. Ναι, ήταν JUST ONE SPIN και μπλοκαρίστηκε, μόλις εξέτασα όλα τα στοιχήματά μου από χθες.


Δεν χρησιμοποίησα καν το υπόλοιπο μπόνους. Έχω στιγμιότυπα οθόνης όλων των κερδών και ακόμη και της συνομιλίας που επιβεβαιώνει ότι το μπόνους δεν χρησιμοποιήθηκε και την εξουσιοδότηση για ακύρωση.

Οι κανόνες αυτού του Καζίνο είναι ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΙ και ΑΝΤΙΘΕΤΙΚΟΙ, προς έκπληξή μου το έμαθα κατά τη διάρκεια της συνομιλίας όταν προσπαθούσα να λύσω το ποσό που κατασχέθηκαν ΑΚΑΤΑΡΙΣΤΑ.

Τα ακριβή λόγια του πράκτορα στη συνομιλία ήταν:

"Σε αυτήν την περίπτωση, δεν επιτρέπεται να στοιχηματίζετε περισσότερο ή λιγότερο από το διπλάσιο του τελευταίου στοιχήματος όταν έχετε ενεργό μπόνους. Για παράδειγμα, εάν ποντάρετε 9 ρεάλ, δεν επιτρέπεται να στοιχηματίσετε λιγότερο από το μισό από αυτό στο επόμενο γύρος

πρέπει να μειώσετε σταδιακά

Marianne" Είμαι έκπληκτος με αυτό,

και κατά τη διάρκεια των αγώνων δεν υπάρχει καμία προειδοποίηση.

ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΔΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΠΙΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ!

9.000,00 R$ κατασχέθηκαν από το υπόλοιπό μου αφού ζήτησα την ανάληψη, αφού παίζω για ώρες μόνο το ποσό της κατάθεσης εμφανίζεται στον λογαριασμό μου.


Ζητώ βοήθεια από το Casino Guru για να το επιλύσω.


Δεν βρήκα το καζίνο "Spinado.com" στη λίστα για να ανοίξω καταγγελία.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

Well then, as I described in my previous reply, file a complaint and choose any casino and explain your problem, including the name of the casino where it happened to you. 

From what I understand, you cancelled the bonus and did not play with it after all. Were the 12 reias bets you made when you had the bonus or after you cancelled it ? I find it funny that they told you everything was fine and then said it wasn't and took your winnings. It's just as well that you have proof so you'll need it. 

Also that the second bet must always be half the size less, did you read that somewhere in the bonus rules ? 

Make sure you open a complaint here on this link and let's see if we can help you. 

πριν από 4 μήνες

Γειά σου! Ευχαριστώ για την ανταπόκριση.

Έλεγξα τα στοιχήματά μου και ήταν στην πραγματικότητα ΜΙΑ περιστροφή των 10 R$ που μπλοκαρίστηκε από το Καζίνο ταυτόχρονα, δημιουργώντας μια αναδυόμενη ειδοποίηση.

Ρώτησα την υποστήριξη του Καζίνο γιατί δεν κατάσχεσαν τα πρώτα μου κέρδη, καθώς ήταν στο ίδιο παιχνίδι όπου με κατηγόρησαν ότι στοιχηματίζω πάνω από το όριο και η απάντηση ήταν:

«Γεια σου, Μαριάννα!

Ο κανόνας αναφέρει μόνο στοιχήματα με αξία μεγαλύτερη από 9 ρεάλ, το κέρδος που προκύπτει με το στοίχημα των 7,50 δεν αποτελεί διάλειμμα.


Όλα τα κέρδη μου ήταν με στοιχήματα κάτω των 9 R$, οπότε σύμφωνα με την απάντησή τους κανένα από αυτά δεν αποτελεί διάλειμμα. Εξακολουθούσαν να κατασχέθηκαν τα κέρδη μου


Έχω αποδείξεις για όλα αυτά εκτεθειμένα εδώ.


Θα ανοίξω καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Γειά σου!

Ναι, το πρόβλημα παραμένει. Τα ποσά δεν επιστράφηκαν και το Casino επιμένει ότι κάνω λάθος παρόλο που υπάρχουν αντιφάσεις από την πλευρά τους.

Άνοιξα μια καταγγελία χθες που περιγράφει λεπτομερώς αυτήν την υπόθεση και επισυνάπτοντας όλα τα συνημμένα που ήταν δυνατό να σταλούν.

Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

That strikes me as a pretty nonsensical explanation. After all, if we're talking about maximum bet, it shouldn't refer to how much you win. If you break this rule then I would understand what the casino is saying, but if you broke the max bet and therefore you didn't win more than 9reias from that spin then nothing happened according to the casino, it makes absolute nonsense to me. 

So it was a good move when you lodged a complaint and let's see where our team gets to. I hope we can shed some light on this whole case. 

I'll keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 4 μήνες

Γειά σου!

ακριβώς. Νομίζω ότι όλα όσα έκανε το Casino είναι παράλογα, γι' αυτό ήρθα εδώ για να ζητήσω βοήθεια για να επιλύσω αυτήν την κατάσταση.

Όπως ανέφερα, λόγω πλήρους απροσεξίας κατά την προσαρμογή του στοιχήματος, έκανα ONE spin αξίας 10 R$ και εμφανίστηκε ένα αναδυόμενο παράθυρο στην οθόνη που με ειδοποιεί για το όριο του στοιχήματος. Δεν αποκτήθηκαν κέρδη με αξία μεγαλύτερη από το όριο και σύμφωνα με το ίδιο το καζίνο, τα κέρδη με στοιχήματα χαμηλότερα από το όριο των 9 R$ δεν αποτελούν παραβίαση του κανόνα. Καταλαβαίνω λοιπόν ότι κανένα κέρδος δεν θα μπορούσε να έχει κατασχεθεί, καθώς όλα τα κέρδη αποκτήθηκαν τηρώντας το όριο στοιχήματος, σύμφωνα με τα συνημμένα που περιλαμβάνονται στην καταγγελία.

Θα απαντήσω σε αυτό το νήμα με τα ζητούμενα δεδομένα για έρευνα. Ευχαριστώ!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

file

Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ελήφθη από το καζίνο λέει ότι κατάσχεσαν όλα τα κέρδη που ελήφθησαν νόμιμα για την τοποθέτηση του στοιχήματος R$10 και ότι είναι σύμφωνα με τους κανόνες του Καζίνο. Ωστόσο, οι όροι δεν είναι ξεκάθαροι ποια κέρδη θα κατασχεθούν σε περίπτωση παραβίασης κανόνων.

όταν διαβάζετε τους όρους μετά την κατάσχεση των κερδών λέει "τα κέρδη ενδέχεται να κατασχεθούν" και τους κανόνες που μπορούν να οδηγήσουν σε αυτό. Όχι με σαφή και αντικειμενικό τρόπο, κατά τη γνώμη μου, όλα φαίνεται να είναι μεταξύ των γραμμών για να τα χρησιμοποιήσει το Καζίνο με τον τρόπο που του ταιριάζει. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

Yes, you think well and give everything you need to the team that handles your complaint and you can also update me on the forum, because I'm quite interested in how it will be solved. Let's see where this goes because this seems like a pretty strange situation. 

I've been looking at your screenshots as well and it's certainly nice of you to post them. If a player breaks the max bet then I understand that the casino will confiscate the winnings, but each case is individual and I guess you have to take into account that you didn't win anything from that bet and overall I find some of the arguments a bit illogical from casino's side. 

So let's wait and see how the complaint develops and what our experts find out. I will hope for a positive outcome.

πριν από 4 μήνες

Γειά σου!

Σας ευχαριστώ για την προθυμία σας να με βοηθήσετε να επιλύσω αυτήν την κατάσταση όσο το δυνατόν καλύτερα.

Σίγουρα, οι οδηγίες του καζίνο είναι αρκετά αντιφατικές. Εφόσον αναφέρεται στους όρους ότι το υπόλοιπο είναι ξεχωριστό (πραγματικό και μπόνους) και δεν περιλαμβάνει απαραίτητα κατάσχεση ή ποια κέρδη θα κατασχεθούν κ.λπ. Όπως ανέφερα προηγουμένως, δεν υπάρχει τίποτα σαφές σχετικά με τους όρους του καζίνο.

Έλαβα μια κλήση από τον διαχειριστή του λογαριασμού μου, ο οποίος δεν γνώριζε την υπόθεση μέχρι την κλήση, γιατί από ό,τι καταλαβαίνω, άλλαξαν τη διαχείριση του λογαριασμού μου στο καζίνο και δεν εξέτασαν αυτήν την κατάσταση. Ήταν επίσης αρκετά μπερδεμένη με όλα αυτά. Περιέγραψα την υπόθεση στον διευθυντή που ενημέρωσε ότι θα «προσπαθούσε» να επιλύσει αυτήν την κατάσταση, αλλά χωρίς να υποσχεθεί επιστροφή χρημάτων.

Είμαι πιο μπερδεμένος κάθε μέρα και ελπίζω να μπορέσω να το λύσω και να πάρω πίσω τα κέρδη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

To tell you the truth, I'd get lost in it too, because if you keep getting some other answer, you probably won't be able to keep track of it. So let's see what the casino comes up with and whether they can somehow resolve it or not. But it would probably be best if they did. 

Anyway, I'll wait for your next update and we'll see. 

πριν από 4 μήνες

Γειά σου!

Έχει περάσει μια εβδομάδα από την κλήση του διευθυντή και δεν έχω ξανακούσει. Νομίζω ότι είναι απίθανο το Casino να το αντιστρέψει αυτό από μόνο του. Δυστυχώς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Έχω ζητήσει μια αναφορά Excel για όλα τα στοιχήματά μου την ημέρα που κατάσχεσαν τα κέρδη μου πολλές φορές και το καζίνο αρνείται να την παράσχει, λέγοντας ότι μπορώ να το ελέγξω στην πλατφόρμα.

Θα ήθελα να σημειώσω ότι το καζίνο άλλαξε τους όρους, συμπεριλαμβανομένου ενός κανόνα ότι δεν μπορείτε να παίξετε κουλοχέρηδες με RTP πάνω από 97% χρησιμοποιώντας το ενεργό μπόνους. Μεταξύ άλλων αλλαγών.

το οποίο επαναλαμβάνει την κατάχρηση των περιορισμών καθώς δεν υπάρχει ΟΡΑΤΟ ποσοστό RTP σε κάθε παιχνίδι. Σύντομα θα είναι ένας άλλος κανόνας που ωφελεί το καζίνο να κατάσχει τα κέρδη. Αυτός ο κανόνας συμπεριλήφθηκε μετά την κατάσχεση των κερδών μου, αλλά τον εκθέτω εδώ ως περαιτέρω απόδειξη του «κόλπου» των όρων.


Επισύναψα εικόνες των παιχνιδιών, γεγονός που αποδεικνύει ότι το RTP των παιχνιδιών δεν φαίνεται στην ανοιχτή καταγγελία.



Αυτόματη μετάφραση:
Mariannesantos
πριν από 4 μήνες

I just hope that our complaint team will be able to get more information from the casino. The main thing in this is that the casino has to communicate with us and be able to provide all the information needed. Let's wait and see. I will keep my fingers crossed.🤞

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα