Κοιτάξτε, χάσατε μόνο ένα σημείο: το παράπονό σας δεν έχει κριθεί ακόμα:
https://casino.guru/royspins-casino-player-feels-enticed-to-gamble-after
Επομένως, εάν διαβάσετε προσεκτικά τις οδηγίες μας , θα ξέρετε ότι δεν θα υπάρξουν συνέπειες εκτός εάν η καταγγελία έχει κλείσει:
Ποιες θα είναι οι συνέπειες της καταγγελίας σας;
Ας ξεκινήσουμε δηλώνοντας ότι δεν είναι δικαιολογημένα όλα τα παράπονα. Επομένως, εάν οι περιστάσεις και τα στοιχεία δείξουν ότι το καζίνο δεν έχει κάνει κάτι που θεωρούμε άδικο, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως «απορριπτόμενη». Το ίδιο συμβαίνει εάν σταματήσετε να επικοινωνείτε μαζί μας μετά την υποβολή της καταγγελίας σας.
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και το καζίνο έχει κάνει κάτι άδικο, το ιδανικό σενάριο είναι να επιλύσουμε το παράπονο σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Σε αυτήν την περίπτωση, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως «επίλυση».
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως «ανεπίλυτο». Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν ανταποκρίνεται σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει το παράπονο, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα.
Πόσο καιρό θα πάρει όλο αυτό;
Ο χρόνος που μεσολάβησε μεταξύ της υποβολής μιας καταγγελίας και της λήξης της καταγγελίας ποικίλλει σημαντικά. Τα παράπονα που διεκπεραιώνονται πιο γρήγορα είναι αυτά που μπορούν να επιλυθούν χωρίς να εμπλακεί το καζίνο ή αυτά που απορρίπτονται επειδή το καζίνο δεν έχει κάνει τίποτα κακό. Άλλα παράπονα, ωστόσο, μπορεί να είναι πολύ χρονοβόρα.
Ακολουθούν ορισμένες πρόχειρες εκτιμήσεις και πληροφορίες σχετικά με το χρόνο σχετικά με τις καταγγελίες:
Θα λάβετε την πρώτη σας απάντηση από την ομάδα παραπόνων μας εντός 48 ωρών, αλλά καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να απαντήσουμε εντός 12 έως 24 ωρών.
Κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα Γκουρού του Καζίνο) έχει στη διάθεσή του επτά ημέρες για να απαντήσει όταν του ζητηθεί να το πράξουν για να προχωρήσει η καταγγελία. Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο κατά άλλες επτά ημέρες.
Καθώς η επιτυχής επίλυση μιας καταγγελίας απαιτεί συχνά πολλή επικοινωνία μεταξύ των τριών μερών, ο συνολικός χρόνος μπορεί να αθροιστεί. Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για το κλείσιμο των καταγγελιών που επιλύθηκαν με επιτυχία είναι περίπου 21 ημέρες από την ημερομηνία υποβολής τους, αλλά και πάλι, αυτό διαφέρει πολύ από το ένα παράπονο στο άλλο.
Αφήστε λοιπόν τέτοιες κατηγορίες για την κατάλληλη στιγμή. Δεδομένου ότι είναι μια εντελώς δωρεάν υπηρεσία, υποθέτω ότι θα πρέπει να τη δοκιμάσετε τουλάχιστον. 🙏
Look, you missed just one point: your complaint has not been decided yet:
https://casino.guru/royspins-casino-player-feels-enticed-to-gamble-after
So, if you read our instructions carefully, you'd know there will be no consequences unless the complaint has closed:
What will be the consequences of your complaint?
Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
How long will it all take?
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.
So please leave such accusations for a proper time. Since it is a completely free service, I guess you should try it at least. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: