Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση Παραπόνων22bet withdrawal issues

22bet withdrawal issues (σελίδα 10)

πριν από 4 έτη από giseryd
|
84.225 προβολές 190 απαντήσεις |
|
1...9 10
Roger_1994
πριν από 2 εβδομάδες

Hi.

I have moved your post here, so there is a better chance of getting some feedback.

May I ask if the document was a copy of your original certificate and they didn't approve it?

That would really be strange indeed.

What else have you provided to them to verify your account and when exactly all this started, please?

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

Πήγα στο δήμο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει χάρτινο πιστοποιητικό γέννησης, το εκτύπωσαν από τον Η/Υ και έβαλαν σφραγίδα με υπογραφή, μετά μου έδωσαν και πιστοποιητικό γέννησης βγαλμένο από φωτογραφικό σκάνερ και πάντα σφραγίδα του δήμου με υπογραφή, τώρα από το τσατ μου είπαν ότι εξετάζουν, προς το παρόν έχω στείλει ήδη ταυτότητα, άδεια οδήγησης, αντίγραφο γέννησης, μετά από selfie και το πιστοποιητικό γέννησης. πληρώνω και το χαρτόσημο με την απόδειξη του χαρτοσήμου, αλλά μου φαίνεται ότι θέλουν να μου ζητούν έγγραφα ατελείωτα κάθε 72 ώρες για να μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου, έχω ένα σημαντικό ποσό εκεί και ανησυχώ μήπως τα χάσω, είμαι ο κάτοχος του λογαριασμού, είμαι ο μόνος που παίζω, η πιστωτική κάρτα είναι δική μου, οπότε είμαι 100% θύμα αδικίας.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 εβδομάδες

Δημιούργησα τον λογαριασμό τον Σεπτέμβριο του 2023, αυτή η επαλήθευση ξεκίνησε τη Δευτέρα 17 Μαρτίου, οπότε έχουν περάσει 11 ημέρες, χωρίς πραγματικό λόγο

Αυτόματη μετάφραση:
Roger_1994
πριν από 2 εβδομάδες

Thank you very much for all the details. I think the best would be asking the casino for a direct explanation, which my colleagues from the Resolution Center are used to requiring once the player submits a complaint form.

Perhaps you have never heard about that, so I would like you to know that you may complain against a casino if you feel that the problem is bigger than you can handle on your own. It is completely free and comes with no obligations.

If you are willing to give it a try, please use this link: https://casinoguru-int.com/it/reclami/invia

What do you think? Do you like the idea?

Radka
πριν από 2 εβδομάδες

Ωστόσο ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν παίζω στο καζίνο αλλά νομίζω ότι είναι το ίδιο, το πρόβλημα είναι με το τμήμα ασφαλείας της 22bet, επιμένουν ότι αυτά τα πιστοποιητικά γέννησης δεν είναι καλά, λένε ότι το αρχείο είναι τροποποιημένο?? και η φωτογραφία της εκτύπωσης δεν είναι καθαρή και το πρωτότυπο χρειάζεται αλλά δεν υπάρχει πρωτότυπο, ο δήμος το δίνει έτσι, έστειλα το αντίγραφο του πιστοποιητικού γέννησης αλλά συμβατό με το πρωτότυπο και λένε να στείλω φωτογραφίες υψηλότερης ποιότητας, περιμένω λίγες μέρες μετά θα δω πώς θα προχωρήσω

Αυτόματη μετάφραση:
Roger_1994
πριν από 2 εβδομάδες

I understand the problem and our team will try to help with such things. Verification is also what we do with players so if you are interested and don't know what to do next, definitely use our services. Hopefully we will find out more because if the casino doesn't say anything concrete then we are short. 

So you're gonna go for it?

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Το πρόβλημα επιλύθηκε μετά από 14 ημέρες η επαλήθευση ολοκληρώθηκε και μου επέτρεψαν να κάνω ανάληψη του υπολοίπου που ήταν αρκετά υψηλό, αλλά μου έγραψαν ότι το στοίχημα δεν είναι διαθέσιμο για εσάς, δεν μπορώ πλέον να παίξω μαζί τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Roger_1994
πριν από 1 εβδομάδα

I'm very glad that it was resolved and you received the money after the verification. 

As far as the fact that you were restricted, you may have won a lot and the casino didn't like that, but on the other hand they have the option to do that, so you can't do anything about it. Obviously, you'll have to find another casino to bet again. 

So if you do, do well there and you won't have to wait so long for the money.🙂

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Play'n GO keskustelee vain kasinoiden kanssa. https://forms.wix.com/55e88372-b9f6-4577-9f20-dfacd67cd358:ca9f7d5d-80e8-4f6d-8c57-e46928c465ae


"We are missing "hit sounds" in Tome of madness. Only eye-mark and win counter sounds are heard.

01:33

PA

Patience

Hello there, my name is Patience, and I am happy to assist you. Hold on, please.

01:33

Re-loading game did not help.

01:34

Patience

Dear user, please note that available markets may vary depending on the event. If a certain market is not displayed, it means that it is unavailable to place bets on at the moment.

Unfortunately, I can not specify when the market will be available, as it is set at the discretion of the bookmaker.

01:37

PA

Is there anything else I can assist you with?"


Esimerkki "tuen" ammattitaidosta.. Kun pelistä puuttuu äänet niin se on jokin markkinointiasia.


Mutta.. Ongelma ei ratkennut..


Jatkoa:

"Patience

Hold on, please.

01:47

PA

Dear User, If you have a problem with the payout of your winnings, or you are facing some technical problems while playing slots, please provide me with the details below: — the date of the game you played; — the time of the game in your time zone; — the name of the game and its provider; — the stake amount; — ID number of the round during which the error occurred and a screenshot from that round in the game. Kindly note that the history of rounds can be found in the selected game."


Siinä teille. Kukaan ei ole tähän asti voinut tehdä mitään.. Siksi meillä on Gurussakin "valitukset" että sielläkään ei mitään tapahdu kuten olen vuosia nähnyt.

timpezon
πριν από 1 εβδομάδα

So, was this conversation from the casino or the game provider itself? 🤔

Sorry, I couldn't get it from this.

But I can see that it was somehow explained here: "Dear user, please note that available markets may vary depending on the event."

I believe that also the sounds and other functions might be slightly different. Don't you think so as well?

Romi
πριν από 2 ημέρες

Η εξυπηρέτηση πελατών απάντησε έτσι όταν τους είπα ότι οι ήχοι του παιχνιδιού ακούγονταν μόνο εν μέρει.


Έτσι όλοι οι ήχοι στο παιχνίδι δεν λειτουργούσαν κανονικά και η 22bet άρχισε να μιλάει για κάποια αγορά. Πάντα δίνουν νέες εξηγήσεις γιατί έχουν έτοιμες απαντήσεις copy-paste.


Αλλά το πρόβλημα μάλλον έχει διορθωθεί αφού έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα. Ωστόσο, ούτε αυτή τη φορά έγινε τίποτα γι' αυτό.


Ανέφεραν τα προβλήματα SMS (OTP) πριν από μερικά χρόνια. Τα μηνύματα εξακολουθούν να μην περνούν και δεν μπορώ να συνδεθώ με μια νέα συσκευή, για παράδειγμα. Το ίδιο θέμα συμβαίνει από το 2019.


Ακόμα κι αν τους φαίνεται, για παράδειγμα, ότι δεν υπάρχει τυχαιότητα και ότι οι περιστροφές είναι προβλέψιμες, η απάντηση είναι «Τα παιχνίδια μας χρησιμοποιούν μια γεννήτρια τυχαίων αριθμών».



Έτσι, τα παιχνίδια θα έπρεπε να είχαν χρησιμοποιήσει γεννήτριες τυχαίων αριθμών το 2018 όταν το παρατήρησα για πρώτη φορά. Θα μπορώ ακόμα να μαντέψω τις τοποθεσίες των βιβλίων στο Tome of Madness αύριο.

Αυτόματη μετάφραση:
1...9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα