ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑιτημα αναληψης απο Powbet

Αιτημα αναληψης απο Powbet (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από aggelospap90
|
13565 προβολές 58 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
makisithaki
πριν από 1 έτος

Good day to you!

I'm sorry to hear that...

In order to find some references, I checked the complaint section; there is actually no open complaint, so no hints there either. Better results can be found in the user review section, in terms of results, not the rating. Check it out for yourself: https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-powbet-casino#tab=js-tab-reviews

I believe giving the casino a few more days won't hurt; technically, I have no better option for now.

Would a different payment option solve the problem? It might be a question worth asking the casino.

One way or another, I'll wait for your update 🤞🤞🤞




πριν από 1 έτος

Ολα ενταξει εγινε η πληρωμη

makisithaki
πριν από 1 έτος

What happy news to hear! So, how long did it take in total for you to get the winnings?

It was a week or so, wasn't it?



πριν από 1 έτος

Ναι περιπου, ηταν 6 μερες ολα καλα! Σας ευχαριστω για την ανταποκριση!

makisithaki
πριν από 1 έτος

🙂 Happy to support you!

Hopefully, the payment will go much smoother next time you submit the request.

Speaking of which, are you staying? What is the casino like aside from this delay?

πριν από 1 έτος

Μεχρι στιγμης ειναι πολυ καλο, εχει μεγαλη ποικιλια απο παιχνιδια στο καζινο και στο στοιχημα δεν αργουν στην διεκπεραιωση των δελτιων. Αν δεν ξανα αργησουν με την αναληψη, θα ειναι τελειοι.

makisithaki
πριν από 1 έτος

Surely! You may offer the best or most exclusive games and top-notch support, but if you fail to pay out players within a reasonable amount of time, you're soon doomed. 🙂

πριν από 11 μήνες

Same here, i ask for a withdrawal request to my credit card as they mention, a few days laters i get the below message:


Your withdrawal of 00000 EUR has been cancelled.


If you have cancelled the withdrawal yourself, no further action is required.

If you have not cancelled the withdrawal request, the failure may be due to a technical error on the part of the payment service provider.


No way to obtain any documented details about the transaction that has failed! no one knows why it failed while it was simply a refund1 i did not enter my credit card info neither any other info. all is on file on their website


this is when they ask you to try another withdrawal method 🙂 no one knows why1 while in their email they clearly specify that withdrawals will be made only to the payment method that has been used! they ask you to request a wire transfer while you deposited with a credit card


after quickwin1.com looks to be a new technique these small casinos are using to make you revert back your withdrawal and loose everything


very long withdrawal times, that end up cancelled for NO REASON.

i had this issue already with 3 casinos and the 3 were unable to provide me any documentation or proofs that my withdrawals were processed and cancelled or refused for technical errors


in other words


Stay away from this casino... 9.5 score index for a casino that takes a week to cancel a withdrawal request and has a limit of 500 usd withrawal per week! who is reviewing these casinos please?


jimtheglide
πριν από 11 μήνες

Hi, I'm sorry for the situation you've gotten yourself into. As for the alternative for the withdrawal method, did you use it or not ? How long has this case been going on ? If the only thing the casino can tell you is that it's always due to technical reasons, I understand that it can happen, but I don't know if it's permanent. 

However, if the problem persists and you are unable to withdraw your money, I would recommend filing a complaint here. We give casinos 14 days to resolve the withdrawal process so if nothing changes and you have no new information I think it would be a good idea to try.

As for who reviews these casinos, it's our data team which takes a number of factors into account when checking. If you'd like to know more, here's a guide to the process

Let me know then if you have tried the complaint or not. Fingers crossed. 🤞

πριν από 9 μήνες

Γειά Καλημέρα! Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα! Στο Powbet έβαλα 250€ και τώρα έχω 270€ θέλω να τα βγάλω και δεν με αφήνουν! Προσπαθώ ένα μήνα και τίποτα, μου ακυρώνουν όλες τις αναλήψεις.

Μου λέει ότι δεν είμαι επαληθευμένος και θέλω να επαληθεύσω μόνος μου, επικοινωνώ μαζί τους, τους λέω και μου λένε ότι δεν χρειάζονται επαλήθευση, αλλά φυσικά χωρίς αυτήν δεν μπορώ να πάρω τα χρήματα.

Βλέπετε, είμαι πολύ απελπισμένος και θα ήθελα να το βγάλω γιατί χρειάζομαι τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
aggelospap90
πριν από 9 μήνες

Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα και δεν μου έχουν ζητήσει κάτι για να με επαληθεύσουν, μου λένε ότι αν χρειάζονται κάτι να με ρωτήσουν. Πώς επαληθεύσατε τον εαυτό σας;

Αυτόματη μετάφραση:
Samuelritzel
πριν από 7 μήνες

Bro how Long u waited For Withdrawal im having 3x 500€ first one i made 31.3.2024 and i still didnt recieve anything on my bank account every chat supporter told me the different story . My verifications still doesent needed. Thanks !

Samuelritzel
πριν από 7 μήνες

Please answer me

πριν από 6 μήνες

Γεια, πώς καταφέρατε να κάνετε την επαλήθευση; Είμαι στην ίδια κατάσταση

Αυτόματη μετάφραση:
santigarciaaguilar
πριν από 6 μήνες

Hey. Try to use the "reply" button next time. The player you'd like to write the message to will get notified that way.😉

Would you like to tell us something more about the problem you've got with the verification, perhaps? We could be able to help somehow.

Romi
πριν από 6 μήνες

Ζήτησα ανάληψη πριν από 10 ημέρες ή περισσότερες και είναι ακόμη σε εκκρεμότητα. Έχω διαβάσει εδώ ότι το ίδιο συνέβη σε άτομα και επειδή ο λογαριασμός δεν έχει επαληθευτεί. Αν πάω στην ενότητα επαλήθευσης, μου λέει ότι δεν είναι απαραίτητο να επαληθεύσω τον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
santigarciaaguilar
πριν από 6 μήνες

Hey there.

Have you tried to ask the casino support about that? Usually the KYC (Know Your Customer) verification is a must, on the other hand, there are always some exclusions.

10 days sounds like enough time for the casino to move forward with your request.

I would certainly contact them to find out whether there is something wrong on your side. Could you kindly let us know once you get an explanation?

Radka
πριν από 6 μήνες

Το chat δεν λειτουργεί και επικοινώνησα μαζί τους αλλά δεν έλαβα απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
santigarciaaguilar
πριν από 6 μήνες

Oh, that's too bad. So did you send them any emails ? When the chat doesn't work, you mean it doesn't work at all? 

I have a feeling that we are getting closer and closer to a complaint, because we give casinos 14 days to resolve the withdrawal or KYC process. 

I would be happy if this was not necessary but if you don't get any response I don't see it rosy. 

Let me know if anything changes. 

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα