Σας είπα ότι έχει 7 ημέρες για να απαντήσει σε κάθε στροφή—απομένουν 2 - 2 ημέρες.
Η κρίση σας είναι, ειλικρινά, αρκετά άσχετη. Απλά πρέπει να ηρεμήσεις και να αφήσεις την Ομάδα να κάνει τη δουλειά της.
I told you he has 7 days to respond on each turn—2 - 2 day left.
Your judgment is, frankly, quite irrelevant. You just need to calm down and let the Team do their jobs.
Όταν απαντάς και περιμένεις τον Jozef, έχει 7 μέρες να απαντήσει. Ομοίως, όταν το καζίνο πρέπει να απαντήσει, έχει επίσης μια εβδομάδα, και το ίδιο ισχύει και για εσάς. Εάν ένα μέρος δεν απαντήσει, το χρονόμετρο παρατείνεται ξανά κατά μία εβδομάδα.
Εάν πιστεύετε ότι δεν καταλαβαίνετε πώς λειτουργεί, μπορείτε να διαβάσετε σχετικά εδώ.
Προσπάθησε να κάνεις υπομονή, δεν είσαι ο μόνος που έχεις παράπονο.
When you answer and wait for Jozef, he has 7 days to respond. Likewise, when the casino has to respond, it also has a week, and the same goes for you. If a party fails to reply, the timer is extended again by a week.
If you feel that you don't understand how it works, you can read about it here.
Try to be patient, you are not the only one who has a complaint.
Άρα βλέπει την αναγκαιότητα να το κάνει. Παρακαλώ αποδεχτείτε αυτήν την απόφαση. Δεν θα παρέχουμε τίποτα νέο εδώ.
So he sees the necessity of doing so. Please accept that decision. We won't provide anything new here.
Είναι λυπηρό, τώρα απάντησαν λέγοντας να μιλήσω απευθείας στον RoySpins, ο οποίος δεν θα μου απαντήσει!!!
It's sad, now they've responded saying to speak directly to RoySpins, who won't answer me!!!
É triste, agora responderam a dizer para falar directamente com a RoySpins, que não me responde!!!
Αγαπητέ Dezanove19,
Κατανοούμε την επιθυμία σας για άμεση απάντηση στις αναρτήσεις σας και μοιραζόμαστε αυτόν τον στόχο. Ωστόσο, δεν είναι πάντα δυνατό να δοθεί μια άμεση απάντηση. Μερικές φορές, χρειάζονται μία ή δύο εβδομάδες για να δημιουργηθεί επικοινωνία με το καζίνο και να συλλεχθούν σχετικά δεδομένα. Είμαστε όλοι άνθρωποι, όχι ρομπότ. Για παράδειγμα, ο Jozef είναι επί του παρόντος άρρωστος, αλλά δεσμεύεται να ελέγχει τα παράπονα κάθε μέρα, όπως και οι υπόλοιποι από εμάς. (Είμαι κι εγώ άρρωστος, αλλά σας απαντώ γιατί προσπαθούμε να προσφέρουμε την καλύτερη βοήθεια.) Παρά τις προσπάθειές μας, υπάρχουν περιπτώσεις που χρειάζεται χρόνος και δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να διαρκέσουν για εβδομάδες και όταν εμπλέκονται οι ρυθμιστικές αρχές, η αναμονή μπορεί να επεκταθεί σε μήνες ή μπορεί να είστε τυχεροί αν ανταποκριθούν καθόλου. Είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη ότι αυτή η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν. Ζητάμε την υπομονή σας.
Με εκτίμηση, Matej
Dear Dezanove19,
We understand your desire for a prompt response to your posts, and we share that goal. However, it's not always possible to provide an immediate answer. Sometimes, it takes a week or two to establish communication with the casino and gather relevant data. We are all human, not robots. For instance, Jozef is currentlysick, yet he is committed to checking the complaints every day, just like the rest of us. (I am also sick too, but I am responding to you because we strive to offer the best assistance.) Despite our efforts, there are occasions when it takes time, and unfortunately, there's nothing we can do about it. Some cases can last for weeks, and when regulators are involved, the wait could extend to months, or you might be fortunate if they respond at all. It's important to consider that this service is provided free of charge. We kindly ask for your patience.
Sincerely, Matej
Αλλά γιατί μου ζητούν να μιλήσω στο RoySpins αν ξέρουν ότι δεν μου απαντούν;
Είναι αυτό το αποτέλεσμα της καταγγελίας μου;
Θα τους κρατήσετε στην ΚΟΡΥΦΑΙΑ;
But why do they ask me to speak to RoySpins if they know they don't respond to me?
Is this the outcome of my complaint?
Will you keep them at the TOP?
Mas porque me pedem para falar com a RoySpins se sabem que eles não me respondem?
é esse o desfecho da minha reclamação?
vao mantê-los no TOP?
Είμαι κι εγώ άρρωστος, επηρεασμένος ψυχολογικά από όλη αυτή την κατάσταση.
και τι κάνετε? Ένα Καζίνο που με έβλαψε πάνω από 6000 ευρώ, δεν έλυσε το παράπονο και τα κράτησε ακόμα στην κορυφή των καζίνο.
Μου ζητούν να τους μιλήσω όταν ξέρουν ότι δεν μου έχουν απαντήσει εδώ και δύο μήνες.
I am also sick, psychologically affected by this whole situation.
and what do you do? A Casino that harmed me more than 6000 euros, did not resolve the complaint and still kept them at the top of casinos.
They ask me to speak to them when they know that they haven't responded to me for two months.
Eu também estou doente, psicologicamente afectado com toda esta situação.
e vocês o que fazem? Um Casino que me lesou em mais de 6000 euros, não resolvem a reclamação e ainda os mantêm no top de casinos.
pedem me para falar com eles quando sabem que há dois meses que não me respondem.
Καλημέρα.
Με βάση την πολύ περίπλοκη και ανοιχτή απάντηση που λάβατε από τον Matej, είμαι πεπεισμένος ότι δεν μπορώ να προσθέσω πολλά άλλα. Κάνοντας αυτές τις ερωτήσεις ξανά και ξανά δεν θα πετύχετε τίποτα.
Περιμένετε για περαιτέρω πρόοδο, έως ότου η καταγγελία σας φτάσει στο τελικό της στάδιο.
Ίσως θα έπρεπε να διαβάσετε ξανά όλες τις απαντήσεις μας.
Good morning.
Based on the very complex and open response you got from Matej, I'm convinced there is little else I can add. By asking those questions over and over again you won't achieve anything.
Please wait for further progress, until your complaint reaches its final stage.
Maybe you should read all our responses once again.
Σε τι ακριβώς θα θέλατε το καζίνο να είναι χαμηλότερο στον δείκτη ασφάλειας; Το παράπονό σας, όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές, είναι ακόμα ανοιχτό και αυτό δεν σημαίνει ότι το καζίνο δεν έχει λύσει τίποτα. Εάν δεν το λύσουν και η ομάδα μας πει ότι δεν είναι δίκαιο για εσάς, τότε το καζίνο παίρνει μαύρους πόντους και μπορούμε να μιλήσουμε για κάποιο αποτέλεσμα και συνέπειες.
Προς το παρόν πρέπει να κάνουμε υπομονή.
What specifically would you like the casino to be lower on the safety index for ? Your complaint, as has been said many times, is still open and that doesn't mean that the casino hasn't solved anything. If they don't solve it and our team says it's not fair to you, then the casino gets black points and we can talk about some outcome and consequences.
For the time being, we need to be patient.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.