Τι εννοείς? Γιατί πληρώθηκα από το καζίνο; Πιστεύετε ότι όλες οι αναλήψεις μου ήταν επιτυχείς; Το έγραψα ήδη! Γι' αυτό είμαι απογοητευμένος! Όλες οι πληρωμές λειτούργησαν, απλώς όχι πια. Χθες απαντήσατε ήδη σε αυτό!!! Τι συμβαίνει?
What do you mean? Why was I paid by the casino? Do you think all my withdrawals have been successful? I already wrote that! That's why I'm disappointed! All payouts worked, just not anymore. Yesterday you already responded to this!!! What's happening?
Wie meinen Sie das? Wieso wurde ich vom Casino bezahlt? Meinen Sie, dass alle meine Auszahlungen Erfolg hatten? Das hatte ich schon geschrieben! Deshalb bin ich ja enttäuscht! Es haben alle Auszahlungen funktioniert, nur plötzlich nicht mehr. Gestern sind Sie bereits darauf eingegangen!!! Was ist los?
Χαίρετε,
επιτρέψτε μου να ξεκινήσω από την αρχή.
Δημοσιεύσατε ότι:
"Δεν ήξερα ότι είχα ήδη λογαριασμό!!! Έχω παίξει μόνο με τη νέα μου διεύθυνση email και ποτέ με την παλιά!"
Τελευταία λοιπόν απάντησα: "Απλώς να έχετε κατά νου ότι παραβιάσατε τους κανόνες εξαρχής. Λυπηρό αλλά αληθινό."
Αυτό εννοώ. Έγραψα επίσης ότι:
"Πάντα προσπαθούμε να ωθήσουμε τα καζίνο λίγο πιο μακριά και να τους ζητήσουμε να εξετάσουν εάν ο παίκτης απέκτησε κάποιο πλεονέκτημα δημιουργώντας έναν άλλο λογαριασμό ."
Ως λόγο υποβολής της καταγγελίας.
Η δεύτερη ερώτησή σας είναι "Γιατί πληρώθηκα από το καζίνο;" Δεν ξέρω, αλλά έχω ήδη σχολιάσει ότι:
"Ελπίζω ότι θα μπορούσαμε να υπενθυμίσουμε στο καζίνο ότι έκαναν επίσης ένα λάθος, οπότε θα πρέπει να προσπαθήσουν να είναι φιλικοί και να επανεξετάσουν την πλήρη ακύρωση των κερδών."
Ως δεύτερος λόγος υποβολής της καταγγελίας.
Η τρίτη ερώτηση είναι "Πιστεύετε ότι όλες οι αναλήψεις μου ήταν επιτυχείς;" Ναι, εκτός από το τελευταίο. Και αυτός είναι ο τελικός λόγος υποβολής της καταγγελίας.
Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει και γιατί παραιτήσατε τα κέρδη των 4000€ για να ξεμπλοκάρετε τον λογαριασμό σας. Συγγνώμη, δεν έχει νόημα για μένα.
Ήλπιζα ότι θα μπορούσαμε να συζητήσουμε με το καζίνο και να εξοικονομήσουμε ίσως και τα κέρδη σας, αλλά αυτό δεν είναι δυνατό τώρα, υποθέτω.
Επίσης δεν κατάλαβα το κομμάτι του εκβιασμού:
«Σε κάθε περίπτωση, αυτό το θεωρώ εκβιασμό!».
Από όσο καταλαβαίνω, έχετε ήδη συμφωνήσει με την πρόταση, έχω δίκιο;
Hello,
let me start from the beginning.
You posted that:
"I didn't know I had an account already!!! I've only ever played with my new email address and never with the old one!"
So I lastly replied: "Just keep in mind that you violated the rules in the first place. Sad but true."
That's what I mean. I also wrote that:
"We always try to push casinos a little bit further and ask them to consider whether the player gained some advantage by creating another account."
As a reason for submitting the complaint.
Your second question is "Why was I paid by the casino?" I don't know, but I already commented that:
"I hope we could remind the casino that they made a mistake too so they should try to be friendly and reconsider voiding the winnings at full."
As a second reason for submitting the complaint.
The third question is "Do you think all my withdrawals have been successful?" Yes, except the last one. And this is the final reason for submitting the complaint.
Honestly, I do not understand what's happening and why you gave up €4000 winnings to unblock your account. Sorry, it does not make any sense to me.
I was hoping we can reason with the casino and save maybe even your winnings, but this is not possible now, I guess.
I also didn't get the part about blackmailing:
"In any case, I consider this to be blackmail!"
As far as I understand, you've already agreed to the proposition, am I right?