πριν από 2 έτη
Είναι για επαλήθευση! Τι πρέπει να κάνω?
It's for verification! What should I do?
Es para verificacion! Que debo hacer?
0
Είναι για επαλήθευση! Τι πρέπει να κάνω?
It's for verification! What should I do?
Es para verificacion! Que debo hacer?
Στείλτε τη δική σας κάρτα με τα υπόλοιπα έγγραφα επαλήθευσης, ξεχάστε τις προηγούμενες καταθέσεις που κάνατε στην άλλη κάρτα. Εάν στείλετε μια κάρτα που δεν είναι καταχωρημένη στο όνομά σας, θα απορριφθεί.
Send in your own card with the rest of your verification documents forget about the previous deposits you made on the other card. If you send in a card not registered in your name it will be rejected.
Αλλά αν στείλω την κάρτα μου θα δουν ότι δεν ταιριάζει με την κάρτα κατάθεσης
But if I send my card they will see that it does not match the deposit card
Pero si envio mi tarjeta van a ver que no coincide con la tarjeta de los depositos
Περιμένετε και δείτε τι έχει να πει η Radka. Απλώς προσπαθώ να σας βοηθήσω να καταλάβετε ότι εάν στείλετε μια κάρτα που δεν ταιριάζει με αυτή των εγγράφων επαλήθευσης, θα απορριφθεί. Όπως το βλέπω, η μόνη ευκαιρία που έχετε είναι να στείλετε μια κάρτα καταχωρημένη στο όνομά σας και ελπίζω να μην ελέγξουν την κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για προηγούμενες καταθέσεις. Τα καζίνο που έχω χρησιμοποιήσει στους όρους και τις προϋποθέσεις τους αναφέρουν ότι μόνο ο κάτοχος της κάρτας μπορεί να καταθέσει. Πάντα φροντίζω να έχω επαληθευτεί πριν κάνω οποιαδήποτε κατάθεση, αυτός είναι ο ασφαλέστερος τρόπος. Η χρήση της κάρτας κάποιου άλλου σε ένα διαδικτυακό καζίνο είναι όχι όχι!!
Wait and see what Radka has to say I’m just trying to help you understand that if you send in a card that doesn’t match that of your verification documents it will be rejected. As I see it the only chance you have is to send in a card registered in your name and hope they don’t check the card used for previous deposits. The casinos I have used in their terms and conditions state that only the named card holder can deposit. I always make sure I’m verified before I make any deposit that’s the safest way. Using someone else’s card at an online casino is a no no!!
Έχετε μια ανάληψη σε εκκρεμότητα εάν ναι για πόσο είναι;
Have you a withdrawal pending if so for how much is it for?
😯 ωχ, θα χάσετε πολλά αν δεν πρόκειται να σας πληρώσουν μέχρι να επαληθευτείτε. Έχω μια ιδέα, αλλά περίμενε να δεις πρώτα τι έχει να πει η Radka ότι μπορεί να μην διαφέρει από όσο γνωρίζω για αυτήν την κατάσταση
😯 ooh that’s a lot to lose if they are not going to pay you until you are verified. I have an idea but wait and see what Radka has to say first she might no different to my knowledge on this situation
Αν μπορείτε, πείτε μου τι μπορώ να κάνω, πρέπει να ενεργήσω το συντομότερο δυνατό
If you can, tell me what I can do, I need to act as soon as possible
Si puede, dime que puedo hacer, necesito actuar lo antes posible
Δεν πρέπει να πανικοβληθείτε και να περιμένετε μια δεύτερη γνώμη από τη Radka, αυτή είναι η ειδική. Αυτό θα έκανα αν ήμουν στη θέση σου.
ακυρώσει την απόσυρση
κάντε τη μικρότερη δυνατή κατάθεση χρησιμοποιώντας τη δική σας κάρτα
κάντε ένα νέο αίτημα ανάληψης μείον τη νέα κατάθεση
στείλτε τα έγγραφα επαλήθευσης, συμπεριλαμβανομένης της κάρτας σας με την οποία κάνατε την τελευταία κατάθεση.
Ελπίζουμε ότι όταν ελέγξουν ότι η κάρτα με την οποία κάνατε την τελευταία σας κατάθεση ταιριάζει με την κάρτα επαλήθευσης και, αν ναι, η ανάληψη θα γίνει ομαλά.
Θα έπαιρνα μια δεύτερη γνώμη για εδώ από τη Radka.
You should not panic and wait for a second opinion from Radka she’s the expert. This is what I would do if I was in your situation.
cancel the withdrawal
make the smallest deposit possible using your own card
make a new withdrawal request minus the new deposit
send in your verification documents including your card the one you made the last deposit with.
hope that when they check that the card you made your last deposit with matches the verification card and if so the withdrawal should go through smoothly.
I would still get a second opinion on here from Radka.
Εντάξει! Ευχαριστώ! Θα την περιμένω, αν πρέπει να βάλω 10 ευρώ με την κάρτα μου και να στείλω αμέσως φωτογραφία της κάρτας για επαλήθευση, μόλις αποδεχτούν την επαλήθευση μπορώ να ξανακάνω ανάληψη των χρημάτων με την άλλη κάρτα;
Okay! Thank you! I will wait for her, if I have to enter 10 euros with my card and immediately send a photo of the card for verification, once they accept the verification can I withdraw the money again with the other card?
Ok! Gracias! Me esperare a ella, si tengo que ingresar 10 euros con mi tarjeta y acto seguido envio foto de la tarjeta para la verificacion, una vez acepten la verificion puede retirar otra vez el dinero con la otra tarjeta ?
Όχι, το όλο θέμα είναι ότι η κατάθεση και η ανάληψη γίνονται με την καταχωρημένη κάρτα και ότι ταιριάζουν. Καθώς μάλλον δεν θα εγκρίνουν την απόσυρση.
No the whole point is that the deposit and withdrawal is made with the registered card and that they match. As they probably won’t sanction the withdrawal.
Μπορείτε να με ρωτήσετε εκτός από αυτήν την περαιτέρω τεκμηρίωση;
Can you ask me apart from this more documentation?
Me pueden pedir a parte de esto mas documentacion?
Συγγνώμη που δεν κατάλαβα την ερώτηση. Κάθε καζίνο ζητά διαφορετικά έγγραφα KYC και τώρα συνήθως μια selfie με την ταυτότητά σας που δείχνει π.χ. το διαβατήριό σας. Απόδειξη διεύθυνσης Συνήθως στέλνω στην πρώτη σελίδα ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού και στη συνέχεια τη μέθοδο που κάνατε κατάθεση στην τραπεζική σας κάρτα σε αυτήν την περίπτωση. Μπορεί να διαφέρει από καζίνο σε καζίνο, οπότε θα έλεγα με το καζίνο για το τι είναι αποδεκτό
Sorry I didn’t understand the question. Every casino asks for different KYC documents it now normally a selfie with your ID showing eg your passport. Proof of address I normally send a bank statement first page and then the method you made a deposit with your bank card in this case. It can varie casino to casino so I would check with the casino as to what is acceptable
Έχω εγγραφεί στην 22bet και έχω χρησιμοποιήσει μια κάρτα visa που δεν είναι στο όνομά μου, έχω κάνει καταθέσεις και αναλήψεις χωρίς πρόβλημα, αλλά τώρα μου ζητούν να επαληθεύσω τον λογαριασμό, έστειλα έγγραφο ταυτότητας και τώρα έχω για να στείλετε την κάρτα visa , αλλά η κάρτα visa δεν είναι στο όνομα της εγγραφής χρήστη της σελίδας 22bet, υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
I have registered in 22bet, and I have used a visa card which is not in my name, I have made deposits and withdrawals without any problem, but now they ask me to verify the account, I have sent an identity document and now I have to send the visa card , but the visa card is not in the name of the user registration of the 22bet page, is there any problem?
Me he registrado en 22bet, y he utilizado una tarjeta visa al cual no esta a mi nombre, he realizado ingresos y retiros sin ningun problema, pero ahora me piden verificar la cuenta, he enviado documento de identidad y ahora tengo que enviar la tarjeta visa, pero la tarjeta visa no esta a nombre del registro de usuario de la pagina 22bet, hay algun inconveniente?
Αυτό θα πρέπει να είναι μεγάλο πρόβλημα σε οποιοδήποτε αξιοπρεπές καζίνο, φοβάμαι 😕 Απαγορεύεται η χρήση μεθόδων πληρωμής που έχουν καταχωριστεί σε οποιοδήποτε άλλο όνομα εκτός από το δικό σας στα περισσότερα καζίνο, ακόμα κι αν το άτομο σας δανείστηκε την κάρτα πρόθυμα.
Η τυπική διαδικασία είναι ότι το καζίνο κλείνει τον λογαριασμό σας και επιστρέφει την κατάθεση, αλλά είναι δύσκολο να πούμε τι θα κάνει η 22bet.
That should be a big problem in any decent casino I'm afraid 😕 It's forbidden to use payment methods registered to any other name than yours in most of casinos even if the person borrowed you the card willingly.
The standard process is that the casino closes your account a returns the deposit but it's hard to say what 22bet will do.
Δεν πρέπει να πανικοβληθείτε και να περιμένετε μια δεύτερη γνώμη από τη Radka, αυτή είναι η ειδική. Αυτό θα έκανα αν ήμουν στη θέση σου.
ακυρώσει την απόσυρση
κάντε τη μικρότερη δυνατή κατάθεση χρησιμοποιώντας τη δική σας κάρτα
κάντε ένα νέο αίτημα ανάληψης μείον τη νέα κατάθεση
στείλτε τα έγγραφα επαλήθευσης, συμπεριλαμβανομένης της κάρτας σας με την οποία κάνατε την τελευταία κατάθεση.
Ελπίζουμε ότι όταν ελέγξουν ότι η κάρτα με την οποία κάνατε την τελευταία σας κατάθεση ταιριάζει με την κάρτα επαλήθευσης και, αν ναι, η ανάληψη θα γίνει ομαλά.
Θα έπαιρνα μια δεύτερη γνώμη για εδώ από τη Radka.
You should not panic and wait for a second opinion from Radka she’s the expert. This is what I would do if I was in your situation.
cancel the withdrawal
make the smallest deposit possible using your own card
make a new withdrawal request minus the new deposit
send in your verification documents including your card the one you made the last deposit with.
hope that when they check that the card you made your last deposit with matches the verification card and if so the withdrawal should go through smoothly.
I would still get a second opinion on here from Radka.
Γεια σου nigeljc,
Ειλικρινά, βλέπω αυτή την προσπάθεια ως μια πολύ επικίνδυνη. Θα το μάθουν φαντάζομαι.
Το άλλο πρόβλημα είναι ότι αυτό το καζίνο εφαρμόζει αθέμιτους όρους και προϋποθέσεις και τους χρησιμοποιεί ενεργά εναντίον των παικτών. Οπότε το να τους δώσω έναν άλλο «δίκιο» λόγο δεν θα βοηθούσε την αιτία, θα έλεγα. 😔
Ξέρω ότι είναι δύσκολο, αλλά, κανονικά, όλοι πρέπει να συμφωνήσουμε με τους όρους και τις προϋποθέσεις για να προχωρήσουμε στην πρώτη κατάθεση. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα ήταν δίκαιο να ενθαρρύνουμε τον παίκτη να ενεργήσει έτσι, ακόμα κι αν καταλαβαίνω πραγματικά ότι το κίνητρο είναι μόνο να βοηθήσω.
Hello nigeljc,
Frankly, I see this attempt as a very risky one. They will find out I guess.
The other problem point is this casino applies unfair terms and conditions and actively uses those against players. So giving them another "fair" reason wouldn't help the cause, I'd say. 😔
I know it's hard, but, normally, we all have to agree with the terms and conditions to proceed to the first deposit. In this case, it wouldn't be fair to encourage the player to act like this even if I truly understand that the motivation is only to help.
Γεια σου miralles8666,
Λυπάμαι που πρέπει να μάθεις το μάθημά σου με αυτόν τον τρόπο. Πάρτε το ως έναν καλό λόγο για να εξοικειωθείτε περισσότερο με όλους τους Όρους και τις Προϋποθέσεις, διότι εάν παραβιάσετε (ηθελημένα και μη) έναν από αυτούς, τα κέρδη σας χάνονται και ο λογαριασμός σας πιθανότατα θα κλείσει. 🙁.
Μη διστάσετε να το κάνετε εδώ:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players
Ειλικρινά, επιλέξατε ένα φτωχό καζίνο για να παίξετε και αν προσπαθήσετε να εξηγήσετε τι συνέβη, ειλικρινά πιστεύω ότι δεν θα είναι πολύ συνεργάσιμοι. Αν προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε τη δική σας κάρτα τώρα, είμαι σίγουρος ότι θα το μάθουν.
Κέρδισες πολλά και το καζίνο φροντίζει πολύ να μην έχεις παραβιάσει κανέναν κανόνα - που έχεις 😔
Λυπάμαι πραγματικά που δεν μπορώ να σε βοηθήσω με αυτό.
Hello miralles8666,
I'm sorry you have to learn your lesson this way. Take it as a good reason to get yourself more familiar with all Terms and Conditions because if you breach (willingly and unwillingly) one of those, your winnings are lost and your account probably closed. 🙁.
Feel free to do so here:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players
Frankly, you chose a poor casino to play in, and if you try to explain what happened, I honestly think they will not be much cooperative. If you try to use your own card now, I'm sure they will find out.
You won big, and the casino makes very sure that you have not violated any rules - which you have 😔
I'm truly sorry I can't help you with this.
γεια, έχω πρόβλημα με ανάληψη στην 22bet, μου ζήτησαν διαφορετικά στοιχεία και φωτογραφίες, τέλος την κατάσταση λογαριασμού της κάρτας με την οποία κατέθεσα.
Αφού το στείλουν, συνεχίζουν να απαντούν για να σεβαστούν τα αιτήματα του τμήματος ασφαλείας, πρακτικά για αυτούς δεν είναι καλό το τραπεζικό αντίγραφο που συνεχίζω να προωθώ.
Πώς μπορώ να το διορθώσω;
Τα παλεύω μια βδομάδα, δεν αντέχω άλλο!!
hi, I have problems with a withdrawal on 22bet, they asked me for different data and photos, lastly the account statement of the card with which I deposited.
After sending it, they keep replying to respect the requests of the security department, practically for them the bank statement that I keep forwarding is not good.
How can I fix it?
I've been struggling with them for a week, I can't take it anymore !!
salve,ho problemi con un prelievo su 22bet,mi hanno chiesto diversi dati e foto,per ultimo l'estratto conto della carta con la quale ho depositato.
Dopo averlo inviato continuano a rispondermi di rispettare le richieste del dipartimento di sicurezza,praticamente per loro non va bene l'estratto conto che continuo ad inoltrare.
Come posso rimediare?
lotto da una settimana con loro,non ce la faccio più!!
Χαίρετε,
Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τι προέρχεται από τη δήλωση - γιατί απορρίπτεται. Τότε πρέπει να το παρέχετε με τον «σωστό τρόπο».
Σας είπαν τι συμβαίνει, παρακαλώ; Μορφή, λείπει κάποια τραπεζική λεπτομέρεια, ίσως;
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Hello,
it's crucial to understand what is from with the statement - why it gets rejected. Then you must provide it the "right way".
Have you been told what is wrong, please? Format, some banking detail is missing, perhaps?
Kindly let me know.
Παρατήρησα ότι πολλοί άνθρωποι αναζητούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το καζίνο 22bet και τις αναλήψεις από το καζίνο. Θα ήθελα να επισημάνω το γεγονός ότι το καζίνο βρίσκεται αυτήν τη στιγμή σε 2 διαφορετικές μαύρες λίστες και δεν έχουν πολιτική αντίδρασης στα παράπονα των παικτών, επομένως πραγματικά δεν σας συνιστώ να παίξετε εκεί. Επιλέξτε άλλο καζίνο αν θέλετε να παραμείνετε ασφαλείς.
I noticed that a lot of people search for more information about 22bet casino and withdrawals from the casino. I'd like to highlight the fact that the casino is currently on 2 different blacklists and they have no reaction policy to player complaints so I really don't recommend you to play there. Choose another casino if you want to stay safe.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.