ΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΓκουρού του καζίνο, σοβαρολογείς;

Γκουρού του καζίνο, σοβαρολογείς; (σελίδα 2)

πριν από 10 μήνες από Dezanove19
|
6972 προβολές 32 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Α, τότε δεν αξίζει γιατί ο Jozef δεν απαντά σε κανέναν.

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 9 μήνες

I told you he has 7 days to respond on each turn—2 - 2 day left.

file

Your judgment is, frankly, quite irrelevant. You just need to calm down and let the Team do their jobs.

πριν από 9 μήνες

Αλλά αυτή η προθεσμία έχει ήδη παραταθεί αρκετές ημέρες στη σειρά….

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 9 μήνες

When you answer and wait for Jozef, he has 7 days to respond. Likewise, when the casino has to respond, it also has a week, and the same goes for you. If a party fails to reply, the timer is extended again by a week. 

If you feel that you don't understand how it works, you can read about it here.

Try to be patient, you are not the only one who has a complaint. 

πριν από 9 μήνες

Ο Jozef έχει ήδη απαντήσει 3 φορές μόνο για να παρατείνει την προθεσμία

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 9 μήνες

So he sees the necessity of doing so. Please accept that decision. We won't provide anything new here.

πριν από 9 μήνες

Είναι λυπηρό, τώρα απάντησαν λέγοντας να μιλήσω απευθείας στον RoySpins, ο οποίος δεν θα μου απαντήσει!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 9 μήνες

Dear Dezanove19,

We understand your desire for a prompt response to your posts, and we share that goal. However, it's not always possible to provide an immediate answer. Sometimes, it takes a week or two to establish communication with the casino and gather relevant data. We are all human, not robots. For instance, Jozef is currentlysick, yet he is committed to checking the complaints every day, just like the rest of us. (I am also sick too, but I am responding to you because we strive to offer the best assistance.) Despite our efforts, there are occasions when it takes time, and unfortunately, there's nothing we can do about it. Some cases can last for weeks, and when regulators are involved, the wait could extend to months, or you might be fortunate if they respond at all. It's important to consider that this service is provided free of charge. We kindly ask for your patience.

Sincerely, Matej

πριν από 9 μήνες

Αλλά γιατί μου ζητούν να μιλήσω στο RoySpins αν ξέρουν ότι δεν μου απαντούν;


Είναι αυτό το αποτέλεσμα της καταγγελίας μου;


Θα τους κρατήσετε στην ΚΟΡΥΦΑΙΑ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Είμαι κι εγώ άρρωστος, επηρεασμένος ψυχολογικά από όλη αυτή την κατάσταση.


και τι κάνετε? Ένα Καζίνο που με έβλαψε πάνω από 6000 ευρώ, δεν έλυσε το παράπονο και τα κράτησε ακόμα στην κορυφή των καζίνο.


Μου ζητούν να τους μιλήσω όταν ξέρουν ότι δεν μου έχουν απαντήσει εδώ και δύο μήνες.

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 9 μήνες

Good morning.

Based on the very complex and open response you got from Matej, I'm convinced there is little else I can add. By asking those questions over and over again you won't achieve anything.

Please wait for further progress, until your complaint reaches its final stage.

Maybe you should read all our responses once again.


πριν από 9 μήνες

Θα ήθελα να μάθω, γιατί κρατούν τα RoySpins στην κορυφή;


Ακόμα δεν μου απαντούν!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 9 μήνες

What specifically would you like the casino to be lower on the safety index for ? Your complaint, as has been said many times, is still open and that doesn't mean that the casino hasn't solved anything. If they don't solve it and our team says it's not fair to you, then the casino gets black points and we can talk about some outcome and consequences. 

For the time being, we need to be patient. 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα