ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑναλήψεις στο Vulkan Vegas

Αναλήψεις στο Vulkan Vegas (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από schreiter1910
|
8233 προβολές 41 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Τι εννοείς? Γιατί πληρώθηκα από το καζίνο; Πιστεύετε ότι όλες οι αναλήψεις μου ήταν επιτυχείς; Το έγραψα ήδη! Γι' αυτό είμαι απογοητευμένος! Όλες οι πληρωμές λειτούργησαν, απλώς όχι πια. Χθες απαντήσατε ήδη σε αυτό!!! Τι συμβαίνει?


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

let me start from the beginning.

You posted that:

"I didn't know I had an account already!!! I've only ever played with my new email address and never with the old one!"

So I lastly replied: "Just keep in mind that you violated the rules in the first place. Sad but true."

That's what I mean. I also wrote that:

"We always try to push casinos a little bit further and ask them to consider whether the player gained some advantage by creating another account."

As a reason for submitting the complaint.

Your second question is "Why was I paid by the casino?" I don't know, but I already commented that:

"I hope we could remind the casino that they made a mistake too so they should try to be friendly and reconsider voiding the winnings at full."

As a second reason for submitting the complaint.

The third question is "Do you think all my withdrawals have been successful?" Yes, except the last one. And this is the final reason for submitting the complaint.

Honestly, I do not understand what's happening and why you gave up €4000 winnings to unblock your account. Sorry, it does not make any sense to me.

I was hoping we can reason with the casino and save maybe even your winnings, but this is not possible now, I guess.

I also didn't get the part about blackmailing:

"In any case, I consider this to be blackmail!"

As far as I understand, you've already agreed to the proposition, am I right?








Radka
πριν από 1 έτος

Είχα ήδη γράψει ότι: Για να μπορέσω να συνεχίσω να παίζω , έπρεπε να εγκαταλείψω τα κέρδη μου!

Το βλέπω ως εκβιασμό!

Αλλά επειδή αυτό δεν ήταν αλήθεια με τους 2 λογαριασμούς μου ή δεν είχα κανένα πλεονέκτημα από αυτό. Τα κέρδισα όλα σωστά! Όλα έχουν πληρωθεί εδώ και 1 χρόνο. Απλά όχι πια!

Το καζίνο έκανε επίσης αρκετά λάθη.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν πήρα κανένα όφελος από 2 λογαριασμούς καθώς έπαιξα μόνο με τον νέο.

Δεν έπρεπε να με απαγορέψουν!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είχα ήδη γράψει ότι: Για να μπορέσω να συνεχίσω να παίζω , έπρεπε να εγκαταλείψω τα κέρδη μου!

Το βλέπω ως εκβιασμό!

Αλλά επειδή αυτό δεν ήταν αλήθεια με τους 2 λογαριασμούς μου ή δεν είχα κανένα πλεονέκτημα από αυτό. Τα κέρδισα όλα σωστά! Όλα έχουν πληρωθεί εδώ και 1 χρόνο. Απλά όχι πια!

Το καζίνο έκανε επίσης αρκετά λάθη.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I read that - but still, I do not understand. You disagree with the "blackmailing" but had already accepted it.

What will happen if you win big? For example - Are you going to give up let's say a jackpot to be able to continue playing there? I guess you can start playing for free.

πριν από 1 έτος

Δεν πήρα κανένα όφελος από 2 λογαριασμούς καθώς έπαιξα μόνο με τον νέο.

Δεν έπρεπε να με απαγορέψουν!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

That's why I encouraged you to submit a complaint.

If it is as you described, we will try to explain the situation to the casino through the complaint.

Radka
πριν από 1 έτος

Έχω υποβάλει άλλη μια καταγγελία στο καζίνο. Αυτό ήταν το 6. Απλώς δεν παίρνω απάντηση!


Αυτόματη μετάφραση:
schreiter1910
πριν από 1 έτος

Τι εννοείς μπορώ να αρχίσω να παίζω δωρεάν;;; Δεν μπορώ απλά να παίξω δωρεάν!

Πρέπει πάντα να καταθέτετε εάν δεν έχετε τίποτα στον λογαριασμό σας!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized417
πριν από 1 έτος

Πώς μπορώ να πάρω πίσω τις καταθέσεις μου; Δεν παραβίασα τους Όρους και Προϋποθέσεις γιατί έπαιξα μόνο με 1 λογαριασμό και δεν χρησιμοποίησα ποτέ 2 λογαριασμούς! Μόνο το τελευταίο που έχει επίσης επαληθευτεί! Έπαιξα με αυτό 1 χρόνο και δεν είχα κανένα πρόβλημα!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
schreiter1910
πριν από 1 έτος

Hello,

frankly, you violated the terms and conditions by registering the second account.

But we will try to reason wit the casino.

πριν από 1 έτος

Έχω υποβάλει άλλη μια καταγγελία στο καζίνο. Αυτό ήταν το 6. Απλώς δεν παίρνω απάντηση!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

The Complaint Team is working on it, I'm sure.

Anyway, I can see only one complaint submitted so far, (submitted: 02 Jun 2022), it's the one where you communicate with Petronela.

Have you submitted another one?


πριν από 1 έτος

Τι εννοείς μπορώ να αρχίσω να παίζω δωρεάν;;; Δεν μπορώ απλά να παίξω δωρεάν!

Πρέπει πάντα να καταθέτετε εάν δεν έχετε τίποτα στον λογαριασμό σας!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

If you have to give up your winnings, in order to play in this casino, it's like playing for free. However, your deposits were accepted.

I find it ridiculous, so I expressed my point of view by saying it would be better if you play for free instead of risking your possible winnings.


Radka
πριν από 1 έτος

Εννοούσα 6 παράπονα στο καζίνο, Τμήμα Παραπόνων του Vulkan Vegas!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος



πρωτότυπο


Έχω υποβάλει άλλη μια καταγγελία στο καζίνο . Αυτό ήταν το 6. Απλώς δεν παίρνω απάντηση!

Καζίνο! Όχι Πετρονέλλα!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις, θα έπρεπε να έχετε κλείσει τον 2ο λογαριασμό αμέσως. Αλλά δεν το κάνουν! Ο 2ος λογαριασμός επαληθεύτηκε και έπαιξα με αυτόν για 1 χρόνο! Μόνο με αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, το έγραψες πριν από 5 μέρες! Όπως ήδη αναφέρθηκε, δεν είχα κανένα πλεονέκτημα από αυτό!!!


"Πάντα προσπαθούμε να σπρώξουμε τα καζίνο λίγο παραπέρα και να τους ζητήσουμε να ελέγξουν αν ο παίκτης έχει κερδίσει πλεονέκτημα δημιουργώντας έναν άλλο λογαριασμό."

Αυτόματη μετάφραση:
schreiter1910
πριν από 1 έτος

Yes, we just need the casino to see this situation the same way.

I'm sorry but due to the fact, that you are originally writing in a german language I'm sometimes quite sure that we do not understand each other in full. My apologies 🙂 

Honestly, I think that 6 complaints to some casino's "complaint department" are quite an amount and it will not speed up any reaction. 

Radka
πριν από 1 έτος

Μπορώ να μιλήσω μόνο γερμανικά. Αγγλικά μόνο λίγο. Τι πρέπει να κάνω? Μπορείς να με βοηθήσεις? Γράφω μόνο στα γερμανικά.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πρέπει να αναφέρω ξανά. Ο Vulkan Vegas μου είχε δώσει ένα ποσό που έπρεπε να μετατρέψω πρώτα. Έτσι έπρεπε να στοιχηματίσω τα χρήματα! Δεν το καταλαβαίνω! Γιατί δεν μπορώ να πληρώσω τα χρήματα αμέσως;;; το κέρδισα!!!!!

Τα μπέρδεψα με τους λογαριασμούς. Είναι λάθος μπροστά και πίσω.

Με τον ίδιο λογαριασμό με τον οποίο έπαιζα πάντα, έχω καταθέσει, αποσύρω και έχω λάβει μπόνους.

Αυτός ήταν ο πραγματικός μου λογαριασμός. Ούτε αυτό θα έπρεπε να είχε μπλοκαριστεί και δεν έπρεπε να χρησιμοποιήσω τα κέρδη μου για να ξεμπλοκάρω αυτόν τον λογαριασμό!!!! Εκ των υστέρων, η όλη διαδικασία είναι παραπλανητική επειδή μιλούσαμε ο ένας δίπλα στον άλλον. Δημιούργησα τον δεύτερο λογαριασμό επειδή το πρόγραμμα email μου χάλασε. Ούτε κέρδισα από αυτό, όπως έγραψε ο ίδιος ο Vulkan Vegas.

Εκ των υστέρων, ο πρώτος μου λογαριασμός δεν μπλοκαρίστηκε καθόλου!!! Τι γίνεται με τον 2ο λογαριασμό; Παίρνω πίσω τις καταθέσεις μου; (google mail)

Αυτόματη μετάφραση:
schreiter1910
πριν από 1 έτος

As far as I'm informed, you registered two accounts and took bonuses associated with both accounts. In such a case, it is normal that all winnings are voided and all accounts closed.

I can recall you wrote you did not take bonuses on both accounts so I thought you should get the whole amount. Frankly, it's not true anymore, casino proved otherwise.

This casino was generous enough to let you play and even gave you part of your non-legitime winnings.

You wanted to keep playing there - you can.

Take this sum as a chance to win back your deposits back, normally, you would not get such a chance.

I see this as the end of the story and wish you good luck!



Radka
πριν από 1 έτος

Έπαιξα μόνο με έναν λογαριασμό. Και αυτό ήταν το σωστό.


Τέλος πάντων, μου έγινε χαμός γιατί ξεκίνησα από τον παλιό λογαριασμό.


Δεν ήταν όμως έτσι. Απλώς δεν καταλαβαίνω γιατί μπλοκαρίστηκε ο σωστός λογαριασμός; Αλλά από όσο κατάλαβα μετά, κανένα δεν μπλοκαρίστηκε καθόλου. Γεγονός είναι ότι αυτή η σύγχυση έχει οδηγήσει σε έλλειψη κατανόησης.


Έχω μόνο μια ερώτηση: Πρέπει πραγματικά να στοιχηματίσω τα χρήματα που δόθηκαν στον λογαριασμό παιχνιδιών μου για να μπορέσω να τα αποσύρω; Αυτό σημαίνει για μένα ότι έχασα ξανά αυτά τα χρήματα.

Δεν το καταλαβαίνω!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα