Γεια, λυπάμαι που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την ανάληψη. Αλλά θα ήθελα να ξεκινήσω ρωτώντας σας εάν μπορείτε να μας δώσετε τη διεύθυνση url για να προσθέσουμε αυτό το καζίνο και να το ελέγξουμε, επειδή δεν το έχουμε στη βάση δεδομένων μας.
Σχετικά με το email που σας έστειλαν, σας έγραψαν για τον κανόνα των πολλαπλών λογαριασμών. Είχατε ποτέ άλλον λογαριασμό στο καζίνο; Αν αυτό είναι που αναφέρονται, τότε προφανώς αυτό είναι το πρόβλημα γιατί δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων. Γνωρίζετε κάτι τέτοιο;
Hi, I'm sorry you're having trouble withdrawing. But I would like to start by asking you if you could please provide us with the url address to add this casino and review it, because we don't have it in our database.
Regarding the email they sent you, they wrote you about the multiple accounts rule. Have you ever had another account at the casino ? If this is what they are referring to, then obviously this is the problem why you can't withdraw money. Are you aware of anything like this ?
Μου έστειλαν ένα email ζητώντας συγγνώμη και είπαν ότι ήταν λάθος και ότι θα κάνουν την πληρωμή. Ευχαριστώ
They sent me an email apologizing and saying it was a mistake and that they will make the payment. Thank you
Eles me mandaram um imail pedindo descupas e falando que foi um erro e que vão efetuar o pagamento Obrigada
Καλά νέα όπως τα βλέπω, οπότε θα χαιρόμουν αν μας ενημερώσατε όταν φτάσουν τα χρήματα και αν κράτησαν αυτό που είπαν.
Εν πάση περιπτώσει, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε έναν σύνδεσμο προς το καζίνο, ώστε να μπορούμε να τον προσθέσουμε στη βάση δεδομένων μας. Θα ήταν δυνατόν να το δημοσιεύσετε παρακαλώ; 🙂
Good news as I see it, so I would be glad if you would update us when the money arrives, and if they kept what they said.
Anyway, we could still use a link to the casino so we can add it to our database. Would it be possible to post it please ? 🙂
Γειά σου! Πιστεύω ότι αυτό είναι το ίδιο Καζίνο όπου κατάσχεσαν τα κέρδη μου και δεν μπόρεσα να υποβάλω καταγγελία επειδή δεν μπορούσα να το βρω στη λίστα.
https://spinado.com
hello! I believe this is the same Casino where they confiscated my winnings and I was unable to file a complaint because I couldn't find it on the list.
https://spinado.com
ola! Acredito que trata-se do mesmo Casino onde confiscaram meus ganhos e não consegui abrir uma reclamação pois não encontrei na lista.
https://spinado.com
Γεια σας, το πρόβλημά σας εξακολουθεί να υπάρχει ή όχι; Πόσο καιρό έχει περάσει από την κατάσταση με τα χρήματά σας;
Θα ήθελα να προσθέσω ότι εάν το καζίνο δεν υπάρχει στη βάση δεδομένων μας, μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο καζίνο και να περιγράψετε τι σας συνέβη και να αναφέρετε στην περιγραφή για ποιο καζίνο αφορά. Στη συνέχεια, η ομάδα μας θα το ξαναγράψει στην καταγγελία και θα το αντιμετωπίσει περαιτέρω.
Hi, did your problem still persist or not ? How long has it been since the situation with your money ?
I would like to add that if the casino is not in our database, you can choose any other casino and describe what happened to you and mention in the description what casino it concerns. Our team will then rewrite it in the complaint and deal with it further.
Γειά σου!
Το υπόλοιπό μου κατασχέθηκε από το Casino SPINADO με την αιτιολογία ότι είχα κερδίσει παρακάμπτοντας τους κανόνες στοιχηματισμού μπόνους.
Έκανα μια κατάθεση και έλαβα το ποσό του μπόνους, ωστόσο σύμφωνα με τους όρους το πραγματικό υπόλοιπο χρησιμοποιείται πριν από το υπόλοιπο μπόνους. Μετά από μερικές ώρες παιχνιδιού, συγκέντρωσα το ποσό των 10.000,00 R$, οπότε τηλεφώνησα στην υποστήριξη του Καζίνο για να μάθω εάν θα ήταν δυνατό να ακυρώσω το μπόνους και να κάνω την ανάληψη, καθώς δεν το είχα χρησιμοποιήσει. Στο chat επιβεβαίωσαν ότι μπορούσα να ακυρώσω και να κάνω ανάληψη των ποσών, ενημέρωσαν ότι θα χαθεί μόνο το υπόλοιπο του μπόνους. Και αυτό ακριβώς συνέβη, ακύρωσα το μπόνους και το ποσό του μπόνους χρεώθηκε από τον λογαριασμό μου. Αφού ζήτησα ανάληψη 3.000,00 R$, καθώς ήταν το μέγιστο επιτρεπόμενο ποσό, το αίτημα παρέμεινε σε εκκρεμότητα για περίπου μία ώρα έως ότου έλαβα το email που με ενημέρωνε ότι το υπόλοιπό μου κατασχέθηκε επειδή είχα ποντάρει πάνω από 9,00 R$ με μπόνους.
Δεν προέκυψαν κέρδη με στοίχημα μεγαλύτερο από 9,00 R$, κανένα! Στοιχήματα αξίας άνω των 9 R$ μπλοκάρονται σε αυτό το καζίνο, δημιουργώντας μια αναδυόμενη προειδοποίηση και αποτρέποντας τις περιστροφές, καθώς αυτό ακριβώς συνέβη όταν απρόσεκτα αύξησα το στοίχημα στα 10 R$ στο GATES OLYMPUS, όπου είχα την πρώτη νίκη και στοίχημα των 6 R$. Ναι, ήταν JUST ONE SPIN και μπλοκαρίστηκε, μόλις εξέτασα όλα τα στοιχήματά μου από χθες.
Δεν χρησιμοποίησα καν το υπόλοιπο μπόνους. Έχω στιγμιότυπα οθόνης όλων των κερδών και ακόμη και της συνομιλίας που επιβεβαιώνει ότι το μπόνους δεν χρησιμοποιήθηκε και την εξουσιοδότηση για ακύρωση.
Οι κανόνες αυτού του Καζίνο είναι ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΙ και ΑΝΤΙΘΕΤΙΚΟΙ, προς έκπληξή μου το έμαθα κατά τη διάρκεια της συνομιλίας όταν προσπαθούσα να λύσω το ποσό που κατασχέθηκαν ΑΚΑΤΑΡΙΣΤΑ.
Τα ακριβή λόγια του πράκτορα στη συνομιλία ήταν:
"Σε αυτήν την περίπτωση, δεν επιτρέπεται να στοιχηματίζετε περισσότερο ή λιγότερο από το διπλάσιο του τελευταίου στοιχήματος όταν έχετε ενεργό μπόνους. Για παράδειγμα, εάν ποντάρετε 9 ρεάλ, δεν επιτρέπεται να στοιχηματίσετε λιγότερο από το μισό από αυτό στο επόμενο γύρος
πρέπει να μειώσετε σταδιακά
Marianne" Είμαι έκπληκτος με αυτό,
και κατά τη διάρκεια των αγώνων δεν υπάρχει καμία προειδοποίηση.
ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΔΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΠΙΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ!
9.000,00 R$ κατασχέθηκαν από το υπόλοιπό μου αφού ζήτησα την ανάληψη, αφού παίζω για ώρες μόνο το ποσό της κατάθεσης εμφανίζεται στον λογαριασμό μου.
Ζητώ βοήθεια από το Casino Guru για να το επιλύσω.
Δεν βρήκα το καζίνο "Spinado.com" στη λίστα για να ανοίξω καταγγελία.
Hello!
My balance was confiscated by Casino SPINADO on the grounds that I had won by circumventing the bonus betting rules.
I made a deposit and received the bonus amount, however according to the terms the actual balance is used before the bonus balance. After a few hours of playing, I accumulated the amount of R$10,000.00, so I called Casino support to find out if it would be possible to cancel the bonus and make the withdrawal, as I hadn't used it. In the chat they confirmed that I could cancel and withdraw the amounts, they informed that only the bonus balance would be lost. And that's exactly what happened, I canceled the bonus and the bonus amount was debited from my account. After requesting a withdrawal of R$3,000.00, as it was the maximum amount allowed, the request remained pending for approximately an hour until I received the email informing me that my balance was confiscated for having bet over R$9.00 with a bonus.
No winnings were obtained with a bet greater than R$9.00, none! Bets worth more than R$9 are blocked at this casino, generating a pop-up warning and preventing spins, as that is exactly what happened when I CARELESSLY increased the bet to R$10 at GATES OF OLYMPUS, where I had the first win and bet of R$6. Yes, it was JUST ONE SPIN and it was blocked, I just reviewed all my bets from yesterday.
I didn't even use the bonus balance. I have screenshots of all winnings and even the chat conversation confirming that the bonus was not used and the authorization to cancel.
The rules of this Casino are ABUSIVE and CONTRADICTORY, to my surprise I found out during the chat when I was trying to resolve the amount they IMPROPERLY confiscated.
The agent's exact words in the chat were:
"In this case, it is not allowed to bet more or less than double the last bet when you have an active bonus. For example, if you are betting 9 reais, it is not allowed to bet less than half of that on the next round
you need to gradually reduce
Marianne" I'm amazed by this,
and during games there is no warning about.
NO WINNINGS WERE OBTAINED BY INFRINGING THE RULES!
R$9,000.00 was confiscated from my balance after requesting the withdrawal, after playing for hours only the deposit amount appears in my account.
I request help from Casino Guru to resolve this.
I did not find the casino "Spinado.com" in the list to open a complaint.
Olá!
Meu saldo foi confiscado pelo Casino SPINADO com justificativas de que eu teria ganhado burlando as regras de apostas com bônus.
Fiz um depósito e recebi o valor de bônus, porém de acordo com os termos o saldo real é usado antes do saldo de bônus. Após algumas horas jogando acumulei o montante de R$10.000,00, então chamei o suporte do Casino para saber se seria possível cancelar o bônus e efetuar o saque, já que não havia utilizado. No chat confirmaram que eu poderia cancelar e sacar os valores, informaram que apenas o saldo de bônus seria perdido. E foi exatamente o que aconteceu, cancelei o bônus e o valor do bônus foi debitado da minha conta. Após solicitar o saque de R$3.000,00, pois foi o valor máximo permitido, a solicitação ficou pendente por aproximadamente uma hora até que recebi o e-mail informando que meu saldo foi confiscado por ter apostado acima de R$9,00 com bônus.
Nenhum ganho foi obtido com aposta superior a R$ 9,00, nenhum! As apostas de valor superior a R$9 são bloqueadas nesse cassino, gerando um aviso em pop-up e impedindo os giros, pois foi exatamente o que ocorreu quando eu POR DESCUIDO aumentei a aposta para R$10 no GATES OF OLYMPUS, onde tive o primeiro ganho e na aposta de R$6. Sim, foi APENAS UM GIRO e foi bloqueado, acabei de rever todas minhas apostas de ontem.
Sequer usei o saldo de bônus. Tenho capturas de tela de todos os ganhos e inclusive da conversa no chat onde confirma que o bônus não foi usado e a liberação para cancelar.
As regras deste Casino são ABUSIVAS e CONTRADITÓRIAS, para minha surpresa fiquei sabendo durante o chat quando estava tentando resolver o valor que confiscaram INDEVIDAMENTE.
aa palavras exatas do agente no chat foram:
"No caso não é permitido apostar mais ou menos que o dobra da ultima aposta quando se tem bonus ativo. Por exemplo, se você esta apostando 9 reais não é permitido apostar menos da metade disto na proxima rodada
é preciso diminuir aos poucos
Marianne" estou espantada com isso,
sendo que durante os jogos não há nenhum aviso sobre.
NENHUM GANHO FOI OBTIDO INFRINGINDO AS REGRAS!
R$9.000,00 foi confiscado do meu saldo após solicitar o saque, após jogar por horas apenas o valor do depósito consta em minha conta.
Solicito ajuda do Casino Guru para resolver isso.
não encontrei o casino "Spinado.com" na lista para abrir uma reclamação.
Λοιπόν, όπως περιέγραψα στην προηγούμενη απάντησή μου, υποβάλετε μια καταγγελία και επιλέξτε οποιοδήποτε καζίνο και εξηγήστε το πρόβλημά σας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος του καζίνο όπου σας συνέβη.
Απ' ό,τι κατάλαβα, ακύρωσες το μπόνους και τελικά δεν έπαιξες με αυτό. Τα στοιχήματα των 12 ρειών που κάνατε ήταν όταν είχατε το μπόνους ή αφού το ακυρώσατε; Μου φαίνεται αστείο που σου είπαν ότι όλα ήταν καλά και μετά είπαν ότι δεν ήταν και πήραν τα κέρδη σου. Είναι εξίσου καλά που έχεις αποδείξεις, οπότε θα τις χρειαστείς.
Επίσης ότι το δεύτερο στοίχημα πρέπει να είναι πάντα λιγότερο από το μισό μέγεθος, το διαβάσατε κάπου στους κανόνες μπόνους;
Φροντίστε να ανοίξετε μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο και ας δούμε αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Well then, as I described in my previous reply, file a complaint and choose any casino and explain your problem, including the name of the casino where it happened to you.
From what I understand, you cancelled the bonus and did not play with it after all. Were the 12 reias bets you made when you had the bonus or after you cancelled it ? I find it funny that they told you everything was fine and then said it wasn't and took your winnings. It's just as well that you have proof so you'll need it.
Also that the second bet must always be half the size less, did you read that somewhere in the bonus rules ?
Make sure you open a complaint here on this link and let's see if we can help you.
Γειά σου! Ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Έλεγξα τα στοιχήματά μου και ήταν στην πραγματικότητα ΜΙΑ περιστροφή των 10 R$ που μπλοκαρίστηκε από το Καζίνο ταυτόχρονα, δημιουργώντας μια αναδυόμενη ειδοποίηση.
Ρώτησα την υποστήριξη του Καζίνο γιατί δεν κατάσχεσαν τα πρώτα μου κέρδη, καθώς ήταν στο ίδιο παιχνίδι όπου με κατηγόρησαν ότι στοιχηματίζω πάνω από το όριο και η απάντηση ήταν:
«Γεια σου, Μαριάννα!
Ο κανόνας αναφέρει μόνο στοιχήματα με αξία μεγαλύτερη από 9 ρεάλ, το κέρδος που προκύπτει με το στοίχημα των 7,50 δεν αποτελεί διάλειμμα.
Όλα τα κέρδη μου ήταν με στοιχήματα κάτω των 9 R$, οπότε σύμφωνα με την απάντησή τους κανένα από αυτά δεν αποτελεί διάλειμμα. Εξακολουθούσαν να κατασχέθηκαν τα κέρδη μου
Έχω αποδείξεις για όλα αυτά εκτεθειμένα εδώ.
Θα ανοίξω καταγγελία
Hello! Thanks for responding.
I checked my bets and it was actually ONE spin of R$10 which was blocked by the Casino at the same time, generating a pop-up alert.
I asked Casino support why they didn't confiscate my first winnings, as it was in the same game where they accused me of betting over the limit and the answer was:
"Hi, Marianne!
The rule only mentions bets with a value greater than 9 reais, the gain obtained with the bet of 7.50 does not constitute a break."
All my winnings were with bets below R$9, so according to their response none of them constitute a break. They still confiscated my winnings
I have proof of all this exposed here.
I will open a complaint
Olá! Obrigada por responder.
Verifiquei minhas apostas e na verdade foi UM giro de R$10 que inclusive foi bloqueado pelo Casino na mesma hora, gerando um alerta em pop-up.
Questionei o suporte do Casino o motivo de então não terem confiscado o meu primeiro ganho, já que foi no mesmo jogo onde me acusam de apostar acima do limite e a resposta foi:
"Oi, Marianne!
A regra menciona apenas apostas com valor superior a 9 reais, o ganho obtido com a aposta de 7,50 não configura a quebra."
todos os meus ganhos foram com apostas abaixo de R$9, então segundo a resposta deles nenhum configura quebra. Mesmo assim confiscaram meus ganhos
tenho provas de tudo isso exposto aqui.
irei abrir uma reclamação
Γειά σου!
Ναι, το πρόβλημα παραμένει. Τα ποσά δεν επιστράφηκαν και το Casino επιμένει ότι κάνω λάθος παρόλο που υπάρχουν αντιφάσεις από την πλευρά τους.
Άνοιξα μια καταγγελία χθες που περιγράφει λεπτομερώς αυτήν την υπόθεση και επισυνάπτοντας όλα τα συνημμένα που ήταν δυνατό να σταλούν.
Hello!
Yes, the problem persists. The amounts were not returned and Casino insists that I am wrong even though there are contradictions on their part.
I opened a complaint yesterday detailing this case and attaching all the attachments that were possible to send.
Olá!
sim, o problema persiste. Os valores não foram devolvidos e o Casino insiste que estou equivocada mesmo havendo contradições da parte deles.
abri uma reclamação ontem detalhando este caso e anexando todos anexos que foram possíveis enviar.
Μου φαίνεται πολύ ανόητη εξήγηση. Άλλωστε, αν μιλάμε για μέγιστο στοίχημα, δεν πρέπει να αναφέρεται στο πόσα κερδίζετε. Αν παραβιάσεις αυτόν τον κανόνα, τότε θα καταλάβαινα τι λέει το καζίνο, αλλά αν σπάσεις το μέγιστο στοίχημα και επομένως δεν κέρδισες περισσότερα από 9 ρεία από αυτό το γύρισμα, τότε δεν συνέβη τίποτα σύμφωνα με το καζίνο, μου είναι απόλυτη ανοησία.
Ήταν λοιπόν μια καλή κίνηση όταν υποβάλατε μια καταγγελία και ας δούμε πού θα φτάσει η ομάδα μας. Ελπίζω να μπορέσουμε να ρίξουμε λίγο φως σε όλη αυτή την υπόθεση.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
That strikes me as a pretty nonsensical explanation. After all, if we're talking about maximum bet, it shouldn't refer to how much you win. If you break this rule then I would understand what the casino is saying, but if you broke the max bet and therefore you didn't win more than 9reias from that spin then nothing happened according to the casino, it makes absolute nonsense to me.
So it was a good move when you lodged a complaint and let's see where our team gets to. I hope we can shed some light on this whole case.
I'll keep my fingers crossed. 🤞
Γειά σου!
ακριβώς. Νομίζω ότι όλα όσα έκανε το Casino είναι παράλογα, γι' αυτό ήρθα εδώ για να ζητήσω βοήθεια για να επιλύσω αυτήν την κατάσταση.
Όπως ανέφερα, λόγω πλήρους απροσεξίας κατά την προσαρμογή του στοιχήματος, έκανα ONE spin αξίας 10 R$ και εμφανίστηκε ένα αναδυόμενο παράθυρο στην οθόνη που με ειδοποιεί για το όριο του στοιχήματος. Δεν αποκτήθηκαν κέρδη με αξία μεγαλύτερη από το όριο και σύμφωνα με το ίδιο το καζίνο, τα κέρδη με στοιχήματα χαμηλότερα από το όριο των 9 R$ δεν αποτελούν παραβίαση του κανόνα. Καταλαβαίνω λοιπόν ότι κανένα κέρδος δεν θα μπορούσε να έχει κατασχεθεί, καθώς όλα τα κέρδη αποκτήθηκαν τηρώντας το όριο στοιχήματος, σύμφωνα με τα συνημμένα που περιλαμβάνονται στην καταγγελία.
Θα απαντήσω σε αυτό το νήμα με τα ζητούμενα δεδομένα για έρευνα. Ευχαριστώ!!
Hello!
exactly. I think everything that Casino did is absurd, that's why I came here to ask for help to resolve this situation.
As I mentioned, due to complete carelessness when adjusting the bet, I made ONE spin worth R$10 and a pop-up appeared on the screen notifying me of the bet limit. No winnings were obtained with a value greater than the limit and according to the casino itself, winnings with bets lower than the limit of R$9 do not constitute a breach of the rule. So I understand that no winnings could have been confiscated, as all winnings were obtained respecting the betting limit, as per the attachments included in the complaint.
I will be responding in that thread with the requested data for investigation. Thanks!!
Olá!
exatamente. Acho um absurdo tudo isso que o Casino fez, por isso vim aqui solicitar ajuda para resolver esta situação.
como mencionei, por absoluto descuido na hora de ajustar a aposta dei UM giro no valor de R$10 e apareceu na tela um pop-up avisando o limite de aposta. Nenhum ganho foi obtido com valor superior ao limite e de acordo com o próprio casino, os ganhos com apostas inferiores ao limite de R$9 não caracterizam quebra da regra. Então entendo que nenhum ganho poderia ter sido confiscado, pois todos os ganhos foram obtidos respeitando o limite de apostas, conforme anexos que inclui na reclamação.
estarei respondendo naquele tópico com os dados solicitados para apuração. Obrigada!!
Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ελήφθη από το καζίνο λέει ότι κατάσχεσαν όλα τα κέρδη που ελήφθησαν νόμιμα για την τοποθέτηση του στοιχήματος R$10 και ότι είναι σύμφωνα με τους κανόνες του Καζίνο. Ωστόσο, οι όροι δεν είναι ξεκάθαροι ποια κέρδη θα κατασχεθούν σε περίπτωση παραβίασης κανόνων.
όταν διαβάζετε τους όρους μετά την κατάσχεση των κερδών λέει "τα κέρδη ενδέχεται να κατασχεθούν" και τους κανόνες που μπορούν να οδηγήσουν σε αυτό. Όχι με σαφή και αντικειμενικό τρόπο, κατά τη γνώμη μου, όλα φαίνεται να είναι μεταξύ των γραμμών για να τα χρησιμοποιήσει το Καζίνο με τον τρόπο που του ταιριάζει.
This email received from the casino says that they confiscated all winnings received legitimately for placing the R$10 bet and that it is in accordance with the Casino's rules. However, the terms are not clear which winnings will be confiscated if any rules are broken.
when reading the terms after having the winnings confiscated it says "winnings may be confiscated" and the rules that can lead to this. Not in a clear and objective way in my opinion, everything seems to be between the lines for the Casino to use in the way it suits it.
este e-mail recebido do cassino diz que confiscaram todos os ganhos recebidos de forma legítima por ter feito a aposta de R$10 e que está de acordo com as regras do Casino. Entretanto, nos termos não está explícito quais ganhos serão confiscados caso haja quebra de alguma regra.
ao ler os termos após ter os ganhos confiscado ali que consta "podem haver confisco de ganhos" e as regras que podem levar a isso. Não de forma clara e objetiva ao meu ver, tudo parece entrelinhas para que o Casino use da forma que lhe convém.
Ναι, σκέφτεσαι καλά και δίνεις ό,τι χρειάζεσαι στην ομάδα που χειρίζεται το παράπονό σου και μπορείς να με ενημερώσεις και στο φόρουμ γιατί με ενδιαφέρει αρκετά πώς θα λυθεί. Ας δούμε πού πάει αυτό γιατί φαίνεται σαν μια αρκετά περίεργη κατάσταση.
Κοίταξα και τα στιγμιότυπά σου και σίγουρα είναι ωραίο να τα δημοσιεύεις. Εάν ένας παίκτης σπάσει το μέγιστο στοίχημα, τότε καταλαβαίνω ότι το καζίνο θα κατασχέσει τα κέρδη, αλλά κάθε περίπτωση είναι ατομική και υποθέτω ότι πρέπει να λάβετε υπόψη ότι δεν κερδίσατε τίποτα από αυτό το στοίχημα και γενικά βρίσκω μερικά από τα επιχειρήματα λίγο παράλογο από την πλευρά του καζίνο.
Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε πώς θα εξελιχθεί η καταγγελία και τι θα ανακαλύψουν οι ειδικοί μας. Ελπίζω σε ένα θετικό αποτέλεσμα.
Yes, you think well and give everything you need to the team that handles your complaint and you can also update me on the forum, because I'm quite interested in how it will be solved. Let's see where this goes because this seems like a pretty strange situation.
I've been looking at your screenshots as well and it's certainly nice of you to post them. If a player breaks the max bet then I understand that the casino will confiscate the winnings, but each case is individual and I guess you have to take into account that you didn't win anything from that bet and overall I find some of the arguments a bit illogical from casino's side.
So let's wait and see how the complaint develops and what our experts find out. I will hope for a positive outcome.
Γειά σου!
Σας ευχαριστώ για την προθυμία σας να με βοηθήσετε να επιλύσω αυτήν την κατάσταση όσο το δυνατόν καλύτερα.
Σίγουρα, οι οδηγίες του καζίνο είναι αρκετά αντιφατικές. Εφόσον αναφέρεται στους όρους ότι το υπόλοιπο είναι ξεχωριστό (πραγματικό και μπόνους) και δεν περιλαμβάνει απαραίτητα κατάσχεση ή ποια κέρδη θα κατασχεθούν κ.λπ. Όπως ανέφερα προηγουμένως, δεν υπάρχει τίποτα σαφές σχετικά με τους όρους του καζίνο.
Έλαβα μια κλήση από τον διαχειριστή του λογαριασμού μου, ο οποίος δεν γνώριζε την υπόθεση μέχρι την κλήση, γιατί από ό,τι καταλαβαίνω, άλλαξαν τη διαχείριση του λογαριασμού μου στο καζίνο και δεν εξέτασαν αυτήν την κατάσταση. Ήταν επίσης αρκετά μπερδεμένη με όλα αυτά. Περιέγραψα την υπόθεση στον διευθυντή που ενημέρωσε ότι θα «προσπαθούσε» να επιλύσει αυτήν την κατάσταση, αλλά χωρίς να υποσχεθεί επιστροφή χρημάτων.
Είμαι πιο μπερδεμένος κάθε μέρα και ελπίζω να μπορέσω να το λύσω και να πάρω πίσω τα κέρδη μου.
Hello!
Thank you for your willingness to help me resolve this situation as best as possible.
Certainly, the casino's guidance is quite contradictory. Since it is stated in the terms that the balance is separate (real and bonus) and it does not necessarily include confiscation or which winnings will be confiscated, etc. As I mentioned earlier, there is nothing clear about the casino terms.
I received a call from my account manager, who was not aware of the case until the call, because from what I understand, they changed the management of my account at the casino and did not review this situation. She was also quite confused by all of this. I detailed the case to the manager who informed that she would "try" to resolve this situation, but without promising a refund.
I'm more confused every day and I hope I can resolve this and get my winnings back.
Olá!
Agradeço a disposição em me ajudar a resolver essa situação dentro do possível.
certamente, a orientação do cassino é bastante contraditória. Visto que consta nos termos que o saldo é separado(real e bônus) e não consta obrigatoriamente o confisco ou qual ganho será confiscado, etc. Conforme mencionei anteriormente, não há nada claro nos termos do casino.
recebi uma ligação da gerente da minha conta, que não estava ciente do caso até a ligação, pois pelo que entendi, mudaram a gerência da minha conta no casino e não repassaram essa situação. A mesma também ficou bastante confusa com tudo isso. Detalhei o caso a gerente que informou que "tentaria" resolver essa situação, mas sem promessa de devolução.
estou cada dia mais confusa e espero conseguir resolver isso e receber meus ganhos de volta.
Να σου πω την αλήθεια, θα χανόμουν κι εγώ σε αυτό, γιατί αν συνεχίσεις να παίρνεις κάποια άλλη απάντηση, μάλλον δεν θα μπορείς να την παρακολουθήσεις. Ας δούμε λοιπόν τι θα βρει το καζίνο και αν μπορεί να το λύσει με κάποιο τρόπο ή όχι. Αλλά μάλλον θα ήταν καλύτερο να το έκαναν.
Τέλος πάντων, θα περιμένω την επόμενη ενημέρωση και θα δούμε.
To tell you the truth, I'd get lost in it too, because if you keep getting some other answer, you probably won't be able to keep track of it. So let's see what the casino comes up with and whether they can somehow resolve it or not. But it would probably be best if they did.
Anyway, I'll wait for your next update and we'll see.
Γειά σου!
Έχει περάσει μια εβδομάδα από την κλήση του διευθυντή και δεν έχω ξανακούσει. Νομίζω ότι είναι απίθανο το Casino να το αντιστρέψει αυτό από μόνο του. Δυστυχώς
Hello!
It's been a week since the manager's call and I haven't heard back. I think it's unlikely that Casino will reverse this on its own. Unfortunately
Olá!
já se passou uma semana desde a ligação da gerente e não tive mais retorno. Acho improvável que o Casino reverta isso por conta própria. Infelizmente
Έχω ζητήσει μια αναφορά Excel για όλα τα στοιχήματά μου την ημέρα που κατάσχεσαν τα κέρδη μου πολλές φορές και το καζίνο αρνείται να την παράσχει, λέγοντας ότι μπορώ να το ελέγξω στην πλατφόρμα.
Θα ήθελα να σημειώσω ότι το καζίνο άλλαξε τους όρους, συμπεριλαμβανομένου ενός κανόνα ότι δεν μπορείτε να παίξετε κουλοχέρηδες με RTP πάνω από 97% χρησιμοποιώντας το ενεργό μπόνους. Μεταξύ άλλων αλλαγών.
το οποίο επαναλαμβάνει την κατάχρηση των περιορισμών καθώς δεν υπάρχει ΟΡΑΤΟ ποσοστό RTP σε κάθε παιχνίδι. Σύντομα θα είναι ένας άλλος κανόνας που ωφελεί το καζίνο να κατάσχει τα κέρδη. Αυτός ο κανόνας συμπεριλήφθηκε μετά την κατάσχεση των κερδών μου, αλλά τον εκθέτω εδώ ως περαιτέρω απόδειξη του «κόλπου» των όρων.
Επισύναψα εικόνες των παιχνιδιών, γεγονός που αποδεικνύει ότι το RTP των παιχνιδιών δεν φαίνεται στην ανοιχτή καταγγελία.
I have requested an Excel report of all my bets on the day they confiscated my winnings several times and the casino refuses to provide it, saying I can check it on the platform.
I would like to note that the casino has changed the terms, including a rule that you cannot play slots with RTP above 97% using the active bonus. Among other changes.
which reiterates abuse of limitations as there is no VISIBLE RTP percentage in each game. Soon it will be another rule that benefits the casino to confiscate winnings. This rule was included after the confiscation of my winnings, but I am exposing it here as further proof of the "trickery" of the terms.
I attached images of the games, which proves that the RTP of the games is not visible in the open complaint.
solicitei diversas vezes o relatório em Excel de todas as minhas apostas no dia em que confiscaram meus ganhos e o cassino se nega a fornecer, dizendo que posso consultar na plataforma.
aproveito para registrar que o casino alterou os termos, incluindo inclusive uma regra que não pode jogar em slots com RTP acima de 97% usando o bônus ativo. Entre outras alterações.
o que reitera abuso nas limitações pois não há porcentagem de RTP VISÍVEL em cada jogo. Logo será mais uma regra que beneficia o casino para confiscar ganhos. Esta regra foi incluída após o confisco dos meus ganhos, mas estou expondo aqui como mais uma comprovação da "malandragem " dos termos.
anexei imagens dos jogos, onde comprova que não está visível o RTP dos jogos na reclamação em aberto.
Ελπίζω απλώς ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει να λάβει περισσότερες πληροφορίες από το καζίνο. Το κύριο πράγμα σε αυτό είναι ότι το καζίνο πρέπει να επικοινωνεί μαζί μας και να μπορεί να παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται. Ας περιμένουμε να δούμε. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα.🤞
I just hope that our complaint team will be able to get more information from the casino. The main thing in this is that the casino has to communicate with us and be able to provide all the information needed. Let's wait and see. I will keep my fingers crossed.🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.